Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 522939 views
📖 Pagination options
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
Stie Siemens ca in Romania are sanse mari sa scape nepedepsit, deci isi permite sa incalce contractul.
Stie Siemens ca in Romania are sanse mari sa scape nepedepsit, deci isi permite sa incalce contractul.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Goldmund
Siemens nu are nici un interes sa nu ofere serviciile, daca i se plateste la timp. Acum, depinde si contractul si oamenii care-l semneaza, exista o multime de factori care intarzie un contract. De ex. Siemens Deutschland intarzie livrarea de trenuri ICE cu DB-AG din varii motive obiective, asa este mereu in lume. Si nimeni nu se vaita ca "asa face o firma cand e vorba de "noi"""...
Siemens nu are nici un interes sa nu ofere serviciile, daca i se plateste la timp. Acum, depinde si contractul si oamenii care-l semneaza, exista o multime de factori care intarzie un contract. De ex. Siemens Deutschland intarzie livrarea de trenuri ICE cu DB-AG din varii motive obiective, asa este mereu in lume. Si nimeni nu se vaita ca "asa face o firma cand e vorba de "noi"""...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Se circulă bine și așa, nicio grabă, nu va fi o îmbunătățire semificativă a frecvenței...Trebuie să dea drumul și la troleu în curând, troleul o să aibă destui călători care s-au obișnuit cu pelicanii sau cu pomenile electorale... Oricum tronsonul care se justifică este până la Parc Bazilescu, de acolo până la Străulești suflă aerul prin vagoane...Să vedem dacă se va face ceva pe platforma fostei fabrici Laromet.
Se circulă bine și așa, nicio grabă, nu va fi o îmbunătățire semificativă a frecvenței...Trebuie să dea drumul și la troleu în curând, troleul o să aibă destui călători care s-au obișnuit cu pelicanii sau cu pomenile electorale... Oricum tronsonul care se justifică este până la Parc Bazilescu, de acolo până la Străulești suflă aerul prin vagoane...Să vedem dacă se va face ceva pe platforma fostei fabrici Laromet.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
punmeister
Sau cu livrarea ramelor de S-Bahn BR430...
Goldmund wrote:
Siemens nu are nici un interes sa nu ofere serviciile, daca i se plateste la timp. Acum, depinde si contractul si oamenii care-l semneaza, exista o multime de factori care intarzie un contract. De ex. Siemens Deutschland intarzie livrarea de trenuri ICE cu DB-AG din varii motive obiective, asa este mereu in lume. Si nimeni nu se vaita ca "asa face o firma cand e vorba de "noi"""...
Sau cu livrarea ramelor de S-Bahn BR430...
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
George
Se construiesc in spume blocuri si case pe acolo...
andrei11 wrote:
Se circulă bine și așa, nicio grabă, nu va fi o îmbunătățire semificativă a frecvenței...Trebuie să dea drumul și la troleu în curând, troleul o să aibă destui călători care s-au obișnuit cu pelicanii sau cu pomenile electorale... Oricum tronsonul care se justifică este până la Parc Bazilescu, de acolo până la Străulești suflă aerul prin vagoane...Să vedem dacă se va face ceva pe platforma fostei fabrici Laromet.
Se construiesc in spume blocuri si case pe acolo...
- Budy187
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Budy187
Terenul este viran. Unde s-au construit case si blocuri ?
Terenul este viran. Unde s-au construit case si blocuri ?
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
George
Prin zona mai mare, nu neaparat fix la depou.
Prin zona mai mare, nu neaparat fix la depou.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Au mai dat unii ceva "tunuri" imobiliare si au facut cate un bloculet printre case (de genul celui care a ars recent in sectorul 5.), suficient cat sa umple un metrou la 10-15 min.
Cand vom intelege ca nu pentru astfel de proiecte se preteaza un metrou ?
Au mai dat unii ceva "tunuri" imobiliare si au facut cate un bloculet printre case (de genul celui care a ars recent in sectorul 5.), suficient cat sa umple un metrou la 10-15 min.
Cand vom intelege ca nu pentru astfel de proiecte se preteaza un metrou ?
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
George
Astea sunt discutii raspurtate, in sine corecte, dar fara obiect acum.
Astea sunt discutii raspurtate, in sine corecte, dar fara obiect acum.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
De la 11 la 7 minute, adica 36% imbunatatire e ceva.
Iar pe platforma Laromet, AFI face deja primele 2 blocuri, au ajuns deja cu structura pe la etajul 1.
andrei11 wrote:
Se circulă bine și așa, nicio grabă, nu va fi o îmbunătățire semificativă a frecvenței.
De la 11 la 7 minute, adica 36% imbunatatire e ceva.
Iar pe platforma Laromet, AFI face deja primele 2 blocuri, au ajuns deja cu structura pe la etajul 1.
- TibiV
-
Posted:
-
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Goldmund
Cunosc situatia din Stuttgart bine(de aproape 35 de ani), si exista metroul usor care spre capete(indiferent de zona) circula mai mult cu vagoanele goale...Cu cat zona se proprie de centrul orasului, se aglomereaza, asa se aglomereaza si trenurile acestea, iar in orele de varf, e prapad. Seara circula mai mult goale, cand ne intoarcem de la prieteni, dupa ora 21, parca e pustiu...
Daca M4 ar ajunge macar la Hasdeu, ar fi mult mai aglomerat pe tot traseul.
Si da, in Bucurestii Noi zona se aglomereaza, de acum inainte si mai rapid...
(elevii, elevii, elevii, in orele de varf, acestia sunt peste 50% dintre calatorii metroului usor prin Stuttgart - pe cand si in Bucuresti?)
sab wrote:
Au mai dat unii ceva "tunuri" imobiliare si au facut cate un bloculet printre case (de genul celui care a ars recent in sectorul 5.), suficient cat sa umple un metrou la 10-15 min.
Cand vom intelege ca nu pentru astfel de proiecte se preteaza un metrou ?
Cunosc situatia din Stuttgart bine(de aproape 35 de ani), si exista metroul usor care spre capete(indiferent de zona) circula mai mult cu vagoanele goale...Cu cat zona se proprie de centrul orasului, se aglomereaza, asa se aglomereaza si trenurile acestea, iar in orele de varf, e prapad. Seara circula mai mult goale, cand ne intoarcem de la prieteni, dupa ora 21, parca e pustiu...
Daca M4 ar ajunge macar la Hasdeu, ar fi mult mai aglomerat pe tot traseul.
Si da, in Bucurestii Noi zona se aglomereaza, de acum inainte si mai rapid...
(elevii, elevii, elevii, in orele de varf, acestia sunt peste 50% dintre calatorii metroului usor prin Stuttgart - pe cand si in Bucuresti?)
- 1689
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
1689
Cred ca M4 e prea lung deja pentru a mai adauga "ramuri" pe modelul M5.
Dar daca, logica ar fi o ramura pe Luica, eventual (macar) pina la Metalurgiei cu o statie la intersectia Brincoveanu - Luica. Eventual pina la Aparatori - si atunci putem incepe sa vorbim de prelungirea M2 spre Berceni - Vidra, chiar daca ar fi cu schimbare la Aparatori.
Deja serele sint istorie si toata zona aia o sa se P+x-eze, la fel si tot ce e construibil (si neconstruibil ) in jurul CET Progresu.
1689 wrote:
Ipoteticul M4 (ramura Sud) trebuie deja regindit.
Cred ca M4 e prea lung deja pentru a mai adauga "ramuri" pe modelul M5.
Dar daca, logica ar fi o ramura pe Luica, eventual (macar) pina la Metalurgiei cu o statie la intersectia Brincoveanu - Luica. Eventual pina la Aparatori - si atunci putem incepe sa vorbim de prelungirea M2 spre Berceni - Vidra, chiar daca ar fi cu schimbare la Aparatori.
Deja serele sint istorie si toata zona aia o sa se P+x-eze, la fel si tot ce e construibil (si neconstruibil ) in jurul CET Progresu.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Ba se poate, oricum M 4(6) - pentru că vorbim despre aceeași magistrală are deja două ramuri...
Ba se poate, oricum M 4(6) - pentru că vorbim despre aceeași magistrală are deja două ramuri...
10-8-2018 12-19-29 AM.jpg (24.09 KB; downloaded 4090 times)
📖 Pagination options