Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 523092 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Da, ai dreptate, e ca în bancul ăla, << Sunt puțin gravidă >>
Tronsonul GdN2 - Progresu e M 4.3
M 4.2 e falsul M 6
Tu spui că pentru M 4.2 ( M 6 ) au găsit bani ???????? De când discutăm de el și nu s-a întâmplat nimic concret ?
Sunt sigur că le trebuie alt SF, cel existent a expirat și trebuie modificat.
Habar nu am ce se va mai întâmpla cu M 5 ( Eroilor - Pantelimon ) dacă se vor apuca de M 4.2 ( adică M 6 ).
Da, ai dreptate, e ca în bancul ăla, << Sunt puțin gravidă >>
Tronsonul GdN2 - Progresu e M 4.3
M 4.2 e falsul M 6
Tu spui că pentru M 4.2 ( M 6 ) au găsit bani ???????? De când discutăm de el și nu s-a întâmplat nimic concret ?
Sunt sigur că le trebuie alt SF, cel existent a expirat și trebuie modificat.
Habar nu am ce se va mai întâmpla cu M 5 ( Eroilor - Pantelimon ) dacă se vor apuca de M 4.2 ( adică M 6 ).
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
mcosmin
Ok. M6 = M4.2
Motivele pentru care nu se misca nimic acum tin mai multe de legislatie si birocratii (exproprieri, autorizatii etc) decat de bani.
La M4.3, avand in vedere ca au rezolvat "timpuriu" problema SPF, ar trebui sa nu mai aibe probleme (prea) dubioase.
Pentru proiecte de genu e usor sa gasesti banii daca ai ceva materie cenusie intre urechi si un studiu si planuri bine puse la punct. Bancile de investitii adora sa imprumute statul, daca acesta vine cu un plan bine pus la punct.
Ok. M6 = M4.2
Motivele pentru care nu se misca nimic acum tin mai multe de legislatie si birocratii (exproprieri, autorizatii etc) decat de bani.
La M4.3, avand in vedere ca au rezolvat "timpuriu" problema SPF, ar trebui sa nu mai aibe probleme (prea) dubioase.
Pentru proiecte de genu e usor sa gasesti banii daca ai ceva materie cenusie intre urechi si un studiu si planuri bine puse la punct. Bancile de investitii adora sa imprumute statul, daca acesta vine cu un plan bine pus la punct.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
shoppy
Eu am inteles ca birocratia este rezolvata si defapt de bani tine, adica noi am prezentat niste lamuriri si o comisie europeana studiaza daca este adevarat ca M6 leaga sau nu aeroportul de centru si ne aproba sau nu bucata lor de finantare.
Eu am inteles ca birocratia este rezolvata si defapt de bani tine, adica noi am prezentat niste lamuriri si o comisie europeana studiaza daca este adevarat ca M6 leaga sau nu aeroportul de centru si ne aproba sau nu bucata lor de finantare.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
mcosmin
Pai tocmai aia e, ca noi am cerut niste bani, UE mai vrea niste hartii, deci nu am rezolvat birocratia. Banii exista, doar ca nu ii avem - inca.
Pai tocmai aia e, ca noi am cerut niste bani, UE mai vrea niste hartii, deci nu am rezolvat birocratia. Banii exista, doar ca nu ii avem - inca.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
TibiV
Tot de la Ionut...
Tot de la Ionut...
Ionut wrote:
Extras din prezentarea oficiala METROREX la SCS Transport (in cadrul CM POIM), ieri, 27.06.2018
Magistrala M4 continuarea spre Gara Progresul
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
În continuare aberații...
Magistrala va conecta practic două dintre cele mai importante stații de cale ferată ale Capitalei, Gara de Nord și Gara Progresu...
Mai am o perlă, ce spuneți de această exprimare academică ?
PS : La Băneasa NU mai e aeroport pentru muritorii de rând.Călătorii care aterizează acolo în veci nu vor folosi metroul...
În continuare aberații...
Magistrala va conecta practic două dintre cele mai importante stații de cale ferată ale Capitalei, Gara de Nord și Gara Progresu...
Mai am o perlă, ce spuneți de această exprimare academică ?
6-28-2018 10-26-51 PM.jpg (36.52 KB; downloaded 4065 times)
PS : La Băneasa NU mai e aeroport pentru muritorii de rând.Călătorii care aterizează acolo în veci nu vor folosi metroul...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
TibiV
De ce?!...
Poate omul are bani sa vina un "private jet" in Romania, la Baneasa, dar nu are bani de limuzina cu sofer... Si taxi i se pare scump...
P.S.
Am facut "mishto", dar m-am cam grabit...
Sa nu uitam ca s-a tot discutat in ultimii doi ani despre "reactivarea" BBU, macar partial, in conditiile in care OTP T1 isi va atinge capacitatea maxima cel tarziu anul viitor.
Iar pana cand va fi gata noul T2 de la OTP vor mai trece muuuulti ani... Posibil mai multi decat pana va fi gata M6.
Chiar cu un program "strict de zi", BBU ar putea "procesa" 2-3 mil. pax/an. Fix cat sa sa nu se sufoce OTP.
(Nici eu nu stiu daca postarea este de M4, M6, sau "Transporturi aeriene".... )
andrei11 wrote:
La Băneasa NU mai e aeroport pentru muritorii de rând.Călătorii care aterizează acolo în veci nu vor folosi metroul...
De ce?!...
Poate omul are bani sa vina un "private jet" in Romania, la Baneasa, dar nu are bani de limuzina cu sofer... Si taxi i se pare scump...
P.S.
Am facut "mishto", dar m-am cam grabit...
Sa nu uitam ca s-a tot discutat in ultimii doi ani despre "reactivarea" BBU, macar partial, in conditiile in care OTP T1 isi va atinge capacitatea maxima cel tarziu anul viitor.
Iar pana cand va fi gata noul T2 de la OTP vor mai trece muuuulti ani... Posibil mai multi decat pana va fi gata M6.
Chiar cu un program "strict de zi", BBU ar putea "procesa" 2-3 mil. pax/an. Fix cat sa sa nu se sufoce OTP.
(Nici eu nu stiu daca postarea este de M4, M6, sau "Transporturi aeriene".... )
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Intervenție în nume personal.
Pe mine mă enervează treaba asta cu cele 2 magistrale ( M 4 / M 6 ) care de fapt e una și aceeași.
Ce-ar fi să deschidem topic separat pentru TL ? ( Tronson de legătură ). Guru ce spui ? Dacă îmi spui că M 4 și M 6 sunt două magistrale diferite, ce-ar fisă reactivăm TL - ul ?
Lăsând la o parte că la voi în acte M 3 e GdN 1 - Dristor 2, Militariul se află pe M 1 și bucățica de la NG la Satul Cățelu e pe M 4...
Intervenție în nume personal.
Pe mine mă enervează treaba asta cu cele 2 magistrale ( M 4 / M 6 ) care de fapt e una și aceeași.
Ce-ar fi să deschidem topic separat pentru TL ? ( Tronson de legătură ). Guru ce spui ? Dacă îmi spui că M 4 și M 6 sunt două magistrale diferite, ce-ar fisă reactivăm TL - ul ?
Lăsând la o parte că la voi în acte M 3 e GdN 1 - Dristor 2, Militariul se află pe M 1 și bucățica de la NG la Satul Cățelu e pe M 4...
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
mcosmin
Pentru omul de rand trebuie sa fie 2 magistrale diferite pentru ca au traseul diferit. Mai ales cand unul din capete duce catre un obiectiv important - aeroportul.
Stai sa vezi distractie cand vom avea M5 cu 2 capete...
Putem spune ca M6 e de fapt M4, si M4 are 2 capete intr-o parte. Cum va fi M5 daca se va extinde de la VI.
Pentru omul de rand trebuie sa fie 2 magistrale diferite pentru ca au traseul diferit. Mai ales cand unul din capete duce catre un obiectiv important - aeroportul.
Stai sa vezi distractie cand vom avea M5 cu 2 capete...
Putem spune ca M6 e de fapt M4, si M4 are 2 capete intr-o parte. Cum va fi M5 daca se va extinde de la VI.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Pentru omul de rând o să fie noaptea minții. Dacă omul de rând stă în Berceni și vrea să ajungă la PPL va proceda în felul următor :
Se va urca în tren la Big Berceni ( M 2 ), va schimba la Eroii Revoluției cu M 4 și apoi așa, ca printr-o minune de la 1 Mai - fără să schimbe metroul - se va trezi că este de fapt pe M 6.
Mai mare tâmpenie ca asta mai rar, crede-mă.
Pentru omul de rând o să fie noaptea minții. Dacă omul de rând stă în Berceni și vrea să ajungă la PPL va proceda în felul următor :
Se va urca în tren la Big Berceni ( M 2 ), va schimba la Eroii Revoluției cu M 4 și apoi așa, ca printr-o minune de la 1 Mai - fără să schimbe metroul - se va trezi că este de fapt pe M 6.
Mai mare tâmpenie ca asta mai rar, crede-mă.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
mcosmin
De ce sa se trezeasca brusc pe alta magistrala? Va fi fix cum sunt M1/M3 acum. Doar daca e 100% cascat va avea probleme.
Pe M5 va fi mai dubios...
De ce sa se trezeasca brusc pe alta magistrala? Va fi fix cum sunt M1/M3 acum. Doar daca e 100% cascat va avea probleme.
Pe M5 va fi mai dubios...
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
Puss in Boots
Ce bine ca mai e destul pana cand sa ne punem cu adevarat oricare din problemele astea.
Ce bine ca mai e destul pana cand sa ne punem cu adevarat oricare din problemele astea.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Discutia asta aiuristica vad ca revine periodic pornind de la aceeasi confuzie crasa intre tren si cale, intre tramvai si strada pe care circula acesta...investitia are denumirea ei si nu se schimba deoarece nimeni nu <rescrie> istoria decat daca vrea sa o falsifice, circulatia trenurilor se poate schimba in timp prin <reorganizare>
Faptul ca trenul rebotezat M1 circula prin tunelul M3 nu intereseaza pe nimeni, calatorul are treaba doar cu trenul nu cu tunelul!
Denumirile statiilor si ale liniilor de tren e treaba pur <comerciala>, denumirile din constructie tin de <investitii> si de aprobarea lor de catre guvern.
Discutia asta aiuristica vad ca revine periodic pornind de la aceeasi confuzie crasa intre tren si cale, intre tramvai si strada pe care circula acesta...investitia are denumirea ei si nu se schimba deoarece nimeni nu <rescrie> istoria decat daca vrea sa o falsifice, circulatia trenurilor se poate schimba in timp prin <reorganizare>
Faptul ca trenul rebotezat M1 circula prin tunelul M3 nu intereseaza pe nimeni, calatorul are treaba doar cu trenul nu cu tunelul!
Denumirile statiilor si ale liniilor de tren e treaba pur <comerciala>, denumirile din constructie tin de <investitii> si de aprobarea lor de catre guvern.
- drbm
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
drbm
Total de acord! Comercial și dpdv al rutei, calea comună va fi probabil M4/M6, plecând din sud de la Gara Progresu și se va desface în M4 Străulești și M6 Aeroport.
Total de acord! Comercial și dpdv al rutei, calea comună va fi probabil M4/M6, plecând din sud de la Gara Progresu și se va desface în M4 Străulești și M6 Aeroport.
📖 Pagination options