Topic: Stiri despre proiect
1308 posts, 552067 views
📖 Pagination options
- survola
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
survola
Pe cei de acolo nu ii infurie starea în care este cartierul/ sectorul 6 nici în alte privințe, câtă vreme li se mărește pensia cu câte 50-60 lei pe an.
Pe cei de acolo nu ii infurie starea în care este cartierul/ sectorul 6 nici în alte privințe, câtă vreme li se mărește pensia cu câte 50-60 lei pe an.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
punmeister
Pai la Unten den Linden au trebuit sa lucreze zdravan pentru ca acolo va fi si statia lui U6 in locul actualei statii Französische Straße pe langa statia lui U5.
PS: Berlinul sta dupa extensia aia lui U5 care leaga Alexanderplatz de Brandenburger Tor-Hauptbahnhof (pendula U55 inaugurata in 2009) cam cum stam noi dupa M5, si are ca termen chiar 20-20 , si mai au si criza de trenuri pe profilul lat, ei fiind nevoiti sa adapteze ramele Stadler IK17 care erau menite pentru U2 ca sa mearga pe U5
ClaudiuL wrote:
La Berlin la metroul pe sub Unten den Linden s-a lucrat 24/7, sa nu se supere berlinezii.
Pai la Unten den Linden au trebuit sa lucreze zdravan pentru ca acolo va fi si statia lui U6 in locul actualei statii Französische Straße pe langa statia lui U5.
PS: Berlinul sta dupa extensia aia lui U5 care leaga Alexanderplatz de Brandenburger Tor-Hauptbahnhof (pendula U55 inaugurata in 2009) cam cum stam noi dupa M5, si are ca termen chiar 20-20 , si mai au si criza de trenuri pe profilul lat, ei fiind nevoiti sa adapteze ramele Stadler IK17 care erau menite pentru U2 ca sa mearga pe U5
- TibiV
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
punmeister
Nu la asta m-am referit, ci la gabaritul trenurilor. Pe profilul ingust (U1-U4) trenurile au latimea de 2,3m iar cele de pe profilul lat (U5-U9) au latimea de 2,65m, plus sina a III-a diferita, deci si capatatoare diferite.
Nu la asta m-am referit, ci la gabaritul trenurilor. Pe profilul ingust (U1-U4) trenurile au latimea de 2,3m iar cele de pe profilul lat (U5-U9) au latimea de 2,65m, plus sina a III-a diferita, deci si capatatoare diferite.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Din partea moderatorului:
Un mic offtopic a fost șters / s-au modificat foarte puțin unele mesaje. Totodată colegul# ClaudiuL este rugat să consulte rubrica "Dialog cu administrația", adică aici.
Din partea moderatorului:
Un mic offtopic a fost șters / s-au modificat foarte puțin unele mesaje. Totodată colegul# ClaudiuL este rugat să consulte rubrica "Dialog cu administrația", adică aici.
- orex
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
orex
Pai metroul n-a fost si nu-i gratuit pentru aceasta categorie de cetateni, ca si mijloacele de transport ale RATB-ului, deci si atunci cand se va inaugura, nu vad o crestere a afluentei de pensionari bucuresteni care sa aleaga sa calatoreasca, inclusiv, pe acest tronson.
PS
In ceea ce priveste restul problemelor din sector n-am ce sa fac dar sunt nevoit sa-ti dau dreptate. Nu au existat si nu sunt edili devotati administarii urbei, ca poate doar si S6 se poate considera un oras, ca si celelalte cinci.
survola wrote:
Pe cei de acolo nu ii infurie starea în care este cartierul/ sectorul 6 nici în alte privințe, câtă vreme li se mărește pensia cu câte 50-60 lei pe an.
Pai metroul n-a fost si nu-i gratuit pentru aceasta categorie de cetateni, ca si mijloacele de transport ale RATB-ului, deci si atunci cand se va inaugura, nu vad o crestere a afluentei de pensionari bucuresteni care sa aleaga sa calatoreasca, inclusiv, pe acest tronson.
PS
In ceea ce priveste restul problemelor din sector n-am ce sa fac dar sunt nevoit sa-ti dau dreptate. Nu au existat si nu sunt edili devotati administarii urbei, ca poate doar si S6 se poate considera un oras, ca si celelalte cinci.
- shoppy
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
TibiV
Le va creste valoarea proprietatilor.
Cand vor avea statie de metrou functionala la coltul blocului...
Deocamdata santierul "never-ending-story" le-a diminuat-o.
(Bine, nu discut cu cat le-a diminuat-o si cu cat va creste dupa ce se va circula pe M5...)
Le va creste valoarea proprietatilor.
Cand vor avea statie de metrou functionala la coltul blocului...
Deocamdata santierul "never-ending-story" le-a diminuat-o.
(Bine, nu discut cu cat le-a diminuat-o si cu cat va creste dupa ce se va circula pe M5...)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Acolo e clar că se va circula în 2 - 3 - 4 - 5 ani. Nu mai au mult.
Acolo e clar că se va circula în 2 - 3 - 4 - 5 ani. Nu mai au mult.
- TibiV
-
Posted:
-
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
- t530
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
t530
https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/social/video-trotuarul-de-langa-bloc-aluneca-in-groapa-de-metrou-971848
https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/social/video-trotuarul-de-langa-bloc-aluneca-in-groapa-de-metrou-971848
VIDEO. Trotuarul de lângă bloc alunecă în groapa de metrou
Le alunecă trotuarul în groapa de la metrou. Mai mulţi locatari din cartierul bucureştean Drumul Taberei se plâng că odată cu săpăturile la magistrala de metrou a început să se surpe şi terenul de lângă bloc. Nimeni nu ştie dacă există o legătură directă între şantier şi alunecarea de teren. Se tem însă să nu ajungă în situaţia bucureştenilor de la staţia Eroilor, unde în timpul lucrărilor, pământul s-a surpat.
Toma Petcu, jurnalist Digi24: „Aici pare să se vadă că pământul a luat-o uşor, uşor la vale şi odată cu el şi acest trotuar. Diferenţa de nivel pare să fie foarte mare, undeva la aproximativ 50 de centimetri, iar la 3 metri de acest loc se află şi blocul”.
De aici şi temerile oamenilor. Se gândesc ca nu cumva alunecarea de teren să aibă legătură cu săpăturile făcute pentru metrou, iar surparea să se adâncească.
„Şi o să ne ducem şi noi la vale la metrou... Se munceşte, se chiuleşte, se fură. De toate!”, spune o doamnă.
„Asta este de când am venit eu în septembrie, sfârşitul lui septembrie, că atunci m-am mutat aici şi de atunci e aşa. A început să o ia la vale! Da”, adaugă o tânără.
De când pâmântul a început să se lase, un locatar din zonă a început să facă măsurători. Aşa, din ochi, deocamdată.
„Tot ce e posibil, s-ar putea să fie şi risc, mai ales pentru blocul de acolo. Noi suntem oarecum mai departe, dar blocul de acolo este foarte aproape”, încuviințează un locuitor din zonă.
Oamenii se plâng că săpăturile s-au făcut prea aproape de bloc. În ritmul ăsta trotuarul nu va mai putea fi utilizat deloc.
„Singura cale de acces este acesta. Pe aici în câteva luni de zile, în două luni, nu se mai poate circula”, arată o doamnă.
Duminică şantierul e închis. Nu am putut obţine deocamdată un punct de vedere de la constructor.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Adrian Rosca
^Trotuarul e provizoriu, asa ca nu si-au dat silinta sa compacteze temeinic umplutura de pamant de sub el. Oricum, e o aventura sa circuli pe acolo daca esti in varsta sau impingi un carucior de copii.
^Trotuarul e provizoriu, asa ca nu si-au dat silinta sa compacteze temeinic umplutura de pamant de sub el. Oricum, e o aventura sa circuli pe acolo daca esti in varsta sau impingi un carucior de copii.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Ca deobicei, ziarst cu mintea în pioneze.
A vrut el să << bage >> un senzațional. Nu i-a ieșit.
Ca deobicei, ziarst cu mintea în pioneze.
A vrut el să << bage >> un senzațional. Nu i-a ieșit.
📖 Pagination options