Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
1638 posts, 489715 views
📖 Pagination options
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
mindmasster
@Golmund: Te cred ce spune copilul tau da daca noi , ROMANIA, incepem sa ne comparam cu Deutschland la capitolul Autobahn e grav (foarte grav chiar). Din start nu are rost . Iti o singura chestie . 12000 km comparativ cu 330 km ? Si cred ca am incheiat aici acest subiect . Serios ,chiar nu se merita . Noi ne bucuram ca se lucreaza la 2 poduri hobante si 250 km de autostrada si ei fac autostrazi cu 5 benzi/sens + nu stiu cate poduri suspendate.
@Golmund: Te cred ce spune copilul tau da daca noi , ROMANIA, incepem sa ne comparam cu Deutschland la capitolul Autobahn e grav (foarte grav chiar). Din start nu are rost . Iti o singura chestie . 12000 km comparativ cu 330 km ? Si cred ca am incheiat aici acest subiect . Serios ,chiar nu se merita . Noi ne bucuram ca se lucreaza la 2 poduri hobante si 250 km de autostrada si ei fac autostrazi cu 5 benzi/sens + nu stiu cate poduri suspendate.
- neder
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
neder
@Andrei11
Tocmai ca nu s-a facut asta. Au ramas intersectii la nivel. Acele poduri nu rezolva decat jumatate din problema.
@Andrei11
desfiintarea intersectiilor la nivel
Tocmai ca nu s-a facut asta. Au ramas intersectii la nivel. Acele poduri nu rezolva decat jumatate din problema.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Dominatrix
Pai in paginile anterioare s-a spus ca trecerile la nivel se desfiinteaza, si se vor folosi giratoriile spre Stefanesti, respectiv Tunari pentru viraje + viraje la stanga in mijlocul centurii.
Deci pana la urma cum e, se desfiinteaza sau nu? Si daca nu se desfiinteaza, atunci cei care traverseaza calea ferata vor avea in continuare prioritate, avand in vedere ca nu exista banda speciala de accelerare pentru intrarea pe centura?
Pai in paginile anterioare s-a spus ca trecerile la nivel se desfiinteaza, si se vor folosi giratoriile spre Stefanesti, respectiv Tunari pentru viraje + viraje la stanga in mijlocul centurii.
Deci pana la urma cum e, se desfiinteaza sau nu? Si daca nu se desfiinteaza, atunci cei care traverseaza calea ferata vor avea in continuare prioritate, avand in vedere ca nu exista banda speciala de accelerare pentru intrarea pe centura?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
andrei11
Prin "intersectii la nivel" m-am referit la intersectiile de drumuri si nu la intersectarea drumului cu calea ferata.
Dupa ce se va da drumuri la poduri avem urmatoarele facilitati :
- Centura si razele care penetreaza in Bucuresti au prioritate, fiind pe planuri diferite ( pod ).
- Se desfiinteaza barierele.
In plus pe raza apare un sensgiratoriu care reglementeaza prioritatea cu breteaua de acces pe centura.
Mai mult nu s-a putut realiza, dar e mai bine decat cum era inainte.
Repet, daca centura - benzile exterioare - beneficiau si de un pasaj subteran totul era OK 100 %.
@ mihai_tomaro. Care putere decizionala si la ce ? Eu activez pe forum ca si participant la discutii, nu am nici in clin nici in maneca cu lucrarile de pe centura. Daca s-a inteles asa ceva scuze, nu vreau sa creez confuzii.
Pe masura ce se incheie lucrarile la poduri si poate cineva sa ne spuna configuratia finala a intersectiilor, e perfect. Eu nu fac altceva decat sa-mi dau cu presupusul.
Pe la Stefanesti am trecut zilnic in perioada 1990 - 2007 si de 4 ori / an din 2007 pana acum ( ultima data in 7 Noiembrie 2010 )
Prin "intersectii la nivel" m-am referit la intersectiile de drumuri si nu la intersectarea drumului cu calea ferata.
Dupa ce se va da drumuri la poduri avem urmatoarele facilitati :
- Centura si razele care penetreaza in Bucuresti au prioritate, fiind pe planuri diferite ( pod ).
- Se desfiinteaza barierele.
In plus pe raza apare un sensgiratoriu care reglementeaza prioritatea cu breteaua de acces pe centura.
Mai mult nu s-a putut realiza, dar e mai bine decat cum era inainte.
Repet, daca centura - benzile exterioare - beneficiau si de un pasaj subteran totul era OK 100 %.
@ mihai_tomaro. Care putere decizionala si la ce ? Eu activez pe forum ca si participant la discutii, nu am nici in clin nici in maneca cu lucrarile de pe centura. Daca s-a inteles asa ceva scuze, nu vreau sa creez confuzii.
Pe masura ce se incheie lucrarile la poduri si poate cineva sa ne spuna configuratia finala a intersectiilor, e perfect. Eu nu fac altceva decat sa-mi dau cu presupusul.
Pe la Stefanesti am trecut zilnic in perioada 1990 - 2007 si de 4 ori / an din 2007 pana acum ( ultima data in 7 Noiembrie 2010 )
- sstefan
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
sstefan
Conflictul de trafic de la Stefanesti poate fi rezolvat prin crearea unui nod rutier pe Autostrada Bucuresti-Ploiesti in dreptul localitatii (oricum exista un pod in plan). Astfel s-ar putea interzice virajul la stanga in dreptul actualului pasaj Stefanesti, fiind folosit nodul rutier A3-Centura Bucuresti.
Intre timp pe tronsonul Chitila-Mogosoaia s-a ajuns cu asfaltul la ~50metri de giratoriul de pe DN1A
Conflictul de trafic de la Stefanesti poate fi rezolvat prin crearea unui nod rutier pe Autostrada Bucuresti-Ploiesti in dreptul localitatii (oricum exista un pod in plan). Astfel s-ar putea interzice virajul la stanga in dreptul actualului pasaj Stefanesti, fiind folosit nodul rutier A3-Centura Bucuresti.
Intre timp pe tronsonul Chitila-Mogosoaia s-a ajuns cu asfaltul la ~50metri de giratoriul de pe DN1A
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Goldmund
@mindmasster,
Fiul meu nu e nici increzut, gomos sau rautacios, insa el poate compara ceva cu doar ce stie cel mai bine, cu tara in care s-a nascut si prin care a calatorit cel mai mult, dar si cu ce a vazut de cateva ori in Romania in ultimii 20 de ani. Ai dreptate in privinta infrastructurii germane, insa eu imi dorec din tot sufletul ca ceea ce se construieste azi si maine in Romania sa fie la nivelul german(stii proverbul englez "sunt prea sarac sa ma imbrac ieftin"), nu cantitiv, insa calitativ (idei, rezolvari de noduri rutiere, etc.) Germania are nevoie de autostrazi mai late decat Romania si pentru ca are peste 50 milioane de autovehicule si un tranzit imens, urias, cum nici o tara din UE nu are(si cred ca din lume!)Eu as vrea doar sa imprumutam/preluam ideile germane.
Si acum ma intorc la ceea ce am scris de curand - pentru ca vad ca au aparut din nou desenele cu cateva intersectii la sol...pe CB.
Parerea mea este ca un pod precum Pasajul de la Tunari costa in jur de 6-8 milioane de euro.Cu cca. inca doua milioane de euro s-ar rezolva nu doar "barierele", dar s-ar rezolva si intersectiile la acelasi nivel pe CB!
In primul rand este nevoie de doua "giratoare",la capetele pasajului.Dinspre Bucuresti o bretea peste cf care coboara la dreapta spre A2, la fel o bretea dinstre Otopeni care "urca" pe pasaj spre Bucuresti, peste cf. (aceste solutii sunt pentru pasajele Tunari si Stefanesti, nu si pentru A3 cu CB)
Astfel s-ar realiza o circulatie fluida pe CB, ca pe o sosea - express!
@mindmasster,
Fiul meu nu e nici increzut, gomos sau rautacios, insa el poate compara ceva cu doar ce stie cel mai bine, cu tara in care s-a nascut si prin care a calatorit cel mai mult, dar si cu ce a vazut de cateva ori in Romania in ultimii 20 de ani. Ai dreptate in privinta infrastructurii germane, insa eu imi dorec din tot sufletul ca ceea ce se construieste azi si maine in Romania sa fie la nivelul german(stii proverbul englez "sunt prea sarac sa ma imbrac ieftin"), nu cantitiv, insa calitativ (idei, rezolvari de noduri rutiere, etc.) Germania are nevoie de autostrazi mai late decat Romania si pentru ca are peste 50 milioane de autovehicule si un tranzit imens, urias, cum nici o tara din UE nu are(si cred ca din lume!)Eu as vrea doar sa imprumutam/preluam ideile germane.
Si acum ma intorc la ceea ce am scris de curand - pentru ca vad ca au aparut din nou desenele cu cateva intersectii la sol...pe CB.
Parerea mea este ca un pod precum Pasajul de la Tunari costa in jur de 6-8 milioane de euro.Cu cca. inca doua milioane de euro s-ar rezolva nu doar "barierele", dar s-ar rezolva si intersectiile la acelasi nivel pe CB!
In primul rand este nevoie de doua "giratoare",la capetele pasajului.Dinspre Bucuresti o bretea peste cf care coboara la dreapta spre A2, la fel o bretea dinstre Otopeni care "urca" pe pasaj spre Bucuresti, peste cf. (aceste solutii sunt pentru pasajele Tunari si Stefanesti, nu si pentru A3 cu CB)
Astfel s-ar realiza o circulatie fluida pe CB, ca pe o sosea - express!
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
mindmasster
Ce este ala " binder " daca nu te superi sub?
subway guru wrote:
Am trecut azi prin giratoriul de la DN1A/CB si avansasera cu binderul pana la 100m de intersectie venind dinspre Chitila...
Ce este ala " binder " daca nu te superi sub?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
subway guru
De ce ce sa ma supar dragule @mindmasster???
Binderul este asfaltul ala mai grosier peste care se asterne 'uzura', stratul de la suprafata pe care se ruleaza...
Nota Bene: explicatia e fara 'pretentii stiintifice', dar pentru intelesul tuturor...
Savantii si wikipedistii sunt invitatii mei pentru explicatiile 'academice'...
Si inca o rugaminte de la 'guru':
cand vorbiti despre betoane spunem ca 'se toarna', cand e vorba de asfalturi spunem ca 'se astern'...
Tot asa, doar pentru sporirea gradului de 'indemanare' in folosirea dragei noastre limbi romanesti!
Cu cea mai mare placere si sper sa foloseasca...
De ce ce sa ma supar dragule @mindmasster???
Binderul este asfaltul ala mai grosier peste care se asterne 'uzura', stratul de la suprafata pe care se ruleaza...
Nota Bene: explicatia e fara 'pretentii stiintifice', dar pentru intelesul tuturor...
Savantii si wikipedistii sunt invitatii mei pentru explicatiile 'academice'...
Si inca o rugaminte de la 'guru':
cand vorbiti despre betoane spunem ca 'se toarna', cand e vorba de asfalturi spunem ca 'se astern'...
Tot asa, doar pentru sporirea gradului de 'indemanare' in folosirea dragei noastre limbi romanesti!
Cu cea mai mare placere si sper sa foloseasca...
- vancouver
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
vancouver
in limba germana:
binden=a lega
binder este stratul de legatura al asfaltului; asfaltul se toarna in trei straturi: de baza, binder si de uzura. difera intre ele prin marimea agregatelor, adica al pietricelelor din componenta. Stratul de uzura este cel cu agregatele cele mai mici. Bine, asta e teoria.
Asadar se poate spune ca toarna stratul intermediar de asfalt.
Ce este ala " binder " daca nu te superi sub?
in limba germana:
binden=a lega
binder este stratul de legatura al asfaltului; asfaltul se toarna in trei straturi: de baza, binder si de uzura. difera intre ele prin marimea agregatelor, adica al pietricelelor din componenta. Stratul de uzura este cel cu agregatele cele mai mici. Bine, asta e teoria.
Asadar se poate spune ca toarna stratul intermediar de asfalt.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
subway guru
@vancouver:
Asfaltul SE ASTERNE!!!
Restul e perfect corect. (Asfaltul turnat e alta branza in alta traista, e pe cale de disparitie si-l mai vedem doar pe la trotuare sau pe liniile de tramvai).
Rezumand, binderul la care ma refeream e 'penultimul strat' al imbracamintii asfaltice a drumului.
O seara buna!
@vancouver:
Asfaltul SE ASTERNE!!!
Restul e perfect corect. (Asfaltul turnat e alta branza in alta traista, e pe cale de disparitie si-l mai vedem doar pe la trotuare sau pe liniile de tramvai).
Rezumand, binderul la care ma refeream e 'penultimul strat' al imbracamintii asfaltice a drumului.
O seara buna!
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
mindmasster
Cat de penibil arata "autostrada "cu stalpii aia in mijloc . Mai este mult de munca si pe sectoru asta . Mai ales la pod, la Chitila . Ce mai asteapta sectiunea de tablier ca este la sol de 1 saptamana.
Cat de penibil arata "autostrada "cu stalpii aia in mijloc . Mai este mult de munca si pe sectoru asta . Mai ales la pod, la Chitila . Ce mai asteapta sectiunea de tablier ca este la sol de 1 saptamana.
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
ionescu63
Pe masura ce se finalizeaza portiune de nord a CB, trbuie sa avem in vederea si partea de sud a acesteia. Cel putin portiunea de la A2 catre iesirea spre Giurgiu - pod peste Dunare o vad foarte importanta.
Din cate stiu cele tre(?) sectoare din sud au fost scoase la licitatie. Stie cineva mai mult?
Pe masura ce se finalizeaza portiune de nord a CB, trbuie sa avem in vederea si partea de sud a acesteia. Cel putin portiunea de la A2 catre iesirea spre Giurgiu - pod peste Dunare o vad foarte importanta.
Din cate stiu cele tre(?) sectoare din sud au fost scoase la licitatie. Stie cineva mai mult?
- Nightwolf
-
Posted:
-
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
ionescu63
Ma gandesc ca, din traficul de pe centura, o parte va iesii spre Constanta iar o parte va iesii pe directia Giurgiu - pod Dunare (evident traficul care tranziteaza centura si nu are treaba cu Bucurestiul)
Ma gandesc ca, din traficul de pe centura, o parte va iesii spre Constanta iar o parte va iesii pe directia Giurgiu - pod Dunare (evident traficul care tranziteaza centura si nu are treaba cu Bucurestiul)
📖 Pagination options