Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1388210 views
📖 Pagination options
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Daca moare ala in ambulanta cat se duce ambulanta sa intoarca la Morarilor - asta e, inseamna ca n-a avut zile....
"Gluma" este morbida, dar m-am plictisit de fazele astea "sa facem metroul la suprafata ca la altii".
La aia altii, acolo unde se aplica solutia asta, nu se aplica pe bulevarde cu cel mult 3 benzi pe sens.
Nici un metrou din lume nu are treceri la nivel cu soseaua.
Deci fie il ingropi, fie il urci la 6-7 metri inaltime. Ceea ce va arata hidos si nu ii va face fericiti pe cei care de la etajul 2 intai vor auzi iar apoi vor vedea trecand fiecare metrou - si vor fi vazuti din fiecare metrou... M5 ar fi un caz spectaculos, mai ales pe Iancului.
Eu zic sa lasam prostiile si sa ne vedem de metroul nostru "clasic", ingropat sub pamant, silentios si "frost free" pe timp de iarna...
andrei11 wrote:
Dacă la pietoni mai construim vreo pasarelă, hai că mai merge, dar auto nu va mai putea să facă stânga pentru spitalul Pantelimon, ceea ce e o problemă majoră.
Daca moare ala in ambulanta cat se duce ambulanta sa intoarca la Morarilor - asta e, inseamna ca n-a avut zile....
"Gluma" este morbida, dar m-am plictisit de fazele astea "sa facem metroul la suprafata ca la altii".
La aia altii, acolo unde se aplica solutia asta, nu se aplica pe bulevarde cu cel mult 3 benzi pe sens.
Nici un metrou din lume nu are treceri la nivel cu soseaua.
Deci fie il ingropi, fie il urci la 6-7 metri inaltime. Ceea ce va arata hidos si nu ii va face fericiti pe cei care de la etajul 2 intai vor auzi iar apoi vor vedea trecand fiecare metrou - si vor fi vazuti din fiecare metrou... M5 ar fi un caz spectaculos, mai ales pe Iancului.
Eu zic sa lasam prostiile si sa ne vedem de metroul nostru "clasic", ingropat sub pamant, silentios si "frost free" pe timp de iarna...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Nu.
Blabla la greu, nu-i lua în seamă. În 2030 o să spună "orizont2060". Ce, îi doare gura să scrie termene ?
Asta cam așa e. Pantelimonul NU se mai poate dezvolta spectaculos în următoarea sută de ani iar un 55 Cora - Iancului face față cu brio fluxului de călători.
Problema e cu depoul lui M5 ( la Valea Ialomiței este o parcare, nu e depou ). Să pună mâna pe creioane, rigle, foi de calc și să proiecteze depoul în zona Dr. Taberei / Ghencea / Domnești / blablabla. Hai că se poate băieți
Mai e un aspect. Având în vedere că pe Iancului / Pantelimon avem linie de tramvai reabilitată să revenim la proiectul socialistoceaușist al metroului în Pantelimon, adică numai cu 4 stații, și anume ( Iancului - asta e obligatorie ) - MegaMall - Fundeni - Cosmos. Plus depoul de la Cosmos. Așadar cine vine de aiurea din rețea se coboară în una din cele 4 stații din Pantelimon și după aceea ia un local ( 55 ) să se ducă spre casă. Și în varianta asta 55 - ul l-aș lăsa tot cu un traseu <<scurt>> Iancului - Cora.
neur000 wrote:
...Si-au asumat vreun interval de timp clar pentru finalizarea proiectului ?
Nu.
neur000 wrote:
In PMUD parca am vazut ceva gen "orizont 2030"
Blabla la greu, nu-i lua în seamă. În 2030 o să spună "orizont2060". Ce, îi doare gura să scrie termene ?
neur000 wrote:
Deasemenea, am auzit zvonul cum ca Metrorex a spus ca nu e un proiect prioritar sectiunea pe Sos Pantelimon si Iancului, deoarece a fost reabilitata reteaua de tramvai.
Asta cam așa e. Pantelimonul NU se mai poate dezvolta spectaculos în următoarea sută de ani iar un 55 Cora - Iancului face față cu brio fluxului de călători.
Problema e cu depoul lui M5 ( la Valea Ialomiței este o parcare, nu e depou ). Să pună mâna pe creioane, rigle, foi de calc și să proiecteze depoul în zona Dr. Taberei / Ghencea / Domnești / blablabla. Hai că se poate băieți
Mai e un aspect. Având în vedere că pe Iancului / Pantelimon avem linie de tramvai reabilitată să revenim la proiectul socialistoceaușist al metroului în Pantelimon, adică numai cu 4 stații, și anume ( Iancului - asta e obligatorie ) - MegaMall - Fundeni - Cosmos. Plus depoul de la Cosmos. Așadar cine vine de aiurea din rețea se coboară în una din cele 4 stații din Pantelimon și după aceea ia un local ( 55 ) să se ducă spre casă. Și în varianta asta 55 - ul l-aș lăsa tot cu un traseu <<scurt>> Iancului - Cora.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
Vor folosi depoul Militari, dupa ce caseaza IVA de acolo. Nu e nevoie de un depou dedicat pentru M5 pana nu trece de Iancului.
Vor folosi depoul Militari, dupa ce caseaza IVA de acolo. Nu e nevoie de un depou dedicat pentru M5 pana nu trece de Iancului.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Ai dreptate, pentru Dr. Taberei - Eroilor liniile de garare sunt astfel proiectate încât metrourile nu mai trebuie să migreze prin alte depouri, rămân aici, pe M 5. La Valea Ialomiței există chiar și un strung pentru bandaje.
După ce se va da în folosință megadepoul de la Străulești toate IVE - le valide vor migra acolo, așa încât Ciurelul va rămâne liber.Pentru secțiunea Eroilor - Iancului nu trebuie mai mult de 7 metrouri față de secțiunea Dr. Taberei - Eroilor, așa încât cred că vor folosi depoul Ciurel pentru cele 7 metrori în plus.
Ai dreptate, pentru Dr. Taberei - Eroilor liniile de garare sunt astfel proiectate încât metrourile nu mai trebuie să migreze prin alte depouri, rămân aici, pe M 5. La Valea Ialomiței există chiar și un strung pentru bandaje.
După ce se va da în folosință megadepoul de la Străulești toate IVE - le valide vor migra acolo, așa încât Ciurelul va rămâne liber.Pentru secțiunea Eroilor - Iancului nu trebuie mai mult de 7 metrouri față de secțiunea Dr. Taberei - Eroilor, așa încât cred că vor folosi depoul Ciurel pentru cele 7 metrori în plus.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Daca nu am facut depou, ci doar o "parcare", a trebuit sa facem linii de garare prin multe statii. Cheltuieli suplimentare inutile .... Ba am mai sacrificat din liniile de garare care se puteau face teoretic la Valea Ialomitei (si asa insuficiente), facand si o statie pentru calatori....
Cat despre gararea metrourilor prin depourile de pe alte magistrale...este scarpinat cu mana stanga la urechea dreapta. Exact ca si depoul M6, facut pe M4 la Straulesti ( de unde metrourile vor iesi aiurea), in loc sa fie facut la Progresu sau oriunde pe traseul acestei magistrale, care se doreste a fi cea mai lunga din retea.
Dupa transformarea rebrusmentului de la GdN in parcare se pare ca au inceput sa ne placa manevrele astea complexe de introducere/retragerea a trenurilor in /din circulatie. Bine ca nu au facut depoul M2 in Pantelimon, sa le aduca zilnic pe la Victoriei...
Daca nu am facut depou, ci doar o "parcare", a trebuit sa facem linii de garare prin multe statii. Cheltuieli suplimentare inutile .... Ba am mai sacrificat din liniile de garare care se puteau face teoretic la Valea Ialomitei (si asa insuficiente), facand si o statie pentru calatori....
Cat despre gararea metrourilor prin depourile de pe alte magistrale...este scarpinat cu mana stanga la urechea dreapta. Exact ca si depoul M6, facut pe M4 la Straulesti ( de unde metrourile vor iesi aiurea), in loc sa fie facut la Progresu sau oriunde pe traseul acestei magistrale, care se doreste a fi cea mai lunga din retea.
Dupa transformarea rebrusmentului de la GdN in parcare se pare ca au inceput sa ne placa manevrele astea complexe de introducere/retragerea a trenurilor in /din circulatie. Bine ca nu au facut depoul M2 in Pantelimon, sa le aduca zilnic pe la Victoriei...
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
De ce, desfinteaza linia 4?
Nu trebuie sa faca acea super mega mutare, vor fi trenuri parcate pe traseu.
De ce, desfinteaza linia 4?
Nu trebuie sa faca acea super mega mutare, vor fi trenuri parcate pe traseu.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
punmeister
In alta ordine de idei, Siemens si-a luat o lamaie mare!
http://portal.just.ro/3/SitePages/Dosar ... &id_inst=3
Acum mai ramane acest dosar de solutionat unde evident, Siemens a facut pe 9 august recurs.
In alta ordine de idei, Siemens si-a luat o lamaie mare!
http://portal.just.ro/3/SitePages/Dosar ... &id_inst=3
Screenshot_20180821-213909_Chrome.jpg (159.47 KB; downloaded 2636 times)
Acum mai ramane acest dosar de solutionat unde evident, Siemens a facut pe 9 august recurs.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Sunt sigur că stația Eroilor / M 1 arată așa din cauza primului tronson deschis pentru exploatare curentă ( Semănătoarea ) Petrache Poenaru - Timpuri Noi.
În depoul Ciurel încăpeau fix 7 metrouri, la rebrusarea de la Petrache Poenaru încă două la Eroilor 3 la Unirii 1 la rebrusarea de la Timpuri Noi 2. Să calculăm, mie îmi ies vreo 15 metrouri, cam câte au fost necesare pentru exploatarea primului tronson.
Odată cu dezvoltarea rețelei liniile de la Eroilor au devenit inutile...Să nu uităm că linia 5 are și canal de revizie...
Dacă vrei cu tot dinadinsul să ai trenuri parcate pe traseu sunt cel puțin 3 locuri pe M 1 și anume linia 3 de la Crângași. linia 3 de la Petrache Poenaru și linia 3 de la Unirii / M 1. Să nu uităm nici de GdN 1.
Problema e alta, în afară de cele două linii de la Eroilor proiectate pentru acest scop celelalte linii au fost convertite în linii de parcare datorită modificărilor de proiect...adică cele 4 linii de la GdN 1, linia 3 de la Crângași, linia 3 de la Petrache Poenaru și linia 3 de la Unirii / M 1.
___________________
Pentru colegii mai tineri voi prezenta linia 3 de la Petrache Poenaru, e cea cu mov. Schema inițială îi aparține lui # freyutz, eu am modificat-o funcție de realitățile din teren...
Așa a desenat freyutz stația cu peron central, n-am mai făcut corecția, nefiind esențială...Certați-vă cu el, nu cu mine. Bine, pot face ușor modificarea, dar e mai cool așa, cu schița << originală >>
mcosmin wrote:
Nu trebuie sa faca acea super mega mutare, vor fi trenuri parcate pe traseu.
Sunt sigur că stația Eroilor / M 1 arată așa din cauza primului tronson deschis pentru exploatare curentă ( Semănătoarea ) Petrache Poenaru - Timpuri Noi.
În depoul Ciurel încăpeau fix 7 metrouri, la rebrusarea de la Petrache Poenaru încă două la Eroilor 3 la Unirii 1 la rebrusarea de la Timpuri Noi 2. Să calculăm, mie îmi ies vreo 15 metrouri, cam câte au fost necesare pentru exploatarea primului tronson.
Odată cu dezvoltarea rețelei liniile de la Eroilor au devenit inutile...Să nu uităm că linia 5 are și canal de revizie...
Dacă vrei cu tot dinadinsul să ai trenuri parcate pe traseu sunt cel puțin 3 locuri pe M 1 și anume linia 3 de la Crângași. linia 3 de la Petrache Poenaru și linia 3 de la Unirii / M 1. Să nu uităm nici de GdN 1.
Problema e alta, în afară de cele două linii de la Eroilor proiectate pentru acest scop celelalte linii au fost convertite în linii de parcare datorită modificărilor de proiect...adică cele 4 linii de la GdN 1, linia 3 de la Crângași, linia 3 de la Petrache Poenaru și linia 3 de la Unirii / M 1.
___________________
Pentru colegii mai tineri voi prezenta linia 3 de la Petrache Poenaru, e cea cu mov. Schema inițială îi aparține lui # freyutz, eu am modificat-o funcție de realitățile din teren...
Așa a desenat freyutz stația cu peron central, n-am mai făcut corecția, nefiind esențială...Certați-vă cu el, nu cu mine. Bine, pot face ușor modificarea, dar e mai cool așa, cu schița << originală >>
l3.jpg (105.23 KB; downloaded 2577 times)
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
Eu cand ziceam de mega mutare ma refeream la M6/Straulesti, nu M5.
Eu cand ziceam de mega mutare ma refeream la M6/Straulesti, nu M5.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
Si daca Siemens pierde definitiv in instanta, ca pana au cam facut-o, n-ar trebui METROREX sa se indrepte spre EI si sa le ceara daune-interese pentru tergiversarea finalizarii lucrarilor la M5? Zic ca da, numai sa fie in stare METROREX sa cuantifice prejudiciul si sa demonstreze ca acesta a fost material, efectiv, direct, real si cert!!!
Si daca Siemens pierde definitiv in instanta, ca pana au cam facut-o, n-ar trebui METROREX sa se indrepte spre EI si sa le ceara daune-interese pentru tergiversarea finalizarii lucrarilor la M5? Zic ca da, numai sa fie in stare METROREX sa cuantifice prejudiciul si sa demonstreze ca acesta a fost material, efectiv, direct, real si cert!!!
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
Nu. Siemens nu a incalcat nici o lege. Metrorex trebuie sa dovedeasca ca Siemens a facut ceva ilegal. Prezumtia de nevinovatie...
Problema aici este legislatia, pe de o parte, si supraaglomerarea instantelor de civil, de cealalta parte.
Nu. Siemens nu a incalcat nici o lege. Metrorex trebuie sa dovedeasca ca Siemens a facut ceva ilegal. Prezumtia de nevinovatie...
Problema aici este legislatia, pe de o parte, si supraaglomerarea instantelor de civil, de cealalta parte.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
Nu am sugerat asa ceva, ci faptul ca daca sentinta definitiva si irevocabila va fi de partea Metrorex este musai ca asta sa ceara daune interese in speta de fata, daca are si cu cine (juristi), nu de alta dar daca se semna contractul de "semnalizare" in decembrie 2017, acum mai eram la doar un "capat de ata" de implementarea integrala a sistemului de siguranta si automatizare a traficului inclusiv echipamentul de siguranta îmbarcat pe tren si sistemul de informare dinamica pe M5, cel putin la o prima apreciere! Acum, vorbind in prezent, in luna de gratie septembrie 2018, nu avem nimic!!!
Nu am sugerat asa ceva, ci faptul ca daca sentinta definitiva si irevocabila va fi de partea Metrorex este musai ca asta sa ceara daune interese in speta de fata, daca are si cu cine (juristi), nu de alta dar daca se semna contractul de "semnalizare" in decembrie 2017, acum mai eram la doar un "capat de ata" de implementarea integrala a sistemului de siguranta si automatizare a traficului inclusiv echipamentul de siguranta îmbarcat pe tren si sistemul de informare dinamica pe M5, cel putin la o prima apreciere! Acum, vorbind in prezent, in luna de gratie septembrie 2018, nu avem nimic!!!
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
Esti optimist. Nu am fi fost nici macar la 50% din intreaga operatiune.
Repet: Metrorex nu are pe ce baza sa ceara daune. Poti cere acele daune cand dovedesti ca cineva a incalcat legea. Acest proces este unul de arbitraj.
Esti optimist. Nu am fi fost nici macar la 50% din intreaga operatiune.
Repet: Metrorex nu are pe ce baza sa ceara daune. Poti cere acele daune cand dovedesti ca cineva a incalcat legea. Acest proces este unul de arbitraj.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Daunelele le ceri cand ai hartii doveditoare ale cheltuielilor cauzate sau incasarilor pierdute.
Cheltuielile de judecata sunt clare si se dau imediat ca stie toata lumea cat s-a stat prin instanta, alte daune sunt greu de cuantificat, daca aveai o magistrala functionala puteai sa iei incasarile plus cheltuielile de anul trecut din aceleasi zile calendaristice, dar asa, mai greu.
Daunelele le ceri cand ai hartii doveditoare ale cheltuielilor cauzate sau incasarilor pierdute.
Cheltuielile de judecata sunt clare si se dau imediat ca stie toata lumea cat s-a stat prin instanta, alte daune sunt greu de cuantificat, daca aveai o magistrala functionala puteai sa iei incasarile plus cheltuielile de anul trecut din aceleasi zile calendaristice, dar asa, mai greu.
📖 Pagination options