Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 1)

1996 posts, 324788 views
 
Go to page:  1  ... 137 138 139 140 141 142 143
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului subway guru

Ce tot va zic eu aici! E clar, e foarte limpede ca forumistii 'nostri' sunt de 1000x mai inteligenti decat forumistii 'lor' (aia din subsoluri si beciuri politice, care sunt platiti doar ca sa bage pricina si zazanie si sa ne bage in ceata!)...
@Mokele:
Taman asta voiam si eu sa-ti atrag atentia, se vede foarte clar in poza ta #20112010 ca linia dinspre Econom Cezarescu e frumos curatata pentru 'tractarea obiectelor de inventar din depoul Giulesti' in timp ce pe linia cealalta canalul sinei e plin cu ce vreti si ce nu vreti...
Multzam frumos de poze, au venit 'la fix'...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului subway guru

@mindmasster:
informatia privind instalarea unui 'rebrusment' pe Aerogarii e oficiala si in parte imi apartine...vezi topicul 'adecvat'...
De restul 'presupunerilor' chiar nu am habar si drept sa spun nici nu ma prea pasioneaza...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Mokele

Ce nu-mi pot seama este cum au trecut autotractoarele pe sub zona in lucru de la Podul Grozavesti. Am incercat sa vorbesc cu cei care lucrau la rampa dela Marasesti dar cred ca am dat de niste oligofreni pentru ca nu au fost in stare sa articuleze nici macar un cuvant inteligibil.
La capatul dinspre Giulesti cred ca s-a lucrat cel putin o zi la linia din dreapta pentru aceste tramvaie pentru ca ea era practic completa si la cealalata de abia se apucasera sa lucreze

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului subway guru

Ar fi doua variante posibile:
1. au tras vagoanele 'la troliu' peste zona numita 'groapa Marianelor din Grozavesti';
2. au folosit tractoarele alea 'destepte' care stiu sa circule si pe sine si pe strada' sau alt gen de 'drezina'.

Varianta SF: au alimentat tramvaiele 'wireless'... sau cu panouri fotovoltaice imprumutate de la Brico :lol:  :lol:  :lol:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Mokele

Intamplator eram prin zona la ora aia si am vazut doua Kraz-uri de-alea verzi . Nu am vazut Unimogii dotati cu roti pentru sine.
Guru, inteleg ca tu esti implicat in acest proiect. Nu poti sti din vreme cand apar astfel de situatii sa le imortalizam ?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului subway guru

Inca o veste buna:
S-a primit 'foc verde' (sau 'foc violet') de la Cotroceni ca sa se apuce Luxten de santul pentru instalarea cablurilor de medie tensiune pentru alimentarea noii substatii de tractiune de sub pod (Bravos Domnule Presedinte ca i-ati convins pe Domnii Garcea-SPP ca un amarat de sant pe langa gardul palatului e in folosul natiei si nu pune in primejdie siguranta nationala...)
A-propos, platforma substatiei era astazi proaspat turnata, o puteti identifica fiind la capatul parcarilor de sub pod, zona Brico...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Mokele

Guru, in dreapta rampei din Giulesti a fost convins nenea de acolo sa-si mute gradina ? Daca tragi de volan un pic ii aterizezi in casa.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Costin

In legatura cu depoul Giulesti, o concluzie logica e ca va primi niste vagoane de la dep. Colentina pentru a deservi zona. Totusi nu inteleg de ce au scos din depou si periile si plugurile... sa fie utilajele dep. Victoria, care si le ia inapoi?

 


  • GAC
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului GAC

Totusi eu nu inteleg o treaba:
Cum au trecut tramvaie peste "groapa" de la Grozavesti, cand acea portiune a fost turnata ieri (vineri pe 19), deci, au rulat tramvaie pe o portiune ce a fost turnata de 24-30 de ore. Mie mi se pare foarte riscant, mai ales, ca un tramvai si gol are 30 de tone, iar acea placa de deasupra gropii, are cam 35 de cm grosime. De asemenea, din cate s-a mai discutat pe forum, am inteles ca timpul de intarire pt beton ar fi cam de 28 de zile. Acum din proprie experienta, cel putin cimentul ala de lipit faianta, dupa 24 de ore, inca se rupe usor cu mana, si abia dupa vreo saptamana se face tare ca piatra. Ma gandesc oare, nu cumva prin aceasta pripa, greutatea acelor tramvaie sa fi afectat placa, prin dezvoltarea de fisuri, si mai incolo, sa ne trezim ca tramvaiul cade in groapa?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Dominatrix

@cos: Din cate am inteles, cele 2 pluguri bidirectionale din Giulesti au fost aduse de la Titan in 2007. Plugul uni-directional 06, care a ramas acolo pe perioada "izolarii", apartine depoului Giulesti de cel putin 10-15 ani. Cred ca depoul Giulesti va fi iar folosit numai pentru utilitare si "perii" asa cum a mai fost. N-ar avea sens sa aduca altceva in loc, mai ales ca Militari si Alexandria sunt destul de aproape, relativ vorbind.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului subway guru

@Mokele:
Ai intuit corect, sunt implicat in acest proiect 'pana-n gat si peste', dar asta nu inseamna ca sunt 'Superman' ca sa stiu tot ce misca in tara asta...si nu in mod special ca azi se vor scoate din depou niste banale tramvaie...e doar problema RATB...
Ce se poate 'da pe goarna' v-am pus intotdeauna pe forum...
In alta ordine de idei, nenea ala din dreapta rampei Giulesti se numeste MAI, nu ti-as recomanda sa aterizezi in gradina lor asa tam-nesam, ca au metode 'specifice' ca sa te faca sa-ti 'schimbi ideile'... :o
In orice caz, apreciere pentru contributii si 'keep the good working'!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Dominatrix

Guru, si pana la urma cum ramane cu intarirea "betoanelor", de care zicea GAC? Ar putea fi afectata calitatea "finala" din cauza rularii "premature" a tramvaielor pe acolo?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului subway guru

Betoanele din 'groapa Marianelor-Grozavesti' sunt cu muuult peste clasa minima necesara, nu-mi fac prea multe griji din cauza asta...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului gabriels

"Groapa" de care se vorbeste nu cred ca a fost decofrata.In cazul asta greutatea a fost preluata de cofraj nu de beton.

 


Go to page:  1  ... 137 138 139 140 141 142 143
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433504 posts in 5398 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use