Topic: Știri, noutăți, perspective
656 posts, 287261 views
📖 Pagination options
- Robert
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
Robert
Mda...avionar/a cel care a scris. Probabil nici nu știe diferența dintre ele. Îl ajut eu
20 de troleibuze + 23 de electrice din care 11 livrate și încă o rezervă de 18. Licitație în curs de evaluare pentru 50 de troleibuze articulate. Achziiționate și livrate 15 articulate și 60 de 12 m de la Mercedes în curs de livrare. Astea doar în 2017-2018. Deci ce nu se compară cu 100 lor?
În România a fost livrat pentru teste primul autobuz Iveco CNG Urbanway de 12 m. Este în teste la ETA Râmnicu Vâlcea.
Mda...avionar/a cel care a scris. Probabil nici nu știe diferența dintre ele. Îl ajut eu
20 de troleibuze + 23 de electrice din care 11 livrate și încă o rezervă de 18. Licitație în curs de evaluare pentru 50 de troleibuze articulate. Achziiționate și livrate 15 articulate și 60 de 12 m de la Mercedes în curs de livrare. Astea doar în 2017-2018. Deci ce nu se compară cu 100 lor?
În România a fost livrat pentru teste primul autobuz Iveco CNG Urbanway de 12 m. Este în teste la ETA Râmnicu Vâlcea.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
Andrei Andraș
Vor sosi. Mai multe detalii nu se pot da.
Puss in Boots wrote:
Si se mai aude ceva de troleele sh din toamna?
Vor sosi. Mai multe detalii nu se pot da.
- CA 205
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
CA 205
Mai multe detalii nu vor sa fie date sau mai multe detalii nu pot fi date?!
Mai multe detalii nu vor sa fie date sau mai multe detalii nu pot fi date?!
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
Puss in Boots
Cam multe secrete pt niste trolee sh. E bine totusi ca vin. Mai bine e ca se vor lua cele 25 noi.
Cam multe secrete pt niste trolee sh. E bine totusi ca vin. Mai bine e ca se vor lua cele 25 noi.
- SPA29
-
Posted:
-
- CA 205
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
CA 205
Am un prieten de la Brasov care e sofer pe troleu la RAT si mi-a spus ca este vorba de minimum 3 trolee SH de tip Mercedes-Benz/ABB O405GTZ din Winterthur. Pacat ca nu sunt LF!
Am un prieten de la Brasov care e sofer pe troleu la RAT si mi-a spus ca este vorba de minimum 3 trolee SH de tip Mercedes-Benz/ABB O405GTZ din Winterthur. Pacat ca nu sunt LF!
- SPA29
-
Posted:
-
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
Andrei Andraș
Vor veni 4 troleibuze MB O405GTZ din Winterthur, aflate în acest moment la un dealer în Daaden, Germania.
3 vor circula, 1 rămâne pentru piese cu posibilitate de activare (dacă există voință).
Își vor face apariția la sfârșitul lui august - începutul lui septembrie în garajul din Rulmentul și să sperăm că din octombrie sau poate chiar sfârșitul lunii septembrie le vom vedea pe liniile 7 și 8.
Mai multe detalii se pot găsi pe Wikipedia despre aceste troleibuze.
Când vor sosi, vor sosi. Atunci vor apărea și primele poze și se va crea pe forum un nou topic dedicat lor.
E "secretomanie" pentru că aceste informații sunt din "interior", aflate cu ajutorul unor șoferi, unor alți oameni ce lucrează în RATBV, care, dacă sunt prinși că divulgă informații mai repede decât ar trebui, pot fi sancționați. Nici în presă nu s-au dat informațiile.
Altceva nu mai e de zis. Acum, cum aveți toate informațiile, puteți dormi liniștiți la noapte.
Vor veni 4 troleibuze MB O405GTZ din Winterthur, aflate în acest moment la un dealer în Daaden, Germania.
3 vor circula, 1 rămâne pentru piese cu posibilitate de activare (dacă există voință).
Își vor face apariția la sfârșitul lui august - începutul lui septembrie în garajul din Rulmentul și să sperăm că din octombrie sau poate chiar sfârșitul lunii septembrie le vom vedea pe liniile 7 și 8.
Mai multe detalii se pot găsi pe Wikipedia despre aceste troleibuze.
Când vor sosi, vor sosi. Atunci vor apărea și primele poze și se va crea pe forum un nou topic dedicat lor.
E "secretomanie" pentru că aceste informații sunt din "interior", aflate cu ajutorul unor șoferi, unor alți oameni ce lucrează în RATBV, care, dacă sunt prinși că divulgă informații mai repede decât ar trebui, pot fi sancționați. Nici în presă nu s-au dat informațiile.
Altceva nu mai e de zis. Acum, cum aveți toate informațiile, puteți dormi liniștiți la noapte.
- SPA29
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
SPA29
Da, multumim. Mai bine asa. Nu o sa pateasca nimeni, nimic. De-a lungul timpului s-au scurs informatii mai "nasoale" pentru RAT si aia a fost. In vremurile bune, cand aveam si eu timp si eram tanar, am scos la iveala multa mizerie din RAT. Inclusiv poze cu MAZ-uri cu numere de leasing ajunse donoare, desi nu erau platite. Macar acum circula (#630 si #649).
Da, multumim. Mai bine asa. Nu o sa pateasca nimeni, nimic. De-a lungul timpului s-au scurs informatii mai "nasoale" pentru RAT si aia a fost. In vremurile bune, cand aveam si eu timp si eram tanar, am scos la iveala multa mizerie din RAT. Inclusiv poze cu MAZ-uri cu numere de leasing ajunse donoare, desi nu erau platite. Macar acum circula (#630 si #649).
630_005_392_199.jpg (35.19 KB; downloaded 4922 times)
- punmeister
-
Posted:
-
- SPA29
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
SPA29
MAN-urile aduse in 2001, Conecto-urile, aproape tot ce e MAZ, articulatele Mercedes O405G si o buna parte din MAN-urile aduse in 2006.
MAN-urile aduse in 2001, Conecto-urile, aproape tot ce e MAZ, articulatele Mercedes O405G si o buna parte din MAN-urile aduse in 2006.
29597744_711697392554014_1834908248743383804_n.jpg (57.17 KB; downloaded 4917 times)
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
Andrei Andraș
De menționat este că NU se va casa niciun troleibuz. Tabelul este de anii trecuții când RATBV avea alte planuri
De menționat este că NU se va casa niciun troleibuz. Tabelul este de anii trecuții când RATBV avea alte planuri
- CA 205
-
Posted:
-
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
Andrei Andraș
Studiu: Din iulie 2019, RATBV SA va opera în exclusivitate transportul din Zona Metropolitană
Din iulie 2019, RATBV SA ar putea deveni unic operator de transport în Zona Metropolitană. Acest lucru înseamnă că peste 450.000 de locuritori vor avea acces la transport public integrat, care ar putea fi subvenționat de primăriile din 17 localități. Pentru asigurarea transportului va fi creată o infrastructură care va fi folosită exclusiv de cele peste 70 de autobuze ale RATBV SA.
17 localități din Zona Metropolitană Brașov, care sunt membre ale Asociației Metropolitane de Dezvoltare Durabilă a Transportului, vor beneficia de servicii de transport integrat oferite de RATBV SA, ca operator unic. Totul face parte din strategia de transport metropolitan, care este gândită cu ajutorul consulanților de la Banca Mondială. Deocamdată, proiectul este la capitoul studii. Zilele acestea, experții din Israel ai Băncii Mondiale au vizitat localitățile din Zona Metropolitană pentru a realiza un studiu de trafic pe baza căruia va fi alcătuită o strategie care să asigure nevoile de transport din cele 17 localități. Ei s-au întâlnit cu edilii din localitățile care vor beneficia de servicii.
Cinci coridoare de transport
Experții au stabilit scenarii de trafic pentru cinci zone bine definite. Mai mult, fiecare localitate va fi liberă să creeze propriile linii de transport, în funcție de nevoi. Localitățile din proiect sunt Predeal, Săcele, Cristian, Vulcan, Ghimbav, Codlea, Hălchiu, Feldioara, Bod, Sânpetru, Hărman, Prejmer, Cărpiniș, Târlungeni și Săcele.
„Împreună cu colegii de la BERD avem trei obiective: în primul rând definirea necesităților de transport atât între localități și municipiul Brașov, transportul la și dinspre locul de muncă pentru zonele industriale, transportul turistic, care este o componentă importantă“, a declarat Aurelian Danu, director executiv la Asociației Metropolitane de Dezvoltare Durabilă a Transportului.
70 de autobuze și 130 de șoferi
Conform estimărilor din studiu, pentru asigurarea serviciilor de transport în Zona Metropolitană, societatea RATBV va avea nevoie de 70 de autobuze și 130 de șoferi.
„Mâine semnăm contractul pentru achiziția de 105 autobuze cu emiisi scăzute, investiție cu Bani de la Banca Mondială. Din luna octombrie și până acum am angajat 53 de șoferi noi la RATBV, am primit fonduri de la Primăria Brașov pentru acoperirea datoriilor și a salariilor. Putem spune că ne îndreptăm în direcția bună și că suntem pregătiți să facem față următoarelor provocări pe care le va implica transportul în Zona Metropolitană. Știm, de asemenea, că Primăria accesează fonduri europene pentru achiziția a altor 65 de vehicule de transport noi“, a declarat Ovidiu Bucurei, director RATBV SA.
În 30 iunie 2019, licențele de transport ale operatorilor privați de transport vor expira, iar de la 1 iulie 2019, transportul în Zona Metropolitană ar putea fi asigurat doar prin intermediul Asociației Metropolitane de Dezvoltare Durabilă a Transportului, care va putea elibera licențe de transport.
Sursă -> http://www.bizbrasov.ro/2018/07/19/stud ... opolitana/
Studiu: Din iulie 2019, RATBV SA va opera în exclusivitate transportul din Zona Metropolitană
Din iulie 2019, RATBV SA ar putea deveni unic operator de transport în Zona Metropolitană. Acest lucru înseamnă că peste 450.000 de locuritori vor avea acces la transport public integrat, care ar putea fi subvenționat de primăriile din 17 localități. Pentru asigurarea transportului va fi creată o infrastructură care va fi folosită exclusiv de cele peste 70 de autobuze ale RATBV SA.
17 localități din Zona Metropolitană Brașov, care sunt membre ale Asociației Metropolitane de Dezvoltare Durabilă a Transportului, vor beneficia de servicii de transport integrat oferite de RATBV SA, ca operator unic. Totul face parte din strategia de transport metropolitan, care este gândită cu ajutorul consulanților de la Banca Mondială. Deocamdată, proiectul este la capitoul studii. Zilele acestea, experții din Israel ai Băncii Mondiale au vizitat localitățile din Zona Metropolitană pentru a realiza un studiu de trafic pe baza căruia va fi alcătuită o strategie care să asigure nevoile de transport din cele 17 localități. Ei s-au întâlnit cu edilii din localitățile care vor beneficia de servicii.
Cinci coridoare de transport
Experții au stabilit scenarii de trafic pentru cinci zone bine definite. Mai mult, fiecare localitate va fi liberă să creeze propriile linii de transport, în funcție de nevoi. Localitățile din proiect sunt Predeal, Săcele, Cristian, Vulcan, Ghimbav, Codlea, Hălchiu, Feldioara, Bod, Sânpetru, Hărman, Prejmer, Cărpiniș, Târlungeni și Săcele.
„Împreună cu colegii de la BERD avem trei obiective: în primul rând definirea necesităților de transport atât între localități și municipiul Brașov, transportul la și dinspre locul de muncă pentru zonele industriale, transportul turistic, care este o componentă importantă“, a declarat Aurelian Danu, director executiv la Asociației Metropolitane de Dezvoltare Durabilă a Transportului.
70 de autobuze și 130 de șoferi
Conform estimărilor din studiu, pentru asigurarea serviciilor de transport în Zona Metropolitană, societatea RATBV va avea nevoie de 70 de autobuze și 130 de șoferi.
„Mâine semnăm contractul pentru achiziția de 105 autobuze cu emiisi scăzute, investiție cu Bani de la Banca Mondială. Din luna octombrie și până acum am angajat 53 de șoferi noi la RATBV, am primit fonduri de la Primăria Brașov pentru acoperirea datoriilor și a salariilor. Putem spune că ne îndreptăm în direcția bună și că suntem pregătiți să facem față următoarelor provocări pe care le va implica transportul în Zona Metropolitană. Știm, de asemenea, că Primăria accesează fonduri europene pentru achiziția a altor 65 de vehicule de transport noi“, a declarat Ovidiu Bucurei, director RATBV SA.
În 30 iunie 2019, licențele de transport ale operatorilor privați de transport vor expira, iar de la 1 iulie 2019, transportul în Zona Metropolitană ar putea fi asigurat doar prin intermediul Asociației Metropolitane de Dezvoltare Durabilă a Transportului, care va putea elibera licențe de transport.
Sursă -> http://www.bizbrasov.ro/2018/07/19/stud ... opolitana/
📖 Pagination options