Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană
1395 posts, 331293 views
📖 Pagination options
- TibiV
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
TibiV
Voi semnala un aspect pozitiv...
Mai ales ca de mult nu am mai vazut asa ceva...
Suntem pe Splai, de la Vitan-Brzesti spre Mihai Bravu.
In dreapta este str. Chiciurei si acum, vazand poza, se pare ca acolo are sediu/punct de lucru Delta ACM...
Banuiesc ca propietarul/soferul, baiat dastept, si-a parcat masina fix pe trecerea de pietoni...
Voi semnala un aspect pozitiv...
Mai ales ca de mult nu am mai vazut asa ceva...
Suntem pe Splai, de la Vitan-Brzesti spre Mihai Bravu.
In dreapta este str. Chiciurei si acum, vazand poza, se pare ca acolo are sediu/punct de lucru Delta ACM...
Banuiesc ca propietarul/soferul, baiat dastept, si-a parcat masina fix pe trecerea de pietoni...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
andrei11
Mai trage careva marcaje pe carosabil ? Cine mai știe să circule pe rânduri ( șiruri ) ?
Au început să fie bulevarde întregi fără niciun fel de marcaj...
Mai trage careva marcaje pe carosabil ? Cine mai știe să circule pe rânduri ( șiruri ) ?
Au început să fie bulevarde întregi fără niciun fel de marcaj...
- realistul
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
realistul
Andrei, asta am observat și eu. Este o problema atât pe bulevarde cât și pe străzile aparținând de primăriile de sector.
Andrei, asta am observat și eu. Este o problema atât pe bulevarde cât și pe străzile aparținând de primăriile de sector.
- Serban
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Serban
Dar ati observat ca, in afara de cateva exceptii, nu se mai marcheaza cu termoplast ci cu vopsea ieftina care se sterge intr-o luna?
Dar ati observat ca, in afara de cateva exceptii, nu se mai marcheaza cu termoplast ci cu vopsea ieftina care se sterge intr-o luna?
- aztec
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
aztec
Din cate intelesesem e o disputa intre vechii si noii vopsitori.
Adica Vesta si firma primariei.
Din cate intelesesem e o disputa intre vechii si noii vopsitori.
Adica Vesta si firma primariei.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Costin
E chiar mai rau. S-a intamplat cam asa:
- PMB isi face firma
- PMB da afara pe Vesta, ca are firma
- PMB desfiinteaza Administratia Strazilor, ca are firma
- PMB pierde un proces din care rezulta ca firma proprie a fost infiintata ilegal
deci acum nu exista nici o entitate care sa se ocupe de strazi.
E chiar mai rau. S-a intamplat cam asa:
- PMB isi face firma
- PMB da afara pe Vesta, ca are firma
- PMB desfiinteaza Administratia Strazilor, ca are firma
- PMB pierde un proces din care rezulta ca firma proprie a fost infiintata ilegal
deci acum nu exista nici o entitate care sa se ocupe de strazi.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
andrei11
Cu ocazia gardurilor de la linia 1 ( 10 ) care au ajuns la Piața Iancului deja se strâng semnături pentru organizarea a două ambuteiaje la Iancului și la Ferdinand.
După cum cunosc zona urmează cât de curând ambuteiajul de la Vatra Luminoasă.
Nu știu cum o să facă cu gardurile între Baba Novac și Dudești...
Deja sunt deștepți care fentează gardurile și la Iancului ( spre Obor ) și la Ferdinand ( spre Iancului ).
Cu ocazia gardurilor de la linia 1 ( 10 ) care au ajuns la Piața Iancului deja se strâng semnături pentru organizarea a două ambuteiaje la Iancului și la Ferdinand.
După cum cunosc zona urmează cât de curând ambuteiajul de la Vatra Luminoasă.
Nu știu cum o să facă cu gardurile între Baba Novac și Dudești...
Deja sunt deștepți care fentează gardurile și la Iancului ( spre Obor ) și la Ferdinand ( spre Iancului ).
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Puss in Boots
Sa le puna si punct. Si Politia sa faca ceva nemaintalnit. Treaba. Acolo sunt 2 benzi auto pe sens nu?
Sa le puna si punct. Si Politia sa faca ceva nemaintalnit. Treaba. Acolo sunt 2 benzi auto pe sens nu?
- andrei11
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
TibiV
Daca vorbiti despre Baba Novac-Dristor (de fapt Baba Novac - Laborator) solutia este cea prevazuta in urma cu fo' 35 de ani.
Demolarea mizeriei aleia care este acum sediu de primarie S3 si ”supra-largirea” ( ) la 3 benzi pe sens, asa cum este tot inelul principal de la Piata Sudului la Piata Victoriei.
Mizeria aia de primarie este singura cladirea care trebuie demolata.
Blocurile au fost construite de la bun inceput retrase tocmai pentru a putea largi acea sectiune a Sos. Mihai Bravu.
O simpla privire pe imaginea satelitara din GM este lamuritoare...
Daca vorbiti despre Baba Novac-Dristor (de fapt Baba Novac - Laborator) solutia este cea prevazuta in urma cu fo' 35 de ani.
Demolarea mizeriei aleia care este acum sediu de primarie S3 si ”supra-largirea” ( ) la 3 benzi pe sens, asa cum este tot inelul principal de la Piata Sudului la Piata Victoriei.
Mizeria aia de primarie este singura cladirea care trebuie demolata.
Blocurile au fost construite de la bun inceput retrase tocmai pentru a putea largi acea sectiune a Sos. Mihai Bravu.
O simpla privire pe imaginea satelitara din GM este lamuritoare...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
andrei11
Cel puțin la intersecția Mihai Bravu / Dudești trebuie << trântit >> un << subteran >> pe Inelul Principal, metroul e destul de adânc acolo, vezi alte două exemple ante decembriste, la Virtuții și la Sudului. Să nu-mi spuneți că Sudului e lucrare recentă, da, așa e , dar adâncimea tunelului a fost proiectă din anii '980 special ca să încapă acolo pasajul rutier.
Cel puțin la intersecția Mihai Bravu / Dudești trebuie << trântit >> un << subteran >> pe Inelul Principal, metroul e destul de adânc acolo, vezi alte două exemple ante decembriste, la Virtuții și la Sudului. Să nu-mi spuneți că Sudului e lucrare recentă, da, așa e , dar adâncimea tunelului a fost proiectă din anii '980 special ca să încapă acolo pasajul rutier.
- adila
-
Posted:
-
Re: Sectorul 3
adila
Nu, doar imi place sa visez ca in Bucuresti se mai planteaza si ceva arbori, De parculete betonate 90%, fantani arteziene, borduri si cazane pe 4 roti m-am saturat.
adila wrote:
De cazane pe 4 roti m-am saturat.
Nu, doar imi place sa visez ca in Bucuresti se mai planteaza si ceva arbori, De parculete betonate 90%, fantani arteziene, borduri si cazane pe 4 roti m-am saturat.
- andrei11
-
Posted:
-
📖 Pagination options