Topic: Clubul "Flacara Rosiatica"
4373 posts, 992399 views
📖 Pagination options
- 2009
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
2009
http://stiri.rol.ro/Cotroceni-cartierul ... 53583.html
,,Avea alte planuri pentru Cotroceni. "Nu-ti dai seama ce inseamna sa stai timp de sase ani cu frica-n suflet ca te dau afara din casa pentru ca nenorocitii voiau sa faca aici numai cartier de securisti. Ceausescu voia sa largeasca gradina Botanica si lacul, apoi sa inchida Soseaua Cotroceni ca sa nu mai treaca nimeni si sa fie gradina personala a PCR", isi aminteste domnul Dragan.''
Dar oare aşa mare sa se fi vrut acest lac până la Palatul Parlamentului? Mi se pare exagerat. Cred că dacă s-ar fi făcut acolo un lac ar fi arătat sinistru de tot. Şi dacă se vroia acest lac, de ce s-ar fi construit Hotelul Marriot şi Clădirea Ministerului Apărării? pentru că oricum ar fi intrat sub apă.
http://stiri.rol.ro/Cotroceni-cartierul ... 53583.html
,,Avea alte planuri pentru Cotroceni. "Nu-ti dai seama ce inseamna sa stai timp de sase ani cu frica-n suflet ca te dau afara din casa pentru ca nenorocitii voiau sa faca aici numai cartier de securisti. Ceausescu voia sa largeasca gradina Botanica si lacul, apoi sa inchida Soseaua Cotroceni ca sa nu mai treaca nimeni si sa fie gradina personala a PCR", isi aminteste domnul Dragan.''
Dar oare aşa mare sa se fi vrut acest lac până la Palatul Parlamentului? Mi se pare exagerat. Cred că dacă s-ar fi făcut acolo un lac ar fi arătat sinistru de tot. Şi dacă se vroia acest lac, de ce s-ar fi construit Hotelul Marriot şi Clădirea Ministerului Apărării? pentru că oricum ar fi intrat sub apă.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
andrei11
Mariott-ul si Ministerul sunt sus pe deal si nu in vale. Cu siguranta una din variante era sa se ajunga la "Casa Poprului" cu vaporasul.
Treaca de la mine, nu mai daramam nici Mariottul nici Ministerul. Ma mai alegeti odata in unanimitate in Marea Adunara Nationala ca deputat de Cartierul 23 August ? ( Aplauze Prelungite )
Mariott-ul si Ministerul sunt sus pe deal si nu in vale. Cu siguranta una din variante era sa se ajunga la "Casa Poprului" cu vaporasul.
Treaca de la mine, nu mai daramam nici Mariottul nici Ministerul. Ma mai alegeti odata in unanimitate in Marea Adunara Nationala ca deputat de Cartierul 23 August ? ( Aplauze Prelungite )
Detaliu.jpg (243.44 KB; downloaded 11187 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
andrei11
Alo, Dominatrix, vezi ca ne duci in eroare. Un Californian din asta de-al tau pentru tramvaiul 5 se monteaza in 2 zile si nu intr-o noapte cum sustii tu. E complicat rau de tot. ( Desi nu e buna comparatia, se pare ca numai comunistilor le reusea performanta sa monteze totul intr-o noapte).( Ma refer la californiene, evident ).
Alo, Dominatrix, vezi ca ne duci in eroare. Un Californian din asta de-al tau pentru tramvaiul 5 se monteaza in 2 zile si nu intr-o noapte cum sustii tu. E complicat rau de tot. ( Desi nu e buna comparatia, se pare ca numai comunistilor le reusea performanta sa monteze totul intr-o noapte).( Ma refer la californiene, evident ).
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
Dominatrix
Complicat, my ass. Macazele acelea superpozabile se monteaza intr-o noapte. Au fost nenumarate cazuri in anii trecuti cand inclusiv la RATB s-a reusit aceasta "performanta" (performanta fiindca in Romania ne mira normalitatea). Probabil ca la Aerogarii se monteaza macaz clasic, ingropat. Atunci e normal sa dureze 1-2 zile. Ramane de vazut ce se va monta la Aerogarii. Oricum, probabil ca si lucrarea asta se va prelungi ca elasticul de la chiloti (ma refer la modernizarea bulevardului).
"Kalifornien" (nu "Californien", fiindca in ceheste "C" se pronunta "Èš", iar "K" se pronunta ca "C"'ul romanesc) e denumirea data de cehi acestor macaze, si se refera strict vorbind la macazele super-pozabile, nu cele ingropate. Prin extensie, se foloseste la orice "diagonala" temporara. Habar n-am care e denumirea "tehnica" in romaneste.
Complicat, my ass. Macazele acelea superpozabile se monteaza intr-o noapte. Au fost nenumarate cazuri in anii trecuti cand inclusiv la RATB s-a reusit aceasta "performanta" (performanta fiindca in Romania ne mira normalitatea). Probabil ca la Aerogarii se monteaza macaz clasic, ingropat. Atunci e normal sa dureze 1-2 zile. Ramane de vazut ce se va monta la Aerogarii. Oricum, probabil ca si lucrarea asta se va prelungi ca elasticul de la chiloti (ma refer la modernizarea bulevardului).
"Kalifornien" (nu "Californien", fiindca in ceheste "C" se pronunta "Èš", iar "K" se pronunta ca "C"'ul romanesc) e denumirea data de cehi acestor macaze, si se refera strict vorbind la macazele super-pozabile, nu cele ingropate. Prin extensie, se foloseste la orice "diagonala" temporara. Habar n-am care e denumirea "tehnica" in romaneste.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
Dr2005
Rebrusament?
Dominatrix wrote:
Habar n-am care e denumirea "tehnica" in romaneste.
Rebrusament?
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
Dominatrix
"Rebrusment" e termenul general. Eu ma refeream strict la macazele acelea superpozabile peste care n-ai voie cu mai mult de 5 km/h si care sunt folosite si pentru circulatia la paleta, caz in care nu putem vorbi de rebrusare...
"Rebrusment" e termenul general. Eu ma refeream strict la macazele acelea superpozabile peste care n-ai voie cu mai mult de 5 km/h si care sunt folosite si pentru circulatia la paleta, caz in care nu putem vorbi de rebrusare...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
andrei11
Stie cineva ce doleante mai au si taximetristii ? Sau incepem iar cu licente, Aeroport Otopeni, etc.
lucianho wrote:
Miercuri, 24.11.2010, intre orele 10.45 - 15.00, datorita mitingului organizat de taximetristi in Piata Victoriei...
Stie cineva ce doleante mai au si taximetristii ? Sau incepem iar cu licente, Aeroport Otopeni, etc.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
Dr2005
Probabil că sunt supăraţi că ei trebuie să aibă preţuri mici şi teancuri de acte, în vreme ce ,,rechinii" de la gară merg cu 10 RON / km... oarecum de înţeles, dar nu cred că f...acerea praf a traficului rutier în centru e soluţia.
Probabil că sunt supăraţi că ei trebuie să aibă preţuri mici şi teancuri de acte, în vreme ce ,,rechinii" de la gară merg cu 10 RON / km... oarecum de înţeles, dar nu cred că f...acerea praf a traficului rutier în centru e soluţia.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
andrei11
Nu inteleg la ce te referi, cum ai vrea sa lucreze un sef, punand mana pe pikamer de exemplu ? Sefii au alta treaba pe care un muncitor deobicei nu poate sa o faca - de exemplu trebuie sa umble dupa piese de schimb pentru pikamer. Deci muncitorul calificat foloseste scula in activitatea curenta, seful îi asigura front de lucru sau îl verifica sau alearga dupa piese de schimb pentru pikamer sau orice altceva, dar nu sa sparga betonul cu unealta.
Ce, tu daca conduci masina stii sa si torni pinioanele din cutia de viteze in forme, sa le prelucrezi si apoi sa le montezi in carcasa ? Tu schimbi vitezele si cu asta basta.
CristiM wrote:
M-a amuzat in schimb teribil o chestie : absolut toti oamenii cu veste portocalii ( am dedus ca sunt ceva sefi ) stateau si se uitau ori fumau ori discutau cu alti "portocalii" iar cei cu veste verzi munceau de mama focului
Nu inteleg la ce te referi, cum ai vrea sa lucreze un sef, punand mana pe pikamer de exemplu ? Sefii au alta treaba pe care un muncitor deobicei nu poate sa o faca - de exemplu trebuie sa umble dupa piese de schimb pentru pikamer. Deci muncitorul calificat foloseste scula in activitatea curenta, seful îi asigura front de lucru sau îl verifica sau alearga dupa piese de schimb pentru pikamer sau orice altceva, dar nu sa sparga betonul cu unealta.
Ce, tu daca conduci masina stii sa si torni pinioanele din cutia de viteze in forme, sa le prelucrezi si apoi sa le montezi in carcasa ? Tu schimbi vitezele si cu asta basta.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
Mircea G
Se contra GURU cu cineva pe forum si a scris in final : " Cauta sa gasesti alte lucruri 'la care proiectantii acestui pasaj nu s-au gandit'..." , referitor la cautat bube pasajului ....
Daca sint vor iesi la iveala ... pina atunci , revin la o intrebare mai veche si fara raspuns : pasajul este al automobilistilor sau si al pietonilor ? S-a gindit si s-a luat in calcul ca lumea sa poata circula pe jos , sa priveasca orasul de pe pod , sa faca o poza ???? S-a gindit cineva sa faca din aceasta lucrare , pina la urma imensa pentru oras , si un obiectiv turistic , sau ramine o punte "rece " departe de oras si bucuresteni ???
Poate undeva acolo sus , unde se decide , ar trebuie sa fie obligatorie includerea in orice proiect a " dimensiunii umane " , a unei legaturi intre om si constructie . Nu trebuie ca " bucuresteanul pe jos " sa fie scos din ecuatie , ci introdus ca prim factor de care trebuie sa se tina cont . Mai sint apoi destui artisti care doresc sa se afirme , sa creeze ... de ce nu li se ofera sansa de a " umaniza ' unele lucrari de acest gen ?
Acum strict la acest pasaj Basarab . Acei piloni imensi impersonali , din beton ...ar fi oare ridicol ca pe fetele lor sa fie tricolorul si stema orasului , mari , uriase , si iluminate noaptea ? Pare patriotism desantat ? Poate , dar pina una alta pe C.I-urile noastre scrie Romania .
Aceste simboluri uriase , puse pe ambele fete ale stilpilor , pe directiile de mers , ar apare apoi si in toate pozele ce circula in lumea asta ...si cred ca " e de bine " !
Chiar doresc un comentariu la propunere si poate cineva ajuta la o vorba pus bine , SUS !
Se contra GURU cu cineva pe forum si a scris in final : " Cauta sa gasesti alte lucruri 'la care proiectantii acestui pasaj nu s-au gandit'..." , referitor la cautat bube pasajului ....
Daca sint vor iesi la iveala ... pina atunci , revin la o intrebare mai veche si fara raspuns : pasajul este al automobilistilor sau si al pietonilor ? S-a gindit si s-a luat in calcul ca lumea sa poata circula pe jos , sa priveasca orasul de pe pod , sa faca o poza ???? S-a gindit cineva sa faca din aceasta lucrare , pina la urma imensa pentru oras , si un obiectiv turistic , sau ramine o punte "rece " departe de oras si bucuresteni ???
Poate undeva acolo sus , unde se decide , ar trebuie sa fie obligatorie includerea in orice proiect a " dimensiunii umane " , a unei legaturi intre om si constructie . Nu trebuie ca " bucuresteanul pe jos " sa fie scos din ecuatie , ci introdus ca prim factor de care trebuie sa se tina cont . Mai sint apoi destui artisti care doresc sa se afirme , sa creeze ... de ce nu li se ofera sansa de a " umaniza ' unele lucrari de acest gen ?
Acum strict la acest pasaj Basarab . Acei piloni imensi impersonali , din beton ...ar fi oare ridicol ca pe fetele lor sa fie tricolorul si stema orasului , mari , uriase , si iluminate noaptea ? Pare patriotism desantat ? Poate , dar pina una alta pe C.I-urile noastre scrie Romania .
Aceste simboluri uriase , puse pe ambele fete ale stilpilor , pe directiile de mers , ar apare apoi si in toate pozele ce circula in lumea asta ...si cred ca " e de bine " !
Chiar doresc un comentariu la propunere si poate cineva ajuta la o vorba pus bine , SUS !
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
andrei11
Dzca vrei o parere de nespecialist, ai cu siguranta dreptate. Nu stiu daca poate fi "invelit" stalpul pe directia de mers din cauza hobanelor - nu s-ar mai vedea nimic, dar pe laterale merge. Din fericire lucrul acesta este posibil orisicand, desi o sa fie putina munca. Celalalte remarci sunt adevarate, dar tocmai de aceasta exista arhitecti - de mai multe specializari. Numai sa fie profesionisti si sa fie respectate ideile lor. Si sa fie posibil tehnic. Stiu ca nu se compara ca si dimensiune, dar hobanatul de la Otopeni de pe centura mi se pare mai "uman" decat cel de la Basarab.
Pana si turnul de verificare al ascensoarelor care in curand va dispare de pe harta arata mai bine cu reclame pe el decat "dezbracat".
Dzca vrei o parere de nespecialist, ai cu siguranta dreptate. Nu stiu daca poate fi "invelit" stalpul pe directia de mers din cauza hobanelor - nu s-ar mai vedea nimic, dar pe laterale merge. Din fericire lucrul acesta este posibil orisicand, desi o sa fie putina munca. Celalalte remarci sunt adevarate, dar tocmai de aceasta exista arhitecti - de mai multe specializari. Numai sa fie profesionisti si sa fie respectate ideile lor. Si sa fie posibil tehnic. Stiu ca nu se compara ca si dimensiune, dar hobanatul de la Otopeni de pe centura mi se pare mai "uman" decat cel de la Basarab.
Pana si turnul de verificare al ascensoarelor care in curand va dispare de pe harta arata mai bine cu reclame pe el decat "dezbracat".
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
Dr2005
Piste de bicicliști vor fi pe pasaj? Sau bicicliștii nu se iau în calcul că nu cotizează pe la Patriciu și alți moguli cu afaceri în domeniul petrolului?
Piste de bicicliști vor fi pe pasaj? Sau bicicliștii nu se iau în calcul că nu cotizează pe la Patriciu și alți moguli cu afaceri în domeniul petrolului?
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
Mircea G
Discutam azi de a da o identite oarasului prin podul Basarab si instalarea stemei orasului si a steagului tarii ...nu vad entuziasti , asa ca insist
Pentru multi bucuresteni , inca in viata , tramvaiul Thomson are o anumita istorie . Oare ar fi imposibila reproducerea lui si introducerea pe o linie care sa treaca "oarecum" si prin centru ??? Este o frumusete de vagon si am putea avea o linie " legendara " cu vagoane pe masura .
Acest vagon este si micut , poate circula prin zone relativ strimte , frumos ...
Ce ziceti ? ar fi prea mare si imposibila ideea ? Nu merita si orasul acesta niste atractii turistice ? dar ce spuneti ca statiile sa fie ca pe vremea lui amenajate , personalul echipat " de epoca " ...
Visez ???
Discutam azi de a da o identite oarasului prin podul Basarab si instalarea stemei orasului si a steagului tarii ...nu vad entuziasti , asa ca insist
Pentru multi bucuresteni , inca in viata , tramvaiul Thomson are o anumita istorie . Oare ar fi imposibila reproducerea lui si introducerea pe o linie care sa treaca "oarecum" si prin centru ??? Este o frumusete de vagon si am putea avea o linie " legendara " cu vagoane pe masura .
Acest vagon este si micut , poate circula prin zone relativ strimte , frumos ...
Ce ziceti ? ar fi prea mare si imposibila ideea ? Nu merita si orasul acesta niste atractii turistice ? dar ce spuneti ca statiile sa fie ca pe vremea lui amenajate , personalul echipat " de epoca " ...
Visez ???
Poza este de pe forum ....
DSC01135.JPG (266.63 KB; downloaded 11015 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
andrei11
Nu, nu visezi. Si se poate pune un motor la nivelul anului 2011. Inclusiv pantograf compatibil. Si restul. Numai forma sa "para" la nivelul anului 1940. Si comenzile, evident. Totul ce are legatura cu calatorul si ce poate el sa vada sa para a fi de la anul 1940.
Nu, nu visezi. Si se poate pune un motor la nivelul anului 2011. Inclusiv pantograf compatibil. Si restul. Numai forma sa "para" la nivelul anului 1940. Si comenzile, evident. Totul ce are legatura cu calatorul si ce poate el sa vada sa para a fi de la anul 1940.
📖 Pagination options