MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM6 1 Mai - Aeroport Henri CoandăM6 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Știri și articole din presă

500 posts, 196385 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17  ... 36
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri si articole din presa subway guru

Subiectul subinteles era atribuirea licitatiei de constructie...care ar fi trebuit sa fie finalizata anul acesta...
:ugeek:
P.S.
Iar ai sarit din baie de sub dus fara rost?

 


Re: Stiri si articole din presa andrei11

Îhî.   :lol:  Știi foarte bine că nu mă pasionează M 6, orizontul de timp se prelungește  destul de mult...   :D

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa sab

Daca mai aveati vreun dubiu...

Şova, despre ruta Gara de Nord - Otopeni: Tren vom avea cu siguranţă până în 2020, metrou nu[/b:3t3eem09]


Ministrul Transporturilor, Lucian Şova, a declarat joi că pe ruta Gara de Nord - Aeroportul Otopeni va fi gata „cu siguranţă” calea ferată, nu însă şi tronsonul de metrou, astfel că la Campionatul European din 2020 suporterii vor avea tren, nu şi metrou.

„Tren vom avea cu siguranţă; metrou, foarte probabil nu”, a spus Lucian Şova, după conferinţa de prezentare a bilanţului mandatului său la 6 luni, întrebat dacă până la Campionatul European (de fotbal) din 2020 va fi asigurat transportul suporterilor de la Aeroportul Otopeni spre Gara de Nord.

„A fost găsită soluţia - deocamdată, la nivel informal - de a se devia de la linia ferată Bucureşti-Otopeni, cu supratraversarea DN1 şi apoi continuarea liniei, pe piloni, până la etajul 1 al terminalului de pasageri din Aeroportul Otopeni."


Restul artcolui aici:
http://m.mediafax.ro/economic/sova-desp ... u-17379546

 


Re: Stiri si articole din presa Puss in Boots

E bine ca si-a luat o marja la metrou lasand un "foarte probabil" in loc de un categoric "sigur nu" :) Daca vin spiridusii si ne trezim cu metrou, pai nu pica Sova de prost?

 


Re: Stiri si articole din presa andrei11

„A fost găsită soluţia - deocamdată, la nivel informal - de a se devia de la linia ferată Bucureşti-Otopeni, cu supratraversarea DN1 şi apoi continuarea liniei, pe piloni, până la etajul 1 al terminalului de pasageri din Aeroportul Otopeni."
Când ? În 20 - 20 ?  :lol:  :lol:  :lol:
Poate în 20 - 24.
În 20-20 NU e fizic timp să facă lucrarea.
Lăsând la o parte că aberează la greu, care e linia aia ferată București - Otopeni ? Eu știu o singură stație Otopeni, e pe centură. Cam greu de acolo cu o deviație...
E ok, ori e cretin omul  ori e bluff la greu.

 


Re: Stiri si articole din presa survola

Soluția corectă - linie pe piloni.

 


Re: Stiri si articole din presa andrei11

ATENȚIE  !!
Aici discutăm despre M 6.
Dacă vreți să "dezvoltați" linia CF aveți topic dedicat aici
Mulțumesc.

 


Re: Stiri si articole din presa survola

Între timp, http://www.economica.net anunță că:

Metroul de Otopeni, înapoi pe şine: Metrorex a transmis în SEAP documentaţia pentru construirea Magistralei 6

Metroul de Otopeni face un pas decisiv înainte. Documentaţia pentru construirea sa a ajuns în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice şi după ce va primi undă verde de la Agenţia Naţională de Achiziţii Publice, Magistrala 6 de metrou va fi cel mai mare proiect de infrastructură din România scos la licitaţie în 2018.

Metrorex a transmis pe 10 august în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP) documentaţia pentru construirea Magistralei 6 de metrou 1 Mai – Otopeni. Aceasta va fi lansată public abia după ce va primi undă verde de la Agenţia Naţională de Achiziţii Publice (ANAP).

"În data de 10 august 2018, entitatea contractantă Metrorex a transmis în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice, documentaţia de atribuire cu nr. DF/1019755, având drept obiect contractul de proiectare şi execuţie lucrări Legătura reţelei de metrou cu Aeroportul Internaţional Henri Coandă (Magistrala 6. 1 Mai - Otopeni)", a spus pentru ECONOMICA.NET Bogdan Puşcaş, preşedintele ANAP.

El nu a putut estima însă şi termenul în care va fi admisă spre publicare documentaţia respectivă, pentru că dacă vor fi identificate neconformităţi, acestea vor trebui remediate ulterior de către Metrorex, astfel că procesul de evaluare ex-ante se poate lungi.

Din experienţele anterioare, jocul de ping-pong dintre Metrorex şi ANAP s-ar putea încheia totuşi în această toamnă, astfel că Magistrala 6, cu o valoare de 1,3 miliarde de euro, va fi cel mai mare proiect de infrastructură scos la licitaţie în 2018.

Metroul de Otopeni are asigurată o finanţare de 320 milioane de euro din partea Japoniei. Cea mai mare parte din investiţie ar urma să fie asigurată însă din fonduri europene. Guvernul României încă aşteaptă o decizie în acest sens din partea Comisiei Europene.

Magistrala 6 de metrou, 1 Mai – Otopeni, este cel mai avansat proiect al Metrorex, cu indicatorii tehnico-economici aprobaţi în Guvern şi exproprierile declanşate. De asemenea, are realizată proiectarea preliminară iar pe 30 octombrie 2017 a primit Acordul de Mediu.

Magistrala 6 realizează extinderea reţelei actuale de metrou din staţia 1 Mai până la Aeroportul Internaţional 'Henri Coandă' Bucureşti. Noul tronson va permite legarea directă între Gara de Nord şi Aeroportul Otopeni, fără transbordarea călătorilor prin schimbarea peroanelor şi a trenurilor.

Linia nouă de metrou va avea un traseu de 14,2 km şi va cuprinde 12 staţii, cu următoarele denumiri: Staţia 1 Mai (existentă), Pajura, Expoziţiei, Piaţa Montreal, Gara Băneasa, Aeroport Băneasa, Tokyo, Washington, Paris, Bruxelles, Otopeni, Ion I.C. Bratianu, Aeroport Otopeni.

Pentru pregătirea şi implementarea proiectului a fost semnat un acord de împrumut (martie 2010), între Ministerul Finanţelor Publice şi Agenţia Japoneză de Cooperare Internaţională (JICA), în valoare de 41,87 miliarde Yeni (circa 320 de milioane de euro). Valoarea împrumutului asigură finanţarea serviciilor de consultanţă, proiectare, supervizare lucrări şi parţial valoarea lucrărilor pentru execuţia structurii de rezistenţă (33%).

Durata de execuţie a lucrărilor este estimată la 48 de luni. Proiectul este inclus în Planul de Mobilitate Urbană Durabilă Bucureşti - Ilfov şi are un cost estimat la 1,3 miliarde de euro.

 


Re: Stiri si articole din presa SniperGuy

Ministerul Transporturilor: Comisia Europeană a acceptat să finanțeze proiectul magistralei de metrou M6 spre Aeroport

Comisia Europeană a anunțat Ministerul Transporturilor că va finanța proiectul legăturii de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă – Otopeni (Magistrala 6, 1 Mai – Otopeni). „În acest moment au loc negocieri privind valoarea maximă a fondurilor nerambursabile ce vor fi alocate prin Programul Operațional Infrastructură Mare”, transmite Ministerul Transporturilor. Valoarea totală a proiectului este de circa 1,4 miliade de euro.

Potrivit MT, valoarea finală pe care Comisia o va finața depinde și de discuțiile dintre autoritățile române, Comisia Europeană și Agenția Internațională de Cooperare a Japoniei.
...

Sursa: https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-i ... roport.htm

 


Re: Stiri si articole din presa subway guru

Ei, ce ziceti? Am estimat corect momentul verdictului cat si continutul?
M6 ruuullleeezzz...
:bere:

 


Re: Stiri si articole din presa andrei11

Așteptăm și alți pași. Când estimezi că se vor apuca de săpat ?

 


Re: Stiri si articole din presa subway guru

Mai intai trebuie definita valoarea finantarii europene...
Aceasta va porni de la o suma mai zgarcita, egala cu valoarea estimata in SF pentru varianta cea mai ieftina si maxim pana la suma eligibila pe fondurile nerambursabile pentru solutia propusa ca optima...vom vedea cat de abili si convingatori negociatori avem...
Norocul nostru si speranta cred ca e tot pe mana samurailor.
:bere:
Mrex va lansa acum fara mari probleme licitatia de constructie dar mai sunt si acolo niste chitzibusuri de clarificat...
Hai sa vedem daca si de data asta are guru suficienta clarviziune
:bere:

 


Re: Stiri si articole din presa subway guru

Fundația Eco-Civica

-BĂ E ORDIN DE PARTID, AȚI PRICEPUT?!
-ZBURAȚI TOȚI DACĂ VĂ OPUNEȚI!

Acestea sunt vorbele și amenințările Ministrului Transporturilor la adresa conducerii Metrorex și a tuturor instituțiilor și autorităților, inclusiv persoane juridice particulare, abilitate cu proiectarea Magistralei 6 de Metrou, Gara de Nord-Aeroportul Otopeni.

MINISTRUL NULITĂȚII IN TRANSPORTURI a tunat și a fulgerat, țineți-vă bine, să facă o gară pentru trenul ce va fi prelungit, probabil de la Balotești, până-n aeroport.

Pare ceva bun dar acum e acum, pilonii gării suspendate să se facă pe terenul stației de metrou Aeroportul Otopeni, adică s-o distrugă in întregime.
O stație superbă, ce o aveți in imagini, pe care o vor distruge in totalitate infigând stâlpii in ea.

Planul Urbanistic Zonal al Magistralei 6 de metrou este avizat.
Stația Aeroportul Otopeni are un aspect extrem de futurist.
Are 3 linii de garare, două pt metrou și UNA PENTRU TRENUL CFR.

Așadar și trenul și metroul poposeau elegant la cele 3 peroane, o interconectare bine gândită de specialiști și facilă pentru călătorii și pasagerii aeroportului.

Este obținută și Autorizația de Construie pentru magistrală, banii sunt asigurați de Uniunea Europeană, numai să demarăm lucrările.
Cu toate că știa de proiect și de faptul că Autorizația de Construire a magistralei expiră in Decembrie 2018, Ministrul nulității i-a amenințat cu datul afară pe toți specialiștii implicați.

Mai mult, a luat o societate de casă care a obținut Autorizație de Construire, pentru gara cu pilonii ca niște țepe înfipte in metrou, FĂRĂ a avea avizele necesare, făcând pe ea de lege.

I-a făcut ca la ușa cortului pe toți specialiștii iar celor care încercau să-i spună că nu se poate așa ceva, li se închidea gura că sunt dați afară sau la revedere contractele și proiectele pentru care muncesc de 10 ani.

Degeaba a-ncercat reprezentantul Romatsa să-i explice că nu se poate construi o gară in felul ăsta pt că reflexiile create pun in pericol siguranța zborurilor.
Nulitatea a spălat cu el pe jos.

Dacă anunțul de începere a lucrărilor la metrou nu este făcut până la sfârșitul anului, Autorizația de Construire a Magistralei 6 își pierde valabilitatea și toată avizarea trebuie reluată, pe alți bani și alt interval de timp.
Ar fi a treia oară!!!

MINISTRUL NULITĂȚII ȘTIE TOATE ACESTE LUCRURI DAR EL ARE O MISIUNE CLARĂ:
-SĂ NU MAI FACĂ MAGISTRALA 6 DE METROU PENTRU A LOVI IN PRIMARUL GENERAL.

ĂSTA ESTE ȘI MOTIVUL PT CARE NU FACE ȘOS. DE CENTURĂ.

MĂI NULITATE, D-LE DRAGNEA, vă rugăm să lăsați vendetele personale pentru că ele lovesc in interesul țării, al cetățenilor ei, al Bucureștiului.
Este inadmisibil un asemenea comportament.

Magistrala 6, Sos. de Centură, Autostrada de Centură, alte lucrări de infrastructură din perimetrul Bucureștiului, nu le ia Firea acasă, ele se execută din banii contribuabililor, asigură un mediu mai curat, sunt măsuri de mediu care reduc numărul de îmbolnăviri și decese in rândul populației.

Dacă vreți să vă călcați in picioare, călcați-vă voi, politicienii de paie, dar nu mai atentați la sănătatea acestui popor milostiv și nepregătit să răspundă acțiunilor voastre mârșave.

Nu dați dovadă decât de complicitate la omor in masă, incompetență, imbecilitate, mârșăvie, nesimțire și o lăcomie fără margini in a vă îngrășa conturile.
Vom face tot posibilul ca instanțele să stopeze acțiunile voastre ilegale.

Vă rugăm dragi prieteni să sheruiți, cât mai mulți, această informație !
Cu stimă pentru cetățeni !

 


Re: Stiri si articole din presa cris_m

Interventie moderator:
Am mutat mesajele referitoare articol, utilitatea trenului/metroului spre aeroport la "Discutii pana la inceperea proiectului". Continuati acolo, va rog! Multumesc!

 


Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17  ... 36
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M6 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433329 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use