Topic: Tatra T4R
2772 posts, 750692 views
📖 Pagination options
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Victor92
Putin dupa inceputul lunii Iunie 2018, va propun un bilant al tramvaielor Tatra T4R din Bucuresti.
Circula aproape toate enumerate la ultima "strigare", dar s-au produs cateva schimbari.
Tatra 3324 a fost reactivata. Tramvaiul nu a mai circulat din toamna anului 2017. L-am vazut in urma cu o ora la Apaca cu acces pe linia 44.
Probabil a revenit in urma incidentelor de saptamana trecuta cu 3348 si 3392 despre care s-a discutat. Acestea fie vor fi retrase temporar, fie de tot.
3324 - Linia 44 (Acces) - Statia "Bulevardul Iuliu Maniu"
Putin dupa inceputul lunii Iunie 2018, va propun un bilant al tramvaielor Tatra T4R din Bucuresti.
Circula aproape toate enumerate la ultima "strigare", dar s-au produs cateva schimbari.
Tatra 3324 a fost reactivata. Tramvaiul nu a mai circulat din toamna anului 2017. L-am vazut in urma cu o ora la Apaca cu acces pe linia 44.
Probabil a revenit in urma incidentelor de saptamana trecuta cu 3348 si 3392 despre care s-a discutat. Acestea fie vor fi retrase temporar, fie de tot.
3324 - Linia 44 (Acces) - Statia "Bulevardul Iuliu Maniu"
- V2A
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
V2A
Din fericire, 3392 nu a avut nimic grav în urma incidentului de acum câteva zile şi a revenit la traseu. Este în linia 8.
Din fericire, 3392 nu a avut nimic grav în urma incidentului de acum câteva zile şi a revenit la traseu. Este în linia 8.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Victor92
De dimineata, 3361 s-a defectat in linia 44, fiind "tracat" la Depoul Militari de catre 3428.
Ambele au revenit, ulterior, la traseu in timpul cel mai scurt posibil.
In alta ordine de idei, 3413 a plecat la Urac pentru o verificare tehnica (la expirarea celor 5 ani dupa efectuarea ultimului RK). Din acelasi motiv au absentat o perioada 3324 si 3428.
Asteptam sa le vedem la traseu si pe cele carora li se face RK ... anume 3311, 3381, 3405
Cu aceasta ocazie, am avut norocul sa prind 4 Tatre in preajma statiei "Gara Basarab"
De dimineata, 3361 s-a defectat in linia 44, fiind "tracat" la Depoul Militari de catre 3428.
Ambele au revenit, ulterior, la traseu in timpul cel mai scurt posibil.
In alta ordine de idei, 3413 a plecat la Urac pentru o verificare tehnica (la expirarea celor 5 ani dupa efectuarea ultimului RK). Din acelasi motiv au absentat o perioada 3324 si 3428.
Asteptam sa le vedem la traseu si pe cele carora li se face RK ... anume 3311, 3381, 3405
Cu aceasta ocazie, am avut norocul sa prind 4 Tatre in preajma statiei "Gara Basarab"
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Victor92
#3413 a revenit de la “controlul” efectuat la URAC despre care am mentionat in mesajul anterior.
Prezent astazi pe linia 35.
#3413 a revenit de la “controlul” efectuat la URAC despre care am mentionat in mesajul anterior.
Prezent astazi pe linia 35.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
#3379 acum o saptamana in probe dupa revizie, in URAC nu se face doar revizia ci se schimba ceva cablaje si izolatori pe partea de inalta pentru a evita incendiile si problemele. Ramane de vazut ce se va intampla cu vagoanele care au bandajele pe limita, mai mult de jumatate din cele care circula, avand in vedere ca RATB nu a mai cumparat la ultimele licitatii bandaje pentru Tatra.
#3379 acum o saptamana in probe dupa revizie, in URAC nu se face doar revizia ci se schimba ceva cablaje si izolatori pe partea de inalta pentru a evita incendiile si problemele. Ramane de vazut ce se va intampla cu vagoanele care au bandajele pe limita, mai mult de jumatate din cele care circula, avand in vedere ca RATB nu a mai cumparat la ultimele licitatii bandaje pentru Tatra.
20180726_111723.JPG (644.46 KB; downloaded 2761 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
shoppy
Inalta este peste 100kV, media este 1kV - 100kV iar sub 1kV este joasa(deci tot ce este pe acolo nu are cum sa fie decat joasa), tu te referi la cablajul de forta pe 750V(sau 0.75 cum se mai spune).
Inalta este peste 100kV, media este 1kV - 100kV iar sub 1kV este joasa(deci tot ce este pe acolo nu are cum sa fie decat joasa), tu te referi la cablajul de forta pe 750V(sau 0.75 cum se mai spune).
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Nicu24
Cat or mai rezista si tramvaiele astra Tatra? ca de 40 ani tot fac serviciu în Bucuresti ,cand or cade si astea care au mai rămas în serviciu și nu multe la număr sa vedem ce face atunci RATB-ul !
Cat or mai rezista si tramvaiele astra Tatra? ca de 40 ani tot fac serviciu în Bucuresti ,cand or cade si astea care au mai rămas în serviciu și nu multe la număr sa vedem ce face atunci RATB-ul !
- Tom
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Tom
Până și ucrainenii își modernizează tatrele. Ar putea și RATB să le modernizeze la cehi, să le facă și pe ele PPC (T4R-PLF) sau ceva, oricum modernizarea asta costă cam 30-40% dintr'un tramvai nou. Sau RATB așteaptă "să mai moară oameni", ca să scape de ele? Dar așa riscă să scape și de blondă odată cu ele. Doamne ferește, poate citește cineva aici și decide să le retragă mâine pe toate!
Până și ucrainenii își modernizează tatrele. Ar putea și RATB să le modernizeze la cehi, să le facă și pe ele PPC (T4R-PLF) sau ceva, oricum modernizarea asta costă cam 30-40% dintr'un tramvai nou. Sau RATB așteaptă "să mai moară oameni", ca să scape de ele? Dar așa riscă să scape și de blondă odată cu ele. Doamne ferește, poate citește cineva aici și decide să le retragă mâine pe toate!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
S-a incercat retragerea tuturor Tatra pana la 31 decembrie 2017 dar din pacate lipsa acuta de piese si materiale la URAC, impreuna cu foarte multe vagoane V3A defecte in depouri a facut imposibila aceasta actiune, in momentul actual sunt necesare minim 20 de vagoane pentru a fi scoase din circulatie toate Tatra, in timp ce V3A sunt inactive vreo 100. Se incearca pana la sfarsitul anului sa fie retrase macar cele care au depasit 5 ani de la ultimul RK. Iar vagoanele aflate in RK sunt asteptate la depou, dar nu au boghiuri.
S-a incercat retragerea tuturor Tatra pana la 31 decembrie 2017 dar din pacate lipsa acuta de piese si materiale la URAC, impreuna cu foarte multe vagoane V3A defecte in depouri a facut imposibila aceasta actiune, in momentul actual sunt necesare minim 20 de vagoane pentru a fi scoase din circulatie toate Tatra, in timp ce V3A sunt inactive vreo 100. Se incearca pana la sfarsitul anului sa fie retrase macar cele care au depasit 5 ani de la ultimul RK. Iar vagoanele aflate in RK sunt asteptate la depou, dar nu au boghiuri.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Victor92
Cele care au depasit 5 ani de la ultimul RK au fost chemate spre reverificare si circula bine-mersi, din nou (exemple: 3324, 3413) si vor mai circula. E un zvon ?
Cele care au depasit 5 ani de la ultimul RK au fost chemate spre reverificare si circula bine-mersi, din nou (exemple: 3324, 3413) si vor mai circula. E un zvon ?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
Iti zic sigur ca nu este vorba de niciun zvon, planul a fost facut public si de consiliul de administratie al RATB prin toamna. Iar la URAC nu se fac revizii, alea se fac doar in depou, acolo au fost ridicate pe vinciuri, schimbate cablajele de inalta care trec pe sub podea si alimenteaza motoarele. Au fost schimbati izolatorii echipamentelor electrice, inclusiv ai pantografelor. Totul pentru a fi mentinute in circulatie inca o perioada pana se gasesc solutii de scoatere a V3Aurilor imobilizate.
Iti zic sigur ca nu este vorba de niciun zvon, planul a fost facut public si de consiliul de administratie al RATB prin toamna. Iar la URAC nu se fac revizii, alea se fac doar in depou, acolo au fost ridicate pe vinciuri, schimbate cablajele de inalta care trec pe sub podea si alimenteaza motoarele. Au fost schimbati izolatorii echipamentelor electrice, inclusiv ai pantografelor. Totul pentru a fi mentinute in circulatie inca o perioada pana se gasesc solutii de scoatere a V3Aurilor imobilizate.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Victor92
De la un simplu plan, pana la aplicarea acestuia e cale lunga...valabil si in cazul altor situatii.
De la un simplu plan, pana la aplicarea acestuia e cale lunga...valabil si in cazul altor situatii.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
shoppy
Niste incompetenti de directori tot fac planuri pe peste tot pe unde se intalnesc si dau de inteles ca daca vrei sa-ti fie bine este bine sa ai pile ca sa stii ce au planuit ei pe strada, in parcarea autobazei, la sedinta de sindicat, la ei in birou, la ei in toaleta, adica intretinerea sistemului corupt, nepotist si prost.
Daca pasionatii se tot cearta intre ei in loc sa fie uniti atunci directorilor le convine perfect pentru ca le facem jocul si nu o sa fim niciodata o amenintare la sistemul corupt, nepotist si prost.
Niste incompetenti de directori tot fac planuri pe peste tot pe unde se intalnesc si dau de inteles ca daca vrei sa-ti fie bine este bine sa ai pile ca sa stii ce au planuit ei pe strada, in parcarea autobazei, la sedinta de sindicat, la ei in birou, la ei in toaleta, adica intretinerea sistemului corupt, nepotist si prost.
Daca pasionatii se tot cearta intre ei in loc sa fie uniti atunci directorilor le convine perfect pentru ca le facem jocul si nu o sa fim niciodata o amenintare la sistemul corupt, nepotist si prost.
📖 Pagination options