Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar BucureștiLegăturile feroviare Gara de Nord - Aeroport OtopeniRacordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)

 

Topic: Știri și discuții dinaintea demarării proiectului

348 posts, 98157 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 18 19 20 21 22 23 24 25
 
 

📖 Pagination options
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni andrei11

Mă văd nevoit să fac o precizare...Filmarea este realizată de colegul nostru DPS care are dedicat chiar  topic separat în cadrul forumului...Sunt convins că filmarea integrală a magistralei 7(00) se găsește și acolo.  :bere:
viewtopic.php?f=122&t=2599#p116202
Da, am găsit postarea :
viewtopic.php?f=122&t=2599&start=70#p231634
_________________
Nu inteleg de ce nu se alege cea mai rapida si ieftina solutie. Adica dublarea liniei (si electrificarea) pana la Balotesti
De ce electrificarea ? Dacă elecrificăm, avem rame ( gen  Hyperion ) sau trebuie să cumpărăm 6 - 8 rame special pentru acest traseu ?

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni shoppy

70% din traseu este sau a fost electrificat si suntem langa capitala nu in creierii muntilor, este normal sa fie electrificat si sa existe rame pentru el.

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni andrei11

Hm...Văd că sunt unii privați care merg cu motorină pe linii electrificate, gen București - Buzău / București - Galați ( tot prin Buzău ). Dacă merg privații nu merg în pierdere...Habar n-am, știi sigur că e mai ieftin la 27.000 V decât cu Rudolf ?

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni TibiV

Compara doua locomotive cu aceeasi greutate, una diesel si una electrica, si vezi care accelereaza mai bine si trage mai mult...

Si shoppy are dreptate.
Nu este cazul sa aducem afumatoare diesel in GdN, chiar daca la Otopeni nu o fi (sa zicem) o mare problema...

Iar privatii care merg cu diesel pe linii electrificate o fac pentru ca nu au  electrice... Au cumparat de afara SH-uri cat mai "elastice", care sa mearga pe orice linie. Cu diesel mergi pe electrificata, cu electrica nu mergi pe ne-electrificata...

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni mcosmin

Din punct de vedere al mediului, la OTP e o mare problema sa duci afumatoare...

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni andrei11

Lasă,  până atunci apar motoarele euro paișpe.
Nu înțeleg de ce pe de o parte sunteți foarte înțelepți când vorbiți depre motoarele euro 6 pe de altă parte le vedeți foarte poluante. Pe ce drum o luați, să știu și eu.

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni Costin

Nu va exista niciodata un Euro X mai putin poluant decat un electric.

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni shoppy

Orice solutie ara un pret si avantaje / dezavantaje pe termen scurt, mediu si lung.
Un diesel este ieftin si circula imediat pe oriunde deci are avantaje pe termen scurt, pe termen mediu si lung are dezavantajul ca ne polueaza, deci este o solutie doar pentru termene scurte si foarte scurte, pana cand se introduce solutia corecta care desi este mai scumpa si are niste dezavantaje pe termen scurt, va aduce beneficii pe termen mediu si lung prin reducere poluarii si a preturilor tehnologiilor nepoluante.
Si mai este problema locala ca in republica bananiera carpelile temporare ajung sa fie solutii finale.
De asta suntem pro electric si anti diesel, indiferent ca e tren, autobuz, vapor, orice.

A fi intelept intr-o chestie este primul pas in a-i determina avantajele si dezavanajele, pas esential pentru a intelege folosirea corecta sau gresita.

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni Costin

Am creat un topic nou despre poluarea vehiculelor, la "Aspecte diverse...", va rog sa continuati discutia acolo.
viewtopic.php?f=275&p=282821#p282684
Aceeasi rugaminte si aici ca la Achizitia de autobuze: va rog consultati regulamentul pentru a vedea cat offtopic e permis si cum. Tot precum in acel caz, avertisment public pentru mcosmin pentru inceperea si intetinerea offtopicului.

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni subway guru

@shoppy
Azi ai primit raspunsul la cat de teama-mi era si nu de la mine ci de unde trebuia, de la CE.
Data viitoare daca nu ai batrani...sa-ti cumperi!!!
:bere:

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni shoppy

Amandoi eram siguri ca raspunsul o sa vina pozitiv iar niste nulitati nu pot deraia un proiect de o asemenea magnitudine.
Sa stii ca imi apreciez foarte mult batranii, dar doar atunci cand isi impartasesc cultura si intelepciunea.
(Mi se pare ca Anglia sufera acum de un excedent de batrani de vanzare, doar ca dupa ce am vazut cu totii ca au facut, sigur nu vrea sa ii cumpere nimeni.)

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni subway guru

Obiectivul strategic ar trebui sa fie tocmai absorbtia la maximum a fondurilor europene pe directiile principale bine cunoscute: drumuri, cai ferate, metrou, port Constanta, aeroport Otopeni, conducte gaz/petrol.

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni misterr

Ok, atunci dacă de electrificare nu sîntem în stare iar diesel-ul poluează, avem a treia cale:

https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=104&t=2455&p=283405#p283405

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni TibiV

Azi dimineață colegul Ionuț a postat dincolo o informație foarte interesantă...
Ionut wrote:
Mare veste mare. :)
Ieri am fost la CFR la discutii si, printre altele, am discutat cateva minute si despre M700 Mogosoaia-Balotesti. Erau foarte mandri ca vor lansa licitatia pentru dublarea caii ferate intre Mogosoaia si Balotesti. Ca este prima/singura dublare de cale ferata de dupa Revolutie. Au facut (au terminat deja, este finalizat/aprobat intern) studiul de fezabilitate intern, in-house. Este practic iminenta lansarea pe/"spre" SICAP a licitatiei de proiectare si executie dublare linie. Deci proiectare si executie.

Fonduri bugetare, nu europene. Probabil vor sa accelereze. Intr-adevar, au zis ca este terasamentul deja acolo. Nu am intrat in detalii sa intreb daca trebuie refacut, daca au facut ceva expertiza sa isi dea seama. Dar probabil scrie ceva in studiul de fezabilitate. De pret nu au zis nimic. Asteptam licitatia si atunci aflam.

Avand in vedere ca nu mai dureaza mult pana apare licitatia (nu mi-au dat un termen, dar din ce-au zis urmeaza in scurt timp, sa vedem daca nu cumva le respinge ANAP documentatia), zic sa asteptam sa vedem pret si studiu de fezabilitate in SICAP. Daca arde ceva si vreti detalii acum, dati un semn si incerc sa aflu.

 


Go to page:  1  ... 18 19 20 21 22 23 24 25
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Racordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433302 posts in 5394 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use