Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare și lărgire Centura București (DNCB)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

1638 posts, 489715 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 20 21 22 23 24 25 26  ... 117
 
 

📖 Pagination options
Re: CENTURA BUCURESTI mindmasster

@Golmund: Te cred ce spune copilul tau  da daca noi , ROMANIA, incepem sa ne comparam cu Deutschland la capitolul Autobahn e grav (foarte grav chiar). Din start nu are rost . Iti o singura chestie . 12000 km comparativ cu 330 km ?  Si cred ca am incheiat aici acest subiect . Serios ,chiar nu se merita . Noi ne bucuram ca se lucreaza la 2 poduri hobante si   250 km de autostrada si ei  fac autostrazi cu 5 benzi/sens  + nu stiu cate poduri suspendate.

 


Re: CENTURA BUCURESTI neder

@Andrei11

desfiintarea intersectiilor la nivel


Tocmai ca nu s-a facut asta. Au ramas intersectii la nivel. Acele poduri nu rezolva decat jumatate din problema.

 


Re: CENTURA BUCURESTI Dominatrix

Pai in paginile anterioare s-a spus ca trecerile la nivel se desfiinteaza, si se vor folosi giratoriile spre Stefanesti, respectiv Tunari pentru viraje + viraje la stanga in mijlocul centurii.

Deci pana la urma cum e, se desfiinteaza sau nu? Si daca nu se desfiinteaza, atunci cei care traverseaza calea ferata vor avea in continuare prioritate, avand in vedere ca nu exista banda speciala de accelerare pentru intrarea pe centura?

 


Re: CENTURA BUCURESTI andrei11

Prin "intersectii la nivel" m-am referit la intersectiile de drumuri si nu la intersectarea drumului cu calea ferata.
Dupa ce se va da drumuri la poduri avem urmatoarele facilitati :
- Centura si razele care penetreaza in Bucuresti au prioritate, fiind pe planuri diferite ( pod ).
- Se desfiinteaza barierele.
In plus pe raza apare un sensgiratoriu care reglementeaza prioritatea cu breteaua de acces pe centura.
Mai mult nu s-a putut realiza, dar e mai bine decat cum era inainte.
Repet, daca centura  - benzile exterioare - beneficiau si de un pasaj subteran totul era OK 100 %.
@ mihai_tomaro. Care putere decizionala si la ce ? Eu activez pe forum ca si participant la discutii, nu am nici in clin nici in maneca cu lucrarile de pe centura. Daca s-a inteles asa ceva scuze, nu vreau sa creez confuzii.
Pe masura ce se incheie lucrarile la poduri si poate cineva sa ne spuna configuratia finala a intersectiilor, e perfect. Eu nu fac altceva decat sa-mi dau cu presupusul.
Pe la Stefanesti am trecut zilnic in perioada 1990 - 2007 si de 4 ori / an din 2007 pana acum ( ultima data in 7 Noiembrie 2010 )

 


Re: CENTURA BUCURESTI sstefan

Conflictul de trafic de la Stefanesti poate fi rezolvat prin crearea unui nod rutier pe Autostrada Bucuresti-Ploiesti in dreptul localitatii (oricum exista un pod in plan). Astfel s-ar putea interzice virajul la stanga in dreptul actualului pasaj Stefanesti, fiind folosit nodul rutier A3-Centura Bucuresti.

Intre timp pe tronsonul Chitila-Mogosoaia s-a ajuns cu asfaltul la ~50metri de giratoriul de pe DN1A  :)

 


Re: CENTURA BUCURESTI Goldmund

@mindmasster,
Fiul meu nu e nici increzut, gomos sau rautacios, insa el poate compara ceva cu doar ce stie cel mai bine, cu tara in care s-a nascut si prin care a calatorit cel mai mult, dar si cu ce a vazut de cateva ori in Romania in ultimii 20 de ani. Ai dreptate in privinta infrastructurii germane, insa eu imi dorec din tot sufletul ca ceea ce se construieste azi si maine in Romania sa fie la nivelul german(stii proverbul englez "sunt prea sarac sa ma imbrac ieftin"), nu cantitiv, insa calitativ (idei, rezolvari de noduri rutiere, etc.) Germania are nevoie de autostrazi mai late decat Romania si pentru ca are peste 50 milioane de autovehicule si un tranzit imens, urias, cum nici o tara din UE nu are(si cred ca din lume!)Eu as vrea doar sa imprumutam/preluam ideile germane.
Si acum ma intorc la ceea ce am scris de curand - pentru ca vad ca au aparut din nou desenele cu cateva intersectii la sol...pe CB.
Parerea mea este ca un pod precum Pasajul de la Tunari costa in jur de 6-8 milioane de euro.Cu cca. inca doua milioane de euro s-ar rezolva nu doar "barierele", dar s-ar rezolva si intersectiile la acelasi nivel pe CB!
In primul rand este nevoie de doua "giratoare",la capetele pasajului.Dinspre Bucuresti o bretea peste cf care coboara la dreapta spre A2, la fel o bretea dinstre Otopeni care "urca" pe pasaj spre Bucuresti, peste cf. (aceste solutii sunt pentru pasajele Tunari si Stefanesti, nu si pentru A3 cu CB)
Astfel  s-ar realiza o circulatie fluida pe CB, ca pe o sosea - express!

 


Re: CENTURA BUCURESTI mindmasster

subway guru wrote:
Am trecut azi prin giratoriul de la DN1A/CB si avansasera cu binderul pana la 100m de intersectie venind dinspre Chitila...


Ce este ala " binder " daca nu te superi sub?

 


Re: CENTURA BUCURESTI subway guru

De ce ce sa ma supar dragule @mindmasster???
Binderul este asfaltul ala mai grosier peste care se asterne 'uzura', stratul de la suprafata pe care se ruleaza...
Nota Bene: explicatia e fara 'pretentii stiintifice', dar pentru intelesul tuturor...
Savantii si wikipedistii sunt invitatii mei pentru explicatiile 'academice'...
Si inca o rugaminte de la 'guru':
cand vorbiti despre betoane spunem ca 'se toarna', cand e vorba de asfalturi spunem ca 'se astern'...
Tot asa, doar pentru sporirea gradului de 'indemanare' in folosirea dragei noastre limbi romanesti!
Cu cea mai mare placere si sper sa foloseasca...

 


Re: CENTURA BUCURESTI vancouver

Ce este ala " binder " daca nu te superi sub?


in limba germana:
binden=a lega

binder este stratul de legatura al asfaltului; asfaltul se toarna in trei straturi: de baza, binder si de uzura. difera intre ele prin marimea agregatelor, adica al pietricelelor din componenta. Stratul de uzura este cel cu agregatele cele mai mici. Bine, asta e teoria.

Asadar se poate spune ca toarna stratul intermediar de asfalt.

 


Re: CENTURA BUCURESTI subway guru

@vancouver:
Asfaltul SE ASTERNE!!!
Restul e perfect corect. (Asfaltul turnat e alta branza in alta traista, e pe cale de disparitie si-l mai vedem doar pe la trotuare sau pe liniile de tramvai).
Rezumand, binderul la care ma refeream e 'penultimul strat' al imbracamintii asfaltice a drumului.
O seara buna!

 


Re: CENTURA BUCURESTI mindmasster

Cat de penibil arata "autostrada "cu stalpii aia in mijloc  :lol: . Mai este mult de munca si pe sectoru asta . Mai ales la pod, la Chitila . Ce mai asteapta sectiunea de tablier ca este la sol de 1 saptamana.

 


Re: CENTURA BUCURESTI ionescu63

Pe masura ce se finalizeaza portiune de nord a CB, trbuie sa avem in vederea si partea de sud a acesteia. Cel putin portiunea de la A2 catre iesirea spre Giurgiu - pod peste Dunare o vad foarte importanta.
Din cate stiu cele tre(?) sectoare din sud au fost scoase la licitatie. Stie cineva mai mult?

 


Re: CENTURA BUCURESTI Nightwolf

Ce treaba are podul peste Dunare cu CB?? Ca nu ma prind...

 


Re: CENTURA BUCURESTI ionescu63

Ma gandesc ca, din traficul de pe centura, o parte va iesii spre Constanta iar o parte va iesii pe directia Giurgiu - pod Dunare (evident traficul care tranziteaza centura si nu are treaba cu Bucurestiul)

 


Go to page:  1  ... 20 21 22 23 24 25 26  ... 117
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare și lărgire Centura București (DNCB)  • 
Choose destination

Since our 2409 forum members have written 432331 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use