Topic: Calea Griviței - Bd. Bucureștii Noi
95 posts, 50024 views
📖 Pagination options
- dm5758
-
Posted:
-
Re: Rețeaua de troleibuz după inaugurarea stației Străulești
dm5758
Plimbând-mă pe Calea Griviței sâmbătă am observat că s-a tras o rețea nouă de trolebuz de la Gara de Nord, traversând Strada Buzești și continuând mai departe probabil pentru a se uni cu cea existentă pe Bulevardul Dacia
Plimbând-mă pe Calea Griviței sâmbătă am observat că s-a tras o rețea nouă de trolebuz de la Gara de Nord, traversând Strada Buzești și continuând mai departe probabil pentru a se uni cu cea existentă pe Bulevardul Dacia
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Reteaua de troleibuz de pe Calea Grivitei - Bucurestii N
Puss in Boots
Retea noua??? Aia e de cand lumea acolo. Poate au schimbat firele dar mira-m-as...nu circula nimic pe acolo si sunt multe alte portiuni in oras pe unde chiar ar fi nevoie de schimbat reteaua.
Retea noua??? Aia e de cand lumea acolo. Poate au schimbat firele dar mira-m-as...nu circula nimic pe acolo si sunt multe alte portiuni in oras pe unde chiar ar fi nevoie de schimbat reteaua.
- dm5758
-
Posted:
-
Re: Reteaua de troleibuz de pe Calea Grivitei - Bucurestii N
dm5758
Dar parcă pe Calea Grivitei au dat jos reteaua nefiind decât cea a lui 86 și 65 care cotește pe Strada Polizu, inainte parcă nu era retea care să traverseze strada Buzești
Dar parcă pe Calea Grivitei au dat jos reteaua nefiind decât cea a lui 86 și 65 care cotește pe Strada Polizu, inainte parcă nu era retea care să traverseze strada Buzești
- Costin
-
Posted:
-
Re: Reteaua de troleibuz de pe Calea Grivitei - Bucurestii N
Costin
Nu au demontat-o niciodata complet. Au scos doar tronsoanele care "incurcau" la momentul respectiv (de exemplu, intersectia cu Berzei cand au largit strada).
Nu au demontat-o niciodata complet. Au scos doar tronsoanele care "incurcau" la momentul respectiv (de exemplu, intersectia cu Berzei cand au largit strada).
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Reteaua de troleibuz de pe Calea Grivitei - Bucurestii N
andrei11
Costin are dreptate, trec de foarte multe ori pe acolo.
Costin are dreptate, trec de foarte multe ori pe acolo.
- mihai565
-
Posted:
-
Re: Reteaua de troleibuz de pe Calea Grivitei - Bucurestii N
mihai565
Urmare finalizarii lucrarilor la terminalul intermodal Straulesti începănd cu data de 01,01,2019 se vor lua urmatoarele masuri :
Linia 97 se va reinfiinta de a Depoul Buc Noi cu 11 troleibuze in zi de lucru(5 ture din 65,4 ture din linia 79,respectiv 2 ture din linia 86) respectiv 6 in zi de sarbatore . (3 ture din linia 65,2 ture din linia 79,respectiv un tur din linia 86 intre Straulesti si Piata Sf, Voievozi,pe Bd Bucuresti Noi,Cal Grivitei
Linia 205 si 304 vor functiona pe trasee scurtate intre capetele de liniiactuale Gara de Nord ,respectiv Piata Presei si noul terminal Straulesti.
Linia 697 se desfiinteaza !
Urmare finalizarii lucrarilor la terminalul intermodal Straulesti începănd cu data de 01,01,2019 se vor lua urmatoarele masuri :
Linia 97 se va reinfiinta de a Depoul Buc Noi cu 11 troleibuze in zi de lucru(5 ture din 65,4 ture din linia 79,respectiv 2 ture din linia 86) respectiv 6 in zi de sarbatore . (3 ture din linia 65,2 ture din linia 79,respectiv un tur din linia 86 intre Straulesti si Piata Sf, Voievozi,pe Bd Bucuresti Noi,Cal Grivitei
Linia 205 si 304 vor functiona pe trasee scurtate intre capetele de liniiactuale Gara de Nord ,respectiv Piata Presei si noul terminal Straulesti.
Linia 697 se desfiinteaza !
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Reteaua de troleibuz de pe Calea Grivitei - Bucurestii N
stefan_br
65 ar trebui desfiintat si facuta o statie pentru 86 la Sf. Voievozi. Nu vad logica pentru care trebuie pastrata linia 65 si casapite ture din 86 si 79.
65 ar trebui desfiintat si facuta o statie pentru 86 la Sf. Voievozi. Nu vad logica pentru care trebuie pastrata linia 65 si casapite ture din 86 si 79.
- mihai565
-
Posted:
-
Re: Reteaua de troleibuz de pe Calea Grivitei - Bucurestii N
mihai565
Sa ne aducem aminte cand s-a renuntat la 97,a cedat ture in 79 si 86
stefan_br wrote:
65 ar trebui desfiintat si facuta o statie pentru 86 la Sf. Voievozi. Nu vad logica pentru care trebuie pastrata linia 65 si casapite ture din 86 si 79.
Sa ne aducem aminte cand s-a renuntat la 97,a cedat ture in 79 si 86
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Reteaua de troleibuz de pe Calea Grivitei - Bucurestii N
stefan_br
Si ca in ultimii ani RATB/STB a taiat ture de peste tot pe la troleibuze deci ce au dat au avut grija sa ia in timp.
Si ca in ultimii ani RATB/STB a taiat ture de peste tot pe la troleibuze deci ce au dat au avut grija sa ia in timp.
- alliens
-
Posted:
-
Re: Reteaua de troleibuz de pe Calea Grivitei - Bucurestii N
alliens
79 circula oricum la un interval jenant ca sa mai ia ture din el. Nu s-au reparat si troleibuze in ultima perioada,de ce e nevoie de casapirea a 2 linii pentru a infiinta alta?
79 circula oricum la un interval jenant ca sa mai ia ture din el. Nu s-au reparat si troleibuze in ultima perioada,de ce e nevoie de casapirea a 2 linii pentru a infiinta alta?
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Reteaua de troleibuz de pe Calea Grivitei - Bucurestii N
punmeister
97 o sa primeasca in curand troleibuze noi avand in vedere ca Firea (si Scripcaru) a prins lozul castigator la fondul de mediu
97 o sa primeasca in curand troleibuze noi avand in vedere ca Firea (si Scripcaru) a prins lozul castigator la fondul de mediu
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Reteaua de troleibuz de pe Calea Grivitei - Bucurestii N
cris_m
O sa primeasca la anul si la multi ani. Lasati exprimarile astea optimist-amagitoare demne de publicatii propangandistice. Pana nu apar primele troleibuze la traseu, nu are rost sa va apucati de planuri, scheme etc.
O sa primeasca la anul si la multi ani. Lasati exprimarile astea optimist-amagitoare demne de publicatii propangandistice. Pana nu apar primele troleibuze la traseu, nu are rost sa va apucati de planuri, scheme etc.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Reteaua de troleibuz de pe Calea Grivitei - Bucurestii N
WT_fan06
Pe data de 1 ianuarie 2019 a fost relansată linia 97 de troleibuze. Dacă ultimul troleibuz fotografiat de către Victor și Marian înapoi în 2013, la închiderea rețelei, a fost #5119, când am aterizat la Străulești, primul troleibuz fotografiat de mine a fost #5219. Mai întâi niște poze din data de 1 ianuarie, apoi o scurtă opinie.
#5236
#5238
#5221
(#5221 și #5210 în plan secund)
#5210, #5221 și #5223 (îi mulțumesc lui @GPS pentru că m-a ajutat în a identifica acest troleibuz)
Cred că headline-ul cel mai potrivit acestui eveniment ar fi "Cetățeni șocați la vederea troleibuzelor la Străulești". Chiar o doamnă a venit la mine să mă întrebe de când au pornit troleibuzele, că "a rămas cu gura căscată când le-a văzut circulând". Toți pasagerii din troleibuz numai despre asta vorbeau. Deși era zi de sărbătoare, frecvența liniei consider că era ok-ish. Pe porțiunea buclei de întoarcere de la Străulești se auzea un zgomot deranjant de deasupra, probabil datorită rețelei neunse.
Însă, lucrul cu adevărat deranjant este incapacitatea STB de a muta bucla de întoarcere de la Sfinții Voievozi la Piața Romană. Cu un efort absolut minim rețeaua poate fi mutată. Stația Piața Romană a fost reamplasată înaintea semaforului, deci nu mai există absolut niciun conflict de trafic - troleibuzul intră în rond și apoi face virajul la stânga direct pe Magheru sens Victoriei (nu pe breteaua de pe partea cealaltă a rondului), ca apoi să se alăture traseelor 79 și 86 după intersecție. Astfel, se mută un capăt absolut inutil într-un hub de transport și linia 97 devine una mult mai utilă. Poate și mai important este faptul că astfel nu mai e nevoie de troleibuze cu autonomie.În mod halucinant, linia 97 este inclusă în acest proiect tocmai din cauza lipsei rețelei din rondul de la Romană, adică din cauza a aproximativ 30-40 de metri de rețea! Pentru o asemenea distanță este mai ineficient să ai troleibuze cu autonomie decât troleibuze simple!
Cu toate acestea, aș vrea să laud STB pentru surpriza plăcută pe care ne-a făcut-o la început de an, mai ales într-o perioadă precară din istoria troleibuzelor din București. Totuși, ca lucrul să fie făcut până la capăt, capătul de la Sfinții Voievozi TREBUIE să dispară și să reapară la Piața Romană! Este treabă de o noapte.
Pe data de 1 ianuarie 2019 a fost relansată linia 97 de troleibuze. Dacă ultimul troleibuz fotografiat de către Victor și Marian înapoi în 2013, la închiderea rețelei, a fost #5119, când am aterizat la Străulești, primul troleibuz fotografiat de mine a fost #5219. Mai întâi niște poze din data de 1 ianuarie, apoi o scurtă opinie.
#5236
DSC_0021.JPG (1.55 MB; downloaded 5906 times)
#5238
DSC_0029.JPG (1.99 MB; downloaded 5914 times)
#5221
(#5221 și #5210 în plan secund)
DSC_0039.JPG (1.87 MB; downloaded 5917 times)
#5210, #5221 și #5223 (îi mulțumesc lui @GPS pentru că m-a ajutat în a identifica acest troleibuz)
DSC_0069.JPG (1.67 MB; downloaded 5906 times)
Cred că headline-ul cel mai potrivit acestui eveniment ar fi "Cetățeni șocați la vederea troleibuzelor la Străulești". Chiar o doamnă a venit la mine să mă întrebe de când au pornit troleibuzele, că "a rămas cu gura căscată când le-a văzut circulând". Toți pasagerii din troleibuz numai despre asta vorbeau. Deși era zi de sărbătoare, frecvența liniei consider că era ok-ish. Pe porțiunea buclei de întoarcere de la Străulești se auzea un zgomot deranjant de deasupra, probabil datorită rețelei neunse.
Însă, lucrul cu adevărat deranjant este incapacitatea STB de a muta bucla de întoarcere de la Sfinții Voievozi la Piața Romană. Cu un efort absolut minim rețeaua poate fi mutată. Stația Piața Romană a fost reamplasată înaintea semaforului, deci nu mai există absolut niciun conflict de trafic - troleibuzul intră în rond și apoi face virajul la stânga direct pe Magheru sens Victoriei (nu pe breteaua de pe partea cealaltă a rondului), ca apoi să se alăture traseelor 79 și 86 după intersecție. Astfel, se mută un capăt absolut inutil într-un hub de transport și linia 97 devine una mult mai utilă. Poate și mai important este faptul că astfel nu mai e nevoie de troleibuze cu autonomie.În mod halucinant, linia 97 este inclusă în acest proiect tocmai din cauza lipsei rețelei din rondul de la Romană, adică din cauza a aproximativ 30-40 de metri de rețea! Pentru o asemenea distanță este mai ineficient să ai troleibuze cu autonomie decât troleibuze simple!
Cu toate acestea, aș vrea să laud STB pentru surpriza plăcută pe care ne-a făcut-o la început de an, mai ales într-o perioadă precară din istoria troleibuzelor din București. Totuși, ca lucrul să fie făcut până la capăt, capătul de la Sfinții Voievozi TREBUIE să dispară și să reapară la Piața Romană! Este treabă de o noapte.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Reteaua de troleibuz de pe Calea Grivitei - Bucurestii N
Victor92
Ar mai fi o varianta ca troleibuzele liniei 97 sa intoarca la Gara de Nord (de la Gara stanga spre linia 79 - reteaua e montata).
Ar mai fi o varianta ca troleibuzele liniei 97 sa intoarca la Gara de Nord (de la Gara stanga spre linia 79 - reteaua e montata).
📖 Pagination options