Topic: Accidente și incidente în România
955 posts, 371313 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
shoppy
Sunt de parere ca ar trebui sa intrebi daca nu stii despre ce vorbesti, orice locomotiva acreditata sa circule la noi are instalat si acreditat INDUSI perfect functional(iar semafoarele sunt pe strada la CF sunt semnale).
Ar trebui sa stim cate tone pot remorca acele dieseluri de la Calatori pe acele sectii ca sa calculam daca este o solutie sa remorcheze 2 EA + x vagoane.
Sunt de parere ca ar trebui sa intrebi daca nu stii despre ce vorbesti, orice locomotiva acreditata sa circule la noi are instalat si acreditat INDUSI perfect functional(iar semafoarele sunt pe strada la CF sunt semnale).
Ar trebui sa stim cate tone pot remorca acele dieseluri de la Calatori pe acele sectii ca sa calculam daca este o solutie sa remorcheze 2 EA + x vagoane.
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
alexxd_31
Am bagat la cap si am corectat.
Deci regulamentul din link-ul de mai jos e gresit unde apare termenul de semafor.
http://www.fstf.ro/wp-content/uploads/2 ... ul-004.pdf
Am bagat la cap si am corectat.
Deci regulamentul din link-ul de mai jos e gresit unde apare termenul de semafor.
http://www.fstf.ro/wp-content/uploads/2 ... ul-004.pdf
- TibiV
-
Posted:
-
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
Andrei98
Daca ar fi fost un EA putea fi si mai grav, fiind mai greu putea sa darame tot podul...
Daca ar fi fost un EA putea fi si mai grav, fiind mai greu putea sa darame tot podul...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
andrei11
Dintr-un motiv sau altul este clar că indușii de pe locomotivă NU au funcționat sau inductorii de cale sau ambii. Și repet, sunt multe informații care circulă în mediul cfr-ist care cunosc situația, deseori indușii de pe locomotive sunt nefuncționali.
Ce, toate mașinile care trec testul itp chiar îl trec pe bunelea ? Să nu fim naivi...
Dacă funcționau indușii :
Când s-a trecut peste semnalul galben era activă bobina de 1000 Hz.
Asta înseamnă că pe locomotivă s-au declanșat concomitent :
a) soneria de alarmă
b) cronometrul de viteză.
Asta înseamnă că dacă nu se apăsa pe butonul soneriei se declanșa frâna de urgrență
Dacă timpul de parcurs era mai mic decât cel presetat funcție de rangul trenului asta înseamnă că viteza V 1 era prea mare și se declanșa frânarea de urgență.
Semnalul următor fiind roșu era activă și bobina de 700 Hz care se află la vreo 300 m înainte de semnalul roșu. Dacă viteza locomotivei V 2 era mai mare decât cea presetată de cronometru / rangul trenului ar fi fost activă și bobina echivalentă de pe locomotivă, s-ar fi declanșat frânarea de siguranță.
În sfârșit semnalul fiind pe roșu bobina de 2000 Hz ar fi fost activă, s-ar fi declanșat frânarea de urgență.
_______________
Nu ne mai aburiți cu precizarea că indușii / inductorii funcționează, este clar că sau unii sau alții sau și unii și alții din diverse motive sunt nefuncționali.
A, și mai e un aspect, din motive obscure se izolează de multe ori frâna locomotivei, se frânează numa cu vagoanele, ce, privații sunt naivi să consume saboții locomotivelor ?
Liber pe abătută cu 90 km / h, următorul semnal e roșu.
Dintr-un motiv sau altul este clar că indușii de pe locomotivă NU au funcționat sau inductorii de cale sau ambii. Și repet, sunt multe informații care circulă în mediul cfr-ist care cunosc situația, deseori indușii de pe locomotive sunt nefuncționali.
Ce, toate mașinile care trec testul itp chiar îl trec pe bunelea ? Să nu fim naivi...
Dacă funcționau indușii :
Când s-a trecut peste semnalul galben era activă bobina de 1000 Hz.
Asta înseamnă că pe locomotivă s-au declanșat concomitent :
a) soneria de alarmă
b) cronometrul de viteză.
Asta înseamnă că dacă nu se apăsa pe butonul soneriei se declanșa frâna de urgrență
Dacă timpul de parcurs era mai mic decât cel presetat funcție de rangul trenului asta înseamnă că viteza V 1 era prea mare și se declanșa frânarea de urgență.
Semnalul următor fiind roșu era activă și bobina de 700 Hz care se află la vreo 300 m înainte de semnalul roșu. Dacă viteza locomotivei V 2 era mai mare decât cea presetată de cronometru / rangul trenului ar fi fost activă și bobina echivalentă de pe locomotivă, s-ar fi declanșat frânarea de siguranță.
În sfârșit semnalul fiind pe roșu bobina de 2000 Hz ar fi fost activă, s-ar fi declanșat frânarea de urgență.
_______________
Nu ne mai aburiți cu precizarea că indușii / inductorii funcționează, este clar că sau unii sau alții sau și unii și alții din diverse motive sunt nefuncționali.
A, și mai e un aspect, din motive obscure se izolează de multe ori frâna locomotivei, se frânează numa cu vagoanele, ce, privații sunt naivi să consume saboții locomotivelor ?
90.jpg (29.23 KB; downloaded 2837 times)
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
Andrei98
Nu stiu de unde deduci tu ca sunt indusi nefunctionali, acestia este OBLIGATORIU sa fie functionali. Se cunoaste faptul ca multi privati circula cu instalatia de indusi izolata...nu are legatura cu vreun defect.
Nu stiu de unde deduci tu ca sunt indusi nefunctionali, acestia este OBLIGATORIU sa fie functionali. Se cunoaste faptul ca multi privati circula cu instalatia de indusi izolata...nu are legatura cu vreun defect.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
shoppy
Au fost accidente pe 800 la modernizare cu marfare cand i se spunea mecanicului ca semnalul urmator are INDUSI nefunctional, degeaba, mecanicul adormea si trecea mai departe, sau li se spunea sa opreasca INDUSI pentru ca semnalul urmator este blocat pe rosu, mecanicul il oprea dar nu il mai pornea si adormea. Avem de asemenea filmari din cabina cand trenul trece pe verde si franeaza ca INDUSI era blocat pe rosu. Acuma ca e unu pe verde si el te blocheaza imediat se face scandal dar daca este unul care nu blocheaza pe rosu atunci mai greu de detectat, si in general daca nu merge bine atunci se dezactiveaza si gata, pana se repara mai dureaza, si nu inchide nimeni o linie ca sunt cativa inductori inactivi.
Din locomotiva instalatia INDUSI se opreste foarte usor de la siguranta de alimentare, "izolare electrica" cum se spune in domeniu, si asta nu se descopera decat la o inspectie surpriza sau la accident, ca la revenirea in depou o activeaza la loc.
Au fost accidente pe 800 la modernizare cu marfare cand i se spunea mecanicului ca semnalul urmator are INDUSI nefunctional, degeaba, mecanicul adormea si trecea mai departe, sau li se spunea sa opreasca INDUSI pentru ca semnalul urmator este blocat pe rosu, mecanicul il oprea dar nu il mai pornea si adormea. Avem de asemenea filmari din cabina cand trenul trece pe verde si franeaza ca INDUSI era blocat pe rosu. Acuma ca e unu pe verde si el te blocheaza imediat se face scandal dar daca este unul care nu blocheaza pe rosu atunci mai greu de detectat, si in general daca nu merge bine atunci se dezactiveaza si gata, pana se repara mai dureaza, si nu inchide nimeni o linie ca sunt cativa inductori inactivi.
Din locomotiva instalatia INDUSI se opreste foarte usor de la siguranta de alimentare, "izolare electrica" cum se spune in domeniu, si asta nu se descopera decat la o inspectie surpriza sau la accident, ca la revenirea in depou o activeaza la loc.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
TibiV
Explicati-mi si mie ceva...
DE CE isi dezactiveaza un mecanic indusii de pe locomotiva ?!... CE anume are de castigat prin "izolare electrica" ?!....
Eu asta nu inteleg...
Explicati-mi si mie ceva...
DE CE isi dezactiveaza un mecanic indusii de pe locomotiva ?!... CE anume are de castigat prin "izolare electrica" ?!....
Eu asta nu inteleg...
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
BodoMinea
Varianta a) îl deranjează că trebuie să apese pedala de vigilență, trage siguranța acesteia care... GHINION! e una și aceeaşi cu cea de la INDUSI...
Varianta b) îl bâzâie la cap avertizările sonore și deh, e mai bine fără să dai pe confirmare / depășire, în special dacă se mai și lucrează pe tronson și dă cu „false positives”.
Oricum, cine face așa ceva ar trebui să fie tras la răspundere LEGAL. Iar operatorul sancționat pentru că nu își monitorizează practicile interne. Mă rog, zic la general, vorbind strict de cazul de față ar trebui sancționat GREU operatorul...
Varianta a) îl deranjează că trebuie să apese pedala de vigilență, trage siguranța acesteia care... GHINION! e una și aceeaşi cu cea de la INDUSI...
Varianta b) îl bâzâie la cap avertizările sonore și deh, e mai bine fără să dai pe confirmare / depășire, în special dacă se mai și lucrează pe tronson și dă cu „false positives”.
Oricum, cine face așa ceva ar trebui să fie tras la răspundere LEGAL. Iar operatorul sancționat pentru că nu își monitorizează practicile interne. Mă rog, zic la general, vorbind strict de cazul de față ar trebui sancționat GREU operatorul...
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
Andrei98
Cel mai bine era ca aceste comutatoare sa fie unele cu sigiliu, si acestea sa fie verificate la intrarea locomnotivelor in depou. Dacă mecanicul ar fi avut cu adevarat nevoie sa ii izoleze, acesta sa intocmeasca si un raport de eveniment pentru motivare.
Cel mai bine era ca aceste comutatoare sa fie unele cu sigiliu, si acestea sa fie verificate la intrarea locomnotivelor in depou. Dacă mecanicul ar fi avut cu adevarat nevoie sa ii izoleze, acesta sa intocmeasca si un raport de eveniment pentru motivare.
- punmeister
-
Posted:
-
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
mcosmin
Eu va garantez ca nimeni nu va fi sanctionat, si nici podul reparat mai repede. Din contra.
Pacat ca nu sunt camere in locomotive, eu sunt chiar curios cum a reactionat mecanicul cand a realizat ce s-a intamplat.
Eu va garantez ca nimeni nu va fi sanctionat, si nici podul reparat mai repede. Din contra.
Pacat ca nu sunt camere in locomotive, eu sunt chiar curios cum a reactionat mecanicul cand a realizat ce s-a intamplat.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
shoppy
INDUSI se izoleaza la indicatiile IDM daca inductorul semnalului este blocat pe rosu sau daca semnalul indica rosu si se face "depasire comandata".
Ce ar trebui sa se faca este ca sistemul de inregistrare din locomotiva sa inregistreze si starea INDUSI, sa se faca inspectii ca sa se vada ca se respecta si orice dezactivare sa se faca doar cu ordin scris de la IDM.
Ar putea sa ii puna la plata pe GFR iar GFR oricum are asigurare, doar ca doar privatii platesc TUI fata de Calatori si Marfa care nu platesc, deci nu cred sa li se para benefic sa-i enerveze prea mult.
@andrei, aia nu cumva sunt Hz si nu W?
INDUSI se izoleaza la indicatiile IDM daca inductorul semnalului este blocat pe rosu sau daca semnalul indica rosu si se face "depasire comandata".
Ce ar trebui sa se faca este ca sistemul de inregistrare din locomotiva sa inregistreze si starea INDUSI, sa se faca inspectii ca sa se vada ca se respecta si orice dezactivare sa se faca doar cu ordin scris de la IDM.
Ar putea sa ii puna la plata pe GFR iar GFR oricum are asigurare, doar ca doar privatii platesc TUI fata de Calatori si Marfa care nu platesc, deci nu cred sa li se para benefic sa-i enerveze prea mult.
@andrei, aia nu cumva sunt Hz si nu W?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
andrei11
Rușine mie, evident că sunt Hz. Vezi că am corectat, dar cele două postări vor rămâne, să se vadă greșeala.
Rușine mie, evident că sunt Hz. Vezi că am corectat, dar cele două postări vor rămâne, să se vadă greșeala.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare
•
Choose destination