Topic: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
832 posts, 212017 views
📖 Pagination options
- survola
-
Posted:
-
Re: POZE lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1.
survola
Aici ar merge ridicată o dronă. @Ionut, esti pe recepție?
Aici ar merge ridicată o dronă. @Ionut, esti pe recepție?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
andrei11
Se lucrează susținut la noua legătură E 2 / E 1.
Pe peronul mare al stației E 1 sunt foarte multe cerculețe numerotate și având 3 culori.
Linia 4 la ieșirea spre Izvor e închisă cu plasă de Buzău iar la ieșirea spre Militari ( Grozăvești ) sunt niște cabluri care atârnă neglijent. Semn că acolo n-a mai fost garat vreun tren cam de mult. Părerea mea sinceră, văzând ce se întâmplă și la suprafață este că linia 4 va dispare cât de curând. Adică ieșirea spre Izvor.
În lipsa unor informații cât de cât nu avem decât să așteptăm. Mai mult de un an nu cred că poate dura șantierul respectv. Mai mult ca sigur ultima etapă va fi spargerea plafonului stației E 1.
În primul desen este schița acceselor suplimentare în E 1 așa cum le știm de câțiva ani.
În al doilea desen am creionat o idee de-a mea după observațiile din teren.
Dacă ar putea colegul Montana să mai pună o poză ar fi bine, s-au făcut progrese față de ultima poză a lui.
Se lucrează susținut la noua legătură E 2 / E 1.
Pe peronul mare al stației E 1 sunt foarte multe cerculețe numerotate și având 3 culori.
Linia 4 la ieșirea spre Izvor e închisă cu plasă de Buzău iar la ieșirea spre Militari ( Grozăvești ) sunt niște cabluri care atârnă neglijent. Semn că acolo n-a mai fost garat vreun tren cam de mult. Părerea mea sinceră, văzând ce se întâmplă și la suprafață este că linia 4 va dispare cât de curând. Adică ieșirea spre Izvor.
În lipsa unor informații cât de cât nu avem decât să așteptăm. Mai mult de un an nu cred că poate dura șantierul respectv. Mai mult ca sigur ultima etapă va fi spargerea plafonului stației E 1.
În primul desen este schița acceselor suplimentare în E 1 așa cum le știm de câțiva ani.
În al doilea desen am creionat o idee de-a mea după observațiile din teren.
Dacă ar putea colegul Montana să mai pună o poză ar fi bine, s-au făcut progrese față de ultima poză a lui.
1.jpg (122 KB; downloaded 4684 times)
2.jpg (127.4 KB; downloaded 4684 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
sab
Daca fac asta, ar trebui sa o faca la ambele supratraversari ale statiei Eroilor. Sa o faca doar la cea mai indepartata de Municipal este un non-sens. Foarte putini o vor folosi. Doar daca nu cumva NU este o intamplare astuparea scarilor de la linia 2, asa cum apare in schita..
Daca fac asta, ar trebui sa o faca la ambele supratraversari ale statiei Eroilor. Sa o faca doar la cea mai indepartata de Municipal este un non-sens. Foarte putini o vor folosi. Doar daca nu cumva NU este o intamplare astuparea scarilor de la linia 2, asa cum apare in schita..
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
punmeister
@andrei11
Pai deja linia 4 e inchisa.
@andrei11
Pai deja linia 4 e inchisa.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
andrei11
Uite că nici n-am observat că nu mai sunt scările de la peronul mic.
Dincolo nu au cum să facă lucrarea deocamdată pentru că pe acolo acum e deviată circulația auto de pe Splai.
Guru știe sigur ce se întâmplă acolo dar nu vrea să ne spună. Ne-a spus numai că proiectul a suferit modificări în sensul că s-a îmbunătățit circuitul pietonal.
Nu avem decât să facem supoziții.
Am mai verificat odată astăzi poziționarea noului acces desenat de mine, este fix peste linia 4. Asta evident dacă nu mă înșel, adică dacă stația nu e mai lată decît au desenat-o ei.
# punmeister adică cum linia 4 e deja închisă ? ( Ok, eu nu prea trec cu metroul pe acolo, norocul meu e că ieri m-a prins ploaia la Eroilor și am coborât în stație ). Linia 4 are deocamdat racordurile funcționale, adică încă sunt macaze la ambele capete ( linia 2 cu linia 4 ).
Uite că nici n-am observat că nu mai sunt scările de la peronul mic.
Dincolo nu au cum să facă lucrarea deocamdată pentru că pe acolo acum e deviată circulația auto de pe Splai.
Guru știe sigur ce se întâmplă acolo dar nu vrea să ne spună. Ne-a spus numai că proiectul a suferit modificări în sensul că s-a îmbunătățit circuitul pietonal.
Nu avem decât să facem supoziții.
Am mai verificat odată astăzi poziționarea noului acces desenat de mine, este fix peste linia 4. Asta evident dacă nu mă înșel, adică dacă stația nu e mai lată decît au desenat-o ei.
# punmeister adică cum linia 4 e deja închisă ? ( Ok, eu nu prea trec cu metroul pe acolo, norocul meu e că ieri m-a prins ploaia la Eroilor și am coborât în stație ). Linia 4 are deocamdat racordurile funcționale, adică încă sunt macaze la ambele capete ( linia 2 cu linia 4 ).
- Montania
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
Montania
@Andrei: Montania, nu Montana, daca nu-mi spui pe nume, nu stiu ca te referi la mine
Despre linia 4, am vorbit acum 2 saptamani cu un baiat care lucreaza acolo si mi-a spus ceva de genul ca la linia 4 se face peron?! Chiar vroiam sa intreb aici daca voi intelegeti mai bine ce a vrut sa spuna. Intr-adevar, se lasa cu gauriri de plafoane. Am pus 2 poze azi, nu sunt foarte concludente, dar se lucreaza sustinut! Ce pot sa spun e ca la 7 dimineatza incepe munca! Lumea vine inainte de 7, si se trage pana pe la 6 dupa-amiaza, inclusiv sambata. S-au turnat multi pereti si in weekend au scos deja parti de cofraj. Practic cred ca lucreaza exact pe plafonul statiei pentru ca e clar o placa de beton in care ancoreaza peretii cei noi, sau asa mi se pare mie... Cat despre durata santierului, e greu de spus, baiatul respectiv imi spunea ca un deadline ar fi fost in Septembrie dar nu o sa fie posibil de atins. Oricum, eu sper ca pana la sf. anului sa fie cam gata, e de munca dar nu e chiar asa de complicat, poate faptul ca se va interactiona cu o statie functionala sa creeze ceva probleme, dar cu o organizare buna, sper sa se termine la timp.
@Andrei: Montania, nu Montana, daca nu-mi spui pe nume, nu stiu ca te referi la mine
Despre linia 4, am vorbit acum 2 saptamani cu un baiat care lucreaza acolo si mi-a spus ceva de genul ca la linia 4 se face peron?! Chiar vroiam sa intreb aici daca voi intelegeti mai bine ce a vrut sa spuna. Intr-adevar, se lasa cu gauriri de plafoane. Am pus 2 poze azi, nu sunt foarte concludente, dar se lucreaza sustinut! Ce pot sa spun e ca la 7 dimineatza incepe munca! Lumea vine inainte de 7, si se trage pana pe la 6 dupa-amiaza, inclusiv sambata. S-au turnat multi pereti si in weekend au scos deja parti de cofraj. Practic cred ca lucreaza exact pe plafonul statiei pentru ca e clar o placa de beton in care ancoreaza peretii cei noi, sau asa mi se pare mie... Cat despre durata santierului, e greu de spus, baiatul respectiv imi spunea ca un deadline ar fi fost in Septembrie dar nu o sa fie posibil de atins. Oricum, eu sper ca pana la sf. anului sa fie cam gata, e de munca dar nu e chiar asa de complicat, poate faptul ca se va interactiona cu o statie functionala sa creeze ceva probleme, dar cu o organizare buna, sper sa se termine la timp.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
sab
Se pare ca accesul la peronul catre (Preciziei/D2) se va face (si) pe la linia 4 (care acum este in spatele peretelui cu table), nu numai "pe la patiserie", asa cum era in planul initial.. Nu imi dau seama daca este o simpla prelungire a pasajului care oricum venea catre peronul central sau este vorba de altceva.
Daca este doar o alta cale de a ajunge la M5 de la peronul mic (si invers...), in afara de vestibulul de la Municipal,este bine ca s-au gandit in ultima clipa ca va fi "macel" acolo, este bine ca se face si exista alternativa , insa ma tem ca nu va fi foarte folosita, pentru ca este un traseul lung. Doar daca acolo vor fi si rulante, pentru ca romanul s-a nascut..comod...
Ar mai exista si varianta ca patiseria sa ramana la locul ei si sa se anuleze corespondenta proiectata initial prin vestibulul de la Municipal, urmand ca schimbul M1/M3-M5 sa se faca numai prin pasajul care se face acum. Ar fi mai incomod, dar s-ar evita "macelul" si conflictul de fluxuri..
Se pare ca accesul la peronul catre (Preciziei/D2) se va face (si) pe la linia 4 (care acum este in spatele peretelui cu table), nu numai "pe la patiserie", asa cum era in planul initial.. Nu imi dau seama daca este o simpla prelungire a pasajului care oricum venea catre peronul central sau este vorba de altceva.
Daca este doar o alta cale de a ajunge la M5 de la peronul mic (si invers...), in afara de vestibulul de la Municipal,este bine ca s-au gandit in ultima clipa ca va fi "macel" acolo, este bine ca se face si exista alternativa , insa ma tem ca nu va fi foarte folosita, pentru ca este un traseul lung. Doar daca acolo vor fi si rulante, pentru ca romanul s-a nascut..comod...
Ar mai exista si varianta ca patiseria sa ramana la locul ei si sa se anuleze corespondenta proiectata initial prin vestibulul de la Municipal, urmand ca schimbul M1/M3-M5 sa se faca numai prin pasajul care se face acum. Ar fi mai incomod, dar s-ar evita "macelul" si conflictul de fluxuri..
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
andrei11
1) Se va face peron la linia 4 în sensul că linia 4 kaput, se desființează și se transformă în peron. Se dau tablele jos și așa "peronul mic" nu va mai fi mic.
2) Odată cu prelungirea acceselor spre linia 4 ( presupun că vor fi două, nu unul ) se va face mult mai ușor transferul Gară - Militari și Militari / Gară. Nici acum la acest transfer nu sunt scări rulante, numai că spre deosebire de acum când ai numai variantele de la capetele peronului vei avea și două variante << de mijloc >>.
Am o mică problemă la pozele lui Montania ( ). Am văzut și eu azi șantierul pe viu.
Nu prea pricep ce vor să facă aici. Și oricum dacă există acces cu exteriorul vor trebui și niște turnicheți pe undeva. Oricum au foarte mult beton turnat și la noul acces peste nivelul solului. Nu prea îmi imaginez de ce.
1) Se va face peron la linia 4 în sensul că linia 4 kaput, se desființează și se transformă în peron. Se dau tablele jos și așa "peronul mic" nu va mai fi mic.
2) Odată cu prelungirea acceselor spre linia 4 ( presupun că vor fi două, nu unul ) se va face mult mai ușor transferul Gară - Militari și Militari / Gară. Nici acum la acest transfer nu sunt scări rulante, numai că spre deosebire de acum când ai numai variantele de la capetele peronului vei avea și două variante << de mijloc >>.
Am o mică problemă la pozele lui Montania ( ). Am văzut și eu azi șantierul pe viu.
Nu prea pricep ce vor să facă aici. Și oricum dacă există acces cu exteriorul vor trebui și niște turnicheți pe undeva. Oricum au foarte mult beton turnat și la noul acces peste nivelul solului. Nu prea îmi imaginez de ce.
7-30-2018 8-56-49 PM.jpg (125.46 KB; downloaded 4376 times)
- Montania
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
Montania
Daca te referi la covrajul ala care este inclinat, este ceva ciudat, intr-adevar, dar impresia mea este ca baza pe care sta schela si cofrajul este inclinata, nu stiu ce fel de "tavan" este acolo. Dar banuiesc ca o sa mai toarne diverse, la turnat suntem buni!
andrei11 wrote:
Nu prea pricep ce vor să facă aici. Și oricum dacă există acces cu exteriorul vor trebui și niște turnicheți pe undeva. Și oricum au foarte mult beton turnat și la noul acces peste nivelul solului. Nu prea îmi imaginez de ce.
Daca te referi la covrajul ala care este inclinat, este ceva ciudat, intr-adevar, dar impresia mea este ca baza pe care sta schela si cofrajul este inclinata, nu stiu ce fel de "tavan" este acolo. Dar banuiesc ca o sa mai toarne diverse, la turnat suntem buni!
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
sab
1. Uite asa isi va gasi o utilizare lucrarea facuta acum cca 15 ani la linia 4, cand au irosit banii publici sa sparga acel perete de beton pentru ca sa nu faca nimic apoi, doar sa acopere golurile cu niste table.
2. Nu cred ca vor mai face ceva la scari, tocmai asta cred ca a fost si ideea, sa evite o aglomeratie pe acele scari, care nu mai au capacitate de preluare suplimentara. Nu stiu de ce naiba nu s-au gandit inca de la inceput...Ar putea doar sa largeasca fara prea mare efort scara dinspre Opera, asa cum au largit-o pe cea de la Municipal la inaugurarea tronsonului de Militari, dar cred ca mai mult nu.
3. Unde intrebi ce se va face este posibil sa fie o alta "minunatie moderna" a arhitectului, de genul luminatoarelor de la Straulesti, care banuiesc ca au costat o caruta de bani si au o utilitate ZERO BARAT. Si eu m-am intrebat ce va fi, clar va fi deasupra nivelului solului. Si alte zone ale pasajului par sa depaseasca nivelul solului. Nu-i nimic, oricum nu va creste nimic deasupra. Mai bine betonam tot parcul, macar stim un lucru....
Sau ar putea fi accesul de suprafata, in varianta initiala era si asa ceva.
1. Uite asa isi va gasi o utilizare lucrarea facuta acum cca 15 ani la linia 4, cand au irosit banii publici sa sparga acel perete de beton pentru ca sa nu faca nimic apoi, doar sa acopere golurile cu niste table.
2. Nu cred ca vor mai face ceva la scari, tocmai asta cred ca a fost si ideea, sa evite o aglomeratie pe acele scari, care nu mai au capacitate de preluare suplimentara. Nu stiu de ce naiba nu s-au gandit inca de la inceput...Ar putea doar sa largeasca fara prea mare efort scara dinspre Opera, asa cum au largit-o pe cea de la Municipal la inaugurarea tronsonului de Militari, dar cred ca mai mult nu.
3. Unde intrebi ce se va face este posibil sa fie o alta "minunatie moderna" a arhitectului, de genul luminatoarelor de la Straulesti, care banuiesc ca au costat o caruta de bani si au o utilitate ZERO BARAT. Si eu m-am intrebat ce va fi, clar va fi deasupra nivelului solului. Si alte zone ale pasajului par sa depaseasca nivelul solului. Nu-i nimic, oricum nu va creste nimic deasupra. Mai bine betonam tot parcul, macar stim un lucru....
Sau ar putea fi accesul de suprafata, in varianta initiala era si asa ceva.
- icee
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
icee
E un acces in capatul coridorului.
E un acces in capatul coridorului.
plan_eroilor.png (1.17 MB; downloaded 4290 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
sab
Asa era in planul initial, dar se pare ca s-au facut ceva modificari. Logic ar fi sa fie si un acces in acel capat, daca ai treaba pe M5 sa poti sa intri dinspre Opera fara sa traversezi peroanele statiei M1/3.
Cu toate ca, uitandu-ma acum pe schita, observ ca puteau folosi bine-merci doar cele doua accesuri existente, fara sa faca unul nou. Insa probabil ca lipsa lifturilor si a rulantelor a facut sa se proiecteze si acest acces. Interesant este ca, daca acet nou acces nu comunica deloc cu vestibulul existent, trebuiau sa existe si turnicheti proprii...
Asa era in planul initial, dar se pare ca s-au facut ceva modificari. Logic ar fi sa fie si un acces in acel capat, daca ai treaba pe M5 sa poti sa intri dinspre Opera fara sa traversezi peroanele statiei M1/3.
Cu toate ca, uitandu-ma acum pe schita, observ ca puteau folosi bine-merci doar cele doua accesuri existente, fara sa faca unul nou. Insa probabil ca lipsa lifturilor si a rulantelor a facut sa se proiecteze si acest acces. Interesant este ca, daca acet nou acces nu comunica deloc cu vestibulul existent, trebuiau sa existe si turnicheti proprii...
- icee
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
icee
Ceva sigur va fi... Eroilor nu are lift.
Ceva sigur va fi... Eroilor nu are lift.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
sab
Da, trebuie sa faca lift si catre peroanele M1/3, nu numai catre M5. Ramane de vazut daca se va face ceva in capetele peroanelor (la cel central este loc, la cel mic nu prea...) sau lifturile interioare vor fi amplasate in noul pasaj.
Probabil ca se va adopta a doua varianta, acesta fiind un motiv de anulare a liniei 4 si construire a unui peron in locul ei. Ai loc suficient sa faci si lift si scari rulante si scari fixe. Ceea ce imi scapa este de ce nu s-au gandit de la inceput..
Da, trebuie sa faca lift si catre peroanele M1/3, nu numai catre M5. Ramane de vazut daca se va face ceva in capetele peroanelor (la cel central este loc, la cel mic nu prea...) sau lifturile interioare vor fi amplasate in noul pasaj.
Probabil ca se va adopta a doua varianta, acesta fiind un motiv de anulare a liniei 4 si construire a unui peron in locul ei. Ai loc suficient sa faci si lift si scari rulante si scari fixe. Ceea ce imi scapa este de ce nu s-au gandit de la inceput..
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
M5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020
•
Choose destination