Topic: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
1154 posts, 332633 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
TibiV
Azi, Soseaua Petricani de la Pompeiu spre Doamna Ghica.
Scuzati calitatea, dar eram in miscare si nu conduceam eu... Doar ca sa vedeti ca era ceva mobilizare.
("Efectul" nu este din Photoshop...)
In axul A3
Azi, Soseaua Petricani de la Pompeiu spre Doamna Ghica.
Scuzati calitatea, dar eram in miscare si nu conduceam eu... Doar ca sa vedeti ca era ceva mobilizare.
("Efectul" nu este din Photoshop...)
In axul A3
- Tavi
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
Tavi
Multumim TibiV!
Inspre Saulei ai vazut ceva? La pod betonul era cam gata. Ar urma hidroizolatie, parapete, asfalt, rosturi ..
Multumim TibiV!
Inspre Saulei ai vazut ceva? La pod betonul era cam gata. Ar urma hidroizolatie, parapete, asfalt, rosturi ..
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
shoppy
Pasajul peste CF si balastarea celor 2 rampe de la CF si Popasului sunt problema, podul este gata, hidroizolatie, asfalt si balustrade se pun intr-o saptamana.
Pasajul peste CF si balastarea celor 2 rampe de la CF si Popasului sunt problema, podul este gata, hidroizolatie, asfalt si balustrade se pun intr-o saptamana.
- Sorin62
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
Sorin62
Și relocarea LEA...
shoppy wrote:
Pasajul peste CF si balastarea celor 2 rampe de la CF si Popasului sunt problema, podul este gata, hidroizolatie, asfalt si balustrade se pun intr-o saptamana.
Și relocarea LEA...
- Tavi
-
Posted:
-
- misterr
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
misterr
CNAIR: Autostrada urbană din București va fi gata la finalul anului, cu întârziere de 4 ani
VIDEO: https://vid2.stirileprotv.ro/2018/08/03/61977467-2.mp4
Celebra autostradă urbană, continuarea autostrăzii Ploiești - București, va fi gata până la sfârșitul anului. Așa promite șeful Companiei Naționale pentru Administrarea Infrastructurii Rutiere, care susține că ploile au ținut constructorul pe loc.
Problema este că șoseaua se va opri într-un semafor, chiar la intrarea în București. Cu o întârziere de aproape 4 ani, Primăria Capitalei a început vineri să lărgească respectiva intrare, adică șoseaua Fabrica de Glucoză.
De sus, şantierul autostrăzii urbane pare că s-a animat. Constructorul a ridicat podurile, iar şoseaua aşteaptă straturile de asfalt. Dacă până acum darea în exploatare până la finalul anului era sub semnul întrebării, directorul CNAIR a anunţat că lucrurile sunt tranşate.
Narcis Neagă, directorul CNAIR: ”La sfârșitul anului se va termina. Urma să fie gata în august, dar condițiile meteo nu ne-au permis.”
Chiar dacă autostrada va fi gata până la sfârşitul anului, şoferii ar putea să o evite. Motivul este evident - la intersecţia Autostrăzii Urbane cu şoseaua Petricani va fi instalat un semafor. Cu alte cuvinte, şoferii care vor opri la culoarea roşie s-ar putea bloca intr- o coadă uriaşă de maşini.
Semaforul buclucaş putea fi evitat dacă primăria Capitalei reuşea să lărgească pe 4 benzi şi continuarea autostrăzii, Şoseaua Fabrica de Glucoză. Între cele două ar urma să fie făcut un sens giratoriu. Însă lucrările de lărgire încep oficial abia acum, deşi s-a tot vorbit despre ele din 2014. De vină au fost exproprierile, mutarea reţelelor subterane, licitaţiile şi birocraţia.
În zonă au apărut primele utilaje şi, conform primăriei, în următoarele 3 săptămâni vor fi demolate clădiri vechi ce stau în calea noii şosele. Iar planurile sunt măreţe în ceea ce priveşte executarea întregii lucrări.
Marius Coajă, consilierul primarului Capitalei: ”Împreună cu executantul 12 luni din momentul în care am. Din Septembrie 15 luni de execuție, dar vom face în 2012, adică în 2019 august, septembrie.”
Şoferii se tem însă ca intrarea în oraş dinspre zona de birouri din Pipera, care e foarte aproape, va fi sufocată de şantier. În acest moment sunt doar trei căi de acces pentru zecile de mii de corporatişti ce lucrează în zonă, dar şi zecile de mii de localnici.
Primăria tine să-i liniştească şi spune că lărgirea Şoselei Fabrica de Glucoză se va face în etape, ca să nu afecteze traficul.
CNAIR: Autostrada urbană din București va fi gata la finalul anului, cu întârziere de 4 ani
VIDEO: https://vid2.stirileprotv.ro/2018/08/03/61977467-2.mp4
Celebra autostradă urbană, continuarea autostrăzii Ploiești - București, va fi gata până la sfârșitul anului. Așa promite șeful Companiei Naționale pentru Administrarea Infrastructurii Rutiere, care susține că ploile au ținut constructorul pe loc.
Problema este că șoseaua se va opri într-un semafor, chiar la intrarea în București. Cu o întârziere de aproape 4 ani, Primăria Capitalei a început vineri să lărgească respectiva intrare, adică șoseaua Fabrica de Glucoză.
De sus, şantierul autostrăzii urbane pare că s-a animat. Constructorul a ridicat podurile, iar şoseaua aşteaptă straturile de asfalt. Dacă până acum darea în exploatare până la finalul anului era sub semnul întrebării, directorul CNAIR a anunţat că lucrurile sunt tranşate.
Narcis Neagă, directorul CNAIR: ”La sfârșitul anului se va termina. Urma să fie gata în august, dar condițiile meteo nu ne-au permis.”
Chiar dacă autostrada va fi gata până la sfârşitul anului, şoferii ar putea să o evite. Motivul este evident - la intersecţia Autostrăzii Urbane cu şoseaua Petricani va fi instalat un semafor. Cu alte cuvinte, şoferii care vor opri la culoarea roşie s-ar putea bloca intr- o coadă uriaşă de maşini.
Semaforul buclucaş putea fi evitat dacă primăria Capitalei reuşea să lărgească pe 4 benzi şi continuarea autostrăzii, Şoseaua Fabrica de Glucoză. Între cele două ar urma să fie făcut un sens giratoriu. Însă lucrările de lărgire încep oficial abia acum, deşi s-a tot vorbit despre ele din 2014. De vină au fost exproprierile, mutarea reţelelor subterane, licitaţiile şi birocraţia.
În zonă au apărut primele utilaje şi, conform primăriei, în următoarele 3 săptămâni vor fi demolate clădiri vechi ce stau în calea noii şosele. Iar planurile sunt măreţe în ceea ce priveşte executarea întregii lucrări.
Marius Coajă, consilierul primarului Capitalei: ”Împreună cu executantul 12 luni din momentul în care am. Din Septembrie 15 luni de execuție, dar vom face în 2012, adică în 2019 august, septembrie.”
Şoferii se tem însă ca intrarea în oraş dinspre zona de birouri din Pipera, care e foarte aproape, va fi sufocată de şantier. În acest moment sunt doar trei căi de acces pentru zecile de mii de corporatişti ce lucrează în zonă, dar şi zecile de mii de localnici.
Primăria tine să-i liniştească şi spune că lărgirea Şoselei Fabrica de Glucoză se va face în etape, ca să nu afecteze traficul.
- Sorin62
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
Sorin62
Întrebarea este dacă au proiect avizat de ENEL.
Tavi wrote:
Si relocarea LEA se face repede. Dar trebuie AC intai ...
Întrebarea este dacă au proiect avizat de ENEL.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
andrei11
Expresie de gang - Autostrada Urbană. Face parte din categoria supralărgirilor și mai nou cum spune misterr a defluidizărilor.
Așa cum am precizat, A 3 nu poate fi A 3 acolo unde NU are bandă de urgență. Da, știu de A 2 , dar aici A 3 e prin câmp, deci nu e același lucru.
A 3 va începe / se va sfârși și ca suratele mai bătrâne A 1 / A 2 la centură.
Hai să spunem la trecerea peste CF Constanța. Deci nici gând autostradă în București. Poate în Voluntari, dar ei s-au gândit cu siguranță la București.
Zecile de mii de localnici ?
Expresie de gang - Autostrada Urbană. Face parte din categoria supralărgirilor și mai nou cum spune misterr a defluidizărilor.
Așa cum am precizat, A 3 nu poate fi A 3 acolo unde NU are bandă de urgență. Da, știu de A 2 , dar aici A 3 e prin câmp, deci nu e același lucru.
A 3 va începe / se va sfârși și ca suratele mai bătrâne A 1 / A 2 la centură.
Hai să spunem la trecerea peste CF Constanța. Deci nici gând autostradă în București. Poate în Voluntari, dar ei s-au gândit cu siguranță la București.
În acest moment sunt doar trei căi de acces pentru zecile de mii de corporatişti ce lucrează în zonă, dar şi zecile de mii de localnici.
Zecile de mii de localnici ?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
shoppy
S-or fi luat dupa cifrele lui Radoi, cate un metrou incarcat cu 2.000 de oameni la 90 de secunde nu are cum sa-ti iasa decat zeci de mii de corporatisti si alte zeci de mii de locuitori.
Si asta cu trei cai de acces tot prostie este, oricum le-as numara numai 3 nu-mi da.
Am inteles insa cum este cu giratoriul semaforizat, initial va fi semafor iar dupa largirea FdG or sa faca giratoriu.
S-or fi luat dupa cifrele lui Radoi, cate un metrou incarcat cu 2.000 de oameni la 90 de secunde nu are cum sa-ti iasa decat zeci de mii de corporatisti si alte zeci de mii de locuitori.
Si asta cu trei cai de acces tot prostie este, oricum le-as numara numai 3 nu-mi da.
Am inteles insa cum este cu giratoriul semaforizat, initial va fi semafor iar dupa largirea FdG or sa faca giratoriu.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
shoppy
Au venit si ASCORO cu drona, se confirma inceperea lucarilor de mutare a LEA.
Au venit si ASCORO cu drona, se confirma inceperea lucarilor de mutare a LEA.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
TibiV
Ce iti mai place sa iti bati joc de o (anumita) parte a presei....
Autostrada nu este definita de banda de urgenta, ci de lipsa intersectiilor la nivel si a trecerilor de pietoni.
Asta ce este? Alee de cartier printre blocuri?...
Pariem ca semnul de autostrada va incepe dupa giratoriul de la Ghergitei, inainte de pasajul peste CF M800?...
andrei11 wrote:
Expresie de gang - Autostrada Urbană. Face parte din categoria supralărgirilor și mai nou cum spune misterr a defluidizărilor.
Așa cum am precizat, A 3 nu poate fi A 3 acolo unde NU are bandă de urgență. Da, știu de A 2 , dar aici A 3 e prin câmp, deci nu e același lucru. :
Ce iti mai place sa iti bati joc de o (anumita) parte a presei....
Autostrada nu este definita de banda de urgenta, ci de lipsa intersectiilor la nivel si a trecerilor de pietoni.
Asta ce este? Alee de cartier printre blocuri?...
andrei11 wrote:
A 3 va începe / se va sfârși și ca suratele mai bătrâne A 1 / A 2 la centură.
Hai să spunem la trecerea peste CF Constanța. Deci nici gând autostradă în București. Poate în Voluntari, dar ei s-au gândit cu siguranță la București.
Pariem ca semnul de autostrada va incepe dupa giratoriul de la Ghergitei, inainte de pasajul peste CF M800?...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
TibiV
Abia acum am priceput asta cu defluidizările.
Dar faptul ca aia care scriu comunicate au cam chiulit la orele de "Lb. si lt. romana" nu schimba faptul ca sunt necesare defluiri...
La sfarsitul unui meci. trebuie sa asiguri defluirea oamenilor de pe stadion spre "cășile lor".
Iar la sfarsitul unei autostrazi trebuie sa asiguri defluirea masinilor de pe autostrada spre mai multe directii....
andrei11 wrote:
Expresie de gang - Autostrada Urbană. Face parte din categoria supralărgirilor și mai nou cum spune misterr a defluidizărilor.
Abia acum am priceput asta cu defluidizările.
Dar faptul ca aia care scriu comunicate au cam chiulit la orele de "Lb. si lt. romana" nu schimba faptul ca sunt necesare defluiri...
La sfarsitul unui meci. trebuie sa asiguri defluirea oamenilor de pe stadion spre "cășile lor".
Iar la sfarsitul unei autostrazi trebuie sa asiguri defluirea masinilor de pe autostrada spre mai multe directii....
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
никогда. Niciodată. N-o să vezi sensurigiratorii pe autostrăzi. Așadar Gherghiței - Colentina, Gherghiței - Corporatiști, Colentina - Corporatiști nu o să aibă tangență cu autostrada. << Dincolo >> ( la Ploiești ) A 3 se termină cu aproximativ 600 m înainte de sensgiratoriu. Aici în București asta înseamnă aproximativ când drumul trece peste calea ferată.
De fapt singura excepție ( pe care n-o înțeleg ) e A 1 la intrarea în București. ( La Pitești e bine, e tot cam la 500 m de sensgiratoriu ieșrea de pe autostradă ). De fapt aici, A 1 la București, sunt mai multe anomalii, poate o să le prezint odată.
A 2 e și mai și, se termină la aproximativ 1,2 kmînainte de prima intersecție ( că prima intersecție NU e sensgiratoriu ), adică la DNCB.
TibiV wrote:
Care va sa zica daca stai pe Ghergitei undeva langa CF M800, trebuie sa intri pe A3 ca sa ajungi in Colentina....
никогда. Niciodată. N-o să vezi sensurigiratorii pe autostrăzi. Așadar Gherghiței - Colentina, Gherghiței - Corporatiști, Colentina - Corporatiști nu o să aibă tangență cu autostrada. << Dincolo >> ( la Ploiești ) A 3 se termină cu aproximativ 600 m înainte de sensgiratoriu. Aici în București asta înseamnă aproximativ când drumul trece peste calea ferată.
De fapt singura excepție ( pe care n-o înțeleg ) e A 1 la intrarea în București. ( La Pitești e bine, e tot cam la 500 m de sensgiratoriu ieșrea de pe autostradă ). De fapt aici, A 1 la București, sunt mai multe anomalii, poate o să le prezint odată.
A 2 e și mai și, se termină la aproximativ 1,2 kmînainte de prima intersecție ( că prima intersecție NU e sensgiratoriu ), adică la DNCB.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
A3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)
•
Choose destination