Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)

 

Topic: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab

468 posts, 132973 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 34
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Traseele RATB din zona Pasajului Basarab Utilizator anonim

Pai urmeaza probele ce vor viza in special macazele si sistemul de comanda a acestora si punerea in functiune. In functie de toate aceste probe pana pe 22 decembrie se va circula normal in zona.
Ca linii momentan nu am informatii noi, dar ce se dorea era 25 out, 35 Militari - Giulesti, 11 Romprim - Giulesti. Dar de ce nu, 25 sa ramana iar linia principala sa ramana 11 Romprim - Giulesti, idei apar oricand. Imediat ce am ceva oficial va anunt !

 


  • darknight
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului darknight

Tocmai pe 22 decembrie? Parca vorbeam de 15 ,la un oadata de 1 ,acum de 22 :shock:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului florin.lifticariu

Si o eventuala linie 12 ? CFR Progresul-Giulesti ?...ca vad ca 25 va disparea...
OFF-TOPIC...vreo sansa de a revedea depoul Giurgiu in functiune in curind...??? dupa prabusirea macaralei am inteles ca Dep. Giurgiu a fost "TRANSFERAT" la Alexandria....

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului gabriels

Marian,cred ca liniile RATB(autobuz + tramvai) care folosesc pasajul merita topic separat.

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab mindmasster

Marian , nu pe 1 decembrie trebuia sa ne plimbam cu tramvaiu pe sub Pasaj?

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab Dominatrix

Utilizator anonim wrote:
Ca linii momentan nu am informatii noi, dar ce se dorea era 25 out, 35 Militari - Giulesti, 11 Romprim - Giulesti. Dar de ce nu, 25 sa ramana iar linia principala sa ramana 11 Romprim - Giulesti, idei apar oricand. Imediat ce am ceva oficial va anunt !
25 ar cam trebui sa ramana, fiindca e linia principala pe Giurgiului, si daca dispare ar ramane numai 7, care nu prea are cine stie ce cerere intre Pieptanari si Unirii. Dar nu m-ar mira ca in locul lui 25 sa apara  inutilitatea numita 12 care sa mearga in Giulesti, odata cu reluarea circulatiei pe la Grozavesti. Astfel, am avea 3 trasee in Giulesti: 11, 12 si 35, si 0 (zero) trasee in Ghencea - 47 nu se pune la socoteala -  ca sa fie tacamul complet  :evil:

Intr-o prima faza, mai logic ar fi:

11 si 25: lasate asa.
35: Militari - Giulesti
8: Zetarilor - Razoare - Giulesti.

Parerea mea...

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab George

Sper totusi ca nu a fost abandonata ideea unei linii directe Depoul Militari - Timisoara - pasaj Basarab - Piata Victoriei, ar fi de departe mult mai utila decat un tramvai 11 pe pasaj. Cine vine dinspre sud spre Victoriei are oricum metroul pe M2, pe cand din Drumul Taberei asta ar fi o iesire ideala catre oras, zona centrala (Romana - Victoriei si arii adiacente), absolut necesara macar pana la M5 (dar eu cred ca si dupa).

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab andrei11

George wrote:
... linii directe Depoul Militari - Timisoara - pasaj Basarab - Piata Victoriei...

Nu chiar Piata Victoriei - ca nu mai are unde sa intoarca, ci dr. Felix ca sa ajunga la Gara si sa intoarca acolo. Vad ca pe Buzesti este macaz montat pentru a putea ajunge de la Piata  Victoriei la gara, presupun ca si returul va fi  posibil.

 


12 vs. 25 bercenicity

Problema e ca e cerere mare pentru APACA si Grozavesti. Si cu bucla Basarab neterminata 12 dus in Giulesti este solutia temporara... Cred ca problema ar trebui pusa la modul ce legatura cu Sos. Giurgiului e mai importanta: APACA&Grozavesti sau intersectia cu Brasov (cel mai mare nod la vest de Vasile Milea)?

Nu prea sunt vagoane destule pentru ambele linii cu frecvente decente...

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab Lutyk

andrei11 wrote:
George wrote:
... linii directe Depoul Militari - Timisoara - pasaj Basarab - Piata Victoriei...

Nu chiar Piata Victoriei - ca nu mai are unde sa intoarca, ci dr. Felix ca sa ajunga la Gara si sa intoarca acolo. Vad ca pe Buzesti este macaz montat pentru a putea ajunge de la Piata  Victoriei la gara, presupun ca si returul va fi  posibil.


Din Dr. Felix nu mai are cum sa ajunga la Gara de Nord. Ori intoarce la Banu Manta ori urca pe Pasajul Basarab. Linia care urca pe pasaj nu are macaz pentru a putea face stanga pe Cuza. Sina ramasa pe Cuza din cate am inteles urmeaza sa fie scoasa.

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab andrei11

Are cum. Vezi schema. Inclusiv pe Buzesti este montat macaz pentru a ajunge pe Cuza / Duca - Gara. Din moment ce acel macaz este deja montat se asigura si returul, altfel nu e logic. Alta linie se scoate, cea de pe Cuza - portiunea Titulescu - Duca. Evident ca devine inutila, si de pe Iancu de Hunedoara / Titulescu se poate ajunge pe dr Felix - Gara. Exista macaze, montate si chiar functionale.
Variante traseu active pentru gara
Banu Manta.jpg (217.12 KB; downloaded 5644 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab Utilizator anonim

Era 4040 care e titular pe 20 luna asta sau cel putin pana se deschide noua linie 5.
Pe pod e statie normala...

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab subway guru

Cu peroane laterale de 3.5m fiecare...

 


Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab Dominatrix

andrei11 wrote:
George wrote:
... linii directe Depoul Militari - Timisoara - pasaj Basarab - Piata Victoriei...

Nu chiar Piata Victoriei - ca nu mai are unde sa intoarca, ci dr. Felix ca sa ajunga la Gara si sa intoarca acolo. Vad ca pe Buzesti este macaz montat pentru a putea ajunge de la Piata Victoriei la gara, presupun ca si returul va fi posibil.
Dar ce rost are "scarpinarea" asta dupa ureche cu liniile de tramvai? Oricum 34 va fi dus spre Grozavesti, deci cel mai logic ar fi sa fie unit cu 35, care are/avea o frecventa asemanatoare. Ar rezulta un traseu Romprim - Basarab - Depoul Militari, iar parcul circulant necesar oricum ar fi mai mic decat pentru 2 linii 34 si 35 separate, ceea ce ar fi benefic fiindca nu avem tramvaie suficiente. Si rezolvi problema elegant, si asiguri si o legatura directa Drumul Taberei - Victoriei.
bercenicity wrote:
Problema e ca e cerere mare pentru APACA si Grozavesti. Si cu bucla Basarab neterminata 12 dus in Giulesti este solutia temporara... Cred ca problema ar trebui pusa la modul ce legatura cu Sos. Giurgiului e mai importanta: APACA&Grozavesti sau intersectia cu Brasov (cel mai mare nod la vest de Vasile Milea)?
Cine vine din Giurgiului si vrea la Apaca sau Grozavesti are metrou de la Pieptanari, cu schimbare la Piata Unirii.

Pentru deschiderea partiala spre Giulesti, parerea mea e cea mai buna varianta ar fi 8 si 35 in Giulesti si 25 nemodificat (asa cum am scris in mesajul anterior). Dupa ce se termina de tot lucrarile la Basarab, eu propun urmatoarea varianta:

34 + 35: Romprim - Depoul Militari
24 + 47: Damaroaia - Cet Vest
44: 16 Februarie - Gara Basarab
25: traseul actual
11: Romprim - Razoare - Giulesti
8: Zetarilor - Razoare - Basarab - Mezes (cu desfiintarea lui 45)
46: desfiintat si suplimentat 55 si eventual alte linii.
27: modificat la Ghencea (in loc de Piata Unirii).
20: lasat asa pana facem penetrarea spre UrAnus'ul parlamentarilor.
42: Mezes - PPL.

Singura problema ar fi vesnica lipsa de vagoane, desi cred ca pentru traseele de mai sus s-ar gasi. Pareri?

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 34
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433299 posts in 5394 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use