Topic: Irisbus Citelis
972 posts, 349965 views
📖 Pagination options
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
WT_fan06
Și lui #5333 îi merge AC-ul, judecând după geamurile închise.
Victor92 wrote:
La Vatra Luminoasa, am vazut aer conditionat functionabil doar pe: 5311,5312,5338,5357 si 5394...
Și lui #5333 îi merge AC-ul, judecând după geamurile închise.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
ByOnu
Exista Citelis-uri atat de descompletate incat sunt aproape irecuperabile? Chiar au sanse reale sa revina toate?
Exista Citelis-uri atat de descompletate incat sunt aproape irecuperabile? Chiar au sanse reale sa revina toate?
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
barbuandrei
Toate sunt recuperabile, daca se aduc piese. In clipa de fata cel mai rau sunt 5317 si 5384.
Toate sunt recuperabile, daca se aduc piese. In clipa de fata cel mai rau sunt 5317 si 5384.
- alexandru_minciu91
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
alexandru_minciu91
In momentul acesta l-am vazut pe 5310 pe canalul de reparatii din Depoul Bujoreni,probabil in luna septembrie il vom vedea in traseu.
In momentul acesta l-am vazut pe 5310 pe canalul de reparatii din Depoul Bujoreni,probabil in luna septembrie il vom vedea in traseu.
- barbuandrei
-
Posted:
-
- alexandru_minciu91
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
alexandru_minciu91
Am inteles. L-am vazut căzut si pe 5370,langa hala de reparatii,oricum se lucreaza la ele.
Am inteles. L-am vazut căzut si pe 5370,langa hala de reparatii,oricum se lucreaza la ele.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
barbuandrei
Langa hala de reparații sunt parcate troleibuzele la care se lucreaza. 5370 este functionala si este una dintre masinile de "top" ale garajului. Poate sa fie parcata si acolo doar pentru un schimb de anvelopa s.a.m.d. .
Langa hala de reparații sunt parcate troleibuzele la care se lucreaza. 5370 este functionala si este una dintre masinile de "top" ale garajului. Poate sa fie parcata si acolo doar pentru un schimb de anvelopa s.a.m.d. .
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
barbuandrei
Instructiunile de folosire pentru instalatia de AC. Momentan sunt doar cateva masini la care este permisa pornirea instalatiei. Printre ele se numara: 5308, 5328, 5343, 5344, 5347, 5370, 5382 si 5389.
Singura parte negativa la aceasta instalatie este aceea ca la fiecare macaz trebuie sa opresti instalatia.
Instructiunile de folosire pentru instalatia de AC. Momentan sunt doar cateva masini la care este permisa pornirea instalatiei. Printre ele se numara: 5308, 5328, 5343, 5344, 5347, 5370, 5382 si 5389.
Singura parte negativa la aceasta instalatie este aceea ca la fiecare macaz trebuie sa opresti instalatia.
20180825_184308.jpg (1.02 MB; downloaded 3029 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
Utilizator anonim
Instalatiile astea au un termostat ceva, posibilitatea de reglare pentru temperatura/putere? Sau au o stare standard si aia e?
Instalatiile astea au un termostat ceva, posibilitatea de reglare pentru temperatura/putere? Sau au o stare standard si aia e?
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
WT_fan06
Din câte știam, ventilația șoferului are (cele 3 rotițe din stânga). Pentru pasageri nu, e doar al doilea buton de pe rândul din dreapta ("Buton selecție răcire" pe desen). La fel e și la Citaro, dacă nu mă înșel.
Din câte știam, ventilația șoferului are (cele 3 rotițe din stânga). Pentru pasageri nu, e doar al doilea buton de pe rândul din dreapta ("Buton selecție răcire" pe desen). La fel e și la Citaro, dacă nu mă înșel.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
barbuandrei
Acea instalatie nu are nici o legatura cu instalatia soferului. Instalatia soferului este plasata deasupra capului sau si este formata din 3 butoane ( 2 ptr pornire/oprire si 1 pentru reglarea puterii). De obicei nu vorbesc fara a cunoaste, dar pana voi afla ce este cu restul instalației, consider ca cel de-al treilea buton (cel cu puterea) are legatura cu salonul.
Acea instalatie nu are nici o legatura cu instalatia soferului. Instalatia soferului este plasata deasupra capului sau si este formata din 3 butoane ( 2 ptr pornire/oprire si 1 pentru reglarea puterii). De obicei nu vorbesc fara a cunoaste, dar pana voi afla ce este cu restul instalației, consider ca cel de-al treilea buton (cel cu puterea) are legatura cu salonul.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
WT_fan06
Ok, am crezut că e la fel ca la Citaro, văzând panoul identic.
https://www.google.ro/search?biw=1131&b ... QFTzTtAPMM:
Ok, am crezut că e la fel ca la Citaro, văzând panoul identic.
https://www.google.ro/search?biw=1131&b ... QFTzTtAPMM:
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
shoppy
Este data in scris instructiunea ca AC-ul sa fie oprit pentru fiecare macaz?
In tarile civilizate aceste instalatii sunt blocate pe modul automat si pe o anumita temperatura(care este mentionata in regulementul de functionare al regiei), nu exista sa aiba butoane sa o dea fiecare sofer mai tare sau mai incet dupa cum il taie pe el capul.
Este data in scris instructiunea ca AC-ul sa fie oprit pentru fiecare macaz?
In tarile civilizate aceste instalatii sunt blocate pe modul automat si pe o anumita temperatura(care este mentionata in regulementul de functionare al regiei), nu exista sa aiba butoane sa o dea fiecare sofer mai tare sau mai incet dupa cum il taie pe el capul.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
Utilizator anonim
Cel mai probabil din cauza consumului crescut exista sansa ca instalatia de comanda a macazului sa „citeasca” comanda de schimbare, nu trecerea normala pur si simplu.
Cel mai probabil din cauza consumului crescut exista sansa ca instalatia de comanda a macazului sa „citeasca” comanda de schimbare, nu trecerea normala pur si simplu.
📖 Pagination options