Topic: Irisbus Citelis
972 posts, 349971 views
📖 Pagination options
- IK4
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
IK4
De fapt unitatea AC este aceasta:
https://www.valeo-thermalbus.com/eu_en/Products/Air-Conditioning/Buses-over-12-m/REVO-E
De la Eberspaecher a fost una doar pentru testare, probabil va fi inlocuita cand ii va veni randul.
punmeister wrote:
Sa vedem si unitatea de AC:
https://www.eberspaecher.com/en/product ... -pump.html
De fapt unitatea AC este aceasta:
https://www.valeo-thermalbus.com/eu_en/Products/Air-Conditioning/Buses-over-12-m/REVO-E
De la Eberspaecher a fost una doar pentru testare, probabil va fi inlocuita cand ii va veni randul.
- alliens
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
alliens
Degeaba le au daca nu functioneaza...acum cateva zile sm vazut 2 troleibuze unul dupa altul cu AC care nu functiona pe linile 90 si 69
Degeaba le au daca nu functioneaza...acum cateva zile sm vazut 2 troleibuze unul dupa altul cu AC care nu functiona pe linile 90 si 69
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
ByOnu
Singura bucurie pe care o am legata de aceste AC pe Citelis (idem si pe Euro 3) este ca intr-un fel sper ca ii va obliga sa le tina la traseu. Ar da destul de rau sa avem cateva zeci de vehicule cu AC pe dreapta.
Poate confirma cineva daca AC din Citelis este mai eficient decat cel de pe Euro 3? Pe E3 ala nu-i AC, este doar un ventilator slab. Ajuta ce-i drept, decat nimic, dar nu raceste salonul asemenea E4.
Singura bucurie pe care o am legata de aceste AC pe Citelis (idem si pe Euro 3) este ca intr-un fel sper ca ii va obliga sa le tina la traseu. Ar da destul de rau sa avem cateva zeci de vehicule cu AC pe dreapta.
Poate confirma cineva daca AC din Citelis este mai eficient decat cel de pe Euro 3? Pe E3 ala nu-i AC, este doar un ventilator slab. Ajuta ce-i drept, decat nimic, dar nu raceste salonul asemenea E4.
- alliens
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
alliens
Am prins un singur troleibuz caruia i mergea aerul, iar impresia mea a fost ca e comparabil cu cel de pe Citaro care au venit cu AC din fabrica
Am prins un singur troleibuz caruia i mergea aerul, iar impresia mea a fost ca e comparabil cu cel de pe Citaro care au venit cu AC din fabrica
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
punmeister
N-ai cum sa compari unitatile de la Valeo (sau orice alt producator consacrat precum Konvekta, Thermo King sau Eberspächer) cu porcariile alea de la Corunclima.
N-ai cum sa compari unitatile de la Valeo (sau orice alt producator consacrat precum Konvekta, Thermo King sau Eberspächer) cu porcariile alea de la Corunclima.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
Victor92
Aerul conditionat montat pe Citelis este net superior celui de pe Citaro.
Lasand la o parte numele companiilor de la care provin instalatiile (asupra carora a facut referite punmeister), cele de pe Citaro sunt proaste din cauza utilitatiilor acestora, ele fiind proiectate pentru dube (exemplu cele de la Jandarmeria Romana). Salonul calatorilor este mult prea mare. Desi s-a optat pentru respectiva tiganie de a monta o unitate in locul unei trape, aerul la Euro 3 tot nu se simte asa cum ar trebui ...
Sigur, exista totusi o problema pe care am identificat-o la Citelis: aerul nu este atat de puternic in jurul usii a treia ...
Din pacate, am vazut ac mergand constant doar pe 5311 ...
Aerul conditionat montat pe Citelis este net superior celui de pe Citaro.
Lasand la o parte numele companiilor de la care provin instalatiile (asupra carora a facut referite punmeister), cele de pe Citaro sunt proaste din cauza utilitatiilor acestora, ele fiind proiectate pentru dube (exemplu cele de la Jandarmeria Romana). Salonul calatorilor este mult prea mare. Desi s-a optat pentru respectiva tiganie de a monta o unitate in locul unei trape, aerul la Euro 3 tot nu se simte asa cum ar trebui ...
Sigur, exista totusi o problema pe care am identificat-o la Citelis: aerul nu este atat de puternic in jurul usii a treia ...
Din pacate, am vazut ac mergand constant doar pe 5311 ...
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
Victor92
+#5377 aer conditionat. Doar montat. Fara a functiona...
#5312 a primit statie.
La Vatra Luminoasa, am vazut aer conditionat functionabil doar pe: 5311,5312,5338,5357 si 5394...
+#5377 aer conditionat. Doar montat. Fara a functiona...
#5312 a primit statie.
La Vatra Luminoasa, am vazut aer conditionat functionabil doar pe: 5311,5312,5338,5357 si 5394...
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
Victor92
5314 ramane singurul Irisbus Citelis dotat cu Wifi din Bucuresti.
Nu l-am testat daca functioneaza, dar cele de pe Express (liniile 780 si 783) merg.
In perspectiva, se afla 5315 pe linia 66.
Cele doua troleibuze sunt titulare pe linia 90, precum 5194, 5338, 5357, 5371, 5373, 5392, 5399.
5314+5315 - Bulevardul Mihail Kogalniceanu
5314 ramane singurul Irisbus Citelis dotat cu Wifi din Bucuresti.
Nu l-am testat daca functioneaza, dar cele de pe Express (liniile 780 si 783) merg.
In perspectiva, se afla 5315 pe linia 66.
Cele doua troleibuze sunt titulare pe linia 90, precum 5194, 5338, 5357, 5371, 5373, 5392, 5399.
5314+5315 - Bulevardul Mihail Kogalniceanu
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
barbuandrei
In repartizarea lunara a liniei 90 mai sunt : 5337, 5376, 5395 si 5398.
In repartizarea lunara a liniei 90 mai sunt : 5337, 5376, 5395 si 5398.
- Victor92
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Irisbus Citelis
Victor92
Cateva troleibuze Irisbus Citelis purtand steagul Romaniei de Ziua Imnului National.
Din multe puncte de vedere (tehnic, vizibil), 5399 ramane cel mai ingrijit troleibuz Irisbus Citelis din Bucuresti.
5385 - Linia 69 - Bulevardul Regina Elisabeta
5394 - Linia 66 - Bulevardul Regina Elisabeta
5399 - Linia 90 - Bulevardul Regina Elisabeta
Cateva troleibuze Irisbus Citelis purtand steagul Romaniei de Ziua Imnului National.
Din multe puncte de vedere (tehnic, vizibil), 5399 ramane cel mai ingrijit troleibuz Irisbus Citelis din Bucuresti.
5385 - Linia 69 - Bulevardul Regina Elisabeta
5394 - Linia 66 - Bulevardul Regina Elisabeta
5399 - Linia 90 - Bulevardul Regina Elisabeta
- barbuandrei
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
- barbuandrei
-
Posted:
-
📖 Pagination options