MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3301 posts, 522939 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 144 145 146 147 148 149 150  ... 236
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului mcosmin

Stie Siemens ca in Romania are sanse mari sa scape nepedepsit, deci isi permite sa incalce contractul.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Goldmund

Siemens nu are nici un interes sa nu ofere serviciile, daca i se plateste la timp. Acum, depinde si contractul si oamenii care-l semneaza, exista o multime de factori care intarzie un contract. De ex. Siemens Deutschland intarzie livrarea de trenuri ICE cu DB-AG din varii motive obiective, asa este mereu in lume. Si nimeni nu se vaita ca "asa face o firma cand e vorba de "noi"""...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Se circulă bine și așa, nicio grabă, nu va fi o îmbunătățire semificativă a frecvenței...Trebuie să dea drumul și la troleu în curând, troleul o să aibă destui călători care s-au obișnuit cu pelicanii sau cu pomenile electorale... Oricum tronsonul care se justifică este până la Parc Bazilescu, de acolo până la Străulești suflă aerul prin vagoane...Să vedem dacă se va face ceva pe platforma fostei fabrici Laromet.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului punmeister

Goldmund wrote:
Siemens nu are nici un interes sa nu ofere serviciile, daca i se plateste la timp. Acum, depinde si contractul si oamenii care-l semneaza, exista o multime de factori care intarzie un contract. De ex. Siemens Deutschland intarzie livrarea de trenuri ICE cu DB-AG din varii motive obiective, asa este mereu in lume. Si nimeni nu se vaita ca "asa face o firma cand e vorba de "noi"""...

Sau cu livrarea ramelor de S-Bahn BR430...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului George

andrei11 wrote:
Se circulă bine și așa, nicio grabă, nu va fi o îmbunătățire semificativă a frecvenței...Trebuie să dea drumul și la troleu în curând, troleul o să aibă destui călători care s-au obișnuit cu pelicanii sau cu pomenile electorale... Oricum tronsonul care se justifică este până la Parc Bazilescu, de acolo până la Străulești suflă aerul prin vagoane...Să vedem dacă se va face ceva pe platforma fostei fabrici Laromet.


Se construiesc in spume blocuri si case pe acolo...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Budy187

Terenul este viran. Unde s-au construit case si blocuri ?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului George

Prin zona mai mare, nu neaparat fix la depou.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Au mai dat unii ceva "tunuri" imobiliare si au facut cate un bloculet printre case (de genul celui care a ars recent in sectorul 5.), suficient cat sa umple un metrou la 10-15 min.
Cand vom intelege ca nu pentru astfel de proiecte se preteaza un metrou ?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului George

Astea sunt discutii raspurtate, in sine corecte, dar fara obiect acum.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

andrei11 wrote:
Se circulă bine și așa, nicio grabă, nu va fi o îmbunătățire semificativă a frecvenței.


De la 11 la 7 minute, adica 36% imbunatatire e ceva.

Iar pe platforma Laromet, AFI face deja primele 2 blocuri, au ajuns deja cu structura pe la etajul 1.

 



Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Goldmund

sab wrote:
Au mai dat unii ceva "tunuri" imobiliare si au facut cate un bloculet printre case (de genul celui care a ars recent in sectorul 5.), suficient cat sa umple un metrou la 10-15 min.
Cand vom intelege ca nu pentru astfel de proiecte se preteaza un metrou ?


Cunosc situatia din Stuttgart bine(de aproape 35 de ani), si exista metroul usor care spre capete(indiferent de zona) circula mai mult cu vagoanele goale...Cu cat zona se proprie de centrul orasului, se aglomereaza, asa se aglomereaza si trenurile acestea, iar in orele de varf, e prapad. Seara circula mai mult goale, cand ne intoarcem de la prieteni, dupa ora 21, parca e pustiu...

Daca M4 ar ajunge macar la Hasdeu, ar fi mult mai aglomerat pe tot traseul.
Si da, in Bucurestii Noi zona se aglomereaza, de acum inainte si mai rapid...
(elevii, elevii, elevii, in orele de varf, acestia sunt peste 50% dintre calatorii metroului usor prin Stuttgart - pe cand si in Bucuresti?)

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul 1689

1689 wrote:
Ipoteticul M4 (ramura Sud) trebuie deja regindit.

Cred ca M4 e prea lung deja pentru a mai adauga "ramuri" pe modelul M5.
Dar daca, logica ar fi o ramura pe Luica, eventual (macar) pina la Metalurgiei cu o statie la intersectia Brincoveanu - Luica. Eventual pina la Aparatori - si atunci putem incepe sa vorbim de prelungirea M2 spre Berceni - Vidra, chiar daca ar fi cu schimbare la Aparatori.
Deja serele sint istorie si toata zona aia o sa se P+x-eze, la fel si tot ce e construibil (si neconstruibil :D )  in jurul CET Progresu.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

Ba se poate, oricum M 4(6) - pentru  că vorbim despre aceeași magistrală are deja două ramuri...
10-8-2018 12-19-29 AM.jpg (24.09 KB; downloaded 4090 times)

 


Go to page:  1  ... 144 145 146 147 148 149 150  ... 236
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433417 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use