Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Bucur LF-CA (#406 - ...)

901 posts, 300662 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 36 37 38 39 40 41 42  ... 65
 
 

📖 Pagination options
Re: Bucur LF-CA (406-4xx produse intre 2012-201x) Andrei98

Tramvaiele facute de Astra sunt destul de ok, dupa licenta Siemens si inspirate din cele din vest, nu dupa proiecte romanesti facute pe genunchi.

 


Re: Bucur LF-CA (406-4xx produse intre 2012-201x) PaulIP

Nu cred ca problema reala e capacitatea, ci organizarea interiorului. Foaia aia pe care o numesc "usa 1" fiind doar pentru vatman, se creeaza o "fundatura" in spatele peretelui despartitor, si probabil e prea mult la fluxul de calatori de pe 41.

 


Re: Bucur LF-CA (406-4xx produse intre 2012-201x) andrei11

Nu 300, dar cu siguranță într-un V3A încap mai mult de 167 persoane.
Da, înfundătura aceea de la LF - uri este descurajantă, nu se prea înghesuie lumea acolo.  Aspecte psihologice, nu fizice.

 


Re: Bucur LF-CA (406-4xx produse intre 2012-201x) punmeister

Capacitatea aia de 300 de calatori la V3A e data la 8 calatori/m2.

 


Re: Bucur LF-CA (406-4xx produse intre 2012-201x) andrei11

Ok, mersi.
Așa da, oricum LF - ul are un spațiu imens ( față de V3A ) în dreptul ușilor. ( Excepție ultima ușă ).

 


Re: Bucur LF-CA (406-4xx produse intre 2012-201x) TibiV

punmeister wrote:
Capacitatea aia de 300 de calatori la V3A e data la 8 calatori/m2.

8 persoane pe metrul patrat ?!?!...
Hmmm...
banc de pe vremea lu' Ceasca wrote:
- Domnisoara, coborati la prima?...
- Nu mai sunt domnisoara de doua statii !..."

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Bucur LF-CA (406-4xx produse intre 2012-201x) Utilizator anonim

A revenit 416.
LE. Si 408 la traseu.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Bucur LF-CA (406-4xx produse intre 2012-201x) Utilizator anonim

Dupa cum ziceam dimineata, au revenit 408 si 416, deci le avem functionale pe: 408, 409, 410, 413, 414, 416. Totusi, azi lipsea 410, deci sper sa nu fi fost sacrificat pentru unul din cele revenite, mai ales ca nu exista inca un raspuns la licitatia de roti elastice, dar daca au venit, sarbatoare :bere:

DSC_5557.JPG (184.43 KB; downloaded 2706 times)

 


Re: Bucur LF-CA (406-4xx produse intre 2012-201x) 1689

Intra-devar, 6/15, adica 40%  (lasam prototipul 401 deoparte) disponibilitate este ceva remarcabil.
Pentru un tramvai nou.
Produs in regie proprie.
Prezentat ca fiind viitorul transportului cu tramvai in Bucuresti.
Proiectul celor mai buni specialisti pe care ii are URAC-ul.

Sint singurul care remarca absurdul situatiei ? 40 % (patruzeci) in exploatare ?!?

 


Re: Bucur LF-CA (406-4xx produse intre 2012-201x) Andrei98

Si acum nu se mai poate da vina pe linia praf de pe Serban Voda  :lol:

 


Re: Bucur LF-CA (406-4xx produse intre 2012-201x) shoppy

Acuma e de vina gazonul, ca patineaza si se fac platuri pe bandaje, care troncane si se strica suspensia 8-) .

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Bucur LF-CA (406-4xx produse intre 2012-201x) V2A

Utilizator anonim wrote:
Dupa cum ziceam dimineata, au revenit 408 si 416, deci le avem functionale pe: 408, 409, 410, 413, 414, 416. Totusi, azi lipsea 410, deci sper sa nu fi fost sacrificat pentru unul din cele revenite, mai ales ca nu exista inca un raspuns la licitatia de roti elastice, dar daca au venit, sarbatoare :bere:

410 circulă.

 


Re: Bucur LF-CA (406-4xx produse intre 2012-201x) punmeister

Utilizator anonim wrote:
(...) mai ales ca nu exista inca un raspuns la licitatia de roti elastice, dar daca au venit, sarbatoare :bere:

Se pare ca lucurile intra in linie dreapta, procedura a intrat in evaluare financiara, data limita fiind 18 decembrie ora 18:00. Singurul ofertant fiind Gutehoffnungshütte Radsatz GmbH.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Bucur LF-CA (406-4xx produse intre 2012-201x) Utilizator anonim

E de bine atunci, posibil sa se fi atribuit deja si sa intarzie anuntul de atribuire final, de multe ori se intampla deja sa fie semnat contractul iar SEAP sa nu fie actualizat, mai ales pe la CFR SA am vazut. Odata cu sosirea rotilor elastice si a pieselor pentru purtatoare ar trebui sa apara la traseu cam toate vagoanele.

 


Go to page:  1  ... 36 37 38 39 40 41 42  ... 65
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2436 forum members have written 435057 posts in 5421 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use