Topic: Tranziția RATB - STB S.A.
155 posts, 76147 views
📖 Pagination options
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Tranzitia RATB - STB S.A.
Andrei98
Eu ma gandesc la scheme de vopsire a vehiculelor si ei tot cu tabla si pensula...
Eu ma gandesc la scheme de vopsire a vehiculelor si ei tot cu tabla si pensula...
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Tranzitia RATB - STB S.A.
anndrei
Cred ca vopsesc vechea placuta cu alb apoi aplica cu pensula conturul, literele si cifrele. Apropo mergeau doua roti sub linia STB
Cred ca vopsesc vechea placuta cu alb apoi aplica cu pensula conturul, literele si cifrele. Apropo mergeau doua roti sub linia STB
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tranzitia RATB - STB S.A.
shoppy
Incepe sa-mi placa sobolanul CFR Calatori, la asta cum ii spunem?, caramida?
Incepe sa-mi placa sobolanul CFR Calatori, la asta cum ii spunem?, caramida?
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Tranzitia RATB - STB S.A.
rosetti61
Caramida STB. evolutia de la cercul ITB-RATB
Un logo trebuie sa aiba aceeasi forma pe toate suporturile care emana de la entitate nu pe acte si materiale de informare intr-un fel si pe indicatoare sau materialul rulant in alt fel, labartat si primitiv (in felul asta o sa fie imprimat si pe echipamentul de lucru al muncitorilor, monocolor).
Sunt exagerat de aerisite literele de pe placa fata de logoul oficial bicolor, dupa ce 27 de ani a tronat replica in stil RATP.
"T" vrea sa urmeze marginea de la "S" dar "B" de are si el tesitura?
(Ca o paranteza, Transbus Buzau are logoul cat tot autobuzul si e in mai multe culori)
Caramida STB. evolutia de la cercul ITB-RATB
Un logo trebuie sa aiba aceeasi forma pe toate suporturile care emana de la entitate nu pe acte si materiale de informare intr-un fel si pe indicatoare sau materialul rulant in alt fel, labartat si primitiv (in felul asta o sa fie imprimat si pe echipamentul de lucru al muncitorilor, monocolor).
Sunt exagerat de aerisite literele de pe placa fata de logoul oficial bicolor, dupa ce 27 de ani a tronat replica in stil RATP.
"T" vrea sa urmeze marginea de la "S" dar "B" de are si el tesitura?
(Ca o paranteza, Transbus Buzau are logoul cat tot autobuzul si e in mai multe culori)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tranzitia RATB - STB S.A.
shoppy
Defapt s-a urmat acelasi algoritm ca la CFR Calatori, adica s-a luat silueta celui mai modern vehicol din momentul crearii (Siemens Desiro pentru CFR Calatori, URAC Bucur LF pentru STB), s-au bagat initialele inauntru si s-au mai adaugat ceva care sa exprime viteza(niste linii la CFR Calatori, o sageata la STB).
Deci rezutlatul procesul necreativ este absolut matematic corect.
Defapt s-a urmat acelasi algoritm ca la CFR Calatori, adica s-a luat silueta celui mai modern vehicol din momentul crearii (Siemens Desiro pentru CFR Calatori, URAC Bucur LF pentru STB), s-au bagat initialele inauntru si s-au mai adaugat ceva care sa exprime viteza(niste linii la CFR Calatori, o sageata la STB).
Deci rezutlatul procesul necreativ este absolut matematic corect.
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Tranzitia RATB - STB S.A.
Valentin
De cand am vazut noul logo am prevazut ca pentru unii va arata decent, iar pentru altii nu (din motive istorice).. E imposibil sa multumesti aproximativ 2 milioane de Bucuresteni cu noul logo.. Am vazut ca se vorbea de vechiul logo al STB, eu zic asa, nu cumva acel logo a aparut la fel ca cel de acum si e cunoscut mai mult din pricina incarcaturii istorice? Adica la vremea respectiva era un logo ca oricare altul si sunt sigur ca nu a fost pe placul tuturor (ca si acum). Deci eu zic ca orice logo e bun atata timp cat va reprezenta o epoca/ o schimbare, orice pentru a ramane in "istoria" cetatenilor.. Cum unii ar dori sa vada prin Bucuresti tramvaiele nemtesti inapoi (macar ca linie istorica) , asa un tanar nascut de curand si-ar dori sa vada tatrele / ikarusurile (fiind in istoria recenta lor, care i-a marcat ; ma refer cand or sa dispara si ele). Deci e vorba de o perspectiva subiectiva care face un logo vechi cel "potrivit" .. Nu zic ca nu e bine sa tii cont de istorie, dar aici e vorba de un logo .. Si eu, desi sunt tanar, imi plac mult masinile de epoca (inclusiv cele ale RATB-ului) chiar daca cele moderne sunt mai sigure, ele sunt reprezentative pentru o epoca sau o perioada de istorie si se resimte in design-ul lor.. Chiar si asa doar nu ma duc la Dacia sa le zic ca noul logo e nepotrivit si ca cel vechi era mai bun ca era ca un scut sau mai stiu eu ce.. Sper ca m-am facut inteles bine
De cand am vazut noul logo am prevazut ca pentru unii va arata decent, iar pentru altii nu (din motive istorice).. E imposibil sa multumesti aproximativ 2 milioane de Bucuresteni cu noul logo.. Am vazut ca se vorbea de vechiul logo al STB, eu zic asa, nu cumva acel logo a aparut la fel ca cel de acum si e cunoscut mai mult din pricina incarcaturii istorice? Adica la vremea respectiva era un logo ca oricare altul si sunt sigur ca nu a fost pe placul tuturor (ca si acum). Deci eu zic ca orice logo e bun atata timp cat va reprezenta o epoca/ o schimbare, orice pentru a ramane in "istoria" cetatenilor.. Cum unii ar dori sa vada prin Bucuresti tramvaiele nemtesti inapoi (macar ca linie istorica) , asa un tanar nascut de curand si-ar dori sa vada tatrele / ikarusurile (fiind in istoria recenta lor, care i-a marcat ; ma refer cand or sa dispara si ele). Deci e vorba de o perspectiva subiectiva care face un logo vechi cel "potrivit" .. Nu zic ca nu e bine sa tii cont de istorie, dar aici e vorba de un logo .. Si eu, desi sunt tanar, imi plac mult masinile de epoca (inclusiv cele ale RATB-ului) chiar daca cele moderne sunt mai sigure, ele sunt reprezentative pentru o epoca sau o perioada de istorie si se resimte in design-ul lor.. Chiar si asa doar nu ma duc la Dacia sa le zic ca noul logo e nepotrivit si ca cel vechi era mai bun ca era ca un scut sau mai stiu eu ce.. Sper ca m-am facut inteles bine
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Tranzitia RATB - STB S.A.
rosetti61
Puteau sa umble si la B. Si ceva santier cu alte idei.
Puteau sa umble si la B. Si ceva santier cu alte idei.
stb.jpg (198.09 KB; downloaded 5780 times)
santier.JPG (27.32 KB; downloaded 5783 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Tranzitia RATB - STB S.A.
Gabi23
Vorbim de tranziția de la RATB la STB S.A., de panouri electronice, dar încă avem mizerii dastea:
Vorbim de tranziția de la RATB la STB S.A., de panouri electronice, dar încă avem mizerii dastea:
Universitatea Crestină Dimitrie Cantemir - 13.09.2018 (2).JPG (256.9 KB; downloaded 5685 times)
- anndrei
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tranzitia RATB - STB S.A.
shoppy
Cele pe care le-am vazut eu erau din tabla, deci nu aveau cum sa aiba bec.
Cele pe care le-am vazut eu erau din tabla, deci nu aveau cum sa aiba bec.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tranzitia RATB - STB S.A.
Utilizator anonim
Aveau pe timpuri, le tin minte in special pe cele de pe Soseaua Giurgiului când eram mic, toate erau luminate. Erau cu un bec in interior fiind confectionate din fibra de sticla. Aratau interesant.
Aveau pe timpuri, le tin minte in special pe cele de pe Soseaua Giurgiului când eram mic, toate erau luminate. Erau cu un bec in interior fiind confectionate din fibra de sticla. Aratau interesant.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Tranzitia RATB - STB S.A.
TibiV
Corect.
Draciile astea au fost gandite sa poata fi citite si noaptea.
Dar fibra de sticla... "Scump, scump... Cat e halatul ?"
Si la un moment dat fibra a devenit OL40... Tabla.
La ce sa mai bagi bec intre doua table?!....
Corect.
Draciile astea au fost gandite sa poata fi citite si noaptea.
Dar fibra de sticla... "Scump, scump... Cat e halatul ?"
Si la un moment dat fibra a devenit OL40... Tabla.
La ce sa mai bagi bec intre doua table?!....
- anndrei
-
Posted:
-
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Tranzitia RATB - STB S.A.
rosetti61
Cele care erau din tabla aveau modulele separate, cele care au doar pictate modulele sunt din plastic/fibra, dar fara bec. Au mai fost si in anii 70 iluminate in interior.
Interesant cum au scris RATB inspirati din sigla regiei din Paris - e tot de sablon facuta, puteau sablona scrisul ratb de pe sigla (numai ca pe tabla clasica nu puteau sa-l picteze usor de mana - desi se poate).
Mai tin si astea pana se deterioareaza si le ia locul indicatorul clasic sau altul. Nu s-ar putea resuscita si restiliza conform vremurilor moderne modelul din imaginea de mai sus si celelalte doua - cel cu caseta si cosul de gunoi (doar ca forma, fara cos) si panoul Ghildush?
Cele care erau din tabla aveau modulele separate, cele care au doar pictate modulele sunt din plastic/fibra, dar fara bec. Au mai fost si in anii 70 iluminate in interior.
Interesant cum au scris RATB inspirati din sigla regiei din Paris - e tot de sablon facuta, puteau sablona scrisul ratb de pe sigla (numai ca pe tabla clasica nu puteau sa-l picteze usor de mana - desi se poate).
Mai tin si astea pana se deterioareaza si le ia locul indicatorul clasic sau altul. Nu s-ar putea resuscita si restiliza conform vremurilor moderne modelul din imaginea de mai sus si celelalte doua - cel cu caseta si cosul de gunoi (doar ca forma, fara cos) si panoul Ghildush?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination