Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Tranziția RATB - STB S.A.

155 posts, 75994 views
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11 12
 
 

📖 Pagination options
Re: Tranziția RATB - STB S.A. Cristy

survola wrote:
Cred că scutirea la plata călătoriei era valabilă doar pentru Regia Autonomă. Sau s-a dat deja altă hotărâre a Consiliului Local pentru STB?
Este o tema importantă, ieri eram în autobuz 10-12 persoane și doar 2 plătitori, restul cu talonul de pensie. De ce nu ne-ar scuti și pe noi doi?

Prin votul dat in 6 septembrie pentru "Proiect de hotărâre privind avizarea documentației de atribuire a contractului de delegare a gestiunii serviciului de transport, în arealul deservit de Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov" (document postat in topicul dedicat) s-au stabilit toate conditiile, tarife, programe de circulatie. Documentatia se referea deja la STB, chiar daca la momentul votului nu se transformase oficial din RATB in STB.

In regulament avem urmatoarele prevederi:
stb1.PNG (119.45 KB; downloaded 5228 times)

stb2.PNG (76.58 KB; downloaded 5222 times)


De pe pagina ADTPBI aflam ca incepand cu 18.09 a intrat in vigoare programul interimar de transport, in urma semnarii contractului cu STB:
stb3.PNG (12.09 KB; downloaded 5223 times)

stb4.PNG (35.49 KB; downloaded 5225 times)

 


Re: Tranziția RATB - STB S.A. Victor92

329 a ramas cu "restanta" in cadrul procesului de transformare RATB->STB avand ambele sigle  :popa:

329 - Linia 11 - Soseaua Progresului - 21 Septembrie 2018



 


Re: Tranziția RATB - STB S.A. cris_m

In aceeasi situatie sunt si autobuzele care au reclame pe luneta (4834 este un exemplu). Totusi, am vazut si garaje la care s-a "rupt" reclama in dreptul vechii sigle pentru aplicarea celei noi... :roll:

 


Re: Tranziția RATB - STB S.A. ByOnu

Vazandu-l pe 329, ma gandesc ca toate siglele care in prezent sunt pe cabina, aproape de colt, vor avea dezavantajul de a fi deseori acoperite de usa deschisa a vatmanului. Cred ca ar fi aratat mai bine puse deasupra usii 1 la toate V3A.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Tranziția RATB - STB S.A. Utilizator anonim

Intre timp la Valea Oltului...Si nu pare dezlipit si lipit la loc intentionat.

20180924_095017.JPG (169.94 KB; downloaded 4763 times)

 


Re: Tranziția RATB - STB S.A. TibiV

Au si liliecii dreptul sa poata citi noua sigla... ;)

 


Re: Tranziția RATB - STB S.A. rosetti61

Asta pune capac la toate, rea-intentie in forma continuata. Cred ca le lipesc la foc automat, nu se mai uita cum tin folia.

 


Re: Tranziția RATB - STB S.A. shoppy

Daca s-a imbatat mecanicul de locomotiva stapan pe 1.000t de fiare, ce sa mai vorbim de gigi care lipeste hartiute pe table.

 


Re: Tranziția RATB - STB S.A. 1689

Pentru ca poate, domnule rosetti61. Pentru ca stie ca nimeni nu-l va trage la raspundere pentru bataia de joc. Pentru ca nesimtirea si incompetenta au ajuns normalitate. Pentru ca ideea lucrului facut cum trebuie a ajuns caduca in zilele noastre.

Pentru ca am ajuns, iata, sa culgem rezultatele a treizeci de ani de lipsa de educatie.

 


Re: Tranziția RATB - STB S.A. Andrei98

Daca ii intrebi, toti vor salarii mai mari. Dar cand e vorba sa isi dea interesul...

 


Re: Tranziția RATB - STB S.A. shoppy

Ce sa mai vorbim de sablon sau degresant, priviti poza aceasta de acum 2 pagini viewtopic.php?f=20&t=4229&start=77 , lipim abtibilde peste rugina,  chiar daca gigi nu a inteles singur sigur i-a spus imediat cineva, este totul doar o gluma proasta.

 


Re: Tranziția RATB - STB S.A. 1689

Este vorba de competente dobindite prin educatie si formare profesionala, stimate coleg.
In unele sisteme, fiecare nivel de competenta este incadrat intr-o anumita grila de salarizare (functie de nivelul de educatie, calificare profesionala, vechime in domeniul respectiv etc.).
Un astfel de sistem isi are propriile lacune (de ex. descurajeaza talentele native care nu au atins nivelul de curriculum), dar - cel putin - pune o baza comuna de evaluare si implicit de salarizare.
COR poate reprezenta un punct de plecare daca ar fi asociat unor cursuri minime de calificare si a unor certificari asociate.
Asa cum un sofer de transport marfa international trebuie sa aiba anumite certificari - functie de tipul de marfa transportat - la fel si un sofer de mijloc de transport in comun ar trebui sa treaca un examen care (teoretic) sa-l califice sa conduca in orice tara europeana.
Cred (sper) ca atunci diplomele se vor obtine pe baza unor criterii mai stricte si in urma unor examene mai corecte.

 


Re: Tranziția RATB - STB S.A. rosetti61

Meseriasii de pe vremuri s-au cam pensionat iar cei nou veniti nu mai au rabdare de pensulat. Poate ca protesteaza si ei in felul lor, acum in 2018 mai pictam firme, cand exista sabloane, serigrafie, concepere digitala si procedee moderne de punere in practica. Ce sa mai zic ca exista programe specializate de creare a layoutului unui indicator si generare automata a grilei de indicative, unde programul stie sa insereze unde trebuie o linie noua sau o linie secundara, de genul baratelor de la noi. Daca ai liniile 6, 10, 12, 18, 35, 40 si trebuie linia 18A, programul stie unde sa o puna...
http://externiture.blob.core.windows.ne ... s_2017.pdf (pe la sfarsit, pagina 54 din fisier - acolo sunt 2 cataloage, e in ultimul)

 


Re: Tranziția RATB - STB S.A. Gabi23

...
4493 - 335 - 25.09.2018.jpg (212.33 KB; downloaded 5126 times)

 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11 12
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433196 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use