Topic: Achiziții de tramvaie noi de 27-36m în perioada 2017-2022
1658 posts, 445289 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
punmeister
De aici l-am luat: http://adminloc.ro/pmb/2018
De aici l-am luat: http://adminloc.ro/pmb/2018
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
TibiV
1. Cica cetatenii e multi, da' prosti... Ce se pricepe cetatenii la tramvaie ?!...
2. Consilierii din opozitie e mai jos decat cetatenii de rand. Astia din opozitiei e niste Untermensch care au nevoie de aerosoli cu Cyclon B.
Nu acum, dar la urmatorul mandat infiintam Compania Municipala de Gaze, ca doar am terminat testele in aer liber...
ByOnu wrote:
Cicainformarea cetatenilor se va realiza pe intreaga durata a implementarii proiectului! Care informare, doar ei stiu, ca nici macar consilierii din opozitie n-au acces la documentatie.
1. Cica cetatenii e multi, da' prosti... Ce se pricepe cetatenii la tramvaie ?!...
2. Consilierii din opozitie e mai jos decat cetatenii de rand. Astia din opozitiei e niste Untermensch care au nevoie de aerosoli cu Cyclon B.
Nu acum, dar la urmatorul mandat infiintam Compania Municipala de Gaze, ca doar am terminat testele in aer liber...
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Puss in Boots
Intr-o etapa ulterioara ar putea fi cumparate cateva bidirectionale. 10-20 poate putin mai multe. Eu nu le vad doar ca inlocuitoare pe perioada lucrarilor diverse ci ca o alternativa la a nu avea rond clasic pentru capetele traseelor si astfel a putea patrunde tramvaiul si pe rute unde nu poti avea un rond conventional din lipsa de spatiu sau unde ar dura ani si ani pt exproprieri si mai stiu eu ce ca sa largim strada/zona respectiva si sa intre un rond clasic. N-am exemple acum sa dau, e mai mult un gand.
Intr-o etapa ulterioara ar putea fi cumparate cateva bidirectionale. 10-20 poate putin mai multe. Eu nu le vad doar ca inlocuitoare pe perioada lucrarilor diverse ci ca o alternativa la a nu avea rond clasic pentru capetele traseelor si astfel a putea patrunde tramvaiul si pe rute unde nu poti avea un rond conventional din lipsa de spatiu sau unde ar dura ani si ani pt exproprieri si mai stiu eu ce ca sa largim strada/zona respectiva si sa intre un rond clasic. N-am exemple acum sa dau, e mai mult un gand.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
ByOnu
Nu cumparam tramvaie pentru chestii eventuale. Le cumparam la pachet cu infiintarea noilor linii despre care vorbesti, cand vor veni. Astazi, solutia de a ne limita la unidirectionale mi se pare corecta.
Nu cumparam tramvaie pentru chestii eventuale. Le cumparam la pachet cu infiintarea noilor linii despre care vorbesti, cand vor veni. Astazi, solutia de a ne limita la unidirectionale mi se pare corecta.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
shoppy
Lasa ca dupa ce vin tramvaiele noi ia URAC-ul 50 de V3A-uri reostatice si le transforma in 25 de bidirectionale.
Lasa ca dupa ce vin tramvaiele noi ia URAC-ul 50 de V3A-uri reostatice si le transforma in 25 de bidirectionale.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Puss in Boots
Bidirectionalele sunt bune oricum ar fi, le iau si altii prin strainatate si circula si pe linii cu rond clasic. Ma rog, vorbim de ceva ce o sa fie prin 2050 daca le iau noi (sau 2030-40 daca se ocupa URAC). O sa dureze destul de mult si pana vine suta asta, licitatia nici nu a fost lansata.
Bidirectionalele sunt bune oricum ar fi, le iau si altii prin strainatate si circula si pe linii cu rond clasic. Ma rog, vorbim de ceva ce o sa fie prin 2050 daca le iau noi (sau 2030-40 daca se ocupa URAC). O sa dureze destul de mult si pana vine suta asta, licitatia nici nu a fost lansata.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
punmeister
Posibil ca in toamna asta sa se miste cu licitatia pentru tramvaie, avand in vedere ca dupa sedinta CGMB de maine se poate semna actul constitutiv al STB si faptul ca cererea de finantare pentru tramvaie este in etapa pre-contractuala:
Posibil ca in toamna asta sa se miste cu licitatia pentru tramvaie, avand in vedere ca dupa sedinta CGMB de maine se poate semna actul constitutiv al STB si faptul ca cererea de finantare pentru tramvaie este in etapa pre-contractuala:
20180905_143538.jpg (89.83 KB; downloaded 5106 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
shoppy
Evident ca bidirectionalele sunt foarte bune, nu mai sta nimeni sa faca linii intregi cu de 20 de statii cu toate peroanele pe dreapta si bucle de intoarcere in ambele capete si sa le dea drumul doar in intregime la sfarsit sau sa le inchida cu totul la fiecare perturbatie.
Cu bidirectionalele faci 3 statii, pui un macaz si gata, se circula, mai faci inca 2-3 statii, mai pui un macaz si imediat se circula si pe astea, iar la sfarsit ai avantajul ca la fiecare 2-3 statii ai un macaz de care te folosesti in caz de avarie sau lucrari iar statiile pot fi cu peronul pe orice parte in functie de necesitatile locului, teoria chibritului pentru unii / teoria relativitatii pentru RATB .
Evident ca bidirectionalele sunt foarte bune, nu mai sta nimeni sa faca linii intregi cu de 20 de statii cu toate peroanele pe dreapta si bucle de intoarcere in ambele capete si sa le dea drumul doar in intregime la sfarsit sau sa le inchida cu totul la fiecare perturbatie.
Cu bidirectionalele faci 3 statii, pui un macaz si gata, se circula, mai faci inca 2-3 statii, mai pui un macaz si imediat se circula si pe astea, iar la sfarsit ai avantajul ca la fiecare 2-3 statii ai un macaz de care te folosesti in caz de avarie sau lucrari iar statiile pot fi cu peronul pe orice parte in functie de necesitatile locului, teoria chibritului pentru unii / teoria relativitatii pentru RATB .
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Andrei98
Si oricum la bidirectionalele de generatie noua nu mai ai problema cu spatiu ocupat din zona usilor, ele fiind low floor nici nu se prea observa faptul ca sunt usi si pe o parte si de alta.
Si oricum la bidirectionalele de generatie noua nu mai ai problema cu spatiu ocupat din zona usilor, ele fiind low floor nici nu se prea observa faptul ca sunt usi si pe o parte si de alta.
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
PaulIP
In anii '80 au transformat 15 V3A normale in V3A-2S, fara sa sacrifice inca un vagon pentru fiecare bidirectional. Deci ar putea sa faca 50 si acum.
shoppy wrote:
Lasa ca dupa ce vin tramvaiele noi ia URAC-ul 50 de V3A-uri reostatice si le transforma in 25 de bidirectionale.
In anii '80 au transformat 15 V3A normale in V3A-2S, fara sa sacrifice inca un vagon pentru fiecare bidirectional. Deci ar putea sa faca 50 si acum.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
ByOnu
Voi aici vorbiti despre trasee noi. Eu zic de infrastructura actuala. Iar in Prelungirea Ghengea poti face linistit o bucla.
Traseele noi vor veni cu tramvaie noi, ca-s bidirectionale, bravo lor. Noi azi vrem sa sumplimentam necesarul de tramvaie unidirectionale.
Voi aici vorbiti despre trasee noi. Eu zic de infrastructura actuala. Iar in Prelungirea Ghengea poti face linistit o bucla.
Traseele noi vor veni cu tramvaie noi, ca-s bidirectionale, bravo lor. Noi azi vrem sa sumplimentam necesarul de tramvaie unidirectionale.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Puss in Boots
Si infrastructura actuala poate fi regandita pentru bidirectionale. Ma refer la marile portiuni nereabilitate. Orice e posibil.
Si infrastructura actuala poate fi regandita pentru bidirectionale. Ma refer la marile portiuni nereabilitate. Orice e posibil.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
shoppy
Pai si cine mai face acum controllere cu 25 de contacte?, singura solutie este sa faca un bidirectional din 2 V3A.
Pai si cine mai face acum controllere cu 25 de contacte?, singura solutie este sa faca un bidirectional din 2 V3A.
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
alexxd_31
Din punct de vedere economic, costurile de intretinere pentru un parc cat mai omogen este mult mai mic decat in cazul unuia eterogen.
Dupa parerea mea soarta tramvaiului bidirectional in Bucuresti este de mult hotarata, se vor utiliza doar acolo unde situatia o impune.
Sunt curios care sunt diferentele de pret(de acizitie), costuri de intretinere intre un tramvai clasic si unul bidirectional. Respectiv o linie clasica cu bucla de intoarcere vs rebrusment (Unde apar doua macazuri in plus care impun si ele niste costuri de intretinere suplimentara).
Din punct de vedere economic, costurile de intretinere pentru un parc cat mai omogen este mult mai mic decat in cazul unuia eterogen.
Dupa parerea mea soarta tramvaiului bidirectional in Bucuresti este de mult hotarata, se vor utiliza doar acolo unde situatia o impune.
Sunt curios care sunt diferentele de pret(de acizitie), costuri de intretinere intre un tramvai clasic si unul bidirectional. Respectiv o linie clasica cu bucla de intoarcere vs rebrusment (Unde apar doua macazuri in plus care impun si ele niste costuri de intretinere suplimentara).
📖 Pagination options