Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană

1395 posts, 331293 views
 
Go to page:  1  ... 58 59 60 61 62 63 64  ... 100
 
 

📖 Pagination options

Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană TibiV

Voi semnala un aspect pozitiv...
Mai ales ca de mult nu am mai vazut asa ceva...

Suntem pe Splai, de la Vitan-Brzesti spre Mihai Bravu.
In dreapta este str. Chiciurei si acum, vazand poza, se pare ca acolo are sediu/punct de lucru Delta ACM...

Banuiesc ca propietarul/soferul, baiat dastept, si-a parcat masina fix pe trecerea de pietoni...



 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Mai trage careva marcaje pe carosabil ? Cine mai știe să circule pe rânduri ( șiruri ) ?
Au început să fie bulevarde întregi fără niciun fel de marcaj...

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană realistul

Andrei, asta am observat și eu. Este o problema atât pe bulevarde cât și pe străzile aparținând de primăriile de sector.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Serban

Dar ati observat ca, in afara de cateva exceptii, nu se mai marcheaza cu termoplast ci cu vopsea ieftina care se sterge intr-o luna?

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană aztec

Din cate intelesesem e o disputa intre vechii si noii vopsitori.
Adica Vesta si firma primariei.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Costin

E chiar mai rau. S-a intamplat cam asa:

- PMB isi face firma
- PMB da afara pe Vesta, ca are firma
- PMB desfiinteaza Administratia Strazilor, ca are firma
- PMB pierde un proces din care rezulta ca firma proprie a fost infiintata ilegal

deci acum nu exista nici o entitate care sa se ocupe de strazi.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Cu ocazia gardurilor de la linia 1 ( 10 ) care au ajuns la Piața Iancului deja  se strâng semnături pentru organizarea a două ambuteiaje la Iancului și la Ferdinand.
După cum cunosc zona urmează cât de curând ambuteiajul de la Vatra Luminoasă.
Nu știu cum o să facă cu gardurile între Baba Novac și Dudești...
Deja sunt deștepți care fentează gardurile și la Iancului ( spre Obor ) și la Ferdinand ( spre Iancului ).

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Puss in Boots

Sa le puna si punct. Si Politia sa faca ceva nemaintalnit. Treaba. Acolo sunt 2 benzi auto pe sens nu?

 



Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană TibiV

Daca vorbiti despre Baba Novac-Dristor (de fapt Baba Novac - Laborator) solutia este cea prevazuta in urma cu fo' 35 de ani.
Demolarea mizeriei aleia care este acum sediu de primarie S3 si ”supra-largirea” ( :lol:  :lol:  :lol: ) la 3 benzi pe sens, asa cum este tot inelul principal de la Piata Sudului la Piata Victoriei.

Mizeria aia de primarie este singura cladirea care trebuie demolata.
Blocurile au fost construite de la bun inceput retrase tocmai pentru a putea largi acea sectiune a Sos. Mihai Bravu.
O simpla privire pe imaginea satelitara din GM este lamuritoare...

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Cel puțin la intersecția Mihai Bravu / Dudești trebuie << trântit >> un << subteran >> pe Inelul Principal, metroul e destul de adânc acolo, vezi alte două exemple ante  decembriste, la Virtuții și la Sudului. Să nu-mi spuneți că Sudului e lucrare recentă, da, așa e , dar adâncimea tunelului a fost proiectă din anii '980  special ca să încapă acolo pasajul rutier.

 


Re: Sectorul 3 adila

adila wrote:
De cazane pe 4 roti m-am saturat.  :bere:

Nu, doar imi place sa visez ca in Bucuresti se mai planteaza si ceva arbori, De parculete betonate 90%, fantani arteziene, borduri si cazane pe 4 roti m-am saturat.  :bere:

 


Re: Sectorul 3 andrei11

Și eu m-am plictisit de bicicliști. Încurcălume.

 


Go to page:  1  ... 58 59 60 61 62 63 64  ... 100
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433152 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use