Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5494 posts, 1154183 views
📖 Pagination options
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
mcosmin
97mil, adica 6.8mil per vagon nu este tocmai ieftin. Trebuie sa te uiti si la nivelul pietei si la avansul tehnologiei. Ar fi trebuit sa avem trenuri cel putin de calitatea BM-urilor existente. Si nu am avut. Metrorex putea sa renunte la licitatie pana aveau mai multi competitori.
CAF a venit cu fix acelasi model si pentru M5, si bau, nu erau cele mai ieftine trenuri.
Cum am spus, si Metrorex este vinovata, dar hai sa nu ne prefacem ca CAF nu a profitat de prostia noastra.
97mil, adica 6.8mil per vagon nu este tocmai ieftin. Trebuie sa te uiti si la nivelul pietei si la avansul tehnologiei. Ar fi trebuit sa avem trenuri cel putin de calitatea BM-urilor existente. Si nu am avut. Metrorex putea sa renunte la licitatie pana aveau mai multi competitori.
CAF a venit cu fix acelasi model si pentru M5, si bau, nu erau cele mai ieftine trenuri.
Cum am spus, si Metrorex este vinovata, dar hai sa nu ne prefacem ca CAF nu a profitat de prostia noastra.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
punmeister
Adica 6 milioane de euro/tren, spre deosebire de 7,3 milioane de euro/tren in cazul ofertei Bombardier.
Adica 6 milioane de euro/tren, spre deosebire de 7,3 milioane de euro/tren in cazul ofertei Bombardier.
- mcosmin
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
shoppy
In CCM nu trebuie sa scrie nimic de rudenie, trebuie sa se angajeze cinstit.
La salariile care sunt la Metrorex daca se face un management corect(adica incompetentii si lenesii dati afara) atunci nu ar trebui sa existe probleme de performanta.
Iar Metrorex este companie de stat nu firma lu gigi de la colt, daca se risipesc bani nu e ca e treaba lor, ci se risipesc banii nostrii.
In CCM nu trebuie sa scrie nimic de rudenie, trebuie sa se angajeze cinstit.
La salariile care sunt la Metrorex daca se face un management corect(adica incompetentii si lenesii dati afara) atunci nu ar trebui sa existe probleme de performanta.
Iar Metrorex este companie de stat nu firma lu gigi de la colt, daca se risipesc bani nu e ca e treaba lor, ci se risipesc banii nostrii.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
shoppy
Asta cu tehnologia este ca si cum te-ai astepta ca VW Passat sa coste 40.000euro in 2005 iar in 2015 sa scada la 32.000euro si sa fie si mai bun decat cel din 2005.
Asta cu tehnologia este ca si cum te-ai astepta ca VW Passat sa coste 40.000euro in 2005 iar in 2015 sa scada la 32.000euro si sa fie si mai bun decat cel din 2005.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
mcosmin
Nu. E ca si cum te-ai astepta sa ai tehnologiile care erau considerate de lux in 2005 pe masinile de larg consum in 2015, lucru care chiar se intampla.
Nu. E ca si cum te-ai astepta sa ai tehnologiile care erau considerate de lux in 2005 pe masinile de larg consum in 2015, lucru care chiar se intampla.
- sab
-
Posted:
-
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
mcosmin
Doar daca ai tehnologii noi. Tehnologiile mature sunt foarte ieftine.
CAF chiar nu a inventat osia cu trenurile astea.
Doar daca ai tehnologii noi. Tehnologiile mature sunt foarte ieftine.
CAF chiar nu a inventat osia cu trenurile astea.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
aztec
Sa analizam un pic textul...
”Conform legii, nu avem oamenii pregătiţi pentru a face reparaţiile la trenurile cu care avem probleme.
Care lege si ce prevede ea. Daca e asa, oare tocmai ca nu sunt pregatiti poate sa fie o cauza a problemelor?
Şiavem probleme din ce în ce mai mari.
Acum...fara detalii, nu putem stii... Daca intra la probleme mari si arderea becurilor.... Din cate se analizase, ca timp de imobilizare stateau foarte bine. Daca revenim iarasi cu pernele de aer....si alte gogosi...
Avem probleme cu ultimele tipuri de trenuri pentru care a trebuit să modificăm peroanele.
Ups...asta era problema...alta gogoasa rasuflata...si reincalzita
Lunea trecută, dacă nu ştiţi, din cauza unei bielete riscam să aruncăm 2.000 de oameni de pereţii subteranului de la metrou şi nu era primul tren, era al doilea, dintre cele mai noi.
In primul rand care este capacitatea unui tren. Exageram un pic?
Si cum vine asta...in aceiasi zi , la 2 trenuri diferite acelasi tip de problema? Care este cauza...personalul nepregatit?
Interventii neautorizate, sabotaj...ca daca e asa, ne putem gandii la orice, ca doar facem supozitii.
Acolo sunt investiţiile, acolo merg banii acestei ţări şi nimeni nu răspunde.
Pai....sindicatul a facut vreo plangere penala pt a raspunde cineva? Daca nu...e ca in filmele cu aia de se casatoresc..." Sa spuna acum sau sa taca pe vecie"
Insa vad ca e putin uns...daca este citat exact, se fereste sa dea nume de firme si nume....
Sa analizam un pic textul...
”Conform legii, nu avem oamenii pregătiţi pentru a face reparaţiile la trenurile cu care avem probleme.
Care lege si ce prevede ea. Daca e asa, oare tocmai ca nu sunt pregatiti poate sa fie o cauza a problemelor?
Şiavem probleme din ce în ce mai mari.
Acum...fara detalii, nu putem stii... Daca intra la probleme mari si arderea becurilor.... Din cate se analizase, ca timp de imobilizare stateau foarte bine. Daca revenim iarasi cu pernele de aer....si alte gogosi...
Avem probleme cu ultimele tipuri de trenuri pentru care a trebuit să modificăm peroanele.
Ups...asta era problema...alta gogoasa rasuflata...si reincalzita
Lunea trecută, dacă nu ştiţi, din cauza unei bielete riscam să aruncăm 2.000 de oameni de pereţii subteranului de la metrou şi nu era primul tren, era al doilea, dintre cele mai noi.
In primul rand care este capacitatea unui tren. Exageram un pic?
Si cum vine asta...in aceiasi zi , la 2 trenuri diferite acelasi tip de problema? Care este cauza...personalul nepregatit?
Interventii neautorizate, sabotaj...ca daca e asa, ne putem gandii la orice, ca doar facem supozitii.
Acolo sunt investiţiile, acolo merg banii acestei ţări şi nimeni nu răspunde.
Pai....sindicatul a facut vreo plangere penala pt a raspunde cineva? Daca nu...e ca in filmele cu aia de se casatoresc..." Sa spuna acum sau sa taca pe vecie"
Insa vad ca e putin uns...daca este citat exact, se fereste sa dea nume de firme si nume....
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
ByOnu
mcosmin, cum sa nu fie o problema faptul ca se angajeaza rude?! Problema este tocmai, faptul ca rudele au prioritate (asta tin minte ca este formularea din CCM), si deci un avantaj nemeritat. Este, de fapt, o discriminare crasa fata de toti participantii la ocuparea posturilor.
mcosmin, cum sa nu fie o problema faptul ca se angajeaza rude?! Problema este tocmai, faptul ca rudele au prioritate (asta tin minte ca este formularea din CCM), si deci un avantaj nemeritat. Este, de fapt, o discriminare crasa fata de toti participantii la ocuparea posturilor.
- mcosmin
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
ByOnu
De ce? Pur si simplu, de ce?
Iar acest nivel de corectitudine propus de tine este utopic, sunt forme fara fond. Mereu i se vor da puncte in plus cui trebuie si se iau.. cui trebuie.
mcosmin wrote:
Problema nu e ca se angajeaza rude, ci ca se angajeaza rude proaste. In CCMar trebui sa spuna ca rudele au prioritate daca sunt la acelasi nivel de cunostinte.
De ce? Pur si simplu, de ce?
Iar acest nivel de corectitudine propus de tine este utopic, sunt forme fara fond. Mereu i se vor da puncte in plus cui trebuie si se iau.. cui trebuie.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
shoppy
Tehnologia este in toate cartile si pe tot internetul, toata lumea are acces la tehnologie, insa calitatea, performantele si confortul nu se ieftinesc atunci cand se coreleaza cu prezentul iar la licitatie nu s-a dat pe post de caiet de sarcini proiectul BM-ului de acum 10 ani ci a celui din prezent.
Tehnologia este in toate cartile si pe tot internetul, toata lumea are acces la tehnologie, insa calitatea, performantele si confortul nu se ieftinesc atunci cand se coreleaza cu prezentul iar la licitatie nu s-a dat pe post de caiet de sarcini proiectul BM-ului de acum 10 ani ci a celui din prezent.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
shoppy
Piata fortei de munca este una foarte concurentiala, activa si dinamica. Daca ne uitam exista o droaie de companii private de productie si exploatare in domeniul feroviar din Romania care nu au probleme cu forta de munca, calificata, deci lamentarile ca ne pleaca specialistii sunt copilarii de luat fata la fraieri. Daca ne platim specialistii si le oferim motive sa ramana atunci vor ramane.
Ca o companie sa declare deschis pe piata fortei de munca ca 90% dintre potentialii candidati vor fi discriminati si la angajare si pe durata intregii colaborari de niste nulitati al caror singur merit este ca sunt fisu' lu' tacsu' este egal cu sinucidere, singurul lucru care face ca Metrorex sa nu reuseasca sa se sinucida este faptul ca pana acum s-au inchis ochii la risipirea banului public in aceasta companie.
In Bucuresti Atelierele CFR Grivita lucreaza, GRIRO lucreaza, Faur lucreaza, cu astia este Metrorex la concurenta, nimeni in toate mintile nu o sa plece dintr-un loc bun unde se face performanta si se recompenseaza performanta ca sa se duca la Metrorex unde se recompenseaza nepotismul ca sa fie discriminat si sa se creasca nepotii pe spatele lui.
Piata fortei de munca este una foarte concurentiala, activa si dinamica. Daca ne uitam exista o droaie de companii private de productie si exploatare in domeniul feroviar din Romania care nu au probleme cu forta de munca, calificata, deci lamentarile ca ne pleaca specialistii sunt copilarii de luat fata la fraieri. Daca ne platim specialistii si le oferim motive sa ramana atunci vor ramane.
Ca o companie sa declare deschis pe piata fortei de munca ca 90% dintre potentialii candidati vor fi discriminati si la angajare si pe durata intregii colaborari de niste nulitati al caror singur merit este ca sunt fisu' lu' tacsu' este egal cu sinucidere, singurul lucru care face ca Metrorex sa nu reuseasca sa se sinucida este faptul ca pana acum s-au inchis ochii la risipirea banului public in aceasta companie.
In Bucuresti Atelierele CFR Grivita lucreaza, GRIRO lucreaza, Faur lucreaza, cu astia este Metrorex la concurenta, nimeni in toate mintile nu o sa plece dintr-un loc bun unde se face performanta si se recompenseaza performanta ca sa se duca la Metrorex unde se recompenseaza nepotismul ca sa fie discriminat si sa se creasca nepotii pe spatele lui.
📖 Pagination options