Zona metropolitană BucureștiTotul despre BucureștiInfrastructura, utilitățile și serviciile publice din București

 

Topic: Generalități despre parcări

389 posts, 94396 views
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 28
 
 

📖 Pagination options
Re: Generalități despre parcări 1689

he he... Stie cineva cit costa parcarea *pe ora* acolo ?

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti misterr

10 lei/oră, posibil tarif de exploatare a parcărilor din centrul Capitalei





Primăria Capitalei ar putea aproba tarifele de exploatare a parcărilor din Bucureşti, tarife care pot ajunge la 10 lei pe oră, cu TVA, în Zona 0 a Bucureştiului, potrivit unui proiect de hotărâre care urmează să fie analizat joi în şedinţa CJ.

În prezent, parcările publice din Capitală au un tarif de 1,5 lei pe oră.

Tariful aplicabil pentru Zona 0 a Capitalei ar putea fi de 10 lei/oră, cu TVA, tarif unic, de luni până duminică, tarif ce permite doar utilizarea unui loc de parcare, fără rezervarea sau nominalizarea locului de parcare. Parcarea este limitată la o durată de maximum 2 ore, iar după expirare se va aplica o suprataxare cu dublul tarifului iniţial.

Tariful va fi de 10 lei pe oră, plus TVA, 24 de ore din 24, 30 de zile pe lună, pentru unităţile hoteliere, complexe comerciale, săli de spectacole, baze sportive. Pentru riverani, tariful ar fi de 120 de lei pe lună, cu TVA.

Zona 0 cuprinde locurile de parcare special amenajate în patru zone, potrivit proiectului.

Prima zonă este cea a parcajului subteran Intercontinetal (N. Bălcescu – C.A. Rosetti – D. Gerota – J. L. Calderon – T. Arghezi – Carol I).

A doua zonă este cea a parcajului subteran din Piaţa Unversităţii (N. Bălcescu – I. Câmpineanu – Calea Victoriei – Splaiul Independenţei – I. C. Brătianu).

A treia zonă este cea a parcajului suprateran Cocor (I. C. Brătianu – Sf. Vineri – Calea Moşilor – H. Botev – C. Coposu).

A patra zonă este cea a parcajului suprateran Unirea (C. Coposu – M. Basarab – Mircea Vodă – Unirii - Brătianu).

În Zona 1 a Capitalei (Piaţa Victoriei – Iancu de Hunedoara – Polonă – Şincai – Mărăşeşti – Berzei – Buzeşti), tariful este de 5 lei pe oră, cu TVA, în intervalul 06.01 – 18.00, şi de 2,5 lei pe oră în intervalul 18.01 – 06.00.

În Zona 2 (aflată între Zona 1 şi limita oraşului), tarifele sunt de 2,5 lei/oră în intervalul 06.01 – 18.00, şi de 1,5 lei pe oră în intervalul 18.01 – 06.00.

 


Re: Generalități despre parcări misterr

Consiliul General al Capitalei a aprobat noile prețuri ale parcărilor din București





Consiliul General al Municipiului Bucureşti (CGMB) a aprobat tarifele de exploatare a parcărilor din Bucureşti.

Aceste tarife pot ajunge la 10 lei pe oră, cu TVA, în zona centrală a Bucureştiului.

În prezent, parcările publice din Capitală au un tarif de 1,5 lei pe oră.

Proiectul de hotărâre a fost aprobat cu 31 de voturi „pentru”, două voturi „împotrivă” şi 16 abţineri.

„În PMUD-ul aprobat anul trecut se prevede elaborarea unei strategii pentru zona centrală. Nu a fost implementată strategia, dar modificăm acum tarifele. Am aprobat acum două luni alt proiect cu alte tarife. Ce s-a schimbat? Pe de altă parte, noi creştem foarte mult preţurile de parcare în unele zone, dar nu facem nimic cu maşinile parcate pe trotuar”, a atras atenţia consilierul USR Bogdan Stroe.

La rândul lui, consilierul general PNL Ciprian Ciucu a spus că Planul Integrat pentru Calitatea Aerului nu cuprinde norme pentru cazurile în care cetăţenii refuză plata parcării.

În prezent, parcările publice din Capitală au un tarif de 1,5 lei pe oră.

Tariful aplicabil pentru Zona 0 a Capitalei ar putea fi de 10 lei/oră, cu TVA, tarif unic, de luni până duminică, tarif ce permite doar utilizarea unui loc de parcare, fără rezervarea sau nominalizarea locului de parcare. Parcarea este limitată la o durată de maximum 2 ore, iar după expirare se va aplica o suprataxare cu dublul tarifului iniţial.

Tariful va fi de 10 lei pe oră, plus TVA, 24 de ore din 24, 30 de zile pe lună, pentru unităţile hoteliere, complexe comerciale, săli de spectacole, baze sportive. Pentru riverani, tariful ar fi de 120 de lei pe lună, cu TVA.

Zona 0 cuprinde locurile de parcare special amenajate în patru zone, potrivit proiectului.

Prima zonă este cea a parcajului subteran Intercontinetal (N. Bălcescu – C.A. Rosetti – D. Gerota – J. L. Calderon – T. Arghezi – Carol I).

A doua zonă este cea a parcajului subteran din Piaţa Unversităţii (N. Bălcescu – I. Câmpineanu – Calea Victoriei – Splaiul Independenţei – I. C. Brătianu).

A treia zonă este cea a parcajului suprateran Cocor (I. C. Brătianu – Sf. Vineri – Calea Moşilor – H. Botev – C. Coposu).

A patra zonă este cea a parcajului suprateran Unirea (C. Coposu – M. Basarab – Mircea Vodă – Unirii - Brătianu).

În Zona 1 a Capitalei (Piaţa Victoriei – Iancu de Hunedoara – Polonă – Şincai – Mărăşeşti – Berzei – Buzeşti), tariful este de 5 lei pe oră, cu TVA, în intervalul 06.01 – 18.00, şi de 2,5 lei pe oră în intervalul 18.01 – 06.00.

În Zona 2 (aflată între Zona 1 şi limita oraşului), tarifele sunt de 2,5 lei/oră în intervalul 06.01 – 18.00, şi de 1,5 lei pe oră în intervalul 18.01 – 06.00.

 


Re: Generalități despre parcări misterr

Ce soluții au găsit șoferii din București pentru a scăpa de taxa de parcare impusă de primărie

VIDEO: https://vid2.stirileprotv.ro/2018/07/03/61970921-2.mp4

Se văd primele efecte ale majorării taxei pe parcare în centrul Bucureştiului, aplicată de 3 zile. În parcările primăriei bate vântul, dar străzile sunt pline de maşini.

Şoferii nu vor să plătească 10 lei pe oră, aşa că îşi lasă autoturismele oriunde văd un loc fără plată.

Pe o stradă din fața Facultăţii de Arhitectură sunt zeci de locuri libere de parcare. Înainte ca primăria să majoreze taxa, cu greu reuşeai să parchezi în această zonă. Acum, speriaţi de noul tarif, şoferii şi-au urcat maşinile pe trotuar.

Orice loc, oricât de mic ar fi, dacă nu costă bani, este folosit de şoferi, mai ales după ce află cât trebuie să plătească pentru o oră de parcare în centrul oraşului.

Șofer: - Cat e? Nu ştiu.

Reporter: - Scrie acolo: 20 de lei primele două ore, iar pentru 3 ore veţi plăti 40 de lei. Ce faceţi plecaţi?

Șofer: - Da, nu mai parchez aici.

Cum era de aşteptat, toate străduţele s-au aglomerat.

La 10 metri de locurile de parcare ale primăriei, pe o stradă paralelă cu bulevardul Magheru, şoferii şi-au parcat maşinile fără să plătească.

Un şofer abia reuşeşte să iasă de pe stradă fără să zgârie celelalte maşini. De înghesuiala de pe străduţe profită acum cerşetorii.

Între timp, în parcarea primăriei un domn ar vrea să plătească, dar nu are cui.

Reporter: - În zona asta este 10 lei pe oră!

Șofer: - Păi dacă nu vine nimeni, ce să fac, să-i caut?

Reporter: - Poate v-a notat numărul.

Șofer: - Pai eu ce să fac?

Reporter: - Să nu vă vină amendă acasă.

Responsabilul parcării nu a putut fi găsit pentru că omul căuta o toaletă. Acesta le-a spus reporterilor că notează numerele maşinilor într-un registru, iar la finalul zilei cei care nu plătesc sunt raportaţi către poliţia locală. Reprezentanţii primăriei avertizează că amenda prevăzută este între 500 şi 1000 de lei.

 


Re: Generalități despre parcări ByOnu

Cica "sa faca parcari". Mai nene, ai doua mari si late: Unviersitate si Inter/TNB. :evil:

 


  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  

Re: Generalități despre parcări ClaudiuL

Adica astia cu parcarile gen Univ, Unirii sunt mai fraieri ?  Ei nu scumpesc ? In strainatate parcarea pe strada costa mai putin decat in parcarile acoperite.

 


Re: Generalități despre parcări Serban

Mie mi s-ar parea logic sa fie invers. Ti-e lene sa o bagi la subterana, platesti mai mult. Altfel, e de preferat ca masinile sa stea in subterana decat la suprafata.

In ceea ce priveste taxarea, eu am aplaudat masura fiind convins ca se taxeaza TOATE locurile de parcare existente in acele zone, iar politia nu va permite parcari neregulamentare. Avand in vedere ca nu s-a intamplat asta, e logic ca in loc sa plateasca, toti se muta pe trotuare sau alte strazi. Masura buna, gandita cu picioarele.

 


Re: Generalități despre parcări shoppy

Parcarile particulare oricum sunt cam goale, daca o sa le vada pline evident ca o sa le scumpeasca.

 


  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  

Re: Generalități despre parcări ClaudiuL

Patronii au alta logica. Pina acum tarifele in parcarile Univ,Inter,Unirii,Bucur,Cocor erau mai mari decat in strada. Ce crezi ca urmeaza ?
In plus in strada dupa 2 ore pretul devine de 4,5 Euro. Nu am vazut pe nicaieri in alta parte.
Incasatorii vor avea tentatii f mari.
Sunt curios ce se va intampla la mall-uri.

 


  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  

Re: Generalități despre parcări ClaudiuL

Sunt mai pline decat te astepti. Daca vor sa le umple fac 8 lei/ora timp nelimitat :lol:

 


Re: Generalități despre parcări shoppy

Parcarea acoperita are anumite avantaje fata de parcarea de pe strada, adica este umbrita, nu ploua / ninge, accesul este controlat si ai si supraveghere video, de aceea pentru aceeasi locatie este acceptabil sa fie mai scump.
Bine, daca parcarea de pe strada este mereu plina atunci trebuie crescut pretul pana cand gradul de ocupare este undeva la 75%.

 


  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  

Re: Generalități despre parcări ClaudiuL

Primaria prin monopolul parcarilor in aer liber dicteaza pretul pietei. Este evident ca si privatii cu parcarile acoperite se vor alinia.
Sunt ff curios cat vor costa parcarile din mall-uri

 


Re: Generalități despre parcări misterr

Copacii din București, ”uciși” lent, pentru a face parcări. Aceștia se pot prăbuși peste oameni

VIDEO: https://vid2.stirileprotv.ro/2018/07/16/61973662-2.mp4

În lupta dintre spaţiul verde şi parcări, în marile oraşe, în special în Bucureşti, pierde tot mai des spaţiul verde.

Specialiştii în peisagistică şi horticultură ne avertizează că de multe ori şi bucata de pământ din jurul copacilor este betonată. O crimă, pentru că asta înseamnă moartea lor. Arborii rămân fără rădăcini, se usucă şi cad la prima vijelie.

Unii muncitorii scot pământul, cu tot cu rădăcini, dintre copaci pentru a tapeta zona cu dale. Se întâmplă pe strada Odobeşti din sectorul 3, unde primăria amenajează locuri noi de parcare.

După ce vor termina munca, zona va arăta ca o altă parcare, unde copacii parcă răsar direct din dalele de piatră şi asfalt şi flancaţi de borduri.

Borduri vor apărea şi în jurul parcului Alexandru Ioan Cuza. ”Pentru înălţarea gardului de metal, care rugineşte”, este explicaţia oficială. Întrebat de Ştirile PRO TV, şeful companiei care se ocupă de instalarea lor jură că nu vor fi deranjaţi arborii şi arbuştii.

Şi primarul sectorului 3, Robert Negoiță, spune că arborii nu suferă din cauza bordurilor sau pavajelor. Potrivit acestuia, apa ajunge la rădăcini.

Un copac uscat, fără prea mult pământ în jur, a căzut pe o stradă din sectorul doi, zona Universităţii. Din fericire, s-a întâmplat noaptea, aşa că nu a suferit nimeni. Părerile bucureştenilor sunt împărţite.

Bărbat: “Dacă facem 2 spaţii de parcare unde sunt şapte copaci, nu este o chestiune convenabilă.”

Bărbat: “Foarte bine, pentru că sunt multe maşini şi nu este loc de parcare.”

Situaţia se repetă şi în alte sectoare din Bucureşti sau în oraşele mari din România, spun specialiştii.

Vera Dobrescu, lector secţia Peisagistică, Facultatea Horticultură Bucureşti: “Arborele are de suferit. Nu este o moarte sigură, dar este foarte probabil ca arborele să intre într-o regresie fiziologică, pentru că rădăcinile şi zona lui de alimentare cu substanţele nutritive, cu apă, este afectată. Apa din precipitaţie nu mai pătrunde la nivelul rădăcinilor active.”

În Bucureşti, de pildă, există şi un regulament, care nu se respectă, spun specialiştii. Acesta prevede ca un pom trebuie să aibă în jur de la 3 până la 10 metri pătraţi de pământ, care să-l ajute să supravieţuiască.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim andrei11

Utilizator anonim wrote:
Live dintre Obor si Ferdinand. A fost eliberata banda 1 si se dau avertismente pentru masinile de pe trotuare. Conform celor de la loocala, operatiunea va viza tot bulevardul pana la Muncii, deci sector 2. Era si cazul sa intram in nornalitate.

oache81 wrote:
Nimic nu se pierde totul se transporta, e plin pe Iancului de masini parcate pe banda 1

 Mașinile acelea vor trebui să stea undeva, două posibilități sunt excluse, și anume în Dr. Taberei și în Parcarea de la Străulești.
Poate fac cei de la parcările subterane din zona Bucur Obor un sistem de abonamente, mai știi ?

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 28
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Infrastructura, utilitățile și serviciile publice din București  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433323 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use