Topic: Discuții diverse
4068 posts, 1029214 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
In tarile civilizate toate autobuzele arata fix lafel, spunem ca vrem ca in Romania sa fie ca in Germania dar cand este vorba sa renuntam la badaranismele personale sanctionate in Germania dar permise in Romania, atunci gasim mereu rationamente care sa le justifice.
Daca soferii ar fi oameni educati si cu judecata atunci si-ar pune intrebarea ca de ce in Germania toate autobuzele arata lafel, dar nu fac asta, sau au un rationament de genul "degeaba sunt eu corect si cu bun simt cand conducerea regiei si politicieii sunt hoti si nesimtiti".
Este exact ca credinta in Dumnezeu, nu spune nimeni ca sa crezi in Dumnezeu este un lucru rau, dar sa umplii parbrizul cu zeci de icoane si cruciulite este un badaranism.
In tarile civilizate toate autobuzele arata fix lafel, spunem ca vrem ca in Romania sa fie ca in Germania dar cand este vorba sa renuntam la badaranismele personale sanctionate in Germania dar permise in Romania, atunci gasim mereu rationamente care sa le justifice.
Daca soferii ar fi oameni educati si cu judecata atunci si-ar pune intrebarea ca de ce in Germania toate autobuzele arata lafel, dar nu fac asta, sau au un rationament de genul "degeaba sunt eu corect si cu bun simt cand conducerea regiei si politicieii sunt hoti si nesimtiti".
Este exact ca credinta in Dumnezeu, nu spune nimeni ca sa crezi in Dumnezeu este un lucru rau, dar sa umplii parbrizul cu zeci de icoane si cruciulite este un badaranism.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Puss in Boots
Nici eu n-am vazut pe nicaieri in strainatate personalizari de autobuze ca soferul sa se simta in largul lui. Ba din contra, am vazut curatenie, uniforme etc-uri de-astea de care noi nu ne atingem. Soferul roman sta vara in pantaloni scurti, tricou (cu burta sau fara) si in slapi. Ca asa e comod. Idem la taxiuri. Eu am mai zis ca toti ne dorim o tara ca afara, dar sa fie asa cum vrea fiecare din noi, "romaneste" style.
Nici eu n-am vazut pe nicaieri in strainatate personalizari de autobuze ca soferul sa se simta in largul lui. Ba din contra, am vazut curatenie, uniforme etc-uri de-astea de care noi nu ne atingem. Soferul roman sta vara in pantaloni scurti, tricou (cu burta sau fara) si in slapi. Ca asa e comod. Idem la taxiuri. Eu am mai zis ca toti ne dorim o tara ca afara, dar sa fie asa cum vrea fiecare din noi, "romaneste" style.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Costin
Problema este ca RATB nu face mentenanta corect, drept urmare soferii fac investitii personale in autobuzul "lor". In momentul in care mentenanta va fi ca la carte, treaba asta cu "autobuzul meu" (adica titularizarea) trebuie sa dispara instant. Nicaieri in vest nu exista titulari.
Problema este ca RATB nu face mentenanta corect, drept urmare soferii fac investitii personale in autobuzul "lor". In momentul in care mentenanta va fi ca la carte, treaba asta cu "autobuzul meu" (adica titularizarea) trebuie sa dispara instant. Nicaieri in vest nu exista titulari.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
ByOnu
Inchidem forumul si fiecare la casa lui!
dany wrote:
cel mai bine este sa ne vedem fiecare de gradina noastra.
Inchidem forumul si fiecare la casa lui!
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
Daca eu ma duc la vecinu de peste drum ca sa ma duca si pe mine pana in centru cu masina lui atunci ok, face in masina lui ce vrea, dar atata timp cat RATB este sustinuta din impozitele bucurestenilor atunci inseamna ca vin unii si fac gradina lor pe banii nostrii, cea ce nu mai este in ordine.
Daca eu ma duc la vecinu de peste drum ca sa ma duca si pe mine pana in centru cu masina lui atunci ok, face in masina lui ce vrea, dar atata timp cat RATB este sustinuta din impozitele bucurestenilor atunci inseamna ca vin unii si fac gradina lor pe banii nostrii, cea ce nu mai este in ordine.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
anndrei
Teoretic nu, daca autobuzul a suferit modificari ce nu au fost aprobate de RAR nu este apt de traseu. Lampile de pozitie din luneta sunt si pe post de lampi gabarit spate. Modificandu-le pozitia nu mai sunt spre exteriorul autobuzului cum spune legea ci mai spre interior.
cris_m wrote:
Si daca nu e semnalizarea ca la carte, nu poti sa mergi cu autobuzul respectiv, nu?
Teoretic nu, daca autobuzul a suferit modificari ce nu au fost aprobate de RAR nu este apt de traseu. Lampile de pozitie din luneta sunt si pe post de lampi gabarit spate. Modificandu-le pozitia nu mai sunt spre exteriorul autobuzului cum spune legea ci mai spre interior.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
andrei11
Ce-ar fi ca fiecare pilot de avion să-și "tragă" un avion "personal" pe motiv că și-a "personalizat" cabina ?
La CFR cum e, mecanicul și locomoiva ? Habar n-am, că nu știu, dar am văzut destule locomotive "personalizate".
Ce-ar fi ca fiecare pilot de avion să-și "tragă" un avion "personal" pe motiv că și-a "personalizat" cabina ?
La CFR cum e, mecanicul și locomoiva ? Habar n-am, că nu știu, dar am văzut destule locomotive "personalizate".
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Puss in Boots
Cat timp nu e caruta lui tac'tu ar trebui sa nu se permita astfel de personalizari. Dau aspect de bazar oriental. Noi suntem asa ceva, dar nici sa o strigam pe toate drumurile
Cat timp nu e caruta lui tac'tu ar trebui sa nu se permita astfel de personalizari. Dau aspect de bazar oriental. Noi suntem asa ceva, dar nici sa o strigam pe toate drumurile
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
Ca fapt divers, la CFR Calatori este fix ca la RATB, mecanicul si locomotiva, daca are 6 ore repaus atunci locomotiva sta incuiata, ultimele bastioane de spalat banii publici.
Ca fapt divers, la CFR Calatori este fix ca la RATB, mecanicul si locomotiva, daca are 6 ore repaus atunci locomotiva sta incuiata, ultimele bastioane de spalat banii publici.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
TibiV
Ce cool ar fi sa fie la fel si la companiile aeriene.
Avionul si pilotul. Are ala liber, avionul face plaja pe pista...
Ce cool ar fi sa fie la fel si la companiile aeriene.
Avionul si pilotul. Are ala liber, avionul face plaja pe pista...
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
anndrei
Asta cu titularizarea autobuzelor a ramas de pe vremea DAC/Ikarus/Rocar. Atunci autobuzele erau ca niste ,,mine de aur" pentru ei. Lucrau niste zile in anumite linii (unii dadeau spaga sa fie repartizati in ,,linii speciale") si autobuzul dadea acest minereu care trebuia vandut iar profitul impartit la doi. Aparand alti soferi pe masina se stricau socotelile. Unii erau cinstiti si nu se atingeau de minereul adunat iar altii luau mai mult decat produceau si pentru a scapa de aceste conflicte in autobaze s-au titularizat doi soferi pe autobuz. In garaj masinile care nu lucrau stateau incuiate cu lacat sa nu se atinga nimeni de ele.
Sursa Youtube/TVRi: https://www.youtube.com/watch?v=LPZFX9BN82E
Asta cu titularizarea autobuzelor a ramas de pe vremea DAC/Ikarus/Rocar. Atunci autobuzele erau ca niste ,,mine de aur" pentru ei. Lucrau niste zile in anumite linii (unii dadeau spaga sa fie repartizati in ,,linii speciale") si autobuzul dadea acest minereu care trebuia vandut iar profitul impartit la doi. Aparand alti soferi pe masina se stricau socotelile. Unii erau cinstiti si nu se atingeau de minereul adunat iar altii luau mai mult decat produceau si pentru a scapa de aceste conflicte in autobaze s-au titularizat doi soferi pe autobuz. In garaj masinile care nu lucrau stateau incuiate cu lacat sa nu se atinga nimeni de ele.
Sursa Youtube/TVRi: https://www.youtube.com/watch?v=LPZFX9BN82E
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Victor92
Astazi, 03 Iunie 2018, se implinesc 12 ani de cand primele autobuze Mercedes Citaro au inceput sa circule in Capitala.
"Lansarea" a avut loc la terminalul Piata Presei, iar dupa prezentarea acestora bifata de catre oficialitatiile din 2006, autobuzele au "zburat" spre linia 131, prima care a beneficiat de calitatea germana.
Ca o parere strict personala, multi s-au trezit la vremea respectiva (probabil se mai aud intr-o pestera si in clipa de fata) ca aceste autobuze nu vor rezista nici macar in perioada de exploatare recomandata (8 ani). Iata ca timpul a trecut, iar autobuzele inca rezista. Si sa nu uitam in ce conditii au fost mentiune unele dintre ele!
Sa urmarim cateva poze din colectia personala.
4105 - Linia 625 - Bulevardul Metalurgiei - 16 August 2017
4272 - Linia 301 - Calea Dorobantilor - 11 Iulie 2016
4338 - Linia 220 - Strada Dumitru Brumarescu - 10 Mai 2018
4342 - Linia 460 - Bulevardul Bucurestii Noi - 07 Mai 2018
4489 - Linia 335 - Arcul de Triumf - 14 Aprilie 2018
4503 - Linia 368 - Piata Drumul Taberei - 17 Ianuarie 2017
4511 - Linia 368 - Strada George Enescu/Ateneul Roman - 14 Martie 2016
4564 - Linia 408 - C.F.R. Domnesti - 31 Iulie 2017
Astazi, 03 Iunie 2018, se implinesc 12 ani de cand primele autobuze Mercedes Citaro au inceput sa circule in Capitala.
"Lansarea" a avut loc la terminalul Piata Presei, iar dupa prezentarea acestora bifata de catre oficialitatiile din 2006, autobuzele au "zburat" spre linia 131, prima care a beneficiat de calitatea germana.
Ca o parere strict personala, multi s-au trezit la vremea respectiva (probabil se mai aud intr-o pestera si in clipa de fata) ca aceste autobuze nu vor rezista nici macar in perioada de exploatare recomandata (8 ani). Iata ca timpul a trecut, iar autobuzele inca rezista. Si sa nu uitam in ce conditii au fost mentiune unele dintre ele!
Sa urmarim cateva poze din colectia personala.
4105 - Linia 625 - Bulevardul Metalurgiei - 16 August 2017
4272 - Linia 301 - Calea Dorobantilor - 11 Iulie 2016
4338 - Linia 220 - Strada Dumitru Brumarescu - 10 Mai 2018
4342 - Linia 460 - Bulevardul Bucurestii Noi - 07 Mai 2018
4489 - Linia 335 - Arcul de Triumf - 14 Aprilie 2018
4503 - Linia 368 - Piata Drumul Taberei - 17 Ianuarie 2017
4511 - Linia 368 - Strada George Enescu/Ateneul Roman - 14 Martie 2016
4564 - Linia 408 - C.F.R. Domnesti - 31 Iulie 2017
- V2A
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
V2A
Deși acum instalațiile de AC din autobuze au ca problemă principală lipsa agentului frigorific, există și câteva autobuze din prima serie (din cele dotate cu AC) cărora nu le funcționează instalațiile de mai mulți ani: 4151, 4196, 4207, 4391, 4597 (îi lipsește și un capac de la unitatea de pe acoperiș) etc. E păcat, totuși s-au băgat niște bani în aceste instalații.
Deși acum instalațiile de AC din autobuze au ca problemă principală lipsa agentului frigorific, există și câteva autobuze din prima serie (din cele dotate cu AC) cărora nu le funcționează instalațiile de mai mulți ani: 4151, 4196, 4207, 4391, 4597 (îi lipsește și un capac de la unitatea de pe acoperiș) etc. E păcat, totuși s-au băgat niște bani în aceste instalații.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Victor92
La Autobaza Pipera, au fost aduse la strada cateva autobuze care vor fi casate. Cand? Nu se stie, dar o parte dintre ele (cu exceptia celor 3 autocare) au contribuit la istoria transportului in comun din Bucuresti.
Le avem pe:
3 autocare RATB: B 01 YNU, B 07 JCM (Ikarus) si un UDM B 99 TUN;
DAF: 760 (ce a mai ramas din el), 851, 882;
Daf Berkhof: 902 si 903;
Rocar de Simon: 1022, 1023, 1034, 1058, 1060, 1077, 1091, 1096.
Total: 16 autobuze
La Autobaza Pipera, au fost aduse la strada cateva autobuze care vor fi casate. Cand? Nu se stie, dar o parte dintre ele (cu exceptia celor 3 autocare) au contribuit la istoria transportului in comun din Bucuresti.
Le avem pe:
3 autocare RATB: B 01 YNU, B 07 JCM (Ikarus) si un UDM B 99 TUN;
DAF: 760 (ce a mai ramas din el), 851, 882;
Daf Berkhof: 902 si 903;
Rocar de Simon: 1022, 1023, 1034, 1058, 1060, 1077, 1091, 1096.
Total: 16 autobuze
📖 Pagination options