Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTroleibuze STB

 

Topic: Irisbus Citelis

972 posts, 349961 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 33 34 35 36 37 38 39  ... 70
 
 

📖 Pagination options
Re: Irisbus Citelis WT_fan06

Victor92 wrote:
La Vatra Luminoasa, am vazut aer conditionat functionabil doar pe: 5311,5312,5338,5357 si 5394...

Și lui #5333 îi merge AC-ul, judecând după geamurile închise.

 


Re: Irisbus Citelis ByOnu

Exista Citelis-uri atat de descompletate incat sunt aproape irecuperabile? Chiar au sanse reale sa revina toate?

 


Re: Irisbus Citelis barbuandrei

Toate sunt recuperabile, daca se aduc piese. In clipa   de fata cel mai rau sunt 5317 si 5384.

 


Re: Irisbus Citelis alexandru_minciu91

In momentul acesta l-am vazut pe 5310 pe canalul de reparatii din Depoul Bujoreni,probabil in luna septembrie il vom vedea in traseu.

 


Re: Irisbus Citelis barbuandrei

E acolo de 2 saptamanii. La fel e si 5366.

 


Re: Irisbus Citelis alexandru_minciu91

Am inteles. L-am vazut căzut si pe 5370,langa hala de reparatii,oricum se lucreaza la ele.

 


Re: Irisbus Citelis barbuandrei

Langa hala de reparații sunt parcate troleibuzele la care se lucreaza. 5370 este functionala si este una dintre masinile de "top" ale garajului. Poate sa fie parcata si acolo doar pentru un schimb de anvelopa s.a.m.d. .

 


Re: Irisbus Citelis barbuandrei

Instructiunile de folosire pentru instalatia de AC. Momentan sunt doar cateva masini la care este permisa pornirea instalatiei. Printre ele se numara: 5308, 5328, 5343, 5344, 5347, 5370, 5382 si 5389.
Singura parte negativa la aceasta instalatie este aceea ca la fiecare macaz trebuie sa opresti instalatia.
20180825_184308.jpg (1.02 MB; downloaded 3026 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Irisbus Citelis Utilizator anonim

Instalatiile astea au un termostat ceva, posibilitatea de reglare pentru temperatura/putere? Sau au o stare standard si aia e?

 


Re: Irisbus Citelis WT_fan06

Din câte știam, ventilația șoferului are (cele 3 rotițe din stânga). Pentru pasageri nu, e doar al doilea buton de pe rândul din dreapta ("Buton selecție răcire" pe desen). La fel e și la Citaro, dacă nu mă înșel.

 


Re: Irisbus Citelis barbuandrei

Acea instalatie nu are nici o legatura cu instalatia soferului. Instalatia soferului este plasata deasupra capului sau si este formata din 3 butoane ( 2 ptr pornire/oprire si 1 pentru reglarea puterii). De obicei nu vorbesc fara a cunoaste, dar pana voi afla ce este cu restul instalației, consider ca cel de-al treilea buton (cel cu puterea) are legatura cu salonul.

 


Re: Irisbus Citelis WT_fan06

Ok, am crezut că e la fel ca la Citaro, văzând panoul identic.

https://www.google.ro/search?biw=1131&b ... QFTzTtAPMM:

 


Re: Irisbus Citelis shoppy

Este data in scris instructiunea ca AC-ul sa fie oprit pentru fiecare macaz?
In tarile civilizate aceste instalatii sunt blocate pe modul automat si pe o anumita temperatura(care este mentionata in regulementul de functionare al regiei), nu exista sa aiba butoane sa o dea fiecare sofer mai tare sau mai incet dupa cum il taie pe el capul.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Irisbus Citelis Utilizator anonim

Cel mai probabil din cauza consumului crescut exista sansa ca instalatia de comanda a macazului sa „citeasca” comanda de schimbare, nu trecerea normala pur si simplu.

 


Go to page:  1  ... 33 34 35 36 37 38 39  ... 70
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Troleibuze STB  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433485 posts in 5398 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use