Topic: Știri și articole din presă
2073 posts, 623247 views
📖 Pagination options
- V2A
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
V2A
SE ÎNCHID scările rulante de la staţia de metrou Piaţa Unirii. Din ce cauză
Scările rulante de la staţia de metrou Piaţa Unirii 2 (către magazinul Unirea) vor fi închise alternativ, începând de vineri, pentru efectuarea unor lucrări de reparaţii, informează Metrorex.
Metrorex informeaza ca, in perioada 27.04 – 06.05.2018, cele doua scari rulante din statia Piata Unirii 2 (acces magazin Unirea) vor fi oprite alternativ, in vederea efectuarii unor revizii si inlocuirea unor piese componente.
Cele doua scari rulante au fost montate in anul 2009. Conform fiselor tehnologice ale producatorului si a recomandarilor/prescriptii ISCIR, este necesara inlocuirea unor piese componente.
In aceasta perioada, cele doua escalatoare vor functiona alternativ pentru evacuare, urmând ca intrarea in statie sa se efectueze pe scara fixa pietonala, informeaza Metrorex.
http://www.b365.ro/se-inchid-scarile-ru ... 480.html#n
Pe cea de la ieșirea dinspre Curtea de Apel nu au de gând să o repare?...
SE ÎNCHID scările rulante de la staţia de metrou Piaţa Unirii. Din ce cauză
Scările rulante de la staţia de metrou Piaţa Unirii 2 (către magazinul Unirea) vor fi închise alternativ, începând de vineri, pentru efectuarea unor lucrări de reparaţii, informează Metrorex.
Metrorex informeaza ca, in perioada 27.04 – 06.05.2018, cele doua scari rulante din statia Piata Unirii 2 (acces magazin Unirea) vor fi oprite alternativ, in vederea efectuarii unor revizii si inlocuirea unor piese componente.
Cele doua scari rulante au fost montate in anul 2009. Conform fiselor tehnologice ale producatorului si a recomandarilor/prescriptii ISCIR, este necesara inlocuirea unor piese componente.
In aceasta perioada, cele doua escalatoare vor functiona alternativ pentru evacuare, urmând ca intrarea in statie sa se efectueze pe scara fixa pietonala, informeaza Metrorex.
http://www.b365.ro/se-inchid-scarile-ru ... 480.html#n
Pe cea de la ieșirea dinspre Curtea de Apel nu au de gând să o repare?...
- misterr
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
misterr
Staţia de metrou Piaţa Victoriei, închisă. Trenurile nu mai opresc în această staţie
Staţia de metrou Piaţa Victoriei a fost închisă de la ora 20:00, iar trenurile nu mai opresc în această staţie, informează, sâmbătă seara, Metrorex.
“Metrorex informează că, la nivelul Direcţiei Generale de Monitorizare a Ordinii Publice, din care fac parte toate instituţiile cu abilităţi în asigurarea ordinii publice, s-a decis ca, astăzi, 9 iunie a.c., începând cu ora 20:00, staţia Piaţa Victoriei să fie închisă. Măsura a fost luată pentru siguranţa călătorilor, în contextul în care un flux mare de persoane tranzitează zona Piaţa Victoriei”, menţionează compania, într-un comunicat.
Potrivit sursei citate, închiderea staţiei presupune interzicerea accesului călătorilor în subteran şi trecerea trenurilor prin această staţie fără oprire.
“Staţia se va redeschide la solicitarea instituţiilor abilitate”, precizează Metrorex.
Staţia de metrou Piaţa Victoriei, închisă. Trenurile nu mai opresc în această staţie
Staţia de metrou Piaţa Victoriei a fost închisă de la ora 20:00, iar trenurile nu mai opresc în această staţie, informează, sâmbătă seara, Metrorex.
“Metrorex informează că, la nivelul Direcţiei Generale de Monitorizare a Ordinii Publice, din care fac parte toate instituţiile cu abilităţi în asigurarea ordinii publice, s-a decis ca, astăzi, 9 iunie a.c., începând cu ora 20:00, staţia Piaţa Victoriei să fie închisă. Măsura a fost luată pentru siguranţa călătorilor, în contextul în care un flux mare de persoane tranzitează zona Piaţa Victoriei”, menţionează compania, într-un comunicat.
Potrivit sursei citate, închiderea staţiei presupune interzicerea accesului călătorilor în subteran şi trecerea trenurilor prin această staţie fără oprire.
“Staţia se va redeschide la solicitarea instituţiilor abilitate”, precizează Metrorex.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
Da, știu, niște idioți, puteau să izoleze stația de exterior dar să lase liber transferul între magistrale. Cretini.
Da, știu, niște idioți, puteau să izoleze stația de exterior dar să lase liber transferul între magistrale. Cretini.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
misterr
Să fim mulțumiți că măcar în zilele „obișnuite” metroul încă oprește în stația Piața Victoriei, pentru că, tot „din motive de securitate”, tramvaiul nu oprește, deși este amenajată stație în pasaj.
Deci s-ar putea ca într-o zi „cineva” să decidă că „nu e bine” să mai oprească nici metroul, tot „din motive de securitate”...
Să fim mulțumiți că măcar în zilele „obișnuite” metroul încă oprește în stația Piața Victoriei, pentru că, tot „din motive de securitate”, tramvaiul nu oprește, deși este amenajată stație în pasaj.
Deci s-ar putea ca într-o zi „cineva” să decidă că „nu e bine” să mai oprească nici metroul, tot „din motive de securitate”...
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
mcosmin
Parerea mea e ca a fost o decizie corecta, desi putin exagerata. Puteau macar sa lase transferul intre magistrale.
Probabil au ales sa le inchida cu totul ca sa nu se nasca confuzie: de ce oprestre trenul aici, chiar unde vreau sa ajung, daca nu pot sa ies la suprafata? - s-ar intreba calatorii confuzi. Si cum Metrorex e vestit pentru PIS-urile exemplare... Au evitat unele posibile probleme - din lene si comoditate, bineinteles.
Parerea mea e ca a fost o decizie corecta, desi putin exagerata. Puteau macar sa lase transferul intre magistrale.
Probabil au ales sa le inchida cu totul ca sa nu se nasca confuzie: de ce oprestre trenul aici, chiar unde vreau sa ajung, daca nu pot sa ies la suprafata? - s-ar intreba calatorii confuzi. Si cum Metrorex e vestit pentru PIS-urile exemplare... Au evitat unele posibile probleme - din lene si comoditate, bineinteles.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
sab
Nu aveau cum, ca se blocau statiile de la lumea care voia sa iasa si de la confuzia care se instala. La fel s-a procedat si la celelalte mitinguri. Mai rau este ca nu se anunta decat prin statii, din cand in cand, nu si in trenuri. Si erau unii cu stegulete si imbracati in alb care spuneau ca merg "la Victoriei"....
Si cum cel putin Victoriei M1 este o "minunatie" de statie, care se blocheaza oricum, la o singura scara fixa si doua rulante cat a avut din constructie, plus cele doua rulante adaugate de curand, va dati seama ce era acolo.
Eu nu inteleg de ce naiba nu mai construiesc niste scari, cu ditamai spatiile tehnice ramase acolo de la modificarea de proiect... La ora de varf abia poti sa cobori din tren in dreptul celor doua rulante, iar metroul stationeaza ceva ...
In plus , incarcarea statiei se realizeaza doar prin capatul dinspre Stefan cel Mare, atat pentru calatorii care intra la Victoriei, cat si pentru cei care schimba magistrala, alt motiv de blocare.
O porcarie de statie, ca intreg complexul, gandit cu partile "dosnice".....
Nu este nicun motiv de acest gen. Pur si simplu statia aceea a fost gandita strict pentru corespondenta cu metroul. Si , cum aceasta corespondenta nu s-a mai realizat, nu s-a mai realizat nici statia. Oricum este aiurea sa ai trei statii in decurs de cateva sute de metri, una la intrarea in pasaj, una in pasaj si alta cum iesi din pasaj....
Nu aveau cum, ca se blocau statiile de la lumea care voia sa iasa si de la confuzia care se instala. La fel s-a procedat si la celelalte mitinguri. Mai rau este ca nu se anunta decat prin statii, din cand in cand, nu si in trenuri. Si erau unii cu stegulete si imbracati in alb care spuneau ca merg "la Victoriei"....
Si cum cel putin Victoriei M1 este o "minunatie" de statie, care se blocheaza oricum, la o singura scara fixa si doua rulante cat a avut din constructie, plus cele doua rulante adaugate de curand, va dati seama ce era acolo.
Eu nu inteleg de ce naiba nu mai construiesc niste scari, cu ditamai spatiile tehnice ramase acolo de la modificarea de proiect... La ora de varf abia poti sa cobori din tren in dreptul celor doua rulante, iar metroul stationeaza ceva ...
In plus , incarcarea statiei se realizeaza doar prin capatul dinspre Stefan cel Mare, atat pentru calatorii care intra la Victoriei, cat si pentru cei care schimba magistrala, alt motiv de blocare.
O porcarie de statie, ca intreg complexul, gandit cu partile "dosnice".....
misterr wrote:
tot „din motive de securitate”, tramvaiul nu oprește, deși este amenajată stație în pasaj.
Nu este nicun motiv de acest gen. Pur si simplu statia aceea a fost gandita strict pentru corespondenta cu metroul. Si , cum aceasta corespondenta nu s-a mai realizat, nu s-a mai realizat nici statia. Oricum este aiurea sa ai trei statii in decurs de cateva sute de metri, una la intrarea in pasaj, una in pasaj si alta cum iesi din pasaj....
- drbm
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
drbm
Nu e aiurea deloc. Sunt câteva sute de metri bune intre stația de la.Dr. Felix și refugiul prevăzut pentru stația din pasaj. Cealaltă stație, de la spitalul Grigore Alexandrescu, ar putea dispărea, fiind aproape de stația de la intersecția cu str. Roma.
Nu e aiurea deloc. Sunt câteva sute de metri bune intre stația de la.Dr. Felix și refugiul prevăzut pentru stația din pasaj. Cealaltă stație, de la spitalul Grigore Alexandrescu, ar putea dispărea, fiind aproape de stația de la intersecția cu str. Roma.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Puss in Boots
Absolut, nici mie nu mi se pare aiurea. Dupa mine, ar fi nevoie de statie in pasajul Victoria. Dar nu cred ca or sa o faca vreodata. Se leaga prea mult de corespondenta cu metroul si deja mi se pare o scuza.
Absolut, nici mie nu mi se pare aiurea. Dupa mine, ar fi nevoie de statie in pasajul Victoria. Dar nu cred ca or sa o faca vreodata. Se leaga prea mult de corespondenta cu metroul si deja mi se pare o scuza.
- MikeT
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
MikeT
O statie la spital este foarte utila.
drbm wrote:
Nu e aiurea deloc. Sunt câteva sute de metri bune intre stația de la.Dr. Felix și refugiul prevăzut pentru stația din pasaj. Cealaltă stație, de la spitalul Grigore Alexandrescu, ar putea dispărea, fiind aproape de stația de la intersecția cu str. Roma.
O statie la spital este foarte utila.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
sab
Un articol care nu spune nimic nou, doar lucruri pe care le simtim zi de zi... Iar ei au alte prioritati...
Timpul de aşteptare la metrou, neschimbat de cinci ani. Numărul mediu zilnic de călători a crescut cu 8,4%, iar la Aurel Vlaicu, staţia corporatiştilor, cu 50%
http://m.mediafax.ro/economic/timpul-de ... 0-17300457
♦ Pe magistralele 1 (Dristor – Pantelimon) şi 3 (Preciziei – Anghel Saligny) ale metroului bucureştean, rute care culeg călători din toate marile cartiere ale Capitalei conectându-i cu staţiile centrale Unirii şi Victoriei, timpul de aşteptare în staţie este neschimbat de cinci ani de zile. În aceşti cinci ani însă numărul de validări la nivelul întregii reţelele a crescut cu 8,4%, cu un vârf de 50% înregistrat în staţia Aurel Vlaicu.
Astfel, potrivit datelor furnizate de Metrorex, timpul mediu de aşteptare pentru magistralele 1 şi 3 este de circa 6-7 minute în orele de vârf şi ajunge până la 10 minute în rest. În zona comună a celor două magistrale, timpul de aşteptare este ceva mai mic, de circa 3-4 minute, deşi luna aceasta durata a ajuns la 6 minute. Pe magistrala 2 Berceni – Pipera, cu staţii precum Piaţa Unirii, Universitate, Piaţa Victoriei, Aviatorilor şi Aurel Vlaicu, durata medie de aşteptare în perioada de vârf este de trei minute, iar în rest de 8 minute, durată neschimbată de cinci ani de zile.
Pentru magistrala 4 Gara de Nord – Lac Străuleşti perioada de aşteptate pe vârf de trafic este de peste 10 minute.
Chiar dacă timpul de aşteptare în staţii precum Unirii sau Victoriei, care asigură legătura cu Aurel Vlaicu, este destul de redus, acestea sunt staţiile care colectează tot traficul de pe celelalte magistrale, unde timpul de aşteptare la orele de vârf este dublu.
Astfel, un călător care porneşte de la Costin Georgian, de exemplu, vrea să ajungă la Aurel Vlaicu şi trebuie să schimbe magistrala la Piaţa Unirii în jurul orei 8:30 cel mai probabil va fi blocat în traficul de pasageri.
„Menţionăm faptul că trenurile circulă în baza unor grafice de circulaţie. Aceste grafice sunt elaborate în funcţie de numărul de trenuri disponibile, cererea de transport şi bugetul de venituri aprobat. Totodată, precizăm că intervalul de aşteptare a trenurilor este acelaşi pentru toate staţiile unei magistrale”, spun reprezentanţii Metrorex.
Potrivit acestora, pot interveni întârzieri în circulaţia trenurilor de metrou şi modificări ale timpului de aşteptare atunci când staţiile sunt foarte aglomerate, când apar defecţiuni ale trenurilor sau instalaţiilor, în cazul în care sunt raportate urgenţe medicale sau alte situaţii.
„În toate aceste cazuri, se iau măsuri operative pentru diminuarea impactului asupra publicului călător şi continuarea în condiţii de siguranţă a serviciului de transport”, mai spun reprezentanţii Metrorex. Problema este că în timp ce în ultimii cinci ani durata de aşteptare în staţii a rămas aceeaşi, numărul de călători continuă să crească.
Tot potrivit datelor trimise de Metrorex, dacă în 2013 se înregistrau circa 0,66 de milioane de călătorii validate în zilele lucrătoare, anul trecut media a ajuns la 0,72 milioane de călătorii.
Staţia campioană în ceea ce priveşte traficul este însă Aurel Vlaicu, zonă în care sunt concentrate foarte multe sedii de firme. Aici, traficul mediu zilnic de călători a crescut cu 50%, potrivit datelor furnizate de Metrorex.
Astfel, în 2017 numărul mediu de validări a fost de 19.120 pentru staţia Aurel Vlaicu faţă de 12.686 de validări înregistrate în 2013.
Sky Tower, Floreasca Park, Lakeview, Nusco Tower sunt câteva dintre clădirile de birouri care se află în apropierea staţiei de metrou Aurel Vlaicu. În clădirile de birouri din zona de nord a Capitalei se numără printre chiriaşi companii precum Oracle, Raiffeisen, Tinmar, Huawei.
În total, circa 150.000 de oameni merg zilnic la muncă în această zonă, majoritatea fiind dependenţi de metrou.
Un articol care nu spune nimic nou, doar lucruri pe care le simtim zi de zi... Iar ei au alte prioritati...
Timpul de aşteptare la metrou, neschimbat de cinci ani. Numărul mediu zilnic de călători a crescut cu 8,4%, iar la Aurel Vlaicu, staţia corporatiştilor, cu 50%
http://m.mediafax.ro/economic/timpul-de ... 0-17300457
♦ Pe magistralele 1 (Dristor – Pantelimon) şi 3 (Preciziei – Anghel Saligny) ale metroului bucureştean, rute care culeg călători din toate marile cartiere ale Capitalei conectându-i cu staţiile centrale Unirii şi Victoriei, timpul de aşteptare în staţie este neschimbat de cinci ani de zile. În aceşti cinci ani însă numărul de validări la nivelul întregii reţelele a crescut cu 8,4%, cu un vârf de 50% înregistrat în staţia Aurel Vlaicu.
Astfel, potrivit datelor furnizate de Metrorex, timpul mediu de aşteptare pentru magistralele 1 şi 3 este de circa 6-7 minute în orele de vârf şi ajunge până la 10 minute în rest. În zona comună a celor două magistrale, timpul de aşteptare este ceva mai mic, de circa 3-4 minute, deşi luna aceasta durata a ajuns la 6 minute. Pe magistrala 2 Berceni – Pipera, cu staţii precum Piaţa Unirii, Universitate, Piaţa Victoriei, Aviatorilor şi Aurel Vlaicu, durata medie de aşteptare în perioada de vârf este de trei minute, iar în rest de 8 minute, durată neschimbată de cinci ani de zile.
Pentru magistrala 4 Gara de Nord – Lac Străuleşti perioada de aşteptate pe vârf de trafic este de peste 10 minute.
Chiar dacă timpul de aşteptare în staţii precum Unirii sau Victoriei, care asigură legătura cu Aurel Vlaicu, este destul de redus, acestea sunt staţiile care colectează tot traficul de pe celelalte magistrale, unde timpul de aşteptare la orele de vârf este dublu.
Astfel, un călător care porneşte de la Costin Georgian, de exemplu, vrea să ajungă la Aurel Vlaicu şi trebuie să schimbe magistrala la Piaţa Unirii în jurul orei 8:30 cel mai probabil va fi blocat în traficul de pasageri.
„Menţionăm faptul că trenurile circulă în baza unor grafice de circulaţie. Aceste grafice sunt elaborate în funcţie de numărul de trenuri disponibile, cererea de transport şi bugetul de venituri aprobat. Totodată, precizăm că intervalul de aşteptare a trenurilor este acelaşi pentru toate staţiile unei magistrale”, spun reprezentanţii Metrorex.
Potrivit acestora, pot interveni întârzieri în circulaţia trenurilor de metrou şi modificări ale timpului de aşteptare atunci când staţiile sunt foarte aglomerate, când apar defecţiuni ale trenurilor sau instalaţiilor, în cazul în care sunt raportate urgenţe medicale sau alte situaţii.
„În toate aceste cazuri, se iau măsuri operative pentru diminuarea impactului asupra publicului călător şi continuarea în condiţii de siguranţă a serviciului de transport”, mai spun reprezentanţii Metrorex. Problema este că în timp ce în ultimii cinci ani durata de aşteptare în staţii a rămas aceeaşi, numărul de călători continuă să crească.
Tot potrivit datelor trimise de Metrorex, dacă în 2013 se înregistrau circa 0,66 de milioane de călătorii validate în zilele lucrătoare, anul trecut media a ajuns la 0,72 milioane de călătorii.
Staţia campioană în ceea ce priveşte traficul este însă Aurel Vlaicu, zonă în care sunt concentrate foarte multe sedii de firme. Aici, traficul mediu zilnic de călători a crescut cu 50%, potrivit datelor furnizate de Metrorex.
Astfel, în 2017 numărul mediu de validări a fost de 19.120 pentru staţia Aurel Vlaicu faţă de 12.686 de validări înregistrate în 2013.
Sky Tower, Floreasca Park, Lakeview, Nusco Tower sunt câteva dintre clădirile de birouri care se află în apropierea staţiei de metrou Aurel Vlaicu. În clădirile de birouri din zona de nord a Capitalei se numără printre chiriaşi companii precum Oracle, Raiffeisen, Tinmar, Huawei.
În total, circa 150.000 de oameni merg zilnic la muncă în această zonă, majoritatea fiind dependenţi de metrou.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
Tot off topicul dezvoltat pe baza discuției dacă prețul călătoriei cu metroul este unul corect sau nu îl găsiți începând de aici.
Tot off topicul dezvoltat pe baza discuției dacă prețul călătoriei cu metroul este unul corect sau nu îl găsiți începând de aici.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
misterr
Studenţii pot beneficia din 1 iulie de o reducere de 50% a preţurilor la cartelele de metrou
Compania care administrează reţeaua de metrou a Capitalei, Metrorex, a anunţat că studenţii pot beneficia din 1 iulie de o reducere de 50% a preţurilor la cartelele de metrou de 2 şi 10 călătorii si la abonamentele săptămânale.
”Studenţii vor beneficia de reducere de 50% şi pentru titlurile de călătorie: cartela de 2 călătorii, cartela de 10 călătorii şi abonament săptămânal”, se arată în comunicat.
Astfel, din 1 iulie, cartela de 2 călătorii va costa 2,5 lei, cea de 10 călătorii – 10 lei, iar abonamentul săptămânal– 12,50 lei.
Noile facilităţi pentru studenţi sunt introduse în baza Hotărârii de Guvern nr. 42 din 31 ianuarie 2017 pentru aprobarea Normelor metodologice privind acordarea facilităţilor de transport intern feroviar şi cu metroul.
”Astfel, studenţii vor avea posibilitatea să achiziţioneze şi alte noi tipuri de cartele, de la casieria specială din staţia Piaţa Romană. Menţionam că titlurile de călătorie nu pot fi combinate în decursul a 30 de zile consecutive de la data cumpărării a unuia din cele trei tipuri de titluri de călătorie reduse”, se arată în comunicat.
Astfel, pot fi achizitionate maximum 4 abonamente săptămânale, maximum 3 cartele cu 10 călătorii sau maximum 10 cartele cu 2 călătorii. Variantele propuse pot fi achiziţionate doar în cazul în care nu se cumpără abonamentul lunar cu reducere pentru studenţi, potrivit Metrorex.
”Actele necesare la emiterea abonamentului lunar gratuit pentru studenţi sunt: legitimaţia de student pentru gratuitate la transport şi cartea de identitate sau paşaportul. Menţionăm că prevederile legale, amintite mai sus, se aplică şi studenţilor din provincie”, se arată în comunicat.
Studenţii pot beneficia din 1 iulie de o reducere de 50% a preţurilor la cartelele de metrou
Compania care administrează reţeaua de metrou a Capitalei, Metrorex, a anunţat că studenţii pot beneficia din 1 iulie de o reducere de 50% a preţurilor la cartelele de metrou de 2 şi 10 călătorii si la abonamentele săptămânale.
”Studenţii vor beneficia de reducere de 50% şi pentru titlurile de călătorie: cartela de 2 călătorii, cartela de 10 călătorii şi abonament săptămânal”, se arată în comunicat.
Astfel, din 1 iulie, cartela de 2 călătorii va costa 2,5 lei, cea de 10 călătorii – 10 lei, iar abonamentul săptămânal– 12,50 lei.
Noile facilităţi pentru studenţi sunt introduse în baza Hotărârii de Guvern nr. 42 din 31 ianuarie 2017 pentru aprobarea Normelor metodologice privind acordarea facilităţilor de transport intern feroviar şi cu metroul.
”Astfel, studenţii vor avea posibilitatea să achiziţioneze şi alte noi tipuri de cartele, de la casieria specială din staţia Piaţa Romană. Menţionam că titlurile de călătorie nu pot fi combinate în decursul a 30 de zile consecutive de la data cumpărării a unuia din cele trei tipuri de titluri de călătorie reduse”, se arată în comunicat.
Astfel, pot fi achizitionate maximum 4 abonamente săptămânale, maximum 3 cartele cu 10 călătorii sau maximum 10 cartele cu 2 călătorii. Variantele propuse pot fi achiziţionate doar în cazul în care nu se cumpără abonamentul lunar cu reducere pentru studenţi, potrivit Metrorex.
”Actele necesare la emiterea abonamentului lunar gratuit pentru studenţi sunt: legitimaţia de student pentru gratuitate la transport şi cartea de identitate sau paşaportul. Menţionăm că prevederile legale, amintite mai sus, se aplică şi studenţilor din provincie”, se arată în comunicat.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
sab
Angajații de la metrou pichetează astăzi Ministerul Transporturilor
http://mobile.hotnews.ro/stire/22595430
Reprezentanţii Unitatea Sindicatul Liber Metrou participă de la ora 09.00 la un pichet de protest în parcarea Ministerului Transporturilor, informează Agerpres.
Acţiunea este îndreptată împotriva "politicii de management dusă de ministrul Lucian Şova şi de directorul general Dumitru Şodolescu la nivelul Metrorex", subliniază sindicaliștii într-un comunicat.
În luna aprilie, USLM şi Asociaţia Comercianţilor din Metrou au mai organizat un pichet la minister.
Potrivit sindicaliștilor, contractul dintre compania care gestionează toate spaţiile comerciale din staţiile de metrou, Sindomet, şi Metrorex urmează să expire în septembrie. Preşedintele USLM, Ion Rădoi, a subliniat că Ministerul Transporturilor nu este de acord cu prelungirea.
Sindicaliștii mai erau nemulțumiți de bugetul Metrorex, dar și de statutul personalului feroviar.
Angajații de la metrou pichetează astăzi Ministerul Transporturilor
http://mobile.hotnews.ro/stire/22595430
Reprezentanţii Unitatea Sindicatul Liber Metrou participă de la ora 09.00 la un pichet de protest în parcarea Ministerului Transporturilor, informează Agerpres.
Acţiunea este îndreptată împotriva "politicii de management dusă de ministrul Lucian Şova şi de directorul general Dumitru Şodolescu la nivelul Metrorex", subliniază sindicaliștii într-un comunicat.
În luna aprilie, USLM şi Asociaţia Comercianţilor din Metrou au mai organizat un pichet la minister.
Potrivit sindicaliștilor, contractul dintre compania care gestionează toate spaţiile comerciale din staţiile de metrou, Sindomet, şi Metrorex urmează să expire în septembrie. Preşedintele USLM, Ion Rădoi, a subliniat că Ministerul Transporturilor nu este de acord cu prelungirea.
Sindicaliștii mai erau nemulțumiți de bugetul Metrorex, dar și de statutul personalului feroviar.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
sab
Sindicaliștii din Metrou pichetează Ministerul Transporturilor, acuzând riscuri în siguranța circulației
https://www.hotnews.ro/stiri-esential-2 ... la-iei.htm
Aproximativ 300 de sindicaliști din Uniunea Sindicatelor Libere (USL) Metrou pichetează, luni, Ministerul Transporturilor, acuzând conducerea societății Metrorex că din cauza lipsei de personal și a alocărilor financiare insuficiente au apărut riscuri în siguranța circulației și a călătorilor, potrivit Mediafax.
„Ar trebui să angajăm 700 de oameni pentru a avea siguranță în circulația metroului, dar conducerea Metrorex a angajat directori și personal de conducere în loc să asigure angajările la nivelul mentenanței și al celorlalte posturi necesare. Vom deschide în curând Magistrala 5 Drumul Taberei - cu cine vom lucra acolo?”, a declarat Ion Rădoi, la acțiunea de pichetare a Ministerului Transporturilor.
„S-a făcut un memorandum pentru a angaja 700 de oameni necesari la siguranța circulației. Am avut unele probleme tehnice și avem chiar riscuri în siguranța circulației. Am ajuns ca un salariat să alerge în trei stații. Este pentru prima dată în 39 de ani când ne confruntăm cu astfel de probleme”, a mai spus Ion Rădoi.
„În al doilea rând, nimeni nu spune cine se face vinovat de cei 111 milioane de euro - cine a aprobat, unde s-au dus banii, cine a semnat actele necesare”, a menționat liderul sindical, referindu-se la procesul pierdut de statul român prin care Astaldi - constructorul Magistralei 5 de Metrou - ar urma să primească despăgubiri de întârziere a unor plăți.
„Vom continua această mobilizare în fiecare zi, până joi, iar de luni, 27 august, vom ieși la Guvern”, a mai precizat liderul sindical.
Întrebat dacă este posibilă o grevă generală la Metrou, Rădoi a răspuns: „Cu siguranță avem în vedere și o astfel de acțiune, în condițiile în care Metrorex are un deficit de 95 de milioane de lei la buget, iar noi nu ne vom mai vinde forța de muncă la fel de ieftin ca anul trecut”.
Sindicaliștii din Metrou pichetează Ministerul Transporturilor, acuzând riscuri în siguranța circulației
https://www.hotnews.ro/stiri-esential-2 ... la-iei.htm
Aproximativ 300 de sindicaliști din Uniunea Sindicatelor Libere (USL) Metrou pichetează, luni, Ministerul Transporturilor, acuzând conducerea societății Metrorex că din cauza lipsei de personal și a alocărilor financiare insuficiente au apărut riscuri în siguranța circulației și a călătorilor, potrivit Mediafax.
„Ar trebui să angajăm 700 de oameni pentru a avea siguranță în circulația metroului, dar conducerea Metrorex a angajat directori și personal de conducere în loc să asigure angajările la nivelul mentenanței și al celorlalte posturi necesare. Vom deschide în curând Magistrala 5 Drumul Taberei - cu cine vom lucra acolo?”, a declarat Ion Rădoi, la acțiunea de pichetare a Ministerului Transporturilor.
„S-a făcut un memorandum pentru a angaja 700 de oameni necesari la siguranța circulației. Am avut unele probleme tehnice și avem chiar riscuri în siguranța circulației. Am ajuns ca un salariat să alerge în trei stații. Este pentru prima dată în 39 de ani când ne confruntăm cu astfel de probleme”, a mai spus Ion Rădoi.
„În al doilea rând, nimeni nu spune cine se face vinovat de cei 111 milioane de euro - cine a aprobat, unde s-au dus banii, cine a semnat actele necesare”, a menționat liderul sindical, referindu-se la procesul pierdut de statul român prin care Astaldi - constructorul Magistralei 5 de Metrou - ar urma să primească despăgubiri de întârziere a unor plăți.
„Vom continua această mobilizare în fiecare zi, până joi, iar de luni, 27 august, vom ieși la Guvern”, a mai precizat liderul sindical.
Întrebat dacă este posibilă o grevă generală la Metrou, Rădoi a răspuns: „Cu siguranță avem în vedere și o astfel de acțiune, în condițiile în care Metrorex are un deficit de 95 de milioane de lei la buget, iar noi nu ne vom mai vinde forța de muncă la fel de ieftin ca anul trecut”.
📖 Pagination options