Topic: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
1154 posts, 332733 views
📖 Pagination options
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
Victor92
25 Septembrie 2018
Situatia de astazi de la intersectia cu Soseaua Petricani si Fabrica de Glucoza.
Traficul este extrem de aglomerat in zona, in special cand ies de la serviciu angajatii din Pipera. Erau 2-3 muncitori care sapau la canalizare ...in rest, slaba miscare.
Am vazut in departare se lucra pe portiunea de dinainte de calea ferata, dinspre Voluntari spre Andronache.
25 Septembrie 2018
Situatia de astazi de la intersectia cu Soseaua Petricani si Fabrica de Glucoza.
Traficul este extrem de aglomerat in zona, in special cand ies de la serviciu angajatii din Pipera. Erau 2-3 muncitori care sapau la canalizare ...in rest, slaba miscare.
Am vazut in departare se lucra pe portiunea de dinainte de calea ferata, dinspre Voluntari spre Andronache.
DSC_0129.JPG (216.67 KB; downloaded 2926 times)
DSC_0130.JPG (253.83 KB; downloaded 2924 times)
DSC_0131.JPG (225.63 KB; downloaded 2926 times)
DSC_0133.JPG (210.98 KB; downloaded 2927 times)
DSC_0134.JPG (193.18 KB; downloaded 2925 times)
DSC_0135.JPG (250.65 KB; downloaded 2927 times)
DSC_0128.JPG (225.24 KB; downloaded 2927 times)
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
punmeister
Tipic Aktor, si asta in conditiile in care CNAIR a platit ultima factura catre ei.
Tipic Aktor, si asta in conditiile in care CNAIR a platit ultima factura catre ei.
- Tavi
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
Tavi
In poza DSC_0135.JPG balastul este aproape la nivel cu asfaltul de pe Petricani Cum naiba vine asta asta? Sau este iluzie optica?
In poza DSC_0135.JPG balastul este aproape la nivel cu asfaltul de pe Petricani Cum naiba vine asta asta? Sau este iluzie optica?
- Sorin62
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
Sorin62
^^
Nu este încă compactat. După ce se termină cele două cămine de canalizare (sau ce-or fi) se face și compactarea finală - durează câteva ore.
^^
Nu este încă compactat. După ce se termină cele două cămine de canalizare (sau ce-or fi) se face și compactarea finală - durează câteva ore.
- TibiV
-
Posted:
-
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
abc_XC
Zona joasa care se vede pe filmare la minutul 1:52 si in pozele colegului Victor92 mi se pare o mare greseala. Am sperat ca pe masura ce lucrarile avanseaza, terasamentul autostrazii nu va tine cont de panta terenului si se va inalta suficient de mult astfel incat la final sa avem o portiune de autostrada neteda. Acum avem o caldare de toata frumusetea, peste putin timp, cand santurile se vor colmata cu pamant se va forma un mic lac.
Poza colegului Victor92 care evidentiaza cel mai bine zona la care ma refer:
Zona joasa care se vede pe filmare la minutul 1:52 si in pozele colegului Victor92 mi se pare o mare greseala. Am sperat ca pe masura ce lucrarile avanseaza, terasamentul autostrazii nu va tine cont de panta terenului si se va inalta suficient de mult astfel incat la final sa avem o portiune de autostrada neteda. Acum avem o caldare de toata frumusetea, peste putin timp, cand santurile se vor colmata cu pamant se va forma un mic lac.
Poza colegului Victor92 care evidentiaza cel mai bine zona la care ma refer:
Zona joasa A3.JPG (193.18 KB; downloaded 2767 times)
- Sorin62
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
Sorin62
^^
Terasamentele unei șosele/autostrăzi urmăresc cota terenului. Orice modificare în sensul coborârii sau urcării peste cota terenului este de fapt o lucrare suplimentară ce necesită proiectare suplimentară (și costuri!). Tot traiectul autostrăzii are prevăzut un sistem de drenaj cu colectare separată în bazine de retenție a apei pluviale (cerință de mediu).
Pe segmentul în cauză s-a realizat un dig și un drenaj suplimentar, doar pentru terenul dintre dig și terasament, drenaj care se duce direct în emisar (Balta Saulei) - se vede pe ultima filmare (min 1:50 - 2:15).
Mai mult decât atât, nu prea se poate face.
Terenul fostei pepiniere este în proprietate privată, depozitarea pământului este o acțiune care nu necesită autorizație, doar dacă există în PUZ o prevedere privind modificarea cotei terenului, ar putea interveni PS2.
Dar cota terenului este „standardizată” (cine face constatarea? trebuie să faci o ridicare topografică, cine o face, cu ce bani, pe ce motiv?).
Mai există și prevederea aia din codul civil privind curgerea apelor...
Poveștile de genul ăsta necesită o acțiune în justiție („obligația de a face”), dar cine are calitate procesuală activă? Există o daună/pagubă?
Oricum, șoseaua are o pantă bună, toată potențiala apă pluvială se scurge spre nord, combinația dig/șanț este suficientă pentru a nu permite drenajul spre autostradă.
O să vedem ce se întâmplă la primul viscol - dacă se adună troiene se poate atunci interveni pe terenul privat din vecinătate.
^^
Terasamentele unei șosele/autostrăzi urmăresc cota terenului. Orice modificare în sensul coborârii sau urcării peste cota terenului este de fapt o lucrare suplimentară ce necesită proiectare suplimentară (și costuri!). Tot traiectul autostrăzii are prevăzut un sistem de drenaj cu colectare separată în bazine de retenție a apei pluviale (cerință de mediu).
Pe segmentul în cauză s-a realizat un dig și un drenaj suplimentar, doar pentru terenul dintre dig și terasament, drenaj care se duce direct în emisar (Balta Saulei) - se vede pe ultima filmare (min 1:50 - 2:15).
Mai mult decât atât, nu prea se poate face.
Terenul fostei pepiniere este în proprietate privată, depozitarea pământului este o acțiune care nu necesită autorizație, doar dacă există în PUZ o prevedere privind modificarea cotei terenului, ar putea interveni PS2.
Dar cota terenului este „standardizată” (cine face constatarea? trebuie să faci o ridicare topografică, cine o face, cu ce bani, pe ce motiv?).
Mai există și prevederea aia din codul civil privind curgerea apelor...
Poveștile de genul ăsta necesită o acțiune în justiție („obligația de a face”), dar cine are calitate procesuală activă? Există o daună/pagubă?
Oricum, șoseaua are o pantă bună, toată potențiala apă pluvială se scurge spre nord, combinația dig/șanț este suficientă pentru a nu permite drenajul spre autostradă.
O să vedem ce se întâmplă la primul viscol - dacă se adună troiene se poate atunci interveni pe terenul privat din vecinătate.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
shoppy
Daca se vrea atunci se poate, bine, trebuia sa se vrea la momentul proiectului.
Daca se vrea atunci se poate, bine, trebuia sa se vrea la momentul proiectului.
- Sorin62
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
Sorin62
^^
La momentul proiectului nimeni nu știa că se vor descărca munți de pământ din excavații pe terenul privat din vecinătatea autostrăzii.
^^
La momentul proiectului nimeni nu știa că se vor descărca munți de pământ din excavații pe terenul privat din vecinătatea autostrăzii.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
shoppy
Nu are nici o treaba unde se descarca pamantul. Autostrada se construieste dupa cotele din proiect nu dupa ce gaseste gigi buldorezistu pe teren, ca in proiect s-au trecut fix cotele din teren sau proiectantul a decis sa faca un rambleu / debleu este alta treaba , dar la momentul proiectului se stie exact cota la care se va construi si se vede daca va fi sau nu o vale.
Nu are nici o treaba unde se descarca pamantul. Autostrada se construieste dupa cotele din proiect nu dupa ce gaseste gigi buldorezistu pe teren, ca in proiect s-au trecut fix cotele din teren sau proiectantul a decis sa faca un rambleu / debleu este alta treaba , dar la momentul proiectului se stie exact cota la care se va construi si se vede daca va fi sau nu o vale.
- survola
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
survola
Nu cred că acolo e o căldare, văd o pantă urmată de podul mai mult sau mai puțin orizontal
Nu cred că acolo e o căldare, văd o pantă urmată de podul mai mult sau mai puțin orizontal
- Sorin62
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
Sorin62
Contractul a fost FIDIC galben: „proiectare și execuție”. Probabil costurile unui rambleu nu se justificau.
Depozitele de pământ excavat au modificat panta de curgere a apei pluviale pe terenul învecinat și de aceea apar acele bălți pe latura nordică a poțiunii dintre Petricani și Balta Saulei.
shoppy wrote:
Nu are nici o treaba unde se descarca pamantul. Autostrada se construieste dupa cotele din proiect nu dupa ce gaseste gigi buldorezistu pe teren, ca in proiect s-au trecut fix cotele din teren sau proiectantul a decis sa faca un rambleu / debleu este alta treaba , dar la momentul proiectului se stie exact cota la care se va construi si se vede daca va fi sau nu o vale.
Contractul a fost FIDIC galben: „proiectare și execuție”. Probabil costurile unui rambleu nu se justificau.
Depozitele de pământ excavat au modificat panta de curgere a apei pluviale pe terenul învecinat și de aceea apar acele bălți pe latura nordică a poțiunii dintre Petricani și Balta Saulei.
- shoppy
-
Posted:
-
- Sorin62
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
Sorin62
Astăzi la prânz scoseseră palplanșele de la căminul din axul autostrăzii.
Astăzi la prânz scoseseră palplanșele de la căminul din axul autostrăzii.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
A3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)
•
Choose destination