Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1388749 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Da chiar asa nu mai esixsta nici un mijloc de transport in afara de 41 in tot cartierul Drumul Taberei de la Valea Oltului pana la Drumul Sarii?, oricine iese cu RATB din cartierul asta iese doar cu 41? Daca vreau sa merg in sud sau in est, tot la Crangasi ma duc sa iau M1? Nu cred.
Pot sa fie tronsoane de metrou subvalorificate oriunde in retea si la orice ora, aia toti o sa ajunga la Eroilor de la 8 la 9 dimineata, care este aglomerata la ora acea.
Buna aia cu sa nu se supere Militariul, pai nu o sa se supere, o sa blocheze toata reteaua fara sa se supere. Bine, nu acum la 15 august cand va uitati voi si vedeti ca e gol, ci mai incolo, la 15 septembrie.
Guru se prapadeste de plans nu de ras, ca i s-a promis continuarea M5 pe Eroilor - Pantelimon doar dupa sau cel mult concomitent cu M4 pe Gara de Nord - Progresul, tocmai ca sa se mareasca numarul de transbordari si trasee alternative; si cum la concomitent nu cred ca isi face cineva prea multe sperante, inseamna ca toata munca pentru M5 ajunge in fundul sertarului si trebuie sa se ocupe de M4, care o sa inceapa cand M6 o sa fie pe la jumatate, deci daca avem noroc peste vreo 3 ani.
Da chiar asa nu mai esixsta nici un mijloc de transport in afara de 41 in tot cartierul Drumul Taberei de la Valea Oltului pana la Drumul Sarii?, oricine iese cu RATB din cartierul asta iese doar cu 41? Daca vreau sa merg in sud sau in est, tot la Crangasi ma duc sa iau M1? Nu cred.
Pot sa fie tronsoane de metrou subvalorificate oriunde in retea si la orice ora, aia toti o sa ajunga la Eroilor de la 8 la 9 dimineata, care este aglomerata la ora acea.
Buna aia cu sa nu se supere Militariul, pai nu o sa se supere, o sa blocheze toata reteaua fara sa se supere. Bine, nu acum la 15 august cand va uitati voi si vedeti ca e gol, ci mai incolo, la 15 septembrie.
Guru se prapadeste de plans nu de ras, ca i s-a promis continuarea M5 pe Eroilor - Pantelimon doar dupa sau cel mult concomitent cu M4 pe Gara de Nord - Progresul, tocmai ca sa se mareasca numarul de transbordari si trasee alternative; si cum la concomitent nu cred ca isi face cineva prea multe sperante, inseamna ca toata munca pentru M5 ajunge in fundul sertarului si trebuie sa se ocupe de M4, care o sa inceapa cand M6 o sa fie pe la jumatate, deci daca avem noroc peste vreo 3 ani.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Da, cei de pe M5 vor folosi metroul in afara orelor de varf, ei au program decalat. Si vor folosi doar tronsoanele neaglomerate...
George wrote:
Reteaua actuala e oricum subutilizata la ore si pe tronsoane semnificative, aglomerarea rezultata din M5 nu ridica probleme care nu pot fi gestionate, dimpotriva, maresc eficienta retelei in ansamblul ei.
Da, cei de pe M5 vor folosi metroul in afara orelor de varf, ei au program decalat. Si vor folosi doar tronsoanele neaglomerate...
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Valentin
Nu stiu de unde ai dedus ca se vorbeste doar de linia lui 41, eu cel putin am vorbit clar de 3 trasee catre 3 statii de metrou diferite care preia calatori din DT. (41, 168, 268, 368, 69, 90, 93)
Si nu numai, ca mai exista si 385 care duce la Unirii.
Nu stiu de unde ai dedus ca se vorbeste doar de linia lui 41, eu cel putin am vorbit clar de 3 trasee catre 3 statii de metrou diferite care preia calatori din DT. (41, 168, 268, 368, 69, 90, 93)
Si nu numai, ca mai exista si 385 care duce la Unirii.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
Ideea de baza e ca toti oamenii care iau metroul din diverse puncte vor fi mutati, in grupuri de 1000, la Eroilor.
Cum Metrorex are geniala idee de a lua 13 trenuri de capacitate mare de pe M3 ca sa le puna pe M5, fă si tu calculul....
Ideea de baza e ca toti oamenii care iau metroul din diverse puncte vor fi mutati, in grupuri de 1000, la Eroilor.
Cum Metrorex are geniala idee de a lua 13 trenuri de capacitate mare de pe M3 ca sa le puna pe M5, fă si tu calculul....
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Ideea de bază este - așa cum a remarcat și Valentin - să vedem câți oameni în plus față de situația actuală va aduce M 5 la Eroilor.
Deci trebuie scăzute persoanele care acum folosesc mijloacele de la suprafață ca să ajungă tot la metrou.
M 5 zona centrală se rezolvă numai după un cutremur major sau dacă se apucă să demoleze / consolideze bloacele de pe traseu. Până atunci NU se poate vorbi despre un M 5 central. Părerea mea sinceră este că trebuie să le demoleze. Știu, Onu se va opune vehement, dar sunt în curs să postez unele poze emblematice din trecutul bulevardelor Magheru / Bălcescu / Brătianu / Cantemir și nu numai.
Există și o soluție pe care eu o accept, Onu o cunoaște, și anume clădirea care se află pe colțul Câmpineanu / Bălcescu.
Și da, întăresc ceea ce am afirmat mai înainte, guru râde ( de noi ), el deja cunoaște devierele RATB de pe Elisabeta / Carol / Pache în perioada lucrărilor sau alte ( multe ) detalii legate de zona centrală. ( De exemplu organizarea de șantier de la Cișmigiu / accesul camioanelor, utilajelor, etc, etc ).
Guru, apropo, statuile de la Universitate le mai mutați odată ?
_______________
Mulțumesc lui mcosmin, a sesizat o mică eroare de scriere în textul meu.
Ideea de bază este - așa cum a remarcat și Valentin - să vedem câți oameni în plus față de situația actuală va aduce M 5 la Eroilor.
Deci trebuie scăzute persoanele care acum folosesc mijloacele de la suprafață ca să ajungă tot la metrou.
M 5 zona centrală se rezolvă numai după un cutremur major sau dacă se apucă să demoleze / consolideze bloacele de pe traseu. Până atunci NU se poate vorbi despre un M 5 central. Părerea mea sinceră este că trebuie să le demoleze. Știu, Onu se va opune vehement, dar sunt în curs să postez unele poze emblematice din trecutul bulevardelor Magheru / Bălcescu / Brătianu / Cantemir și nu numai.
Există și o soluție pe care eu o accept, Onu o cunoaște, și anume clădirea care se află pe colțul Câmpineanu / Bălcescu.
Și da, întăresc ceea ce am afirmat mai înainte, guru râde ( de noi ), el deja cunoaște devierele RATB de pe Elisabeta / Carol / Pache în perioada lucrărilor sau alte ( multe ) detalii legate de zona centrală. ( De exemplu organizarea de șantier de la Cișmigiu / accesul camioanelor, utilajelor, etc, etc ).
Guru, apropo, statuile de la Universitate le mai mutați odată ?
_______________
Mulțumesc lui mcosmin, a sesizat o mică eroare de scriere în textul meu.
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
survola
Nu le mai mută că sunt în afara perimetrului.
Nu le mai mută că sunt în afara perimetrului.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Acolo va fi organizarea de șantier. Mult praf, multă murdărie, vibrații, utilaje mari care se vor învârtii în jurul lor. Poate îi dă un brânci din greșeală lui Mihai Viteazul și aleluia.
Acolo va fi organizarea de șantier. Mult praf, multă murdărie, vibrații, utilaje mari care se vor învârtii în jurul lor. Poate îi dă un brânci din greșeală lui Mihai Viteazul și aleluia.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
punmeister
Sa nu uitam de CBTC si de negocierile cu Bombardier pentru racordarea macazului de legatura M1-M5 de la Eroilor la CITYFLO 350.
andrei11 wrote:
Ideea de bază este - așa cum a remarcat și Valentin - să vedem câți oameni în plus față de situația actuală va aduce M 5 la Eroilor.
Sa nu uitam de CBTC si de negocierile cu Bombardier pentru racordarea macazului de legatura M1-M5 de la Eroilor la CITYFLO 350.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
Mai e mult pana mai e mult pana departe.
Mai e mult pana mai e mult pana departe.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Repet, pentru a mia oara. Cand s-a luat decizia sa se inceapa M5 nu se stia ca sunt acele cladiri pe traseu? Daca s-a sperat ca se vor consolida sau demola inseamna ca avem o (mare) problema.
Unde mai pui ca primul tronson APROBAT a fost Dr. Taberei-Universitate. Faptul ca s-a executat doar pana la Eroilor inseamna ca proiectul nu se poate executa pe tronsonul central si l-am proiectat "din pix" initial sau ce anume? Facem acum ce se poate si vedem mai incolo ce mai facem?
Repet, pentru a mia oara. Cand s-a luat decizia sa se inceapa M5 nu se stia ca sunt acele cladiri pe traseu? Daca s-a sperat ca se vor consolida sau demola inseamna ca avem o (mare) problema.
Unde mai pui ca primul tronson APROBAT a fost Dr. Taberei-Universitate. Faptul ca s-a executat doar pana la Eroilor inseamna ca proiectul nu se poate executa pe tronsonul central si l-am proiectat "din pix" initial sau ce anume? Facem acum ce se poate si vedem mai incolo ce mai facem?
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
Teoria ca teoria dar practica ne omoara. Un proiect teoretic si simulat nu e 100% compatibil cu realitatea. Vezi surparile de la Eroilor. Cat au trecut, 10ani de la proiectare? Lucrurile se schimba. Si 10 ani e un timp rezonabil sa te astepti sa ai cladirile problematice rezolvate.
Dar da, nu m-ar mira sa fi fost facut din pix. M5 e investigata de OLAF. Sa ne amintim cine a demarat acest proiect?
Teoria ca teoria dar practica ne omoara. Un proiect teoretic si simulat nu e 100% compatibil cu realitatea. Vezi surparile de la Eroilor. Cat au trecut, 10ani de la proiectare? Lucrurile se schimba. Si 10 ani e un timp rezonabil sa te astepti sa ai cladirile problematice rezolvate.
Dar da, nu m-ar mira sa fi fost facut din pix. M5 e investigata de OLAF. Sa ne amintim cine a demarat acest proiect?
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Florinds
Si daca M5 ar aglomera foarte tare M1 si M3 tot trebuie facut, pentru ca orice trebuie sa aiba un inceput. Deci take it or leave it...
Si M7 probabil ca se va face pe bucati si tot asa se va spune si atunci, dar e nevoie si de M7, asa cum e nevoie de toate magistralele... Nu va mai ganditi numai la voi, ganditi-va si la copii, nepoti etc....
Si daca M5 ar aglomera foarte tare M1 si M3 tot trebuie facut, pentru ca orice trebuie sa aiba un inceput. Deci take it or leave it...
Si M7 probabil ca se va face pe bucati si tot asa se va spune si atunci, dar e nevoie si de M7, asa cum e nevoie de toate magistralele... Nu va mai ganditi numai la voi, ganditi-va si la copii, nepoti etc....
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
Metrorex poate lua masuri, in special prin suplimentarea trenurilor pe M1/3. Dar ce face Metrorex acum e exact pe dos. Si de trenuri noi nu se mai aude nimic...
Metrorex poate lua masuri, in special prin suplimentarea trenurilor pe M1/3. Dar ce face Metrorex acum e exact pe dos. Si de trenuri noi nu se mai aude nimic...
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Pai cu ce sa suplimenteze, daca nu avem decat IVA?
Sa o faci pe bucati, clar ca asa trebuie. Dar sa faci doar un racord care duce tot unde duc si toate mijloacele RATB, parca n-ai facut mare lucru...
Nu stiu cat de teoretic a fost, ca ne-am trezit cu racordul pana la Eroilor in loc de Universitate doar cu putin timp inainte de licitatie. Pana atunci am stiut ca se va face pana la Universitate, unde asigurarea legaturii cu M2 ar fi insemnat foarte mult.
Reamintesc ca se mai studia acum putin timp unde sa amplasam statia Universitate 2, cand lucrurile astea trebuie sa fi fost clare...
Pai cu ce sa suplimenteze, daca nu avem decat IVA?
Florinds wrote:
Si daca M5 ar aglomera foarte tare M1 si M3 tot trebuie facut, pentru ca orice trebuie sa aiba un inceput. Deci take it or leave it...
Si M7 probabil ca se va face pe bucati si tot asa se va spune si atunci, dar e nevoie si de M7......
Sa o faci pe bucati, clar ca asa trebuie. Dar sa faci doar un racord care duce tot unde duc si toate mijloacele RATB, parca n-ai facut mare lucru...
mcosmin wrote:
Teoria ca teoria dar practica ne omoara. Un proiect teoretic si simulat nu e 100% compatibil cu realitatea.
Nu stiu cat de teoretic a fost, ca ne-am trezit cu racordul pana la Eroilor in loc de Universitate doar cu putin timp inainte de licitatie. Pana atunci am stiut ca se va face pana la Universitate, unde asigurarea legaturii cu M2 ar fi insemnat foarte mult.
Reamintesc ca se mai studia acum putin timp unde sa amplasam statia Universitate 2, cand lucrurile astea trebuie sa fi fost clare...
📖 Pagination options