Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Accidente / incidente

5183 posts, 1456994 views
 
Go to page:  1  ... 192 193 194 195 196 197 198  ... 371
 
 

📖 Pagination options
Re: Accidente / incidente aztec

Pe acolo se intra la Mall.
Este o intoarcere cu "scuar", prima data dai prioritate la tramvaiul ce merge in sens cu tine, intri peste linia aia de tramvai, e cam loc de o masina si trebuie sa te asiguri la linia opusa apoi sa te lase cei de pe "sensul opus" sa treci printre ei...de obicei nu prea si ramai pe linia de tramvai asteptand. Daca vine tramvaiul ce poti sa faci...in spate ai pe altul...in fata nu poti de masini.
Asta se intampla de sute de ori pe zi acolo, toata lumea stie asta, si soferii si vatmanii. Si se poate face accident doar daca nu stii particularitatea zonei si nu ai bun simt..aici vatmanul nu poate face pe inocentul, indiverent de cine are legal dreptate.
In apropiere e si o trecere de pietoni...
Nu zic cine e de vina, ca nu stiu, dar acolo trebuie doar bun simt si intelegere in lipsa semaforizarii.

Daca ar fi doar dupa lege...daca ai tanc si se face verde, dai inainte chiar daca sunt masini ce nu au reusit sa treaca de intersectie...nu e treaba ta ca treci peste...

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Accidente / incidente V2A

A doua oară pe ziua de azi. A mai fost un blocaj dimineață...
”Pe Calea Mosilor, la intrare in statia Piata Sfantul Gheorghe, sens Pasaj Colentina, respectiv Platf. Ind. Pipera, tramvaiele liniilor 16, 21 sunt blocate, din cauza unui autoturism parcat neregulamentar langa calea de rulare.”
https://twitter.com/Clienti_ratb/status ... 5561832448

 


Re: Accidente / incidente Puss in Boots

Un fel de "sa radem", dar amar. Ca urmare a accidentului multiplu de dupa intersectia Pipera cu Barbu Vacarescu petrecut azi (5 masini implicate), RATB ar putea da un comunicat de genul "Din fericire, datorita masurilor preemptive, circulatia tramvaiului 5 nu a fost afectata" ;)

 


Re: Accidente / incidente zapacitu

E sarita sina de tramvai pe bd Ferdinand in apropiere de str. Horei pe sensul spre centru. Mai trece ceva pe acolo?

 


Re: Accidente / incidente ByOnu

Si azi a fost un blocaj pe Mosilor Vechi, in acelasi loc. :ugeek:

 



Re: Accidente / incidente shoppy

Sa se apuce calatorii sa mute masinile prin puterea bratelor.

 


Re: Accidente / incidente Victor92

(Cel putin si) la ora aceasta, circulatia troleibuzelor 69, 90 si 93 este blocata la intersectia de la Tricodava.

De asemenea, tramvaiele liniei 41 nu circula.

Blocarea, conform Twitter RATB, este din jurul orei 8.

S-a infiintat si linia naveta 641.

Sursa poza: Facebook - Bety Martinescu

La ora 09:00, s-a reluat circulatia tramvaielor.- Conform Twitter RATB Clienti
37800429_10212325837565028_8884622627574906880_n.jpg (97.16 KB; downloaded 2927 times)

 


Re: Accidente / incidente Victor92

Blocarea troleibuzelor a durat intre 07:47->09:35
Conform Twitter RATB Clienti.

 


Re: Accidente / incidente ByOnu

Ce bine ca au si motor auxiliar troleibuzele si au putut depasi cu bine zona avariata.

...intr-o realitate paralela.

 


Re: Accidente / incidente Puss in Boots

Nici cele 100 dorite nu vor avea (daca nu ma insel) asa ca realitatea paralela va continua a fi paralela.

 


Re: Accidente / incidente zapacitu

Ce motor auxiliar, o baterie le trebuie. Suntem in era in care bateriile sunt la putere.

 


Re: Accidente / incidente icee

S-au inventat condensatorii si autobuzele care se incarca in statie...  :popa:

 


Re: Accidente / incidente Hawkuletz

Din cate am observat eu aceste solutii "paralele", fie motor diesel fie supercapacitors sau acumulatori se folosesc in situatiile in care traseul impune circulatia prin zone unde nu este posibila/practica instalarea retelei de alimentare a troleibuzelor, iar nu pentru cazuri speciale care apar totusi destul de rar. Orice solutie de genul acesta implica niste costuri suplimentare semnificative, atat initiale cat si in exploatare (masa mai mare a vehiculului, o multime de alte subansamble ce necesita intretinere periodica etc.). Mai mult, in conformitate cu buna noastra traditie daca ar exista un echipament care se foloseste odata la an, ar ramane bine-mersi de izbeliste ca oricum nu e nevoie si "merge si-asa" iar cand ar aparea nevoia ori nu porneste, ori n-are motorina, ori au disparut supercondensatorii etc. Totusi vorbim de orasul in care autobuzele Mercedes merg cu capota de la motor ridicata "ca e cald afara".

:twisted:  Nu le dati idei, acum se mai trezesc ca aaa, bun, trebuie baterii la troleibuze, se cumpara de unde trebuie si apoi nici nu e nevoie sa fie instalate, cine sa stie? Iar daca se intampla sa fie nevoie si sa lipseasca atunci, dupa caz: "la asta care a ramas aici fara sarme inca nu fusesera instalate" sau "pai au fost instalate acum mult timp si s-au degradat". :twisted:

 


Go to page:  1  ... 192 193 194 195 196 197 198  ... 371
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433469 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use