Topic: Clubul "Flacara Rosiatica"
4373 posts, 992288 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
andrei11
O sa-ti spun putin mai incolo, trebuie sa fac o schita, nici nu-ti trece prin cap !!! Dar mai intai o idee de-a mea pentru a mai umple spatiul acela imens si care acum nu foloseste nimanui ( nici copaci nu sunt )
O sa-ti spun putin mai incolo, trebuie sa fac o schita, nici nu-ti trece prin cap !!! Dar mai intai o idee de-a mea pentru a mai umple spatiul acela imens si care acum nu foloseste nimanui ( nici copaci nu sunt )
Propunere.jpg (210.55 KB; downloaded 11365 times)
- 2009
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
2009
Aștept cu nerăbdare schițele tale. Chiar sunt curios ce se intenționa acolo.
S-a mai pus problema asta și pe un alt forum. Casa Poporului ar fi trebuit să aibă acoperiș și basoreliefuri ca în imaginea de mai jos sau a fost doar o variantă de proiect?
http://post-industrial.blogspot.com/2007 ... e-3.html
Aștept cu nerăbdare schițele tale. Chiar sunt curios ce se intenționa acolo.
S-a mai pus problema asta și pe un alt forum. Casa Poporului ar fi trebuit să aibă acoperiș și basoreliefuri ca în imaginea de mai jos sau a fost doar o variantă de proiect?
http://post-industrial.blogspot.com/2007 ... e-3.html
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
andrei11
Nu cunosc, parerea mea este ca au fost vreo 6 variante de proiect in stadiu destul de avansat.
La club sper sa vin maine cu un desen, asta daca-mi iese desenul. In seara asta nici o sansa.
Nu cunosc, parerea mea este ca au fost vreo 6 variante de proiect in stadiu destul de avansat.
La club sper sa vin maine cu un desen, asta daca-mi iese desenul. In seara asta nici o sansa.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
Mircea G
Locuiesc de ceva ani in Rahova . Se discuta mult despre locuitorii de aici dar foarte putin de atitudinea administratiei si a bucurestenilor vis a vis de cartier .
Cum sa nu faci spume cind vezi ca orice este bun pentru acest cartier , chiar daca se poate face cu costuri minime , este evitat ?
Lumea se opune la metrou , dar avem doar un tramvai amarit la tot cartierul , se opune la bulevarul Uranus / Rahova desi cartierul nu are nici o artera principala care sa " dea " undeva . Toate se sugruma in cine stie ce ulite cu nume de bulevarde ...
Daca toti se opun la dezvoltarea cartierului , faceti mai mult : desfintati sau cereti sa se desfinteze transportul in comun , blocati iesirile din cartier , strazile , cu ziduri , taiati curentul .... nu va mai incurcati.
Vreti calm si cuvinte dragastoase ? Se poate dar nu drept raspuns la ura si ineptie !
Asa cum sintem noi din Rahova tratati , asa va tratam .
Cum de nimeni nu se arata ingrijorat de situatia lucrarii Brasov / Alexandria , Magurele / Giurgiului , de strapungerea soldat Croitoru /Giurgiului , inceputa de Ceausescu , de situatia transportului deficitar .
Cum indrazneste cineva sa puna o intrebare , apar instantaneu calcule din care rezulta nu ca avem nevoie de ceva , dar chiar ca avem in plus si trebuie desfintat ceva ....
Atit . Am terminat cu discutiile .
Mircea G wrote:
Poate nu intelegeti rabufnirea !? Este o chestie complexa derivata din frustrare . Daca doriti , argumentez .
Locuiesc de ceva ani in Rahova . Se discuta mult despre locuitorii de aici dar foarte putin de atitudinea administratiei si a bucurestenilor vis a vis de cartier .
Cum sa nu faci spume cind vezi ca orice este bun pentru acest cartier , chiar daca se poate face cu costuri minime , este evitat ?
Lumea se opune la metrou , dar avem doar un tramvai amarit la tot cartierul , se opune la bulevarul Uranus / Rahova desi cartierul nu are nici o artera principala care sa " dea " undeva . Toate se sugruma in cine stie ce ulite cu nume de bulevarde ...
Daca toti se opun la dezvoltarea cartierului , faceti mai mult : desfintati sau cereti sa se desfinteze transportul in comun , blocati iesirile din cartier , strazile , cu ziduri , taiati curentul .... nu va mai incurcati.
Vreti calm si cuvinte dragastoase ? Se poate dar nu drept raspuns la ura si ineptie !
Asa cum sintem noi din Rahova tratati , asa va tratam .
Cum de nimeni nu se arata ingrijorat de situatia lucrarii Brasov / Alexandria , Magurele / Giurgiului , de strapungerea soldat Croitoru /Giurgiului , inceputa de Ceausescu , de situatia transportului deficitar .
Cum indrazneste cineva sa puna o intrebare , apar instantaneu calcule din care rezulta nu ca avem nevoie de ceva , dar chiar ca avem in plus si trebuie desfintat ceva ....
Atit . Am terminat cu discutiile .
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
Dominatrix
MirceaG, cel putin pe acest forum eu n-am vazut pe nimeni ca se opune in nici un fel dezvoltarii cartierului Rahova. Vad ca esti dintre cei mai "vechi" de pe forum, deci banuiesc ca iti amintesti ce legaturi bune de transport avea cartierul cu centrul orasului pana au inceput demolarile: pe langa ruta actuala de la Chirigiu pe Cosbuc si Regina Maria, la Piata Unirii puteai ajunge direct pe Calea Rahovei, pe partea opusa fabricii de bere, continunad oarecum oblic fata de actualele bulevarde Libneratii si Unirii pana in Splai. Cand s-a construit centrul civic, calea Rahovei a fost practic sectionata in trei segmente, din care 2 sunt azi ascunse complet dupa blocuri si partea originala intre Chirigiu si Bd. Libertatii se afla intr-o izolare si mizerie crunta. Mai exista si ruta pe Uranus - Izvor - Schitu Magureanu, care azi a disparut complet.
Deci fata de acum 30 de ani, legaturile sunt mult mai proaste, cu atat mai mult cu cat cartierul s-a dezvoltat, utltimele blocuri din cate stiu eu, fiind finalizate destul de mult dupa 1980. In ceea ce priveste metroul, nu are nimeni nimic impotriva lui. Daca te referi la calculul meu de la topicul cu M7, acela l-am pus nu ca sa demonstrez ca nu e nevoie de metrou in Rahova (nici n-as putea demonstra acest lucru in lipsa unor estimari clare a fluxurilor viitoare de calatori), dar ca sa arat ca cererea IN PREZENT poate fi acoperita si altfel. E discutabil cum va evolua ea si daca pana se face metrou nu ar fi mai bine ca eforturile sa fie concentrate spre alte directii (mutarea liniei de tramvai in subteran intre Chirigiu sau Unirii si/sau refacerea legaturii vechi prin Uranus). Oricum am pune problema, metroul "greu" e costisitor si constructia lui "de la idee la scanteie" dureaza ani, daca nu chiar decenii. Rahova are nevoie de transport mai bun ACUM, nu peste 20 - 30 de ani.
Cat despre strapungerea spre Uranus, ai perfecta dreptate. Dar cred ca ar mai fi productiv daca ti-ai "varsa frustrarile" in primul rand la administratia locala. Bombardeaza-i cu petitii si sesizari. Daca te vei plange (numai) pe forumuri, vei ramane numai cu frustrarea, fiiindca noi aici nu suntem factori de decizie, deci nu putem face nimic.
MirceaG, cel putin pe acest forum eu n-am vazut pe nimeni ca se opune in nici un fel dezvoltarii cartierului Rahova. Vad ca esti dintre cei mai "vechi" de pe forum, deci banuiesc ca iti amintesti ce legaturi bune de transport avea cartierul cu centrul orasului pana au inceput demolarile: pe langa ruta actuala de la Chirigiu pe Cosbuc si Regina Maria, la Piata Unirii puteai ajunge direct pe Calea Rahovei, pe partea opusa fabricii de bere, continunad oarecum oblic fata de actualele bulevarde Libneratii si Unirii pana in Splai. Cand s-a construit centrul civic, calea Rahovei a fost practic sectionata in trei segmente, din care 2 sunt azi ascunse complet dupa blocuri si partea originala intre Chirigiu si Bd. Libertatii se afla intr-o izolare si mizerie crunta. Mai exista si ruta pe Uranus - Izvor - Schitu Magureanu, care azi a disparut complet.
Deci fata de acum 30 de ani, legaturile sunt mult mai proaste, cu atat mai mult cu cat cartierul s-a dezvoltat, utltimele blocuri din cate stiu eu, fiind finalizate destul de mult dupa 1980. In ceea ce priveste metroul, nu are nimeni nimic impotriva lui. Daca te referi la calculul meu de la topicul cu M7, acela l-am pus nu ca sa demonstrez ca nu e nevoie de metrou in Rahova (nici n-as putea demonstra acest lucru in lipsa unor estimari clare a fluxurilor viitoare de calatori), dar ca sa arat ca cererea IN PREZENT poate fi acoperita si altfel. E discutabil cum va evolua ea si daca pana se face metrou nu ar fi mai bine ca eforturile sa fie concentrate spre alte directii (mutarea liniei de tramvai in subteran intre Chirigiu sau Unirii si/sau refacerea legaturii vechi prin Uranus). Oricum am pune problema, metroul "greu" e costisitor si constructia lui "de la idee la scanteie" dureaza ani, daca nu chiar decenii. Rahova are nevoie de transport mai bun ACUM, nu peste 20 - 30 de ani.
Cat despre strapungerea spre Uranus, ai perfecta dreptate. Dar cred ca ar mai fi productiv daca ti-ai "varsa frustrarile" in primul rand la administratia locala. Bombardeaza-i cu petitii si sesizari. Daca te vei plange (numai) pe forumuri, vei ramane numai cu frustrarea, fiiindca noi aici nu suntem factori de decizie, deci nu putem face nimic.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
Mircea G
Dupa cum vedeti imi recunosc frustrarea .
Normal ca asta fac , aici este doar o comunicare cu colegii de suferinta din ORAS .
NEWS
Un prim efect al multor sesizari si tam tamuri facute referitor la strada Pucheni ....
Strada Pucheni , strada pe doua benzi /sens , se gituie in dreptul pietii Rahova .
Am cerut largirea ei si refacerea intersectiei cu Sos Alexandria .
Ieri se faceau ridicari topo !!!!
Un pas mic , dar este un inceput ....
Dominatrix wrote:
Dar cred ca ar mai fi productiv daca ti-ai "varsa frustrarile" in primul rand la administratia locala. Bombardeaza-i cu petitii si sesizari. Daca te vei plange (numai) pe forumuri, vei ramane numai cu frustrarea, fiiindca noi aici nu suntem factori de decizie, deci nu putem face nimic.
Dupa cum vedeti imi recunosc frustrarea .
Normal ca asta fac , aici este doar o comunicare cu colegii de suferinta din ORAS .
NEWS
Un prim efect al multor sesizari si tam tamuri facute referitor la strada Pucheni ....
Strada Pucheni , strada pe doua benzi /sens , se gituie in dreptul pietii Rahova .
Am cerut largirea ei si refacerea intersectiei cu Sos Alexandria .
Ieri se faceau ridicari topo !!!!
Un pas mic , dar este un inceput ....
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
andrei11
O schita promisa pentru o varianta ce se intentiona in zona centrala inainte de 1989. Asadar tovarasu' si-a exprimat dorinta de a putea ajunge de la Cotroceni la Casa Poporului folosind vaporasul. Nimic mai simplu, avand in vedere ca aproximativ pe sos Panduri / Tudor Vladimirescu exista o linie de cota inalta / joasa, s-a propus un lac de o forma cam cea din desen. Urmau sa dispara in intregime Cartierul Cotroceni - cu siguranta. Paretea cealalta a lacului ( cea dinspre Dambovita ) eu am trasat-o extrem de aproximativ, nu stiu de fapt care ar fi fost malul, daca urmau ca fac. de Medicina, Spitalul Universitar, etc sa ramana sau nu.
Habar nu am cum mai ajungeau cei din Dr. Taberei in centru sau alte amanunte de acest gen.
Stiu acest lucru din sursa directa, tatal meu avea destui colegi de facultate ( profesori ca si tata ) care locuiau in cartierul Cotroceni si care au evitat demolarea "la mustata".
Cine vrea sa ma creada e in regula, cine nu vrea tot asa, fiecare e liber sa-si exprime indoiala fata de aceasta schita.
Repet, sa fiu bine inteles, malul dinspre Dambovita - si care trebuia construit - habar nu am ce forma trebuia sa aiba si unde trebuia sa se opreasca. Eu l-am trasat din imaginatia mea.
O schita promisa pentru o varianta ce se intentiona in zona centrala inainte de 1989. Asadar tovarasu' si-a exprimat dorinta de a putea ajunge de la Cotroceni la Casa Poporului folosind vaporasul. Nimic mai simplu, avand in vedere ca aproximativ pe sos Panduri / Tudor Vladimirescu exista o linie de cota inalta / joasa, s-a propus un lac de o forma cam cea din desen. Urmau sa dispara in intregime Cartierul Cotroceni - cu siguranta. Paretea cealalta a lacului ( cea dinspre Dambovita ) eu am trasat-o extrem de aproximativ, nu stiu de fapt care ar fi fost malul, daca urmau ca fac. de Medicina, Spitalul Universitar, etc sa ramana sau nu.
Habar nu am cum mai ajungeau cei din Dr. Taberei in centru sau alte amanunte de acest gen.
Stiu acest lucru din sursa directa, tatal meu avea destui colegi de facultate ( profesori ca si tata ) care locuiau in cartierul Cotroceni si care au evitat demolarea "la mustata".
Cine vrea sa ma creada e in regula, cine nu vrea tot asa, fiecare e liber sa-si exprime indoiala fata de aceasta schita.
Repet, sa fiu bine inteles, malul dinspre Dambovita - si care trebuia construit - habar nu am ce forma trebuia sa aiba si unde trebuia sa se opreasca. Eu l-am trasat din imaginatia mea.
O propunere de 1000 puncte.
O propunere barosana.jpg (250.79 KB; downloaded 11311 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
sab
Pana la urma este vreun dram de adevar in ideea ca Ceausescu voia sa transforme si Gradina Botanica in anexa a Palatului Cotroceni ?
Pana la urma este vreun dram de adevar in ideea ca Ceausescu voia sa transforme si Gradina Botanica in anexa a Palatului Cotroceni ?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
andrei11
Nu e un dram de adevar, ci asa urma sa se intample ! Sa ne amintim ca :
1) Podul Cotroceni - de peste Dambovita fusese desfiintat pur si simplu.
2) Soseaua Grozavesti fusese desfiintata pur si simplu.
Cele doua actiuni la ce concluzie ne duc ? Hai ca soseaua Grozavesti a desfiintat-o pur si simplu pentru ca sa nu-i mai treaca masinile prin fata. Dar cu podul ce a avut ? A "taiat" legatura fireasca a Militariului cu gara.
Sa ne amintim si podul de la "Opera" redus la 2 benzi / sens !
Nu e un dram de adevar, ci asa urma sa se intample ! Sa ne amintim ca :
1) Podul Cotroceni - de peste Dambovita fusese desfiintat pur si simplu.
2) Soseaua Grozavesti fusese desfiintata pur si simplu.
Cele doua actiuni la ce concluzie ne duc ? Hai ca soseaua Grozavesti a desfiintat-o pur si simplu pentru ca sa nu-i mai treaca masinile prin fata. Dar cu podul ce a avut ? A "taiat" legatura fireasca a Militariului cu gara.
Sa ne amintim si podul de la "Opera" redus la 2 benzi / sens !
- sab
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
sab
Ce l-o fi apucat brusc cu Palatul Cotroceni, dupa ce ani de zile l-a lasat pe mana pionierilor si nu i-a pasat prea mult de el ? Si pana la urma a locuit acolo vreun pic ?
Mai exact podul Cotroceni fusese dezafectat (demolat) ? Si podul de la Opera a avut 2 benzi pe sens, adica era restrictionata circulatia sau vorbim de un alt pod decat cel actual ? Acum are ditamai parcarea in centru si este cel mai lat pod peste Dambovita...
Soseaua Cotroceni mai exista ?
Ce l-o fi apucat brusc cu Palatul Cotroceni, dupa ce ani de zile l-a lasat pe mana pionierilor si nu i-a pasat prea mult de el ? Si pana la urma a locuit acolo vreun pic ?
Mai exact podul Cotroceni fusese dezafectat (demolat) ? Si podul de la Opera a avut 2 benzi pe sens, adica era restrictionata circulatia sau vorbim de un alt pod decat cel actual ? Acum are ditamai parcarea in centru si este cel mai lat pod peste Dambovita...
Soseaua Cotroceni mai exista ?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
andrei11
Cand au remodelat Dambovita, Podul Cotroceni pur si simplu au "uitat" sa-l mai puna. Idem Podul Hasdeu ( de la Parcul Izvor ). Pur si simplu nu l-au mai pus. Da, Podul de la Opera e cel care are acum parcarea pe el.
Istoria Podului de la Opera este urmatoarea :
Inainte de toata nebunia era cel mai lat pod, aplasamentul fiind identic cu cel actual. Inclusiv dupa ce a fost inaugurat primul tronson de metrou ( Petrache Poenaru - Timpuri Noi ).
Cand s-a remodelat Dambovita au pus podul "mic" cu 2 benzi / sens. Era urat de tot asa mic cum era si se gatuia traficul extrem de mult. Pe vremea aceea pe Elisabeta se circula dublu sens.
Dupa Revolutie s-a reconstituit podul vechi pe acelasi amplasament pe care l-a avut inainte de demolare.
Soseaua Cotroceni mai exista inca, Decembrie 1989 a "prins-o" in functiune.
Cand au remodelat Dambovita, Podul Cotroceni pur si simplu au "uitat" sa-l mai puna. Idem Podul Hasdeu ( de la Parcul Izvor ). Pur si simplu nu l-au mai pus. Da, Podul de la Opera e cel care are acum parcarea pe el.
Istoria Podului de la Opera este urmatoarea :
Inainte de toata nebunia era cel mai lat pod, aplasamentul fiind identic cu cel actual. Inclusiv dupa ce a fost inaugurat primul tronson de metrou ( Petrache Poenaru - Timpuri Noi ).
Cand s-a remodelat Dambovita au pus podul "mic" cu 2 benzi / sens. Era urat de tot asa mic cum era si se gatuia traficul extrem de mult. Pe vremea aceea pe Elisabeta se circula dublu sens.
Dupa Revolutie s-a reconstituit podul vechi pe acelasi amplasament pe care l-a avut inainte de demolare.
Soseaua Cotroceni mai exista inca, Decembrie 1989 a "prins-o" in functiune.
- sab
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
sab
Interesant..Deci pe langa Opera (varianta lata) si podurile Cotroceni si Hasdeu sunt construite dupa 1990 ?
Interesant..Deci pe langa Opera (varianta lata) si podurile Cotroceni si Hasdeu sunt construite dupa 1990 ?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
andrei11
Reconstruite.
Podurile ramase erau urmatoarele :
Vitrutii / Grozavesti / Opera / Izvor / Calea Victoriei / Unirii / Marasesti / Timpuri Noi / Mihai Bravu.
De la Grozavesti pana la Opera nu mai puteai trece garla sub nici un motiv .
Off topic
La mine pe forum a inceput sa "ninga". Cad fulgi de zapada pe ecranul calculatorului. La voi e la fel sau am eu un virus "de sezon" ?
Reconstruite.
Podurile ramase erau urmatoarele :
Vitrutii / Grozavesti / Opera / Izvor / Calea Victoriei / Unirii / Marasesti / Timpuri Noi / Mihai Bravu.
De la Grozavesti pana la Opera nu mai puteai trece garla sub nici un motiv .
Off topic
La mine pe forum a inceput sa "ninga". Cad fulgi de zapada pe ecranul calculatorului. La voi e la fel sau am eu un virus "de sezon" ?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
Utilizator anonim
Din fericire nu e virus, e tema de iarna a forumului.
In caz de probleme le rezolv aici viewtopic.php?f=3&t=257&start=154
andrei11 wrote:
La mine pe forum a inceput sa "ninga". Cad fulgi de zapada pe ecranul calculatorului. La voi e la fel sau am eu un virus "de sezon" ?
Din fericire nu e virus, e tema de iarna a forumului.
In caz de probleme le rezolv aici viewtopic.php?f=3&t=257&start=154
📖 Pagination options