Topic: Știri, noutăți, perspective
473 posts, 215364 views
📖 Pagination options
- Robert
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Robert
Rămâne să vedem...CTP nu prea se știe la reactivat linii. A prelungit 5-ul și cam atât...
Rămâne să vedem...CTP nu prea se știe la reactivat linii. A prelungit 5-ul și cam atât...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
ByOnu
Sa nu fi participat Astra datorita volumului foarte ridicat de lucru pe care il vor avea pentru constructia tramvaielor? Este doar foarte ciudat.
Sa nu fi participat Astra datorita volumului foarte ridicat de lucru pe care il vor avea pentru constructia tramvaielor? Este doar foarte ciudat.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
punmeister
Ar fi o posibilitate. Dar tramvaiele ar putea sa le faca si la uzina Astra-RATB Lizeanu daca vor avea volum mare de munca.
Ar fi o posibilitate. Dar tramvaiele ar putea sa le faca si la uzina Astra-RATB Lizeanu daca vor avea volum mare de munca.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
ByOnu
Nu cred ca se mai poate face ceva in hala Astra din URAC. Din ce stiu a fost dezechipata (asta daca a avut vreodata cine stie ce echipament). Plus de asta, cred ca Astra nu s-ar mai incurca cu RATB / PMB din motive birocratice si de legalitate, au participat singuri la licitatie.
Si mai mult, sa produci tramvaie pentru vestul tarii in mijlocul Bucurestiului nu este rational din punct de vedere al costurilor logistice, lipsa unei legaturi rutiere samd.
Nu cred ca se mai poate face ceva in hala Astra din URAC. Din ce stiu a fost dezechipata (asta daca a avut vreodata cine stie ce echipament). Plus de asta, cred ca Astra nu s-ar mai incurca cu RATB / PMB din motive birocratice si de legalitate, au participat singuri la licitatie.
Si mai mult, sa produci tramvaie pentru vestul tarii in mijlocul Bucurestiului nu este rational din punct de vedere al costurilor logistice, lipsa unei legaturi rutiere samd.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
shoppy
Nu este logistic fezabil sa ai fabrica de vehicule in buricul capitalei fara acces CF si sa produci pentru alte orase, logistic fezabil este sa fii mai spre margine si cu acces CF, fix cum este la Arad.
Nu este logistic fezabil sa ai fabrica de vehicule in buricul capitalei fara acces CF si sa produci pentru alte orase, logistic fezabil este sa fii mai spre margine si cu acces CF, fix cum este la Arad.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
andrei11
Dacă nu s-a demolat tot, se putea folosi o hală de la Malaxa / IMGB pentru construcția de tramvaie în București. Nu la URAC trebuiau construite tramvaie.
Dacă nu s-a demolat tot, se putea folosi o hală de la Malaxa / IMGB pentru construcția de tramvaie în București. Nu la URAC trebuiau construite tramvaie.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
ByOnu
Dar ramane intrebarea - cum ne n-a participat Astra la aceasta licitatie pentru troleibuze?
Dar ramane intrebarea - cum ne n-a participat Astra la aceasta licitatie pentru troleibuze?
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Puss in Boots
Or fi si ei ocupati cu pregatirea pt tramvaie si nu se pot intinde intr-atat. Ii asteapta o cifra maricica de asamblat. Iar licitatiile inca nu s-au terminat. Urmeaza Ploiesti, Iasi, Arad, Timisoara chiar si Botosani sau Resita sunt potentiali clienti cu bataie mai lunga.
Or fi si ei ocupati cu pregatirea pt tramvaie si nu se pot intinde intr-atat. Ii asteapta o cifra maricica de asamblat. Iar licitatiile inca nu s-au terminat. Urmeaza Ploiesti, Iasi, Arad, Timisoara chiar si Botosani sau Resita sunt potentiali clienti cu bataie mai lunga.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
shoppy
Cu cat este mai scump vehicolul cu atat profitul este mai mare, este un pas inapoi sa produci troleibuze in loc de tramvaie.
Cu cat este mai scump vehicolul cu atat profitul este mai mare, este un pas inapoi sa produci troleibuze in loc de tramvaie.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Puss in Boots
Plus ca la tramvaie le iese cu plin in ultima vreme si o sa le iasa in continuare. Trolee nu comanda decat Clujul si in viitor poate Tg.Jiu dar nimic sigur. La Bucuresti nu cred ca ar fi castigat oricum.
Plus ca la tramvaie le iese cu plin in ultima vreme si o sa le iasa in continuare. Trolee nu comanda decat Clujul si in viitor poate Tg.Jiu dar nimic sigur. La Bucuresti nu cred ca ar fi castigat oricum.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
cris_m
shoppy wrote:Culmea e ca la Dresda, Volkswagen produce cu succes modelul Phaeton, limuzina grupului, intr-o fabrica aflata in mijlocul orasului. Caroseriile sunt aduse cu un tramvai special, acesta folosind chiar liniile regiei de transport din oras. Concluzia e ca imposibilul poate fi atins
Nu este logistic fezabil sa ai fabrica de vehicule in buricul capitalei fara acces CF si sa produci pentru alte orase, logistic fezabil este sa fii mai spre margine si cu acces CF, fix cum este la Arad.
- Linia 43
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Linia 43
Decat asa succes... . Incepand cu 2016 s-a renuntat la productia Phaeton ,model care aducea pierderi grele.
Momentan la uzina se fabrica e-Golf.
cris_m wrote:
produce cu succes modelul Phaeton
Decat asa succes... . Incepand cu 2016 s-a renuntat la productia Phaeton ,model care aducea pierderi grele.
Momentan la uzina se fabrica e-Golf.
- shoppy
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Victor92
O stire un pic mai veche, de la inceputul lunii, dar utila ...
APLICATIA PENTRU MOBILE
Aplicatia mobila dedicata transportului in comun din Cluj este dezvoltata pentru locuitori astfel incat acestia sa aiba posibilitatea sa afle detalii despre:
- traseele si orele de sosire ale fiecarui mijloc de transport in comun
- timpii de sosire a mijloacelor de transport in statie - calculati in timp real prin intermediul dispozitivelor GPS instalate in fiecare vehicul, astfel incat calatorii sa stie exact cat au de asteptat in statie
- afisarea pe harta a tuturor statiilor de tramvai si autobuz
- posibilitatea de a vedea toate liniile mijloacelor de transport in comun impreuna cu statiile acestora
- posibilitatea de a descarca local pe telefon hartile mijloacelor de transport in comun
- posibilitatea de a introduce un punct de plecare si o destinatie iar in baza acestor informatii aplicatia sugereaza optiuni de transport
- in urma alegerii unei rute, aplicatia genereaza un rezumat compus din timpul total pana la destinatie, cat timp trebuie sa mearga pe jos utilizatorul, ce mijloace de transport trebuie sa utilizeze si distanta totala
odata urcat in mijlocul de transport, utilizatorul poate vedea cate statii are de mers si care este statia unde trebuie sa paraseasca mijlocul de transport
- sugestii pas cu pas pentru a ajuta utilizatorul sa ajunga la destinatie
Aplicatia mobila este disponibila pe platformele iOS si Android si poate fi descarcata din AppStore si Google Play.
Sursa stire: http://ctpcj.ro/index.php/ro/despre-noi ... mobile/103
O stire un pic mai veche, de la inceputul lunii, dar utila ...
APLICATIA PENTRU MOBILE
Aplicatia mobila dedicata transportului in comun din Cluj este dezvoltata pentru locuitori astfel incat acestia sa aiba posibilitatea sa afle detalii despre:
- traseele si orele de sosire ale fiecarui mijloc de transport in comun
- timpii de sosire a mijloacelor de transport in statie - calculati in timp real prin intermediul dispozitivelor GPS instalate in fiecare vehicul, astfel incat calatorii sa stie exact cat au de asteptat in statie
- afisarea pe harta a tuturor statiilor de tramvai si autobuz
- posibilitatea de a vedea toate liniile mijloacelor de transport in comun impreuna cu statiile acestora
- posibilitatea de a descarca local pe telefon hartile mijloacelor de transport in comun
- posibilitatea de a introduce un punct de plecare si o destinatie iar in baza acestor informatii aplicatia sugereaza optiuni de transport
- in urma alegerii unei rute, aplicatia genereaza un rezumat compus din timpul total pana la destinatie, cat timp trebuie sa mearga pe jos utilizatorul, ce mijloace de transport trebuie sa utilizeze si distanta totala
odata urcat in mijlocul de transport, utilizatorul poate vedea cate statii are de mers si care este statia unde trebuie sa paraseasca mijlocul de transport
- sugestii pas cu pas pentru a ajuta utilizatorul sa ajunga la destinatie
Aplicatia mobila este disponibila pe platformele iOS si Android si poate fi descarcata din AppStore si Google Play.
Sursa stire: http://ctpcj.ro/index.php/ro/despre-noi ... mobile/103
📖 Pagination options