Topic: Linia 801: Bucuresti Obor - Oltenita
56 posts, 33774 views
📖 Pagination options
- George
-
Posted:
-
Re: Linia 801: Bucuresti Obor - Oltenita
George
Analfabetism urban...ăsta era un model de succes, linia aia trebuie modernizată, nu desființată!
Analfabetism urban...ăsta era un model de succes, linia aia trebuie modernizată, nu desființată!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Linia 801: Bucuresti Obor - Oltenita
andrei11
Sigur e vorba de
La ora asta sunt în regulă pe facebook...
Victor92 wrote:
Dubios ...
Sigur e vorba de
7-4-2018 11-43-48 PM.jpg (223.73 KB; downloaded 6166 times)
La ora asta sunt în regulă pe facebook...
- Puss in Boots
-
Posted:
-
- Hawkuletz
-
Posted:
-
Re: Linia 801: Bucuresti Obor - Oltenita
Hawkuletz
Chiar si cu tramvai este o masura stupida.
La ora actuala metroul este cel mai rapid mijloc de transport urban, iar aici au dreptate cei de la TFC, la Republica este conexiunea ideala intre tren si metrou, mai ales ca e capat de linie pentru ambele.
Cum naiba cand e totul functional si in sfarsit o multime de oameni folosesc transportul public, sa te apucii sa le bagi pe gat o schimbare a mijlocului de transport. Adica se da calatorul jos din tren "in camp", se inghesuie in tramvai (ca deh, e ceva mai mic decat un tren), apoi se da jos din tramvai ca sa ia metroul. Fata de a cobori din tren direct la metrou, unde capacitatea unui tren de metrou e comparabila deci nici aglomeratia nu e asa mare.
Chiar si cu tramvai este o masura stupida.
La ora actuala metroul este cel mai rapid mijloc de transport urban, iar aici au dreptate cei de la TFC, la Republica este conexiunea ideala intre tren si metrou, mai ales ca e capat de linie pentru ambele.
Cum naiba cand e totul functional si in sfarsit o multime de oameni folosesc transportul public, sa te apucii sa le bagi pe gat o schimbare a mijlocului de transport. Adica se da calatorul jos din tren "in camp", se inghesuie in tramvai (ca deh, e ceva mai mic decat un tren), apoi se da jos din tramvai ca sa ia metroul. Fata de a cobori din tren direct la metrou, unde capacitatea unui tren de metrou e comparabila deci nici aglomeratia nu e asa mare.
Pentru cetățeni este un dezastru social, anual mor zeci de oameni.(exista statistici care dovedesc acest lucru? ) Si oricum, comparativ cu zecile de mii de oameni care mor in accidente auto... Iar care victime vor si mai multe, ca deh, o parte din navetisti vor trece de la tren la inghesuiala din autobuz, dar altii vor alege masina personala, ceea ce va duce la cresterea aglomeratiei si implicit a riscului de accident.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Linia 801: Bucuresti Obor - Oltenita
andrei11
Asta cu << anual mor zeci de oameni >> este de o cretinătate absolută. PS3, se aude ?
Asta cu << anual mor zeci de oameni >> este de o cretinătate absolută. PS3, se aude ?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Linia 801: Bucuresti Obor - Oltenita
shoppy
Aceia care mor ca da trenul peste ei sunt cu mintea pe aratura si or sa moara orice ar circula pe acolo, tren, tramvai, autobuz.
Aceia care mor ca da trenul peste ei sunt cu mintea pe aratura si or sa moara orice ar circula pe acolo, tren, tramvai, autobuz.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Linia 801: Bucuresti Obor - Oltenita
ByOnu
Ma gandesc la o extindere a tramvaiului cu o a treia linie, CF, pe mijloc.
Ma gandesc la o extindere a tramvaiului cu o a treia linie, CF, pe mijloc.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Linia 801: Bucuresti Obor - Oltenita
Puss in Boots
@Hawkuletz, pana face cineva metrou acolo bagam tramvaiul de 100 de ori, nu e deloc stupid. Dar poate ramane trenul, acordata putina tlc liniei respective si nu are dracul se ce sa fie asa negru.
@Hawkuletz, pana face cineva metrou acolo bagam tramvaiul de 100 de ori, nu e deloc stupid. Dar poate ramane trenul, acordata putina tlc liniei respective si nu are dracul se ce sa fie asa negru.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Linia 801: Bucuresti Obor - Oltenita
andrei11
Problema acolo estre linia RATB 103, poate și vreo școală / magazin alimentar local.
Totuși trenurile circulă cu viteză redusă pe acea secțiune, sunt observabile, nu sunt de nevăzut / neauzit.
Gara CFR de la Republica, ținând cont și de configurația străzilor de acolo trebuie să rămână. Știu destul de bine zona, circul de multe ori pe acolo.
Mă înșel eu, sau la americani ( SUA ) sunt linii ferate prin mijlocul orașului ? Nu am timp acum de căutat fotografii, dar sigur sunt. Și pe la indieni/ pachistanezi cu siguranță. Dacă la americani sunt o curiozitate, la indieni/ pachistanezi chiar sunt funcționale.
Problema acolo estre linia RATB 103, poate și vreo școală / magazin alimentar local.
Totuși trenurile circulă cu viteză redusă pe acea secțiune, sunt observabile, nu sunt de nevăzut / neauzit.
Gara CFR de la Republica, ținând cont și de configurația străzilor de acolo trebuie să rămână. Știu destul de bine zona, circul de multe ori pe acolo.
Mă înșel eu, sau la americani ( SUA ) sunt linii ferate prin mijlocul orașului ? Nu am timp acum de căutat fotografii, dar sigur sunt. Și pe la indieni/ pachistanezi cu siguranță. Dacă la americani sunt o curiozitate, la indieni/ pachistanezi chiar sunt funcționale.
- Hawkuletz
-
Posted:
-
Re: Linia 801: Bucuresti Obor - Oltenita
Hawkuletz
Mai aproape de americani sunt si aici in Europa, de pilda celebra linie Bernina care circula la 1m de zidul casei, cu trecere la nivel ca se iesi din curte:
din jurnal:
Dar deh, pana si italienii sunt mai europeni ca noi!
edit:
si @Puss in Boots nu mai bine lasa trenul unde e? Eu asta incercam sa spun.
Mai aproape de americani sunt si aici in Europa, de pilda celebra linie Bernina care circula la 1m de zidul casei, cu trecere la nivel ca se iesi din curte:
din jurnal:
am ajuns in Tirano, cu zidurile caselor atat de aproape incat aproape le puteam atinge cu mana. De fapt uneori nici nu am mai avut curaj sa stau cu capul scos pe geam. Din nou mergem pe strada, pe langa case din ale caror curti oamenii nu pot iesi cu masina decat cu mare grija, sa nu dea trenul peste ei. Ceea ce implica un nivel de civilizatie rutiera destul de ridicat pentru italieni
Dar deh, pana si italienii sunt mai europeni ca noi!
edit:
si @Puss in Boots nu mai bine lasa trenul unde e? Eu asta incercam sa spun.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Linia 801: Bucuresti Obor - Oltenita
Costin
Nu voiau ei, parca, sa duca Dudesti-Pantelimon prin curtea Republica si Faur (exproprieri) pana in 1 Decembrie? Sa faca asta, cu pasaj peste calea ferata si Bd. Basarabia si au rezolvat problema intersectiei.
Nu voiau ei, parca, sa duca Dudesti-Pantelimon prin curtea Republica si Faur (exproprieri) pana in 1 Decembrie? Sa faca asta, cu pasaj peste calea ferata si Bd. Basarabia si au rezolvat problema intersectiei.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Linia 801: Bucuresti Obor - Oltenita
andrei11
Problema nu e la auto, problema e la cetățeanul care "sare" peste calea ferată să ia 103 spre metrou.
Așa cum am mai spus, în plus poate e vreo școală pe acolo, un magazin alimentar.
Pasajul de care vorbești are o problemă la demolări / exproprieri.
Problema nu e la auto, problema e la cetățeanul care "sare" peste calea ferată să ia 103 spre metrou.
Așa cum am mai spus, în plus poate e vreo școală pe acolo, un magazin alimentar.
Pasajul de care vorbești are o problemă la demolări / exproprieri.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Linia 801: Bucuresti Obor - Oltenita
Costin
PS3 zicea ca vrea sa faca strapungerea asta. Parca.
Cu cetatenii e simplu, garduri si pasarele pietonale peste CF si Sos. Industriilor, in dreptul fiecarei treceri de pietoni. Hai ca se poate, a facut Otopeniul pasarele cu lift...
PS3 zicea ca vrea sa faca strapungerea asta. Parca.
Cu cetatenii e simplu, garduri si pasarele pietonale peste CF si Sos. Industriilor, in dreptul fiecarei treceri de pietoni. Hai ca se poate, a facut Otopeniul pasarele cu lift...
- aztec
-
Posted:
-
Re: Linia 801: Bucuresti Obor - Oltenita
aztec
Ai o sosea cu 2 benzi pe sens.
Cam de nicaieri spre niciunde...
Sa o faci ca bulevardul Unirii...
Logic ar fi fost sa prelungesti linia pana la Morarilor. În loc sa o desfiintezi,... a scuze, pe aia au desfiintat-o deja. E scump terenul...
Pai si sa desfiintezi trenul si sa bagi tramvaie..
Trenul trece de 8 ori pe zi(sa zicem) deci 16 treceri
Tramvaiul ar fi linie dubla. Și macar 4 pe ora... deci mult mai multe treceri pe zi.
Procentual riscul e mult mai mare de accident la tramvai.
Si daca faci si separatie cu gard, nu ai castigat nimic.
Se gandeste primaria la siguranta? Sa le faca treceri la nivel sau subterane pt pietoni cu semnalizare. Oricum trenul trece la ore fixe si cine sta in zona stie orarul.
Primaria sa faca curat in zona, sa amenajeze cateva zona si sa vada apoi .
Eu odata am luat trenul din zona.
Si pt ca am pierdut trenul la Republica, am luat taxiul si l-am prins la Catelu. Sincer nu am observat aglomeratia aia atat de mare incat sa necesite 4 benzi pe sens...
Asta e din ciclu sa avem idei tampite si9 sa le punem in aplicare.
Ai o sosea cu 2 benzi pe sens.
Cam de nicaieri spre niciunde...
Sa o faci ca bulevardul Unirii...
Logic ar fi fost sa prelungesti linia pana la Morarilor. În loc sa o desfiintezi,... a scuze, pe aia au desfiintat-o deja. E scump terenul...
Pai si sa desfiintezi trenul si sa bagi tramvaie..
Trenul trece de 8 ori pe zi(sa zicem) deci 16 treceri
Tramvaiul ar fi linie dubla. Și macar 4 pe ora... deci mult mai multe treceri pe zi.
Procentual riscul e mult mai mare de accident la tramvai.
Si daca faci si separatie cu gard, nu ai castigat nimic.
Se gandeste primaria la siguranta? Sa le faca treceri la nivel sau subterane pt pietoni cu semnalizare. Oricum trenul trece la ore fixe si cine sta in zona stie orarul.
Primaria sa faca curat in zona, sa amenajeze cateva zona si sa vada apoi .
Eu odata am luat trenul din zona.
Si pt ca am pierdut trenul la Republica, am luat taxiul si l-am prins la Catelu. Sincer nu am observat aglomeratia aia atat de mare incat sa necesite 4 benzi pe sens...
Asta e din ciclu sa avem idei tampite si9 sa le punem in aplicare.
📖 Pagination options