Topic: Automotoare necunoscute
23 posts, 12744 views
📖 Pagination options
- stakee
-
Posted:
-
Automotoare necunoscute
stakee
50 53 2429 010-3 Drobeta Turnu Severin
50 53 2429 010-3 Drobeta Turnu Severin
50 53 2429 010-3 Drobeta Turnu Severin 1.jpg (224.95 KB; downloaded 4749 times)
50 53 2429 010-3 Drobeta Turnu Severin 2.jpg (197.55 KB; downloaded 4750 times)
- stakee
-
Posted:
-
Automotoare Necunoscute
stakee
Din ce am inteles doar 2 exista la noi in tara, posibil sa mai fie si altele de care nimeni nu stie, acesta se afla in acelasi loc de ceva ani si este intr-o stare de degradare avansata, al 2 lea am inteles ca se afla prin depou Brasov si este utilizat de CFR Infrastructura ca posibil vagon pt muncitori
Nu prea stiu multe despre aceste motoare doar ca e posibil sa fi fost germane de pe vremea razboiului
6 august 2015 Constanta
German WW2 Epoch Railcar by Gabi Stakee, on Flickr
German WW2 Epoch Railcar by Gabi Stakee, on Flickr
Locatia exacta acestuia este la capatul remizei Mihai Barbu/Bravu din port, insa nu se musai sa mergeti in port sa il prindeti. Ca sa ajungeti la el luati de la gara autobuzul 2-43 si coborati la Liceul Navrom, ca idee statia vine pe o strada unde incepe sa se vada imediat valea portului, autobuzul cand intra in cartierul poarta 6 taie niste case apoi face stanga si apoi ia o curba foarte ascutita la dreapta pe strada cu liceul si se vede foarte bine portul. Cand coborati o sa se vada niste blocuri in continuare strazii. Mergeti dupa blocurile spre valea portului si urcati pe dealul ce o sa il vedeti. Va avertizezi ca in perioada asta sunt scaieti la greu. Pana ajungeti sus de tot pe acest deal o sa vedeti un fel de piarta ca o posibila cazemata germana. Urcati pe ea si o sa vedeti remiza plus motorul in fata voastra. Chiar si o camera cu zoom scazut il poate capta fara probleme, insa pentru un cadru decent trebuie nitel de zoom. E o zona cam ciudata, dubioasa deci daca e incercati sa nu mergeti singuri si in special noaptea, dar pe timp de zi nu va faceti probleme.
Va las si un link cu locatia aproximativa, liceul Navrom pe dreapta, statia vine in capatul gardului de piatra. Observati blocurile si dealul pe stanga, acolo trebuie sa ajungeti
https://www.google.ro/maps/@44.146884,2...56!6m1!1e1
Din ce am inteles doar 2 exista la noi in tara, posibil sa mai fie si altele de care nimeni nu stie, acesta se afla in acelasi loc de ceva ani si este intr-o stare de degradare avansata, al 2 lea am inteles ca se afla prin depou Brasov si este utilizat de CFR Infrastructura ca posibil vagon pt muncitori
Nu prea stiu multe despre aceste motoare doar ca e posibil sa fi fost germane de pe vremea razboiului
6 august 2015 Constanta
German WW2 Epoch Railcar by Gabi Stakee, on Flickr
German WW2 Epoch Railcar by Gabi Stakee, on Flickr
Locatia exacta acestuia este la capatul remizei Mihai Barbu/Bravu din port, insa nu se musai sa mergeti in port sa il prindeti. Ca sa ajungeti la el luati de la gara autobuzul 2-43 si coborati la Liceul Navrom, ca idee statia vine pe o strada unde incepe sa se vada imediat valea portului, autobuzul cand intra in cartierul poarta 6 taie niste case apoi face stanga si apoi ia o curba foarte ascutita la dreapta pe strada cu liceul si se vede foarte bine portul. Cand coborati o sa se vada niste blocuri in continuare strazii. Mergeti dupa blocurile spre valea portului si urcati pe dealul ce o sa il vedeti. Va avertizezi ca in perioada asta sunt scaieti la greu. Pana ajungeti sus de tot pe acest deal o sa vedeti un fel de piarta ca o posibila cazemata germana. Urcati pe ea si o sa vedeti remiza plus motorul in fata voastra. Chiar si o camera cu zoom scazut il poate capta fara probleme, insa pentru un cadru decent trebuie nitel de zoom. E o zona cam ciudata, dubioasa deci daca e incercati sa nu mergeti singuri si in special noaptea, dar pe timp de zi nu va faceti probleme.
Va las si un link cu locatia aproximativa, liceul Navrom pe dreapta, statia vine in capatul gardului de piatra. Observati blocurile si dealul pe stanga, acolo trebuie sa ajungeti
https://www.google.ro/maps/@44.146884,2...56!6m1!1e1
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Automotoare Necunoscute
Florinds
Poate va fi folosit in vreun fel pana ajunge scrum din cauza ruginii...
Poate va fi folosit in vreun fel pana ajunge scrum din cauza ruginii...
- truscamihai
-
Posted:
-
Re: Automotoare Necunoscute
truscamihai
Salut, aceste automotoare exista pe la noi ? http://www.drehscheibe-online.de/foren/...sg-7546168
Salut, aceste automotoare exista pe la noi ? http://www.drehscheibe-online.de/foren/...sg-7546168
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Automotoare Necunoscute
shoppy
Nu, ca experiment am avut cateva automotoare si remorci de automotare facut de Faur, dar nu s-a concretizat nimic.
Nu, ca experiment am avut cateva automotoare si remorci de automotare facut de Faur, dar nu s-a concretizat nimic.
- truscamihai
-
Posted:
-
- Tom
-
Posted:
-
Re: Automotoare Necunoscute
Tom
Am găsit pe youtube un filmuleț despre trenurile de peste Prut.
Trecând peste partea amuzantă, cum au dezunit vagoanele și au venit pojarnicii să stingă focul și l-au alergat să-l ajungă că plecase, trenul pare unul de tipul celor care în România a avut seria 75 și se numea "Săgeata Albastră". Sau poate mă înșel și e tipul de DMU care e și la bulgari?
Am găsit pe youtube un filmuleț despre trenurile de peste Prut.
Trecând peste partea amuzantă, cum au dezunit vagoanele și au venit pojarnicii să stingă focul și l-au alergat să-l ajungă că plecase, trenul pare unul de tipul celor care în România a avut seria 75 și se numea "Săgeata Albastră". Sau poate mă înșel și e tipul de DMU care e și la bulgari?
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Automotoare Necunoscute
bercenicity
Sunt celelalte automotoarele "default" (pe langa DR1) sovietice (605 garnituri construite), facute de Ganz-MAVAG: https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0...B4_%D0%941
Sunt celelalte automotoarele "default" (pe langa DR1) sovietice (605 garnituri construite), facute de Ganz-MAVAG: https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0...B4_%D0%941
- Shinkasen
-
Posted:
-
Re: Automotoare Necunoscute
Shinkasen
E un motor Faur Mbxd2 pe la Criscior, adus din Polonia, dar starea lui e una deplorabila.
http://www.forumtrenuri.com/t2846-brad-...u-mocanita
E un motor Faur Mbxd2 pe la Criscior, adus din Polonia, dar starea lui e una deplorabila.
http://www.forumtrenuri.com/t2846-brad-...u-mocanita
- truscamihai
-
Posted:
-
Re: Automotoare Necunoscute
truscamihai
Pacat ca au ajuns in starea asta, macar puteau sa le tin in hala.
Pacat ca au ajuns in starea asta, macar puteau sa le tin in hala.
- Beaver_27
-
Posted:
-
Re: Automotoare Necunoscute
Beaver_27
Puteți să mă ajutați cu ceva?
Am văzut o ramă electrică în gara Chitila pe care nu am putut să o identific. Este "nemțească" și a venit în România pentru niște teste.
Poze aici :
Puteți să mă ajutați cu ceva?
Am văzut o ramă electrică în gara Chitila pe care nu am putut să o identific. Este "nemțească" și a venit în România pentru niște teste.
Poze aici :
- AndreyCFR
-
Posted:
-
Re: Automotoare Necunoscute
AndreyCFR
Este rama electrică Stadler Flirt UK care va aparține Abellio Greater Anglia. În pozele de mai sus este versiunea Bi-mode, care poate merge pe liniile electrificate dar și pe cele neelectrificate.
Este rama electrică Stadler Flirt UK care va aparține Abellio Greater Anglia. În pozele de mai sus este versiunea Bi-mode, care poate merge pe liniile electrificate dar și pe cele neelectrificate.
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Automotoare Necunoscute
BodoMinea
În poză este o variație a ramei Stadler FLIRT 3 EMU/DMU, cea făcută pentru UK, cum s-a menționat și mai sus. Un element atipic este acea sectiune de mijloc fără geamuri, în condițiile în care ramele acestea sunt full walk through de obicei. Mă gândesc că fiind full low floor și hibrid în același timp, acolo au pus generatoarele diesel. Prin urmare nu este nemțească, ci elvețiană.
Mai multe detalii despre contractul din care fac parte aceste trenuri: http://railcolornews.com/2016/10/08/uk- ... -exterior/
Și un articol fix despre unitatea aceasta: http://railcolornews.com/2018/06/30/uk- ... transport/
Și nu a fost singura apariție cu destinație 'insulară' din ultimul timp de la CTF Faurei. Jurnal Feroviar a anunțat pe Facebook și o rundă de teste efectuate de automotorul CAF Civity DMU, care vor înlocui faimoasele Pacer pe linii neelectrificate.
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 4159144282
În poză este o variație a ramei Stadler FLIRT 3 EMU/DMU, cea făcută pentru UK, cum s-a menționat și mai sus. Un element atipic este acea sectiune de mijloc fără geamuri, în condițiile în care ramele acestea sunt full walk through de obicei. Mă gândesc că fiind full low floor și hibrid în același timp, acolo au pus generatoarele diesel. Prin urmare nu este nemțească, ci elvețiană.
Mai multe detalii despre contractul din care fac parte aceste trenuri: http://railcolornews.com/2016/10/08/uk- ... -exterior/
Și un articol fix despre unitatea aceasta: http://railcolornews.com/2018/06/30/uk- ... transport/
Și nu a fost singura apariție cu destinație 'insulară' din ultimul timp de la CTF Faurei. Jurnal Feroviar a anunțat pe Facebook și o rundă de teste efectuate de automotorul CAF Civity DMU, care vor înlocui faimoasele Pacer pe linii neelectrificate.
FB_IMG_1530687909533.jpg (58.42 KB; downloaded 6571 times)
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 4159144282
- Beaver_27
-
Posted:
-
Re: Automotoare Necunoscute
Beaver_27
Mulțumesc pentru răspuns! Conductorul locomotivei care o tracta nu știa multe, tot ce mi-a zis e că e nemțească.
Mulțumesc pentru răspuns! Conductorul locomotivei care o tracta nu știa multe, tot ce mi-a zis e că e nemțească.
📖 Pagination options