Topic: Accidente și incidente în România
955 posts, 369888 views
📖 Pagination options
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
bercenicity
Raportul final:
https://agifer.ro/images/rap-finale-ro/ ... 4-2017.pdf
Robert24 wrote:
Primul raport preliminar
La data de 08.04.2017 ora 14:35, pe raza de activitate a Sucursalei Regionale CF Timişoara, pe secţia de circulaţie Petroşani - Simeria (linie dublă electrificată) între staţia CFR Băniţa şi halta de mişcare Merişor, pe firul I la km. 62+890, s-a produs deraierea locomotivei de remorcare şi a 14 vagoane din compunerea trenului de marfă nr. 50457 (aparţinând operatorului de transport feroviar UNICOM TRANZIT SA). Trenul era remorcat cu locomotiva EA 759, mecanic Garcea Alexandru, mecanic ajutor Milotin Eugen, compus din 16 vagoane, 52 osii încărcate/12 osii goale, 1033/683 tone, 249 metri. În urma accidentului feroviar mecanicul şi mecanicul ajutor au decedat.
Locomotiva EA 759 a deraiat de toate osiile şi a sărit de pe linie la o distanţă de cca 1 metru între firul I şi firul II.
La primele 14 vagoane de după locomotivă s-au produs următoarele:
- vagoanele 31535494448-2, 33515373861-2 şi 31535928542-7 goale au deraiat, s-au răsturnat şi au căzut de pe rambleu la o distanţă de cca 15 metri;
- vagonul 33535300220-7 încărcat a deraiat, s-a răsturnat şi a căzut de pe rambleu la cca 15 metri;
- vagoanele 33535363557-9, 33565423333-7, 33535303447-0, 33565423334-5, 33565423379-0, 33565423287-5, 33535421205-2, 33535303598-3, 33565423357-6 şi 31555330294-6 încărcate au deraiat și s-au răsturnat.
A fost închisă circulaţia trenurilor pe firul I şi firul II Băniţa – Merişor, linia fiind avariată pe o distanţă de aproximativ 110 metri, doi stâlpi ai liniei de contact au fost avariaţi şi doi înclinați. La ora 15:25 s-a solicitat îndrumarea trenului de intervenţie cu macara de 125 tf de la staţia CFR Deva şi a trenului cu macara de 250 tf şi vinciuri hidraulice de la staţia CFR Craiova. Au fost avizate Serviciul Naţional Unic pentru Apeluri de Urgenţă – 112, Poliţia TF Petroşani şi Parchetul. La locul accidentului s-au prezentat organele AFER, ASFR, AGIFER.
Sursa: AFER
Raportul final:
https://agifer.ro/images/rap-finale-ro/ ... 4-2017.pdf
- misterr
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
misterr
Infrastructura feroviară este în suferință; Trenurile Brașov - Întorsura Buzăului ar putea rămâne istorie, iar în Prahova un alt pod pare a fi șubrezit de ape
Podul prabusit de la Budila
Foto: CFR Infrastructura
Prăbușirea podului feroviar din județul Brașov ar putea însemna că trenurile nu vor mai circula mulți ani de aici înainte pe cei 37 km dintre Întorsura Buzăului și Brașov, iar afirmația nu denotă pesimism, dat fiind că investițiile se fac atât de greu în domeniul feroviar. Multe alte poduri au probleme și în cel mai grav scenariu se pot prăbuși, iar despre unul dintre ele puteți citi în a doua parte a articolului.
Sâmbătă, în jurul orei 16.00 un pod de cale ferată construit acum 90 de ani între localitățile Hărman și Budila s-a prăbușit sub forța apelor râului Tărlung care au atins cote și debit rar întâlnite. Podul este situat pe linia 403 Brașov - Întorsura Buzăului, linie celebră pentru cel mai lung tunel feroviar din România, de 4,3 km, tunel construit între 1924 și 1929, cu mari eforturi inginerești.
Podul de peste râul Tărlung s-a prăbușit pe o lungime de 50-60 metri. Linia de cale ferată a fost dată în folosință în 1931 și de peste 10 ani călătorii sunt transportați de operatorul privat Regiotrans (din decembrie anul trecut devenit Regio Călători).
Sunt șase opriri între Brașov și Întorsură, orașul din Covasna celebru pentru temperaturile scăzute. Toate trenurile aveau rang Regio și cel mai scurt timp de parcurs este de 49 de minute. Cea mai mare distanță între două opriri este de 11 km, între Hărman și Budila.
Marea întrebare este când se va reface podul sau, și mai pesimist, dacă se va reface vreodată, exemple despre neputința reconstruirii infrastructuri fiind destule, cel mai celebru caz fiind Grădiștea, unde podul a căzut acum 13 ani. Acolo, deși s-au făcut studii de fezabilitate încă din 2008, lucrurile nu s-au prea mișcat, în ciuda faptului că este un tronson pe care circulau trenurile care legau țările din fosta URSS de litoralul bulgar și de Istanbul.
Dat fiind că podul din județul Brașov este pe o linie secundară care nici nu este operată de CFR Călători, putem avea serioase îndoieli despre cât de ”prioritar” va fi proiectul.
Dezastrul de la Budila aduce însă în prim plan o realitate îngrijorătoare: în rețeaua ferovară națională există poduri cu probleme care ar putea să se agraveze dacă nu se fac reparații, iar mai jos venim cu un exemplu.
Viaductul de la Crasna
Surse din domeniul feroviar ne-au semnalat că sunt probleme la viaductul de peste râul Crasna pe linia 304 Ploiești - Măneciu și că pila 2 a viaductului are serioase probleme din cauza erodării pământului din jurul fundației pilei, sub acțiunea apei râului Crasna, afluent al mai cunoscutului Teleajen.
Viaductul de peste Crasna
Linia este operată de Transferoviar (TFC) care are opt trenuri pe zi pe sens, iar gestionarul de infrastructură este CN CFR. Contactați de HotNews, reprezentanții TFC au confirmat că există probleme și că sunt îngrijorați. Pericolul constă, spun cei de la TFC, în faptul că la o viitură mai puternică, fundația pilei podului ar putea rămâne suspendată iar podul s-ar lăsa, sau chiar s-ar putea prăbuși și circulatia peste el va fi închisa. Erodarea a început încă de anul trecut și este extrem de important să se înceapă lucrările cât mai repde, spun cei de la TFC. Viaductul în cauză a fost construit acum un secol și se găsește între Teișani și Homorâciu.
Trecere la nivel în Homorâciu (Google Street View)
Linia 304 Ploiești Sud - Mâneciu are 51 km, iar trenurile urcă de la 150 metri altitudine, până la 574 metri. Sunt 51 km și se fac cam 90 de minute, cu 17 opriri, cea mai mare distanță între stații fiind 4 km, iar cea mai mică, 1 km. Fiind atât de multe opriri, dar și treceri la nivel cu calea ferată, trenul rar poate trece de 50 km/h.
Linia de cale ferată la Teișani (Google Street View)
Infrastructura feroviară este în suferință; Trenurile Brașov - Întorsura Buzăului ar putea rămâne istorie, iar în Prahova un alt pod pare a fi șubrezit de ape
Podul prabusit de la Budila
Foto: CFR Infrastructura
Prăbușirea podului feroviar din județul Brașov ar putea însemna că trenurile nu vor mai circula mulți ani de aici înainte pe cei 37 km dintre Întorsura Buzăului și Brașov, iar afirmația nu denotă pesimism, dat fiind că investițiile se fac atât de greu în domeniul feroviar. Multe alte poduri au probleme și în cel mai grav scenariu se pot prăbuși, iar despre unul dintre ele puteți citi în a doua parte a articolului.
Sâmbătă, în jurul orei 16.00 un pod de cale ferată construit acum 90 de ani între localitățile Hărman și Budila s-a prăbușit sub forța apelor râului Tărlung care au atins cote și debit rar întâlnite. Podul este situat pe linia 403 Brașov - Întorsura Buzăului, linie celebră pentru cel mai lung tunel feroviar din România, de 4,3 km, tunel construit între 1924 și 1929, cu mari eforturi inginerești.
Podul de peste râul Tărlung s-a prăbușit pe o lungime de 50-60 metri. Linia de cale ferată a fost dată în folosință în 1931 și de peste 10 ani călătorii sunt transportați de operatorul privat Regiotrans (din decembrie anul trecut devenit Regio Călători).
Sunt șase opriri între Brașov și Întorsură, orașul din Covasna celebru pentru temperaturile scăzute. Toate trenurile aveau rang Regio și cel mai scurt timp de parcurs este de 49 de minute. Cea mai mare distanță între două opriri este de 11 km, între Hărman și Budila.
Marea întrebare este când se va reface podul sau, și mai pesimist, dacă se va reface vreodată, exemple despre neputința reconstruirii infrastructuri fiind destule, cel mai celebru caz fiind Grădiștea, unde podul a căzut acum 13 ani. Acolo, deși s-au făcut studii de fezabilitate încă din 2008, lucrurile nu s-au prea mișcat, în ciuda faptului că este un tronson pe care circulau trenurile care legau țările din fosta URSS de litoralul bulgar și de Istanbul.
Dat fiind că podul din județul Brașov este pe o linie secundară care nici nu este operată de CFR Călători, putem avea serioase îndoieli despre cât de ”prioritar” va fi proiectul.
Dezastrul de la Budila aduce însă în prim plan o realitate îngrijorătoare: în rețeaua ferovară națională există poduri cu probleme care ar putea să se agraveze dacă nu se fac reparații, iar mai jos venim cu un exemplu.
Viaductul de la Crasna
Surse din domeniul feroviar ne-au semnalat că sunt probleme la viaductul de peste râul Crasna pe linia 304 Ploiești - Măneciu și că pila 2 a viaductului are serioase probleme din cauza erodării pământului din jurul fundației pilei, sub acțiunea apei râului Crasna, afluent al mai cunoscutului Teleajen.
Viaductul de peste Crasna
Linia este operată de Transferoviar (TFC) care are opt trenuri pe zi pe sens, iar gestionarul de infrastructură este CN CFR. Contactați de HotNews, reprezentanții TFC au confirmat că există probleme și că sunt îngrijorați. Pericolul constă, spun cei de la TFC, în faptul că la o viitură mai puternică, fundația pilei podului ar putea rămâne suspendată iar podul s-ar lăsa, sau chiar s-ar putea prăbuși și circulatia peste el va fi închisa. Erodarea a început încă de anul trecut și este extrem de important să se înceapă lucrările cât mai repde, spun cei de la TFC. Viaductul în cauză a fost construit acum un secol și se găsește între Teișani și Homorâciu.
Trecere la nivel în Homorâciu (Google Street View)
Linia 304 Ploiești Sud - Mâneciu are 51 km, iar trenurile urcă de la 150 metri altitudine, până la 574 metri. Sunt 51 km și se fac cam 90 de minute, cu 17 opriri, cea mai mare distanță între stații fiind 4 km, iar cea mai mică, 1 km. Fiind atât de multe opriri, dar și treceri la nivel cu calea ferată, trenul rar poate trece de 50 km/h.
Linia de cale ferată la Teișani (Google Street View)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
Utilizator anonim
Circulație feroviară închisă pe intervalul Malu Mare – Banu Mărăcine
București, 12 august 2018
Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA informează că, circulația feroviară este închisă începând cu ora 08:20 pe raza SRCF Craiova, între stațiile CF Malu Mare și Banu Mărăcine din cauza deraierii a 6 vagoane din compunerea unui tren de marfă, aparținând operatorului privat GFR (Grup Feroviar Român).
Trenul, care avea în compunere 23 de vagoane și circula pe distanța Slobozia - Veche Curtici, transporta produse petroliere. Menționăm că locomotiva trenului a deraiat și 6 vagoane din compunerea trenului 80315 aparținând GFR s-au răsturnat în viaductul Cârcea.
La fața locului se deplasează reprezentanții autorităților care vor ancheta cauzele producerii acestui incident, precum și echipele de specialiști care vor interveni pentru eliberarea gabaritului.
În prezent un tren de călători a fost oprit în parcurs (IR 1797 – în stația CF Jianca)) și așteaptă redeschiderea circulației.
Vă asigurăm că măsurile operative întreprinse de personalul feroviar au ca principal scop asigurarea continuității traficului feroviar și redeschiderea circulației în condiții de siguranță.
Pentru informații suplimentare referitoare la transport vă rugăm să vă adresați operatorului privat, GFR.
Nota - din imaginile vazute la fata locului, viaductul efectiv s-a rupt sub greutatea trenului...
Circulație feroviară închisă pe intervalul Malu Mare – Banu Mărăcine
București, 12 august 2018
Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA informează că, circulația feroviară este închisă începând cu ora 08:20 pe raza SRCF Craiova, între stațiile CF Malu Mare și Banu Mărăcine din cauza deraierii a 6 vagoane din compunerea unui tren de marfă, aparținând operatorului privat GFR (Grup Feroviar Român).
Trenul, care avea în compunere 23 de vagoane și circula pe distanța Slobozia - Veche Curtici, transporta produse petroliere. Menționăm că locomotiva trenului a deraiat și 6 vagoane din compunerea trenului 80315 aparținând GFR s-au răsturnat în viaductul Cârcea.
La fața locului se deplasează reprezentanții autorităților care vor ancheta cauzele producerii acestui incident, precum și echipele de specialiști care vor interveni pentru eliberarea gabaritului.
În prezent un tren de călători a fost oprit în parcurs (IR 1797 – în stația CF Jianca)) și așteaptă redeschiderea circulației.
Vă asigurăm că măsurile operative întreprinse de personalul feroviar au ca principal scop asigurarea continuității traficului feroviar și redeschiderea circulației în condiții de siguranță.
Pentru informații suplimentare referitoare la transport vă rugăm să vă adresați operatorului privat, GFR.
Nota - din imaginile vazute la fata locului, viaductul efectiv s-a rupt sub greutatea trenului...
39038171_2384015541616239_8732239356871311360_n.jpg (73.34 KB; downloaded 4080 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
Utilizator anonim
Revin cu un update - din motive necunoscute trenul a ajuns pe firul care era inchis, podul fiind in lucru, pe pod nu era nici macar sina...
Foto Facebook - George Adrian
Revin cu un update - din motive necunoscute trenul a ajuns pe firul care era inchis, podul fiind in lucru, pe pod nu era nici macar sina...
Foto Facebook - George Adrian
38948667_2329420793751105_4332794619164098560_n.jpg (85.24 KB; downloaded 4066 times)
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
BodoMinea
Tot de la George Adrian, Facebook (respectiv Marian Trofinenco în grupul Euro Rail Fans).
Scurgeri de biodiesel, material inflamabil, vagoane prăbușite în albie, viaduct în lucru dezmembrat... Dezastru iminent pe M900... să fi fost îndrumare pe fir închis? ignorarea semnalelor? În orice caz, asta se întâmplă când infrastructura și sistemele de siguranță/automatizare sunt la pământ, investițiile se duc în direcții greșite, operatorii se chinuie iar autoritățile de verificare și reglementare își văd de hârțogăraie în loc de adevăratele pericole. Nici nu putem să ne gândim ce s-ar fi întâmplat dacă acesta era un tren de călători.
Incidentul a avut loc la viaductul Cârcea, între stațiile CF Malu Mare și Banu Mărăcine, în jurul orei 8.00. Trenul IR 1797 al CFR Călători a fost limitat la stația Jianca.
Tot de la George Adrian, Facebook (respectiv Marian Trofinenco în grupul Euro Rail Fans).
38697962_2329420933751091_6970364873502883840_n.jpg (57.96 KB; downloaded 4053 times)
38916152_2329421020417749_641796945861410816_n.jpg (70.77 KB; downloaded 4053 times)
38923447_2329420867084431_6898268328406548480_n.jpg (71.34 KB; downloaded 4051 times)
Scurgeri de biodiesel, material inflamabil, vagoane prăbușite în albie, viaduct în lucru dezmembrat... Dezastru iminent pe M900... să fi fost îndrumare pe fir închis? ignorarea semnalelor? În orice caz, asta se întâmplă când infrastructura și sistemele de siguranță/automatizare sunt la pământ, investițiile se duc în direcții greșite, operatorii se chinuie iar autoritățile de verificare și reglementare își văd de hârțogăraie în loc de adevăratele pericole. Nici nu putem să ne gândim ce s-ar fi întâmplat dacă acesta era un tren de călători.
Incidentul a avut loc la viaductul Cârcea, între stațiile CF Malu Mare și Banu Mărăcine, în jurul orei 8.00. Trenul IR 1797 al CFR Călători a fost limitat la stația Jianca.
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
BodoMinea
Și trenul IR 1692 a fost limitat la stația Craiova.
https://www1.cfrcalatori.ro/comunicate/ ... -maracine/
Și trenul IR 1692 a fost limitat la stația Craiova.
12 august 2018, actualizare ora 13:00
IR 1692 Timișoara Nord -București Nord și IR 1824 Simeria -București Nord vor circula ca tren IR 12198 pe rută deviată Craiova -Piatra Olt -Caracal – București Nord.
Pasagerii de la R 9001 București Nord -Caracal -Craiova vor fi preluați în Caracal de IR 12197 Caracal -Piatra Olt -Craiova.
Până la stabilirea variantelor definitive de reluare a circulației pe Magistrala CF 900 pe distanța Craiova – Caracal, trenurile sunt deviate pe ruta ocolitoare Caracal – Piatra Olt – Craiova și vor înregistra întârzieri de circa 100 de minute.
https://www1.cfrcalatori.ro/comunicate/ ... -maracine/
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
TibiV
COMUNICAT DE PRESĂ
Informații suplimentare despre circulația feroviară între stațiile Malu Mare – Banu Mărăcine
București, 12 august 2018
Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA informează că, urmare evenimentului produs de operatorul de marfă - Grup Feroviar Român (GFR), prin depășirea de către mecanicul de locomotivă a semnalului de circulație aflat pe culoarea roșie, viaductul Cârcea este afectat pe firul I de circulație, pe care s-a produs deraierea. Trenul aparținând operatorului GFR a intrat pe firul I de circulație, pe distanta Malu Mare – Banu Maracine, pe care accesul era interzis pentru circulația trenurilor, întrucât era închis pentru efectuarea lucrarilor de reparație capitală.
Menționăm că firul II de circulație, respectiv structura viaductului pe firul II nu este afectată.
După evaluarea primară de către personalul de specialitate CFR s-a hotârât ca circulația trenurilor să fie deviată pe ruta ocolitoare Caracal - Piatra Olt - Craiova, până la stabilirea variantelor definitive de reluare a circulației pe Magistrala CF 900 pe distanța Craiova - Caracal.
http://www.cfr.ro/index.php/comunicate- ... u-maracine
COMUNICAT DE PRESĂ
Informații suplimentare despre circulația feroviară între stațiile Malu Mare – Banu Mărăcine
București, 12 august 2018
Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA informează că, urmare evenimentului produs de operatorul de marfă - Grup Feroviar Român (GFR), prin depășirea de către mecanicul de locomotivă a semnalului de circulație aflat pe culoarea roșie, viaductul Cârcea este afectat pe firul I de circulație, pe care s-a produs deraierea. Trenul aparținând operatorului GFR a intrat pe firul I de circulație, pe distanta Malu Mare – Banu Maracine, pe care accesul era interzis pentru circulația trenurilor, întrucât era închis pentru efectuarea lucrarilor de reparație capitală.
Menționăm că firul II de circulație, respectiv structura viaductului pe firul II nu este afectată.
După evaluarea primară de către personalul de specialitate CFR s-a hotârât ca circulația trenurilor să fie deviată pe ruta ocolitoare Caracal - Piatra Olt - Craiova, până la stabilirea variantelor definitive de reluare a circulației pe Magistrala CF 900 pe distanța Craiova - Caracal.
http://www.cfr.ro/index.php/comunicate- ... u-maracine
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
TibiV
Intrebare de necunoscator: cum putea sa depaseasca locomotiva un semnal "pe rosu"?
Indusii nu trebuiau sa franeze?
Intrebare de necunoscator: cum putea sa depaseasca locomotiva un semnal "pe rosu"?
Indusii nu trebuiau sa franeze?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
shoppy
Ca a trecut pe rosu e una, ca nu l-a oprit INDUSI e alta, ceea ce este grav este ca era facut parcurs spre o linie inchisa.
Podul nu este rupt, este taiat cu oxiacetilena .
Pacat ca s-a dus un BB si nu un EA, ca EA-uri de rezerva sunt la toate gardurile.
Ca a trecut pe rosu e una, ca nu l-a oprit INDUSI e alta, ceea ce este grav este ca era facut parcurs spre o linie inchisa.
Podul nu este rupt, este taiat cu oxiacetilena .
Pacat ca s-a dus un BB si nu un EA, ca EA-uri de rezerva sunt la toate gardurile.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
TibiV
Mecanicul era beat.
http://www.gds.ro/Local/Dolj/2018-08-12 ... la-carcea/
Mecanicul era beat.
Mecanicul de locomotivă a fost testat cu etilotest şi a rezultat o alcoolemie de 0,72 mg/l alcool în sânge.
http://www.gds.ro/Local/Dolj/2018-08-12 ... la-carcea/
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
andrei11
Indușii nu mai funcționează de ani de zile. Nu știu de cei din cale, dar cei de pe locomotivă sigur nu mai funcționează la majoritatea locomotivelor. Nu știu dacă mai e funcțională nici pedala de trezire.
Oricum pe vremea lui Ceașcă se sufla în fiolă în mod obligatoriu când urcai pe locomotivă.
Dacă e roșu semanalul evident că parcursul era făcut pentru linia închisă. Nu putea fi făcut pentru firul celălalt. N-am timp acum, poate fac o schemă.
A, da, acest aspect se poate observa la stația Străulești / M 4, linia de fugă de pe sensul Laminorului - depou. Sau cum se poziționează macazele la 1 Mai / GdN 2 / Dristor 2 / Republica / etc. La D 2 nu se observă că sunt departe, dar la celelalte stații macazele sunt vizibile.
Și cu Softransul cum procedează ?
Indușii nu mai funcționează de ani de zile. Nu știu de cei din cale, dar cei de pe locomotivă sigur nu mai funcționează la majoritatea locomotivelor. Nu știu dacă mai e funcțională nici pedala de trezire.
Oricum pe vremea lui Ceașcă se sufla în fiolă în mod obligatoriu când urcai pe locomotivă.
Dacă e roșu semanalul evident că parcursul era făcut pentru linia închisă. Nu putea fi făcut pentru firul celălalt. N-am timp acum, poate fac o schemă.
A, da, acest aspect se poate observa la stația Străulești / M 4, linia de fugă de pe sensul Laminorului - depou. Sau cum se poziționează macazele la 1 Mai / GdN 2 / Dristor 2 / Republica / etc. La D 2 nu se observă că sunt departe, dar la celelalte stații macazele sunt vizibile.
După evaluarea primară de către personalul de specialitate CFR s-a hotârât ca circulația trenurilor să fie deviată pe ruta ocolitoare Caracal - Piatra Olt - Craiova, până la stabilirea variantelor definitive de reluare a circulației pe Magistrala CF 900 pe distanța Craiova - Caracal.
Și cu Softransul cum procedează ?
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
BGP2597
Softransul va circula până la / de la Leu, cu transbordare între Craiova și Leu.
https://www.facebook.com/www.softrans.r ... 6288968658
Softransul va circula până la / de la Leu, cu transbordare între Craiova și Leu.
Mâine, luni 13 august, trenurile noastre 15931 (spre București Nord - Brașov) respectiv 15972 (spre București Nord - Constanța) vor pleca nu din Craiova, ci din stația Leu, din cauză că circulația feroviară va fi închisă între Craiova și Leu.
Pe distanța Craiova - Leu călătorii vor fi transbordați cu autocare puse la dispoziție de noi. Autocarele vor pleca din fața gării Craiova la 5 minute după ora normală a plecării trenului, respectiv: autocarele care vor transborda călătorii pentru trenul 15931 vor pleca la ora 6:00, iar cele care vor transborda călătorii pentru trenul 15972 vor pleca la ora 6:10. Angajați ai noștri se vor afla lângă biroul de informații din incinta gării Craiova până la ora 6:05 pentru a oferi informații și îndrumare.
Indiferent prin ce metodă (inclusiv mijloace proprii) vor ajunge călătorii în Leu, biletele de tren vor fi emise pentru plecare din Craiova.
https://www.facebook.com/www.softrans.r ... 6288968658
- misterr
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
misterr
E corect că a fost făcut parcursul așa (către linia închisă). Dacă macazul era făcut altfel, marfarul ar fi intrat pe firul I și s-ar fi ciocnit frontal cu personalul care venea din sens opus (pe care trebuia să-l aștepte înainte de semnal).
E corect că a fost făcut parcursul așa (către linia închisă). Dacă macazul era făcut altfel, marfarul ar fi intrat pe firul I și s-ar fi ciocnit frontal cu personalul care venea din sens opus (pe care trebuia să-l aștepte înainte de semnal).
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
shoppy
Da dar asta inseamna ca orice linie pe care se fac lucrari in gara se transforma in linie de fuga, este ca si cum ai pune linie de fuga care da intr-o prapastie sau intr-un zid, bine ca nu erau si ceva utilaje pe linia aia ca le arunca si pe alea in rau, ar fi trebuit sa-i monteze sabot de deraiere.
INDUSI la semnale de regula functioneaza, bine in caz de santiere / lucari de regula nu functioneaza, pe locomotive e trist ca de regula la privati nu functioneaza si avem un trend ingrijorator de mecanici beti(si-au mai compostat unii biletul ca au coborat Valea Jiului cu marfarul avand conducta de frana izolata la locomotiva).
Da dar asta inseamna ca orice linie pe care se fac lucrari in gara se transforma in linie de fuga, este ca si cum ai pune linie de fuga care da intr-o prapastie sau intr-un zid, bine ca nu erau si ceva utilaje pe linia aia ca le arunca si pe alea in rau, ar fi trebuit sa-i monteze sabot de deraiere.
INDUSI la semnale de regula functioneaza, bine in caz de santiere / lucari de regula nu functioneaza, pe locomotive e trist ca de regula la privati nu functioneaza si avem un trend ingrijorator de mecanici beti(si-au mai compostat unii biletul ca au coborat Valea Jiului cu marfarul avand conducta de frana izolata la locomotiva).
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare
•
Choose destination