Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: ARHIVĂ: Știri din București (2015-2020)

1780 posts, 838219 views
 
Go to page:  1  ... 76 77 78 79 80 81 82  ... 128
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri din Bucuresti shoppy

Cred ca pana acum se mergea pe motivatia soferilor parcati ilegal ca nu au unde sa parcheze, acum ca se scumpeste parcarea legala probabil ca o sa fie mereu locuri libere in ea, asa ca nu mai tine ca nu are unde sa parcheze.

 


Re: Stiri din Bucuresti Florinds

Probabil ca se doreste ca orasul sa devina atat de "atractiv", incat lumea sa plece in alte parti sau macar sa nu mai vina alti studenti, turisti etc.. Probabil sa se doreasca si asta.

 


Re: Stiri din Bucuresti MikeT

Pana la urma vorbim despre parcare in centrul orasului, e normal sa fie mai scumpa decat in cartiere.

 


Re: Stiri din Bucuresti Florinds

Asta era mica problema (cu pretul), problema mare este ca in afara de cateva zone pe care le deserveste un metrou aglomerat fara AC, autoritatile nu iti ofera nicio alternativa decenta la masina personala.
Timpul pierdut in trafic cu transportul in comun este si de zece ori mai mare decat cu masina personala, iar conditiile de transport de persoane sunt deplorabile, intrucat intervalele de succedare sunt imense in general (cu cateva exceptii) si nu exista AC functional nici in cazul RATB.
Eu nu cred ca se va face primavara cu cativa ametiti care nu vor avea bani de parcare in centru si vor lua metroul sau RATB-ul si nici cu cele 400 autobuze care vor veni peste x ani.
Cred ca asta este marea revolutie in trafic pe care o propunea stirista.

 


Re: Stiri din Bucuresti essco

Foarte adevarat.

 


Re: Stiri din Bucuresti misterr

Primăria Capitalei vrea să cumpere 42 de autobuze electrice pe bani europeni





Primarul Capitalei, Gabriela Firea, a convocat miercuri în ședință Consiliul General al Municipiului București, pentru a discuta despre „aprobarea studiului de oportunitate” privind achiziționarea a 42 de autobuze electrice.

„În temeiul prevederilor art. 39 alin. (4) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, se convoacă Consiliul General al Municipiului Bucureşti în şedinţă de îndată în sediul său din B-dul Regina Elisabeta. Proiect de hotărâre privind aprobarea Studiului de Oportunitate pentru achiziționarea de autobuze electrice necesare îmbunătățirii transportului public de călători pe 14 trasee din Municipiul București”, se precizează în comunicatul Primăriei.

În expunerea de motive se precizează că Municipiul București este „solicitant eligibil pentru accesare de fonduri nerambursabile prin Programul Operațional Regional 2014-2030, elaborat pentru regiunea București-Ilfov.”

„Prezentul Studiu de Oportunitate este o continuare a analizelor și recomandărilor făcute în PMUD 2016-2030, privind necesitatea dotării flotei de transport public de călători cu mijloace de transport noi și moderne. În acest sens, Municipiul București, împreună cu ADITPBI și RATB au colaborat la realizarea documentelor necesare accesării de fonduri nerambursabile”, se mai precizează în expunerea de motive.

Astfel, PMB dorește „achiziționarea a 42 de autobuze electrice cu costuri minime și fără investiții și avize suplimentare.”

„În vederea realizării măsurilor din Programul Integrat de Gestionare a Calității Aerului în Municipiul București, precum și a celor din Planul de Mobilitate Urbană Durabilă București-Ilfov, Direcția Transporturi consideră că aplicarea etapei I poate fi implementată pe trasee din zona centrală”, mai informează sursa citată.

 


Re: Stiri din Bucuresti Gabi23

Modificări de trasee RATB, cu ocazia ,,Cupei Europeane de Triatlon Juniori”

Urmare desfăşurării evenimentului sportiv ,,Cupa Europeană de Triatlon Juniori”, în zilele de 22.06.2018, între orele 11:00 - 12:30, respectiv 23 şi 24.06.2018, între orele 07:00 - 20:00, se restricţionează traficul rutier pe Str. Liviu Rebreanu, între Str. Câmpia Libertății şi Bd. Nicolae Grigorescu, pe Bd. Nicolae Grigorescu, între Str. Liviu Rebreanu şi Str. Lunca Bradului, circulația vehiculelor pe Bd. Nicolae Grigorescu, sens Bd. Theodor Pallady, fiind permisă doar pe o bandă.
Având în vedere aceste măsuri, Regia Autonomă de Transport Bucureşti va modifica circulaţia mijloacelor de transport din zonă, sub coordonarea agenților de la Brigada Rutieră, astfel:

Liniile 19 şi 23 vor funcţiona pe traseul actual între terminalul ,,Zeţari”, respectiv ,,Şura Mare” şi intersecţia Bd. Camil Ressu/Str. Liviu Rebreanu, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Bd. Camil Ressu şi Bd. Theodor Pallady până la terminalul ,,Complex R.A.T.B. Titan”.

Linia 311 va funcţiona pe traseul actual între terminalul ,,Faur’’ şi intersecţia Bd. Nicolae Grigorescu/Str. Liviu Rebreanu, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Bd. Nicolae Grigorescu, Bd. Constantin Brâncuşi, Str. Baba Novac, apoi traseul de bază.

Linia 330 va funcţiona pe traseul actual, între  terminalul,,Piata Presei’’ şi intersecţia Str. Liviu Rebreanu/Str. Câmpia Libertății, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Str. Câmpia Libertății, Str. Baba Novac, Str. Constantin Brâncuşi, Bd. Nicolae Grigorescu, Str. Liviu Rebreanu, apoi traseul de bază.

http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=903

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Stiri din Bucuresti V2A

Pentru o zi, se modifică traseul liniilor 1, 10, 19 şi 34

În vederea executării unor lucrări la rețeaua de canalizare de pe Şos. Olteniței, în data de 22.06.2018, mijloacele de transport public din zonă vor circula pe trasee modificate, astfel:

Linia 1 va funcționa pe traseul: terminalul ,,Şura Mare”, Şos Olteniței, Piaţa Sudului, Cal. Văcăreşti, Şos. Mihai Bravu, Şos. Ştefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara, Şos. Nicolae Titulescu, Pasajul Basarab, Şos. Orhideelor, Bd. G-ral Vasile Milea, Bd. Timişoara, Şos. Progresului, Str. C-tin. Istrate, Şos. Viilor, Piaţa Eroii Revolutiei, terminal ,,Şura Mare”.

Linia 10 va funcționa pe traseul: terminalul ,,Şura Mare”, Şos. Giurgiului, Piaţa Eroii Revolutiei, Şos. Viilor, Str. C-tin. Istrate, Şos.  Progresului, Bd. Timisoara, Bd. G-ral Vasile Milea, Şos. Orhideelor, Pasajul Basarab, Şos. Nicolae Titulescu, Bd. Iancu de Hunedoara, Şos. Stefan cel Mare, Şos. Mihai Bravu, Cal. Văcăreşti, Şos Oltenitei, terminal ,, Şura Mare”.

Linia 19 va funcționa între terminalele ,,Complex RATB Titan” şi ,,Zețarilor”, pe Bd. Theodor Pallady, Bd. 1 Decembrie 1918, Str. Liviu Rebreanu, Bd. Camil Ressu, Şos. Mihai Bravu, Calea Vitan, Bd. Octavian Goga, Str. Nerva Traian, Pod Timpuri Noi, Bd. Gh. Şincai, Calea Şerban Vodă, Piața Eroii Revoluției, Şos Giurgiului, Str. Anghel Alexandru, Str. Zețarilor.

Linia 34 va funcționa între terminalul ,,Bd. Banu Manta” şi intersecţia Şos. Mihai Bravu/Cal. Vitan, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Calea Vitan, Bd. Octavian Goga, Str. Nerva Traian, Pod Timpuri Noi, Bd. Gh. Şincai, Calea Şerban Vodă, Piața Eroii Revoluției, Şos Giurgiului, până la terminalul ,,C.F.R. Progresul”.

Pentru preluarea călătorilor de pe traseul liniilor 1 şi 10 de tramvaie, se înfiinţează linia navetă de autobuze 610,  care va funcţiona pe Şos. Olteniţei, între terminalul ,,ROMPRIM” şi Piața Sudului.

http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=904

 


Re: Stiri din Bucuresti Victor92

Încep lucrările de separare a liniilor de tramvai 1 și 10 de traficul auto general

Primaria Capitalei prin RATB demarează mâine, 7 iulie 2018, lucrările de creare a benzii unice de transport pentru liniile de tramvai 1 și 10, prin montarea unor stâlpișori de separare a liniilor de tramvai de traficul auto.

RATB va desfășura lucrările pe două tronsoane ale traseului, și anume:

- pe B-dul Timișoara, de la intersecția cu B-dul Vasile Milea, până la intersecția cu str. Răzoare

- pe Șoseaua Viilor, de la intersecția cu str. Constantin Istrati, până la intersecția cu Calea Șerban Vodă.

Așadar, RATB îi roagă pe deținătorii de vehicule ca în următoarele zile să nu  lase mașinile parcate pe prima bandă de circulație în zonele menționate, pentru a nu îngreuna traficul și desfășurarea lucrărilor.

Săptămâna viitoare, RATB va începe montarea de garduri separatoare pe alte două tronsoane, unul cuprins între Pasaj Obor și B-dul Timișoara, pe arterele Șoseaua Ștefan cel Mare, B-dul Iancu de Hunedoara, B-dul Vasile Milea și altul pe strada Constantin Istrati, de la intersecția cu str. Progresului (Trafic Greu) până la intersecția cu Șos. Viilor.

Lungimea totală a traseului celor două linii de pe inelul central al orașului este de 21,6 km, din care 19,6 km de traseu va fi delimitat cu gard de protecție, iar circa 2 km cu stâlpi flexibili.

Traseul liniilor 1 și 10 asigură preluarea călătorilor din sudul orașului (la terminalul Romprim) și transportul acestora pe un traseu circular, care atinge cele mai importante noduri de transport, precum Piața Sudului, Constantin Brâncoveanu, Eroii Revoluției, Str. Viilor, str. Progresului, Răzoare, Pasaj Basarab, Bd. Nicolae Titulescu, Piața Victoriei, Șos. Ștefan cel Mare, Obor, Iancului, Baba Novac, Zona Dristor - Mihai Bravu, Calea Văcărești.

Prin soluția propusă, respectiv instituirea benzii proprii pentru acest traseu, se obține o viteză sporită de exploatare și o capacitate de transport cu 20% mai mare decât în prezent, aproximativ 2.700 de călători pe oră și sens, așa cum s-a întâmplat în cazul liniei 21, care s-a dovedit un mare succes.

Astfel, pe lângă creșterea ritmicității, linia 21 oferă acum posibilitatea de realizare a călătoriilor într-un timp mai scurt cu până la 20 de minute, iar pe tronsonul aglomerat de pe Șos. Colentina a scăzut cererea de transport pe liniile RATB paralele, ai căror călători au început să prefere tramvaiul. Vehiculele devenite astfel disponibile au fost utilizate pe alte linii, care aveau o cerere mai mare. Totodată, redistribuirea vehiculelor RATB creează efecte benefice pentru traficul general al orașului.

Sursa: http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=911

 


Re: Stiri din Bucuresti rosetti61

Parca ziceau ca se apuca de refacut linia pe Vasile Milea. Dupa ce pun gardurile.  :mrgreen:  :evil:

 


Re: Stiri din Bucuresti Puss in Boots

Pai acolo nu cred ca pun asa ca o sa fie mai simplu. Evident intai o separa, apoi le scot ca sa lucreze si le pun la loc. Ca la noi.

 


Re: Stiri din Bucuresti neb1

S-au pus stalpisori de cauciuc ieri pe Blv Timisoara... aceeasi Marie cu alta palarie..

 


Re: Stiri din Bucuresti Puss in Boots

Eu observasem la ora cand am trecut -sambata f devreme- ca erau pusi doar in statia de pe Timisoara sens spre Militari si foarte apropiati unii de altii (si destul de inalti) Se mentine trendul pe toata bucata sau sunt mai rariti apoi? ca daca nu sunt rariti si pusi unii mai mici atunci care e ideea pt care nu se putea pune gard? Sa roada un os si firma de stalpisori?  :lol: Oricum pe partea aia fiind si acea mica bordura si linia inaltata putin cred ca mai rar se baga cineva pe linie decat poate ar fi facut-o dincoace pe Milea.

LE: deci sunt la fel de desi peste tot..... atunci de ce nu gard?

 



Go to page:  1  ... 76 77 78 79 80 81 82  ... 128
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2422 forum members have written 433644 posts in 5400 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use