Topic: Accidente și incidente în România
955 posts, 372781 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
andrei11
1) Fiind vorba de M 900 ( sau 1000 că niciodată nu știu numărul, le tot schimbă ăștia de le amețesc, dar curios, au treabă numai cu magistrala București - Timișoara ) o să repare podul mult mai repede decât cel spre Giurgiu.
2) Am citit comentariile de pe Facebook, să aducă 100 - 200 de persoane specializate acolo și se rezolvă și cu podul și cu locomotiva și cu vagoanele în maxim o lună.
3) Unele comentarii la eveniment sunt cretine rău de tot, chiar așa, orișicine poate posta orice prostie pe facebook ?
1) Fiind vorba de M 900 ( sau 1000 că niciodată nu știu numărul, le tot schimbă ăștia de le amețesc, dar curios, au treabă numai cu magistrala București - Timișoara ) o să repare podul mult mai repede decât cel spre Giurgiu.
2) Am citit comentariile de pe Facebook, să aducă 100 - 200 de persoane specializate acolo și se rezolvă și cu podul și cu locomotiva și cu vagoanele în maxim o lună.
3) Unele comentarii la eveniment sunt cretine rău de tot, chiar așa, orișicine poate posta orice prostie pe facebook ?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
shoppy
Au mai taiat si altii locomotivele pe unde au deraiat, foarte multa cultura feroviara are autorul. Iar aia cu distrugerea probei principale lafel, proba principala ca ce?, clar a trecut pe rosu si nu a franat, oricare ar fi motivul ca nu a franat sanctiunea trebuie sa fie aceeasi, adica maxima.
S-au molipsit si astia de stilul senzationalo-panicos.
Au mai taiat si altii locomotivele pe unde au deraiat, foarte multa cultura feroviara are autorul. Iar aia cu distrugerea probei principale lafel, proba principala ca ce?, clar a trecut pe rosu si nu a franat, oricare ar fi motivul ca nu a franat sanctiunea trebuie sa fie aceeasi, adica maxima.
S-au molipsit si astia de stilul senzationalo-panicos.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
Andrei98
Ce au avut nevoie ca probe au luat deja cei ce investigheaza cazul, nu e nevoie sa se uite luni de zile la ea...Acum cu aberatiile care le scriu unii, nu avem ce sa facem, unii se cred buni in ceea ce fac, isi mai gasesc cativa insi sa ii laude si asa se nasc incontinuu aberatiile.
Am aflat de la niste surse din zona ca locomotiva intradevar o sa fie taiata pe pod dar se asteapta avizul de mediu. Nu au putut cala macaraua pe pod deoarece este mai inalt de 5 metri. Nu asteapta nimeni sa vina vreo macara de la cucuietii din deal pentru un jaf de locomotiva...
Ce au avut nevoie ca probe au luat deja cei ce investigheaza cazul, nu e nevoie sa se uite luni de zile la ea...Acum cu aberatiile care le scriu unii, nu avem ce sa facem, unii se cred buni in ceea ce fac, isi mai gasesc cativa insi sa ii laude si asa se nasc incontinuu aberatiile.
Am aflat de la niste surse din zona ca locomotiva intradevar o sa fie taiata pe pod dar se asteapta avizul de mediu. Nu au putut cala macaraua pe pod deoarece este mai inalt de 5 metri. Nu asteapta nimeni sa vina vreo macara de la cucuietii din deal pentru un jaf de locomotiva...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
shoppy
Daca BB-ul este in stare de functionare este mai valoros decat un EA, bine, acum nu stim cat de avariata este, ca daca s-a indoit sasiul tot la fier vechi o duce.
Partea cu calarea este foarte plauzibila, chiar daca avem noroc deoarece acolo structura de sustinere este in totalitate sub tablier, asta nu inseamna ca poti sa calezi macaraua pe tablier indiferent ca sunt pilele avariate sau nu, calele la o macara se pot monta doar in anumite pozitii iar tablierul acela nu poate prelua sarcina oriunde ci doar pe linia CF sau pe suporturile traverselor, drept dovada ca s-a si prabusit cand s-au aplicat sarcinile altfel.
Daca BB-ul este in stare de functionare este mai valoros decat un EA, bine, acum nu stim cat de avariata este, ca daca s-a indoit sasiul tot la fier vechi o duce.
Partea cu calarea este foarte plauzibila, chiar daca avem noroc deoarece acolo structura de sustinere este in totalitate sub tablier, asta nu inseamna ca poti sa calezi macaraua pe tablier indiferent ca sunt pilele avariate sau nu, calele la o macara se pot monta doar in anumite pozitii iar tablierul acela nu poate prelua sarcina oriunde ci doar pe linia CF sau pe suporturile traverselor, drept dovada ca s-a si prabusit cand s-au aplicat sarcinile altfel.
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
BodoMinea
Poate că articolul nu e accurate în proporție de 100% dar pentru mine subliniază ceva alarmant: diferența între prezentarea inițială a situației și realitatea avariei asupra viaductului. Respectiv, extrase din comunicatele CNCFR CFR S.A.:
- http://www.cfr.ro/index.php/comunicate- ... u-maracine
- http://www.cfr.ro/index.php/comunicate- ... fr-deraiat
Cred că e clar că încercau să prezinte situația ca pe ceva ce se va rezolva în foarte scurt timp, și nici nu au mai revenit cu vreo completare. Situația a rămas în aer, și nu avem decât să aflăm despre Facebook despre gravitatea ei.
Sursa foto: SMART Craiova, via Jurnal Feroviar.
În ce stare o fi BB-ul contează mai puțin în opinia mea... acum contează degajarea celor rămase în urma incidentului și reluarea circulației în condiții normale. Cât despre cauzele accidentului în sine... sigur a fost vorba de o înlănțuire de mai multe treceri cu vederea că merge și așa: mecanic care probabil trebuia să fie pensionar, lucrând de cine știe câte ore pe o locomotivă BB din anii 60', mai și băuse, nici instalația de siguranță INDUSI nu l-a oprit după trecerea de semnalul roșu...Ce să mai zicem?
Singurii care puteau preveni așa ceva, responsabilii din autoritățile competente să ÎNCHIDĂ operatorii care nu se țin de reglementări, se acoperă în hârtii inutile - „e semnat, e ok” - iar în teren...
Să auzim de redeschidere cât mai curând...
TibiV wrote:
https://www.facebook.com/JurnalFeroviar/posts/2209398826002474
Poate că articolul nu e accurate în proporție de 100% dar pentru mine subliniază ceva alarmant: diferența între prezentarea inițială a situației și realitatea avariei asupra viaductului. Respectiv, extrase din comunicatele CNCFR CFR S.A.:
Menționăm că firul II de circulație, respectiv structura viaductului pe firul II nu este afectată.
- http://www.cfr.ro/index.php/comunicate- ... u-maracine
În prezent un tren de călători a fost oprit în parcurs (IR 1797 – în stația CF Jianca)) și așteaptă redeschiderea circulației.
- http://www.cfr.ro/index.php/comunicate- ... fr-deraiat
Cred că e clar că încercau să prezinte situația ca pe ceva ce se va rezolva în foarte scurt timp, și nici nu au mai revenit cu vreo completare. Situația a rămas în aer, și nu avem decât să aflăm despre Facebook despre gravitatea ei.
39468458_2209369986005358_7678387268721049600_o.jpg (507.01 KB; downloaded 2939 times)
39558053_2209370082672015_2126464838262587392_o.jpg (574.73 KB; downloaded 2939 times)
39589320_2209370149338675_7042277258991501312_o.jpg (606.63 KB; downloaded 2939 times)
Sursa foto: SMART Craiova, via Jurnal Feroviar.
În ce stare o fi BB-ul contează mai puțin în opinia mea... acum contează degajarea celor rămase în urma incidentului și reluarea circulației în condiții normale. Cât despre cauzele accidentului în sine... sigur a fost vorba de o înlănțuire de mai multe treceri cu vederea că merge și așa: mecanic care probabil trebuia să fie pensionar, lucrând de cine știe câte ore pe o locomotivă BB din anii 60', mai și băuse, nici instalația de siguranță INDUSI nu l-a oprit după trecerea de semnalul roșu...Ce să mai zicem?
Singurii care puteau preveni așa ceva, responsabilii din autoritățile competente să ÎNCHIDĂ operatorii care nu se țin de reglementări, se acoperă în hârtii inutile - „e semnat, e ok” - iar în teren...
Să auzim de redeschidere cât mai curând...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
Utilizator anonim
Mi se pare incredibil sa vad cum plangeti dupa saracia aia de BB in situatia actuala care este mai mult decat dramatica pentru sistemul feroviar din Romania care oricum este facut praf. BBul sa il taie, sa il arunce de pe pod, sa ii dea foc, orice sa faca dar sa il scoata odata de acolo pentru a face loc unei operatiuni serioase de reconstructie a acelui pod. Deja la o saptamana de la eveniment trebuia sa se lucreze zi si noapte pentru eliberarea locului, nici gand de cine stie ce improvizatie pentru a deschide un sens. Acolo trebuie venit rapid cu un proiect de pod, o atribuire de lucrari in regim de urgenta si lansarea unui santier adevarat pentru ca in 4-8 luni sa se circule pe un pod nou, care sa corespunda din toate punctele de vedere. Iar accidentul asta trebuie sa atraga atentia asupra porcariei care se petrece in prezent pe ruta Craiova - Chiajna, unde de ani de zile se circula cu fire inchise cu anii pentru reparatii ale unor poduri, reparatii care in mod normal nu ar trebui sa dureze atata, in 3-4 ani de când se lucreaza la ele se facea toata linia cel putin pe Videle - Chiajna.
Si dupa cum ziceam, situatia e dramatica, acum practic reteaua feroviara este rupta in doua, odata cu nenorocirea asta din sud, apoi din cauza lucrarilor interminabile de pe coridor, dar si a problemelor mari dintre Sighisoara si Brasov, unde in multe locuri se circula pe un singur fir, cu restrictii si multe alte probleme. Ca sa nu mai zic ca pe un tronson pe la Rupea/Racos, de cateva luni un fir este inchis dupa ce un marfar a mers pe ceva km cu un vagon deraiat si a rupt traversele, am atasat si o imagine facuta in mers acum cateva saptamani, se lucra dar nu stiu daca au realizat ceva...
Mi se pare incredibil sa vad cum plangeti dupa saracia aia de BB in situatia actuala care este mai mult decat dramatica pentru sistemul feroviar din Romania care oricum este facut praf. BBul sa il taie, sa il arunce de pe pod, sa ii dea foc, orice sa faca dar sa il scoata odata de acolo pentru a face loc unei operatiuni serioase de reconstructie a acelui pod. Deja la o saptamana de la eveniment trebuia sa se lucreze zi si noapte pentru eliberarea locului, nici gand de cine stie ce improvizatie pentru a deschide un sens. Acolo trebuie venit rapid cu un proiect de pod, o atribuire de lucrari in regim de urgenta si lansarea unui santier adevarat pentru ca in 4-8 luni sa se circule pe un pod nou, care sa corespunda din toate punctele de vedere. Iar accidentul asta trebuie sa atraga atentia asupra porcariei care se petrece in prezent pe ruta Craiova - Chiajna, unde de ani de zile se circula cu fire inchise cu anii pentru reparatii ale unor poduri, reparatii care in mod normal nu ar trebui sa dureze atata, in 3-4 ani de când se lucreaza la ele se facea toata linia cel putin pe Videle - Chiajna.
Si dupa cum ziceam, situatia e dramatica, acum practic reteaua feroviara este rupta in doua, odata cu nenorocirea asta din sud, apoi din cauza lucrarilor interminabile de pe coridor, dar si a problemelor mari dintre Sighisoara si Brasov, unde in multe locuri se circula pe un singur fir, cu restrictii si multe alte probleme. Ca sa nu mai zic ca pe un tronson pe la Rupea/Racos, de cateva luni un fir este inchis dupa ce un marfar a mers pe ceva km cu un vagon deraiat si a rupt traversele, am atasat si o imagine facuta in mers acum cateva saptamani, se lucra dar nu stiu daca au realizat ceva...
33963193_1951214501575551_8423480944010199040_o.jpg (175.66 KB; downloaded 2929 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
Utilizator anonim
Si incidentul de care va ziceam anterior,
Si incidentul de care va ziceam anterior,
4/04/2018
S-a decis deschiderea investigației pentru accidentul feroviar produs la data de 04.04.2018, ora 03:58, pe raza de activitate a Sucursalei Regionale CF Brașov, pe secția de circulație Brașov-Sighișoara (linie dublă electrificată), între halta de mișcare Racoș și stația CFR Rupea pe firul I de circulație, la km 237+200, în circulația trenului de marfă nr.80311 (aparținând operatorului de transport feroviar SC Grup Feroviar Român SA), prin deraierea de un boghiu al celui de-al patrulea vagon de la semnal, din compunerea trenului.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
shoppy
Nu plange nimeni, ai inteles gresit. Daca proprietarul spune ca este mai ieftin sa o taie atunci el stie cel mai bine, ca se isterizeaza unii cu garda de mediu(ca se taie niste fiare unde mai inainte s-au varsat 400t de motorina) sau ca se distrug probele investigatiei(pai du-te pe locomotiva si investigheaza coada de la ciuperca ca o stie deja toata lumea) nu ii inteleg.
Locomotiva nu este problema, poate sa o lase acolo si pana la craciun, nu ii incurca cu nimic.
Problema este daca pilele sunt sau nu afectate. Daca nu sunt afectate atunci sa dea imediat la lucru proiectul de tablier existent si gata, Arcada atata asteapta, daca sunt afectate e mai greu.
Nu plange nimeni, ai inteles gresit. Daca proprietarul spune ca este mai ieftin sa o taie atunci el stie cel mai bine, ca se isterizeaza unii cu garda de mediu(ca se taie niste fiare unde mai inainte s-au varsat 400t de motorina) sau ca se distrug probele investigatiei(pai du-te pe locomotiva si investigheaza coada de la ciuperca ca o stie deja toata lumea) nu ii inteleg.
Locomotiva nu este problema, poate sa o lase acolo si pana la craciun, nu ii incurca cu nimic.
Problema este daca pilele sunt sau nu afectate. Daca nu sunt afectate atunci sa dea imediat la lucru proiectul de tablier existent si gata, Arcada atata asteapta, daca sunt afectate e mai greu.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
Utilizator anonim
Cel putin pana in data de 4 septembrie va ramane inchisa circulatia in zona viaductului Carcea. A fost facut mersul deviat sau limitat pana atunci.
Cel putin pana in data de 4 septembrie va ramane inchisa circulatia in zona viaductului Carcea. A fost facut mersul deviat sau limitat pana atunci.
- laur_visan
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
laur_visan
Are GFR-ul de unde sa ia alte gioarse,depoul de locomotive dezafectate de la Rouen,e plin
Acolo au de toate,pana si locomotive TGV:).
Are GFR-ul de unde sa ia alte gioarse,depoul de locomotive dezafectate de la Rouen,e plin
Acolo au de toate,pana si locomotive TGV:).
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
shoppy
Daca era un EC ii faceau unii statuie si parastas, da asta e gioarsa ca nu e romaneasca, nu mai bine pastrati pentru voi comentariile puerile si inutile?
Daca era un EC ii faceau unii statuie si parastas, da asta e gioarsa ca nu e romaneasca, nu mai bine pastrati pentru voi comentariile puerile si inutile?
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
TibiV
La benzinari a postat cineva urmatorul link FB https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=2050326788351623&id=100001229643404
Video nu am cum sa-l postez, dar iti ridica parul in cap....
Pun doar comentariul autorului postarii:
La benzinari a postat cineva urmatorul link FB https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=2050326788351623&id=100001229643404
Video nu am cum sa-l postez, dar iti ridica parul in cap....
Pun doar comentariul autorului postarii:
Marţi, 17 iulie 2018 - Episodul 1
Aşteptăm trenul în Gara de Nord ca să ne ducă la Braşov. Din locul unde stau văd o traversă de beton strîmbă. Mă apropii şi observ că parcă şurubul de care se fixează şina de ea e slăbit. Cobor pe terasament şi îl ating cu mîna. Il apuc cu două degete şi îl trag cu totul afară la fel de uşor ca atunci cînd iei periuţa de dinţi din paharul de plastic de pe etajera din baie. Mai încerc cîteva şi îi spun Mihaelei să filmeze, repede, ca să apucăm cîteva cadre pîna trage trenul.
Din şapte suruburi luate la rînd, doar unul singur nu se mişcă la simpla atingere cu degetul, al optulea a ieşit cu totul după cum veţi vedea în imaginile filmate.
Şi reţineţi că asta se întîmpla în Gara de Nord din capitala ţării, la cap de linie, unde trenurile se deplaseaza încet pe acea porţiune, la viteza pasului. Ce-o fi oare pe parcurs?
Să facă din asta cineva o propoziţie care să conţină cuvintele următoare: o mare catastrofă, sute de morţi, tragedie, mutilaţi, sînge, groază, coşmar...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
shoppy
Nu se uita nimeni la 10-20 de suruburi la liniile infundate din Gara de Nord unde trenul se taraie cu 2km/h.
Nu se uita nimeni la 10-20 de suruburi la liniile infundate din Gara de Nord unde trenul se taraie cu 2km/h.
- George
-
Posted:
-
Re: Stiri feroviare din Romania
George
Podul ar trebui reconstruit in regim de urgenta!! Orice intarziere este criminala!! Ei inca se gandesc cum sa dea jos mizeria aia de tren?!
Podul ar trebui reconstruit in regim de urgenta!! Orice intarziere este criminala!! Ei inca se gandesc cum sa dea jos mizeria aia de tren?!
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare
•
Choose destination