Topic: Generalități
94 posts, 62764 views
📖 Pagination options
- AndreyCFR
-
Posted:
-
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Germania - generalitati
Goldmund
Aici putem vedea teritoriul acoperit de plasa S-Bahn(trenuri suburbane); se pot numara 18 orase(cu rol de metropola asupra regiunii din apropiere):
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c...chland.png
Aici putem vedea teritoriul acoperit de plasa S-Bahn(trenuri suburbane); se pot numara 18 orase(cu rol de metropola asupra regiunii din apropiere):
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c...chland.png
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Germania - generalitati
PaulIP
https://www.youtube.com/watch?v=B-m9A8mY-U0
Un film de la 1900 (la propiu) realizat in culori (!)
Se observa tramvaie "Kopernick" si autobuze etajate.
https://www.youtube.com/watch?v=3RI1m7_04mw : Berlin - Est si Vest in 1990.
Am remarcat ca metrourile se pun in miscare in secunda in care s-au inchis usile, eu fiind obisnuit cu Metrorexul, unde trenurile mai stateau inca 3-4 secunde pana sa plece.
https://www.youtube.com/watch?v=B-m9A8mY-U0
Un film de la 1900 (la propiu) realizat in culori (!)
Se observa tramvaie "Kopernick" si autobuze etajate.
https://www.youtube.com/watch?v=3RI1m7_04mw : Berlin - Est si Vest in 1990.
Am remarcat ca metrourile se pun in miscare in secunda in care s-au inchis usile, eu fiind obisnuit cu Metrorexul, unde trenurile mai stateau inca 3-4 secunde pana sa plece.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Germania - generalitati
Robert24
Tramvaie Solaris pentru Leipzig
Autoritatea de transport din Leipzig - LVB a ales compania poloneza Solaris pentru a livra 5 tramvaie , cu posibilitatea de suplimentare cu inca maxim 36. Valoarea comenzii de baza pentru 5 tramvaie este de 7,7 mil. euro.
Livrarile sunt programate sa inceapa in 2016, si daca se vor achizitiona si cele suplimentare, acestea ar urma sa fie livrate pana in 2020. Tramvaiele pe ecartament de 1458 mm vor avea 45 m lungime si vor avea conform caietului de sarcini cel putin 70% podea joasa.
Principalul contra-candidat in aceasta licitatie a fost Bombardier.
Sursa: Railway Gazette
Tramvaie Solaris pentru Leipzig
Autoritatea de transport din Leipzig - LVB a ales compania poloneza Solaris pentru a livra 5 tramvaie , cu posibilitatea de suplimentare cu inca maxim 36. Valoarea comenzii de baza pentru 5 tramvaie este de 7,7 mil. euro.
Livrarile sunt programate sa inceapa in 2016, si daca se vor achizitiona si cele suplimentare, acestea ar urma sa fie livrate pana in 2020. Tramvaiele pe ecartament de 1458 mm vor avea 45 m lungime si vor avea conform caietului de sarcini cel putin 70% podea joasa.
Principalul contra-candidat in aceasta licitatie a fost Bombardier.
Sursa: Railway Gazette
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Germania - generalitati
Robert24
Deutsche Bahn a dezvaluit noul tren ICE4
Cel mai nou tren care va fi operat de Deutsche Bahn a fost dezvaluit publicului in mod oficial de catre CEO-ul companiei Rüdiger Grube si de catre Ministrul Transportului si a Infrastructurii Digitale Alexander Dobrindt, in cadrul unui eveniment ce a avut loc in gara Berlin Hauptbahnhof ieri 14 septembrie.
DB a comandat in mai 2011 companiei Siemens un lot de 130 de garnituri ICE4 (cunoscute pana acum sub denumirea de ICx), cu posibilitatea de crestere pana la 300 de garnituri. Bombardier Transportation detine 30% din acest proiect, asigurand designul exterior, caroseria vagoanelor, boghiurile, dar si o parte din asamblarea finala.
Trenul ICE4 a fost conceput sa respecte toate standardele operarii in mod regulat la o viteza de pana la 250 km/h. Este cu 100 de tone mai usor decat o garnitura comparabila ICE1. S-au optimizat de asemenea designul frontal, boghiurile din capete, dar si trecerea continua dintre vagoane. Ca rezultat final, energia consumata per loc pasager a scazut cu 22% comparabil cu prima generatie ICE1.
Echipamentele de tractiune sunt concentrate in anumite vagoane pentru a permite flexibilitate in compunerea garniturilor, fiecare vagon putand opera autonom, iar controlul trenului asigurandu-se in cadul vagoanelor terminale. Exista 5 tipuri de vagoane, putand forma 24 de configuratii de garnituri in functie de viteza maxima, profilul rutei sau numarul de pasageri.
Garnitura ICE4 formata din 12 vagoane are o lungime totala de 346 m, oferind pasagerilor 205 locuri la clasa I si 625 locuri la clasa a II-a. Exista loc prevazut pentru 4 carucioare pentru persoane cu handicap si doua lifturi pentru imbarcarea acestora.
Sunt prevazute compartimente pentru familii si internet wi-fi gratuit. Indicatoarele locurilor si afisajele informative privind rezervarea sunt integrate in tetiere, iar display-urile informative ofera informatii in timp real privind legaturile din urmatoarele statii. Iluminatul pe baza de LED-uri este ajustat in functie de zi-noapte, iar instalatiile de aer conditionat sunt apte sa faca fata unor temperaturi de pana la 45ºC. ICE4 este prima generatie de trenuri ICE prevazute cu locuri pentru biciclete, fiecare garnitura avand 8 spatii destinate pentru acestea.
"ICE4 aduce o noua era. ICE4 este coloana vertebrală a viitorului nostru sistem de transport pe distanțe lungi", a spus Grube. "Planificam sa extindem gama de servicii de transport feroviar pe distanțe lungi cu 25% până în 2030, conectând mai multe orașe și regiuni".
Spre sfarsitul anului va incepe o perioada de cateva luni de testare in conditii reale de operare, urmand ca din decembrie 2017 noile garnituri sa inceapa sa ofere servicii regulate. In timpul acestei faze initiale, doua garnituri ICE4 vor fi utilizate ocazional pe ruta Hamburg – Hanovra – Nürnberg – München.
ICE4 va inlocui treptat garniturile IC si EC care dateaza din perioada 1971-1991, iar mai apoi va incepe inlocuirea treptata a celor mai vechi garnituri ICE1 si ICE2.
Sursa: Railway Gazette si DB
Deutsche Bahn a dezvaluit noul tren ICE4
Cel mai nou tren care va fi operat de Deutsche Bahn a fost dezvaluit publicului in mod oficial de catre CEO-ul companiei Rüdiger Grube si de catre Ministrul Transportului si a Infrastructurii Digitale Alexander Dobrindt, in cadrul unui eveniment ce a avut loc in gara Berlin Hauptbahnhof ieri 14 septembrie.
DB a comandat in mai 2011 companiei Siemens un lot de 130 de garnituri ICE4 (cunoscute pana acum sub denumirea de ICx), cu posibilitatea de crestere pana la 300 de garnituri. Bombardier Transportation detine 30% din acest proiect, asigurand designul exterior, caroseria vagoanelor, boghiurile, dar si o parte din asamblarea finala.
Trenul ICE4 a fost conceput sa respecte toate standardele operarii in mod regulat la o viteza de pana la 250 km/h. Este cu 100 de tone mai usor decat o garnitura comparabila ICE1. S-au optimizat de asemenea designul frontal, boghiurile din capete, dar si trecerea continua dintre vagoane. Ca rezultat final, energia consumata per loc pasager a scazut cu 22% comparabil cu prima generatie ICE1.
Echipamentele de tractiune sunt concentrate in anumite vagoane pentru a permite flexibilitate in compunerea garniturilor, fiecare vagon putand opera autonom, iar controlul trenului asigurandu-se in cadul vagoanelor terminale. Exista 5 tipuri de vagoane, putand forma 24 de configuratii de garnituri in functie de viteza maxima, profilul rutei sau numarul de pasageri.
Garnitura ICE4 formata din 12 vagoane are o lungime totala de 346 m, oferind pasagerilor 205 locuri la clasa I si 625 locuri la clasa a II-a. Exista loc prevazut pentru 4 carucioare pentru persoane cu handicap si doua lifturi pentru imbarcarea acestora.
Sunt prevazute compartimente pentru familii si internet wi-fi gratuit. Indicatoarele locurilor si afisajele informative privind rezervarea sunt integrate in tetiere, iar display-urile informative ofera informatii in timp real privind legaturile din urmatoarele statii. Iluminatul pe baza de LED-uri este ajustat in functie de zi-noapte, iar instalatiile de aer conditionat sunt apte sa faca fata unor temperaturi de pana la 45ºC. ICE4 este prima generatie de trenuri ICE prevazute cu locuri pentru biciclete, fiecare garnitura avand 8 spatii destinate pentru acestea.
"ICE4 aduce o noua era. ICE4 este coloana vertebrală a viitorului nostru sistem de transport pe distanțe lungi", a spus Grube. "Planificam sa extindem gama de servicii de transport feroviar pe distanțe lungi cu 25% până în 2030, conectând mai multe orașe și regiuni".
Spre sfarsitul anului va incepe o perioada de cateva luni de testare in conditii reale de operare, urmand ca din decembrie 2017 noile garnituri sa inceapa sa ofere servicii regulate. In timpul acestei faze initiale, doua garnituri ICE4 vor fi utilizate ocazional pe ruta Hamburg – Hanovra – Nürnberg – München.
ICE4 va inlocui treptat garniturile IC si EC care dateaza din perioada 1971-1991, iar mai apoi va incepe inlocuirea treptata a celor mai vechi garnituri ICE1 si ICE2.
Sursa: Railway Gazette si DB
ice41.jpg (531.59 KB; downloaded 10392 times)
ice42.jpg (429.15 KB; downloaded 10391 times)
ice42a.jpg (383.37 KB; downloaded 10388 times)
ice43.jpg (364.07 KB; downloaded 10389 times)
ice44.jpg (442 KB; downloaded 10391 times)
- adila
-
Posted:
-
Re: Germania - generalitati
adila
@Andrei11: Uite si alternativa la carbunii Rusiei. mai sunt si alte exemple, dar tari ca Arabia Saudita, Rusia, USA, China ca sa enumar doar ceateva dintre ele, sau producatorii auto, nu sunt dispuse sa renunte la averea care le zace sub picioare.
http://www.digi24.ro/stiri/externe/ue/g...gen-605718
@Andrei11: Uite si alternativa la carbunii Rusiei. mai sunt si alte exemple, dar tari ca Arabia Saudita, Rusia, USA, China ca sa enumar doar ceateva dintre ele, sau producatorii auto, nu sunt dispuse sa renunte la averea care le zace sub picioare.
http://www.digi24.ro/stiri/externe/ue/g...gen-605718
- sss
-
Posted:
-
Re: Germania - generalitati
sss
Din categoria 'ti-ai naibii de nemti cu melcii vostri', am descoperit azi, ca M Citaro 6 articulat din Trier are in partea din spate, unde se inghesuie de obicei pustimea, doua perechi de prize USB pentru incarcarea mobilelor!
Din categoria 'ti-ai naibii de nemti cu melcii vostri', am descoperit azi, ca M Citaro 6 articulat din Trier are in partea din spate, unde se inghesuie de obicei pustimea, doua perechi de prize USB pentru incarcarea mobilelor!
Clipboard.jpg (1014.28 KB; downloaded 10228 times)
- Volvo 65
-
Posted:
-
Re: Germania - generalitati
Volvo 65
Nu e o surpriza. In Salzburg, ultimele loturi din Solaris Trollino Metrostyle 18 sunt dotate cu cel putin 10 prize duble cu USB
Nu e o surpriza. In Salzburg, ultimele loturi din Solaris Trollino Metrostyle 18 sunt dotate cu cel putin 10 prize duble cu USB
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Germania - generalitati
punmeister
Primul tren IK17 pentru metroul din Berlin la teste:
Acestea din ce inteleg eu o sa circule pe liniile de profil mare* (U5-U9) si nu pe liniile de profil mic* (U1-U4) unde trebuiau sa circule in mod normal.
*Prin profil mare si profil mic ma refer la gabarit.
Primul tren IK17 pentru metroul din Berlin la teste:
Acestea din ce inteleg eu o sa circule pe liniile de profil mare* (U5-U9) si nu pe liniile de profil mic* (U1-U4) unde trebuiau sa circule in mod normal.
*Prin profil mare si profil mic ma refer la gabarit.
- drbm
-
Posted:
-
Re: Germania - generalitati
drbm
Germania semneaza primul contract pentru trenurile cu hidrogen produse de Alstom
http://clubferoviar.ro/germania-semneaz ... de-alstom/
Conducerea Autoritatii de Transport Local din Saxonia Inferioara (LNGV), Alstom si The Linde Group au semnat contractele pentru livrarea a 14 trenuri cu pile de combustie cu hidrogen Coradia iLint, intretinerea acestora pe durata a 30 de ani, precum si furnizarea de energie, in Wolfsburg, Germania.
In timpul ceremoniei de semnare, Ministrul Economiei si al Transportului din Saxonia Inferioara, Olaf Lies, si echipa sa au asistat la prezentarea prototipului trenului Coradia iLint, care va fi supus testelor pe reteaua Elbe-Weser-Verkehrsbetriebe (evb) incepand cu primavara lui 2018, alaturi de un al doilea vehicul.
In cadrul ceremoniei, partile implicate in contract au admis ca „trenul viitorului va fi alimentat cu hidrogen, va avea emisii zero si isi va incepe serviciul in Saxonia Inferioara”.
Ministrul Transportului Lies a inmanat ordinul oficial de finantare celor doi directori LNVG, Hans-Joachim Menn si Klaus Hoffmeister. LNVG va achizitiona trenurile Coradia iLint pentru propria flota de vehicule, iar apoi le va inchiria unui operator feroviar. Trenurile cu pile de combustie cu hidrogen vor fi intretinute de Alstom in depoul evb din Bremervörde, care va fi extins in acest scop. „De acum inainte, va exista o alternativa reala la trenurile diesel in transportul feroviar neelectrificat. Hidrogenul si pilele de combustie sunt o combinatie ideala pentru protejarea mediului, dar si pentru revolutia energetica si din transport. Acestea permit stocarea energiei si transportul fara emisii pe calea ferata. Finantam tehnologii inovatoare si contribuim in mod sustenabil la revolutia energetica din sectorul de transport. Sunt incantat ca Alstom va construi trenurile din Saxonia Inferioara, consolidandu-si astfel si mai mult centrul sau de productie din Salzgitter”, a declarat Ministrul Transportului Olaf Lies.
The Linde Group va furniza hidrogenul pentru noile trenuri cu pile de combustie si va construi si opera prima statie din lume pentru alimentarea cu hidrogen a trenurilor in Bremervörde. Investitia necesara este estimata la aprox. 10 milioane de euro si va fi alocata de Guvernul Federal. LNVG va inchiria terenul si cladirea pentru statia de alimentare de la evb si le va pune la dispozitia Linde AG care va fi responsabil cu obtinerea licentei de operare si a autorizatiei de constructie. Productia hidrogenului prin electroliza si cu ajutorul energiei eoliene va fi luata in calcul intr-o etapa ulterioara a proiectului.
Noile trenuri vor fi puse in operare pe ruta Buxtehude–Bremervörde–Bremerhaven–Cuxhaven incepand cu decembrie 2021. Acestea vor inlocui automotoarele diesel ale autoritatii Elbe-Weser-Verkehrsbetriebe (evb) si vor reduce emisiile poluante la zero.
Alimentarea cu hidrogen a trenului va fi asigurata de propria statie de alimentare a The Linde Group. Trenul Coradia iLint poate opera pe o distanta de 1.000 de km cu un singur rezervor de combustibil si poate atinge o viteza maxima de 140 km/h.
In luna martie, Alstom a realizat cu succes primul test de operare la 80 km/h a unui tren Coradia iLint in cadrul centrului de testare propriu din Salzgitter, Saxonia Inferioara.
Germania semneaza primul contract pentru trenurile cu hidrogen produse de Alstom
http://clubferoviar.ro/germania-semneaz ... de-alstom/
Conducerea Autoritatii de Transport Local din Saxonia Inferioara (LNGV), Alstom si The Linde Group au semnat contractele pentru livrarea a 14 trenuri cu pile de combustie cu hidrogen Coradia iLint, intretinerea acestora pe durata a 30 de ani, precum si furnizarea de energie, in Wolfsburg, Germania.
In timpul ceremoniei de semnare, Ministrul Economiei si al Transportului din Saxonia Inferioara, Olaf Lies, si echipa sa au asistat la prezentarea prototipului trenului Coradia iLint, care va fi supus testelor pe reteaua Elbe-Weser-Verkehrsbetriebe (evb) incepand cu primavara lui 2018, alaturi de un al doilea vehicul.
In cadrul ceremoniei, partile implicate in contract au admis ca „trenul viitorului va fi alimentat cu hidrogen, va avea emisii zero si isi va incepe serviciul in Saxonia Inferioara”.
Ministrul Transportului Lies a inmanat ordinul oficial de finantare celor doi directori LNVG, Hans-Joachim Menn si Klaus Hoffmeister. LNVG va achizitiona trenurile Coradia iLint pentru propria flota de vehicule, iar apoi le va inchiria unui operator feroviar. Trenurile cu pile de combustie cu hidrogen vor fi intretinute de Alstom in depoul evb din Bremervörde, care va fi extins in acest scop. „De acum inainte, va exista o alternativa reala la trenurile diesel in transportul feroviar neelectrificat. Hidrogenul si pilele de combustie sunt o combinatie ideala pentru protejarea mediului, dar si pentru revolutia energetica si din transport. Acestea permit stocarea energiei si transportul fara emisii pe calea ferata. Finantam tehnologii inovatoare si contribuim in mod sustenabil la revolutia energetica din sectorul de transport. Sunt incantat ca Alstom va construi trenurile din Saxonia Inferioara, consolidandu-si astfel si mai mult centrul sau de productie din Salzgitter”, a declarat Ministrul Transportului Olaf Lies.
The Linde Group va furniza hidrogenul pentru noile trenuri cu pile de combustie si va construi si opera prima statie din lume pentru alimentarea cu hidrogen a trenurilor in Bremervörde. Investitia necesara este estimata la aprox. 10 milioane de euro si va fi alocata de Guvernul Federal. LNVG va inchiria terenul si cladirea pentru statia de alimentare de la evb si le va pune la dispozitia Linde AG care va fi responsabil cu obtinerea licentei de operare si a autorizatiei de constructie. Productia hidrogenului prin electroliza si cu ajutorul energiei eoliene va fi luata in calcul intr-o etapa ulterioara a proiectului.
Noile trenuri vor fi puse in operare pe ruta Buxtehude–Bremervörde–Bremerhaven–Cuxhaven incepand cu decembrie 2021. Acestea vor inlocui automotoarele diesel ale autoritatii Elbe-Weser-Verkehrsbetriebe (evb) si vor reduce emisiile poluante la zero.
Alimentarea cu hidrogen a trenului va fi asigurata de propria statie de alimentare a The Linde Group. Trenul Coradia iLint poate opera pe o distanta de 1.000 de km cu un singur rezervor de combustibil si poate atinge o viteza maxima de 140 km/h.
In luna martie, Alstom a realizat cu succes primul test de operare la 80 km/h a unui tren Coradia iLint in cadrul centrului de testare propriu din Salzgitter, Saxonia Inferioara.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Germania - generalitati
punmeister
Cum o pereche de Adidas te ajută să călătorești gratuit cu trenul în Berlin
Adidas împreună cu autoritatea de transport public din Berlin a lansat o pereche de încălțăminte ce te ajută să călătorești un an întreg în mod gratuit cu trenul în capitala Germaniei.
BVG și Adidas au lansat o ediție specială – 500 de perechi la prețul de 180 euro. Este o adevărată afacere în contextul în care abonamentul pe tren la BVG costă 728 euro (cu încălțările Adidas poți călători gratuit între 16 ianuarie și 31 decembrie 2018).
Interesant este că nu avem cine știe ce tehnologie integrată și asta în contextul în care pe trenul berlinez nu există un sistem de verificare automată a tichetelor (așa cum este în metroul bucureștean spre exemplu). Sunt controale din când în când, dar cum știm rigurozitatea germană vă dați seama că majoritatea sunt cu abonamentele la zi.
În partea superioară a adidașilor se află o zonă ce-i individualizează. Detalii în imaginile ce însoțesc articolul.
Cum o pereche de Adidas te ajută să călătorești gratuit cu trenul în Berlin
Adidas împreună cu autoritatea de transport public din Berlin a lansat o pereche de încălțăminte ce te ajută să călătorești un an întreg în mod gratuit cu trenul în capitala Germaniei.
BVG și Adidas au lansat o ediție specială – 500 de perechi la prețul de 180 euro. Este o adevărată afacere în contextul în care abonamentul pe tren la BVG costă 728 euro (cu încălțările Adidas poți călători gratuit între 16 ianuarie și 31 decembrie 2018).
Interesant este că nu avem cine știe ce tehnologie integrată și asta în contextul în care pe trenul berlinez nu există un sistem de verificare automată a tichetelor (așa cum este în metroul bucureștean spre exemplu). Sunt controale din când în când, dar cum știm rigurozitatea germană vă dați seama că majoritatea sunt cu abonamentele la zi.
În partea superioară a adidașilor se află o zonă ce-i individualizează. Detalii în imaginile ce însoțesc articolul.
- macheta218
-
Posted:
-
Re: Germania - generalitati
macheta218
O călătorie în timp . Leipzig văzut din tramvai în anul 1931.
O călătorie în timp . Leipzig văzut din tramvai în anul 1931.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Germania - generalitati
Goldmund
Dupa imaginile frumoase cu trecutul din Leipzig, ceva interesant cu viitorul cf din Stuttgart(proiectul "Stuttgart21"):
http://vr.s21erleben.de/
Atat la suprafata, cat si in "subteran" totul se poate vedea virtual, cum va arata totul cand va fi gata.
Dupa imaginile frumoase cu trecutul din Leipzig, ceva interesant cu viitorul cf din Stuttgart(proiectul "Stuttgart21"):
http://vr.s21erleben.de/
Atat la suprafata, cat si in "subteran" totul se poate vedea virtual, cum va arata totul cand va fi gata.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Germania - generalitati
WT_fan06
Sursa: https://www.sustainable-bus.com/news/ge ... rt-munich/
Planurile Germaniei pentru 2030 - cel puțin 3000 de autobuze electrice în circulație în Berlin, Hamburg, Koln, Frankfurt, Munchen
Cu o flotă de 1450 de autobuze, Berlin intenționează să aibă o flotă 100% electrică până în 2030. Au cumpărat deja 15 eCitaro și 15 Urbino 12 electric. Totuși, în 2017 au plasat cea mai mare comandă venită de la un operator german și cea mai mare comandă din istoria Citaro - 950 autobuze euro 6 (600 articulate + 350 solo)
Hamburg va cumpăra exclusiv autobuze electrice începând cu 2020 (la fel ca Dortmund), obiectivul fiind operarea unei flote all-electric până în 2030. Până acum au fost comandate 20 de eCitaro și 10 Solaris Urbino Electric. Ei sunt primii care construiesc un depou special dotat pentru autobuze electrice, o investiție de 70 mil. euro.
Munich cumpără 40 de electrice, primele 10 venind de la olandezii de la Ebusco.
Frankfurt intenționează să aibă o flotă jumate electrică, jumate fuel cell până în 2030, conform SustainableBUS.
În link găsiți și alte cifre și detalii interesante.
Sursa: https://www.sustainable-bus.com/news/ge ... rt-munich/
Planurile Germaniei pentru 2030 - cel puțin 3000 de autobuze electrice în circulație în Berlin, Hamburg, Koln, Frankfurt, Munchen
Cu o flotă de 1450 de autobuze, Berlin intenționează să aibă o flotă 100% electrică până în 2030. Au cumpărat deja 15 eCitaro și 15 Urbino 12 electric. Totuși, în 2017 au plasat cea mai mare comandă venită de la un operator german și cea mai mare comandă din istoria Citaro - 950 autobuze euro 6 (600 articulate + 350 solo)
Hamburg va cumpăra exclusiv autobuze electrice începând cu 2020 (la fel ca Dortmund), obiectivul fiind operarea unei flote all-electric până în 2030. Până acum au fost comandate 20 de eCitaro și 10 Solaris Urbino Electric. Ei sunt primii care construiesc un depou special dotat pentru autobuze electrice, o investiție de 70 mil. euro.
Munich cumpără 40 de electrice, primele 10 venind de la olandezii de la Ebusco.
Frankfurt intenționează să aibă o flotă jumate electrică, jumate fuel cell până în 2030, conform SustainableBUS.
În link găsiți și alte cifre și detalii interesante.
📖 Pagination options