Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăAspecte diverse din transporturi şi infrastructură

 

Topic: Despre biciclete și infrastructura velo

551 posts, 162803 views
 
Go to page:  1  ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40
 
 

📖 Pagination options
Re: Despre biciclete adila

Daca ai suficienti bani si crezi ai ajuns la nivelul de pregatire unde doar carbonul mai aduce un plus la randament, eu zic sa-ti cumperi carbon, dar nu de la Decathlon. Asta e parerea mea in cazul in care doresti un MTB. Eu la nivelul meu, ma multumesc cu 29er-ul meu de 11kg.

 


Re: Despre biciclete andrei11

Ca să nu deschid un topic nou,  :mrgreen:  triciclete pentru adulți se mai găsesc ? Se mai  produc ?

 


Re: Despre biciclete shoppy

Si are Decatlon scule de diagnosticat si reparat un cadru de carbon?, ce au?, un aparat de raze X si o autoclava?, unde?, in ce magazin?, ca ma duc sa le vad si eu.
Adica trebuie sa ma duc online sa imi cumpar o bicicleta scumpa de la Decatoln si dupaia sa ma documentez de unde sa-mi iau piese de schimb si dupaia sa ma documentez unde gasesc un service de specialitate care sa mi le monteze, doar de dragul de a ma duce la Decatlon care o sa fie acolo si peste 10 ani? Si daca tot o sa fie acolo peste 10 ani, mie care imi iau piesele din alta parte si mi le montez in alta parte, cu ce ma ajuta ca mai este Decatlon sau nu?
Sa iti iei un cadru de carbon nu inseamna doar sa dai 2.000euro, trebuie sa accepti ca maine poti sa-l rupi si sa ramaia fara 2.000euro, daca ai in buzunar inca 2.000euro nici o problema, daca nu ai atunci...
Aia care se dau pe cadru de carbon ori au bani maine sa-si ia altul ori fac asta la nivel profesionist si le da echipa alt cadru.

Diferenta dintre noi si tine este ca noi am pus ban peste ban pana cand am ajuns la 2.000euro si ne-am pus intr-adevar problema daca sa-i spargem pe toti pe o bicicleta in timp ce tu nu ai facut asta si inca ai o viziune beautificata si imatura asupra problemei, nu o sa cadem niciodata de acord.

 


Re: Despre biciclete adila

In alta ordine de idei, vad ca ApeRider a facut deja deja update-ul #3. Eu cred ca asta inseamna ca lucrurile se misca in directia buna. Este foarte benefic si pentru industria locala de profil. ApeRider este de fapt Pegas, o companie 100% romaneasca. Am auzit ca acest sistem de bike sharing de la ApeRider se va extinde si in Iasi.

Cei mai importanti producatori de biciclete si componente pentru biciclete din Romania sunt:

- Eurosport DHS din Deva
- Nextcity (fosta VeloCity) din Resita care produce pentru Decathlon
- Mechrom Industries din Argeş care este fabrica lui Campagnolo
- Atelierele Pegas din Bucuresti

 


Re: Despre biciclete andrei11

....
12-7-2018 11-44-37 AM.jpg (136.44 KB; downloaded 4710 times)

 


Re: Despre biciclete adila

Daca nu as fi din Romania, as fi tentat sa spun ca Bucurestiul are traditie la mersul pe bicicleta vazand acest articol vechi de mai bine de 100 de ani. Din pacate Romania a ramas in urma rau la acest capitol al mobilitatii urbane.

 


Re: Despre biciclete adila

ApeRider a reusit sa stranga bicicletele din oras. Sper ca la anul sa porneasca iar acest program care dupa mine este unul bun. Totusi fara sprijinul Primariei in constructia de piste dedicate nu vom avea un progres semnificativ in privinta mobilitatii urbane.

 


Re: Despre biciclete misterr

Țara din UE care are mai multe biciclete decât populație și își plătește cetățenii ca să pedaleze





La o populație de 17 milioane de persoane, Olanda are 23 de milioane de biciclete, ceea ce arată importanța pe care olandezii o acordă deja acestui mijloc de locomoție.

Dar autoritățile consideră că tot nu sunt suficienți bicicliști pe străzi, de aceea vrea să-i plătească pe oameni să pedaleze mai mult, scrie CNN.

Guvernul olandez a anunțat recent că va investi 345 de milioane de euro în infrastructură pentru bicicliști, pentru a convinge încă 200.000 de cetățeni să meargă cu bicicleta la serviciu sau la plimbare.

Banii vor fi folosiți pentru amenajarea a cinsprezece “autostrăzi” noi doar pentru bicicliști, a unor spații de parcare cu o capacitate de 25.000 de bicilete, precum și crearea de facilități pentru păstarera acestor mijloace de locomoție, a anunțat Ministerul pentru Infrastructură și Managementul Apei.

Olanda este una dintre țările lumii în care bicicleta este folosită foarte des și înlocuiește cu succes mașinile sau mijloacele de transport în comun. În 2016, mai mult de un sfert dintre călătoriile olandezilor au fost făcute cu bicicleta, dar doar un sfert dintre acestea au fost în interes de serviciu. Restul au fost călătorii de plăcere, spre școală sau pentru cumpărături.

Potrivit lui Stientje van Veldhoven, secretar de stat în minister, mai mult de jumătate dintre olandezi locuiesc la cel mult 15 km depărate de locul de muncă, distanță care ar putea fi foarte ușor străbătută cu bicicleta. Iar pentru a-i convinge să meargă a muncă cu bicicleta, olandezii sunt plătiți.

În prezent, Olanda îi răsplătește pe cei care folosec bicicleta cu scutiri de taxe de 0,22 euro pentru fiecare kilometru parcurs. Însă nu este suficient și nu sunt mulți angajatori care sprijină acest program. Dar este unul dintre dezideratele Guverului, să convigă tot mai multe companii să intre într-o schemă de recompense pentru cei care decid să vină cu bicicleta la muncă.

În Olanda sunt deja 11 angajatori care oferă astfel de recompense, ca de exemplu bani pentru achiziționarea bicicletelor. Guvernul propune companiilor și alte facilități pe care le-ar putea oferi angajaților bicicliști, cum ar fi posibilitatea de a face duș la birou.

Olandezii nu au fost dintotdeauna iubitori de biciclete. “În anii ’60-’70 multe orașe olandeze făceau tot mai mult loc mașinilor, iar pedalatul era foarte rar întâlnit. Abia în anii ’80-“90, olandezii au început să acorde o importanță mai mare bicicletelor sau mersului pe jos”, spune Meredith Glaser, cercetător la Insitutul pentru Ciclism Urban din Amsterdam.

Evenimentele istorice care au contribuit la schimbarea comportamentului olandezilor au fost criza petrolului din anii 1970, mișcările sociale și anii 1960 și 1970 împotriva demolării cartierelor istorice pentru a face loc autostrăzilor, precum și densitatea urbană foarte mare, care încurajează călătoriile pe distanțe scurte.

Astăzi, Olanda este una dintre puținele țări din lume care consideră mersul cu bicicleta ca fiind mijloc de transport. Noile “autostrăzi” pentru biciclete vor lega Amstedamul de Amstelveen, o suburbia a Capitalei, orașul universitar Groningen de Assen, un orășel din Drenthe, cunoscută ca fiind “provincia de cicliști” a Olandei. Construcția ar trebui să înceapă în trei ani.

 


Re: Despre biciclete adila

Un articol care nu pune pe ganduri pe mai nimeni din Romania. Mai este mult pana o sa scoatem noi capul din nisip, desi este foarte posibil chiar sa nu se intample acest lucru vreodata :popa:

 


Re: Despre biciclete andrei11

Reclame Capitaliste.
Bicle.jpg (92.82 KB; downloaded 4343 times)

 


Re: Despre biciclete misterr

Românii cumpără tot mai multe biciclete. Câte persoane au trecut în 3 luni pe pista de Victoriei

Click pe imagine pentru video:





Mersul pe două roţi a devenit deja un stil de viaţă, iar asta nu mai reprezintă un secret pentru nimeni. Fie că o folosim doar în weekend ori ca mijloc de transport în drum spre serviciu, pentru majoritatea populaţiei bicicleta este indispensabilă.

Atât de mult încât retailerii speculează cererea şi vin anual cu idei noi pentru a-şi vinde produsele.

Începem, aşadar, cu extremele. De o parte avem bicicletele pentru teribilişti. Preţul? 4.000 de euro.

Continuăm în aceeaşi manieră, dar ne adresăm celor care practică sporturi extreme.

Un mod inedit de distracţie îl reprezintă o pistă pentru biciclete care este modulară. Este folosită în prezent în România doar la evenimente special organizate, dar poate fi amplasată cu uşurinţă şi în parcuri.





De cealaltă parte sunt corporatiştii, care preferă să ajungă repede la serviciu, în costum, dacă se poate. Mulţi optează pentru o bicicletă uşoară, care cântăreşte 8 kilograme şi poate fi ridicată într-o singură mână.

Tehnologia a avansat atât de mult încât pe piaţa au apărut şi alte “vehicule urbane”.

Avem în faţă valiza deşteaptă pe care nu ai cum să o pierzi pentru că vine pur şi simplu după tine, dacă activezi aceasta brăţară conectată la ea. Condiţia este să nu te îndepărtezi la o distanţă mai mare de 5 metri, iar dacă chiar şi aşa o faci, braţara începe să vibreze.





Dovada că cererea există este şi numărul mare de biciclişti.

“Am avut un contor montat pe Calea Victoriei, unde în timp de 3 luni au trecut peste 150.000 de biciclişti”, spune Mihai Deneș, vicepreședintele Federației Bicicliștilor din România.

O bicicletă poate costa de la 500 de lei până la 25.000 de lei.

 


Re: Despre biciclete bercenicity

Un exemplu de asa nu





Dar pare tare distarctiv :twisted:

 


Re: Despre biciclete misterr

Bucureştenii vor putea închiria trotinete electrice. De ce sunt mai rapide ca maşinile

Click pe imagine pentru video:





Cei care s-au săturat de infernul de pe străzile din București nu ar trebui să uite că trotinetele și bicicletele electrice pot reprezenta o soluție.

După modelul marilor orașe din Occident, unii investitori lansează servicii de închiriere a mijloacelor de transport verzi.

Pentru început este vizat centrul Capitalei, sufocat de mașini. Din păcate, lipsesc pistele pentru bicicliști, așa că dacă vă aventurați pe carosabil este foarte important să purtați căști de protecție! Aceste trotinete electrice pot atinge 24 de kilometri pe oră. O minune pentru București, unde viteza medie de deplasare a mașinilor este 19 km pe oră.

În Occident există companii care închiriază sute de mii de trotinete electrice celor sătui să stea în ambuteiaje. Următoarea țintă va fi Bucureștiul, spune Bogdan Enoiu, cel care vrea să introducă în Capitală aceste vehicule mici și rapide.

Bogdan Enoiu, reprezentant Flow: “Au început să invadeze toate orașele lumii, cu trotinetele electrice. Pentru următorii 10 ani, trotinetele electrice, bicicletele electrice, mașinile electrice sunt soluțiile pentru transportul urban mult mai curat. Vor civiliza și traficul rutier în București”.

Trotinetele vor sta în standuri speciale, de unde le puteți închiria. Plătiți 2 lei pentru pornire, iar fiecare minut de închiriere o să va coste 50 de bani în plus. Media închirierii ar putea fi de 8 lei, timp suficient pentru a parcurge peste 6 kilometri, de la de la Casa Poporului până la Arcul de Triumf.

Proiectul de mobilitate urbană cu trotinete electrice va avea standuri în fața firmelor mari, la gurile de metrou, în parcuri și se va desfășura în parteneriat cu Administrația Străzilor din București. Vor fi disponibile pentru închirieri după Paște, începând cu 10 mai, atât în Capitală, cât și în Cluj.

Nu este însă singurul proiect de mobilitate urbană. Alți investitori vor să introducă și biciclete electrice.

Andrei Botescu, reprezentant Pegas: “Vrem să construim în România biciclete de închiriat electrice, care au și modul de regenerare, ca să nu stăm să le încărcăm. Ele se vor regenera de la frânat, pedalat”.

Pentru a le putea închiria, va trebui să descărcați o aplicație, unde veți introduce datele de pe card. La standul cu trotinete scanați codul pentru deblocare.

Banii sunt retrași de pe card în funcție de durata închirierii. Un astfel de proiect a fost lansat de curând în Timișoara. Acolo, trotinetele electrice pot fi folosite în baza abonamentului de transport în comun.

 


Re: Despre biciclete andrei11

Aceste trotinete electrice pot atinge 24 de kilometri pe oră. O minune pentru București, unde viteza medie de deplasare a mașinilor este 19 km pe oră.
O aberație marca reporteri făcuți la fără frecvență.
Nu comparăm viteza maximă a trotinetei cu viteza medie de deplasare a autovehiculelor !
Viteza maximă este un parametru real, viteza medie este un parametru pur teoretic.
Reporteri fără cap, să le spună cineva că sunt penibili.
Mai departe  de o asemenea enormitate nici n-am mai citit, ce poți să te aștepți de la un articol scris în asemenea hal ?

 


Go to page:  1  ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Aspecte diverse din transporturi şi infrastructură  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433431 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use