Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: #205 - Primul tramvai cu acționare în curent alternativ

416 posts, 154413 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17  ... 30
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ Utilizator anonim

Se apropie de 60.000km.
IMG_4328.JPG (244.78 KB; downloaded 2817 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ Utilizator anonim

Azi la Ciurel...
IMG_4335.JPG (322.39 KB; downloaded 2931 times)
IMG_4340.JPG (316.22 KB; downloaded 2922 times)
IMG_4343.JPG (336.18 KB; downloaded 2934 times)

 


Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ Dominatrix

Zero chance. Tot ce iese in CA este cu dedicatie pentru depoul Alexandria. S-a mai spus asta de cel putin 10 ori pana acum...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ Utilizator anonim

lucianho wrote:
E regula? Depoul Alexandria prin ce poate fi mai "suprem" decat depoul Dudesti. O linie ca 34 ar merita un astfel de vagon...


Depoul Alexandria este depoul de protocol al RATB, aici mereu au fost testate vagoanele noi. Iar linia 41 clar va fi mereu prioritara la vagoane noi.
De ce pe 34, sa faca ore in sir pe semicursa si sa mearga mai mult blocat de masini ?  :|

 


Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ Gabi23

lucianho wrote:
E regula? Depoul Alexandria prin ce poate fi mai "suprem" decat depoul Dudesti. O linie ca 34 ar merita un astfel de vagon...

Auzi tu ai o fixatie pentru Dep. Dudesti? Sa clarificam anumite aspecte.
- Vagonul cu numarul de parc 205 a fost al Depoului Alexandria, inca din anul 1998 cand a sosit in Bucuresti, cu o mica perioada cand a fost la Dep. Giulesti (atunci cand s-a modernizat Alexandria) si nu s-a pus niciodata problema renuntarii la acest vagon chiar si cand nu mai circula stand defect in depou.
- Vagonul a fost modernizat special pentru linia 41, deoarece se doreste reducerea consumului de energie care este destul de ridicat pe aceasta linie.
- Linia 41 este linie de viteza, iar 205 este un vagon de viteza chiar daca este limitat electronic momentan, vagonul poate mult mai mult. Pe linia 34 pe care o invoci tu nu prea ar avea unde sa circule cu viteza pentru ca nu este separata de trafic si blocajele sunt ceva obisnuit.
- Linia 41 este cea mai aglomerata linie de tramvai in toate studiile efectuate pentru RATB, de aceea este atat de importanta
- Depoul Alexandria este cel mai modern din Bucuresti ca si dotari, fiind peste Dudesti. Ca fapt divers la Dudesti, Bucur LF nu incape in spalatorie fiind spalat in curte.  
- Reteaua de pe linia 34 este mult mai slaba calitativ. Vezi cate pantografe s-au rupt de au ajuns toate vagoanele CH-PPC sa aia patina de aluminiu.
- La Depoul Alexandria au fost intotdeaua cele mai bune vagoane si drept dovada au fost intretinute corespunzator. Aici au fost daca ne amintim mereu cele mai bune vagoane: V3A-93M-FAUR, V3A-H, V3A-93M-EPC, V3A-93-CH-PPC. Si singurul motiv pentru care nu a ajuns si Bucur LF tot aici, a fost datorat faptului ca nu incape pe linia 41 fiind prea lat.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ Utilizator anonim

lucianho wrote:
Legat de cele mentionate de tine inseamna ca singurele vagoane care au sanse sa ajunga la Dudesti sunt urmatoarele vagoane Bucur LF care urmeaza sa se produca.Spun asta pentru ca am vazut ca vagonul 401 nu  a ajung in 41 datorita faptului ca vagonul este prea lat pentru aceasta linie.Inseamna ca aceste vagoane Bucur LF, odata ce vor fi la Dudesti ele vor intra in 34? Mersi...


Pe 34 vor intra doar 401 + urmatoarele 4 care se fac, DACA acestea ajung la Dudesti, sa nu uitam ca exista depoul Militari unde majoritatea parcului este format din vagoane de peste 30 ani vechime.
P.S. Daca citesti toate topicele de pe aici cu atentie o sa aflii tot ce doresti si chiar mai mult fara sa mai fie nevoie sa intrebi  ;)

 


Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ Dominatrix

Mai logic ar fi sa le duca la Militari, mai ales daca incep lucrarile la Pasajul Muncii, si se va "sectiona" accesul dinspre depoul Dudesti pe linia 21. Zic asta fiindca nu prea vad Bucur LF'ul circuland pe Camil Ressu, sau chiar si pe 34 scurtat Romprim  - Dristor, mai ales ca va trebui sa circule pe linia pulbere de pe str. Dristorului...

 


  • TsE
  • Posted:
  •  

Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ TsE

Vineri revizie 60000km cu inversare boghiuri si curatare motoare de tractiune de praf.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ Utilizator anonim

Momentan circula... :P
DSC01851.JPG (370.81 KB; downloaded 3322 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ Utilizator anonim

A lipsit o perioada, acum a reparut de cateva zile dupa ce s-au facut anumite modificari la invertoare.
IMG_7463.JPG (232.68 KB; downloaded 3226 times)
IMG_7467.JPG (340.4 KB; downloaded 3217 times)

 


  • GAC
  • Posted:
  •  

Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ GAC

S-a spus ca Bucur Lf e prea lat pt linia 41. E adevarat? Oricum Bucur Lf e doar cu vreo 10cm mai lat ca un V3A (deci 5 cm pe-o parte), conteaza chiar asa de mult. Mai mult, linia 41 nu prea are curbe stranse unde tramvaiele "sa se frece".

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ Dr2005

Curbe strânse nu prea are (decât cea de la intrarea în terminalul Ghencea, unde dacă se întâlneşte CH-PPC cu altceva se ,,freacă"), dar bordurile de la peroane sunt mai apropiate de linie şi mai înalte decât prin alte părţi.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ Utilizator anonim

La Pasaj Lujerului
IMG_8555.JPG (356.61 KB; downloaded 2993 times)
IMG_8556.JPG (326.58 KB; downloaded 2993 times)

 


Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ adn2377

Utilizator anonim wrote:
S-a rezolvat in mare problema iluminatului in 205, mai sunt doar vreo 4 neoane nefunctionale, 3 in corpul B iar 1 in corpul A. Dupa cum am mai zis la acest tramvai sunt montate neoane din 2 in 2, in spatiile libere sunt invertoarele acestora.


Probabil ca intre timp s-au ocupat baietii sa mai mute tuburi si pe la alte vagoane, pentru ca am circulat eu cu el acum 2-3 zile si avea in total doar 14 tuburi functionale...

Oricum sunt unele ch-ppc-uri de la Alexandria in care e la fel de bezna ca in vagoanele BN.

 


Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17  ... 30
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2439 forum members have written 435437 posts in 5430 topics and 520 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use