Topic: Reconstructie pod CFR Mogosoaia / DN1A
236 posts, 102978 views
📖 Pagination options
- TibiV
-
Posted:
-
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Lărgirea DN1A / Pod CFR Mogosoaia
Adrian Rosca
Si despre asta: https://www.flickr.com/photos/133881065 ... 476905240/
Si despre asta: https://www.flickr.com/photos/133881065 ... 476905240/
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Lărgirea DN1A / Pod CFR Mogosoaia
abc_XC
Sursa informatiei si a fotografiilor este pagina de Facebook CFR Infrastructurahttps://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1995832657118259
Sursa informatiei si a fotografiilor este pagina de Facebook CFR Infrastructurahttps://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1995832657118259
Lucrările la podul CF Mogoşoaia şi de racordare a liniei 700 Bucureşti - Mogoşoaia - Urziceni în desfăşurare!
Lucrările de modernizare a podului CF de la Mogoşoaia şi de racordare a liniei 700 Bucureşti - Mogoşoaia - Urziceni la pod sunt în derulare şi au termen de finalizare luna iunie.
♦ Racordare liniei Bucuresti Nord - Urziceni la acest pod
◘ Lucrări de racordare a liniei 700 Bucuresti Nord - Urziceni - Galati la podul CF de la Mogosoaia, km 1+150, în zona de supratraversare a DN1A
◘ Constructor - SC WIEBE ROMANIA SRL
♦ Pod km 1+510, Mogoşoaia (jud. Ilfov)
◘ Lucrările de modernizare a podului CF de la Mogoşoaia, km 1+510 - demolarea și înlocuirea podului vechi cu un pod oblic, cu o singură deschidere, infrastructură din beton și tabliere metalice.
◘ Constructor - IMPLENIA BAUGESELLSCHAFT m.b.H. şi S.C. METABET CF SA
Foto: CFR Infrastructura
Pod Mogosoaia.jpg (118.16 KB; downloaded 5245 times)
Pod Mogosoaia2.jpg (107.13 KB; downloaded 5247 times)
Pod Mogosoaia3.jpg (99.9 KB; downloaded 5240 times)
Terasament pod Mogosoaia.jpg (118.49 KB; downloaded 5243 times)
- shoppy
-
Posted:
-
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Lărgirea DN1A / Pod CFR Mogosoaia
Adrian Rosca
Sunt foarte curios cum rezolva zona cu coloane lipsa. Probabil ca la dentist, fac o punte
Sunt foarte curios cum rezolva zona cu coloane lipsa. Probabil ca la dentist, fac o punte
- shoppy
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Lărgirea DN1A / Pod CFR Mogosoaia
TibiV
CFR SA va reda circulatiei, la 15 iunie, Podul Mogosoaia. Pentru acest pod important de cale ferata s-au executat lucrari de modernizare si de racordare a liniei 700 Bucuresti – Mogosoaia – Urziceni la pod.
De asemenea, prin deschiderea podului Mogosoaia, legatura, directa, intre cea mai mare gara a tarii si Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti, este acum mai facila.
Lucrarile de modernizare a podului de cale ferata de la Mogosoaia (demolarea si inlocuirea podului vechi cu un pod oblic, cu o singura deschidere, infrastructura din beton si tabliere metalice) au fost efectuate de catre companiile Implenia Baugesellschaft m.b.H. si Metabet CF SA.
Lucrarile de racordare a liniei 700 Bucuresti Nord – Urziceni – Galati, in zona de supratraversare a DN1A, au fost realizate de compania Wiebe Romania SRL.
Dupa finalizarea lucrarilor, circulatia trenurilor care pleaca din Bucuresti spre Galati se va desfasura pe ruta directa Bucuresti Nord – Mogosoaia – Urziceni, pana in prezent traficul feroviar fiind deviat pe ruta Bucuresti Nord – Pajura – Chitila – Buciumeni – Mogosoaia – Urziceni.
Pe perioada desfasurarii lucrarilor, trenurile au circulat pe o ruta deviata, iar drumul catre Urziceni a fost cu sapte kilometri mai lung. Din acest motiv, o calatorie intre Bucuresti si Urziceni trenurile dura o ora si 40 de minute, pe o distanta de 78 kilometri.
https://clubferoviar.ro/cfr-sa-se-tine-de-cuvant/
CFR SA va reda circulatiei, la 15 iunie, Podul Mogosoaia. Pentru acest pod important de cale ferata s-au executat lucrari de modernizare si de racordare a liniei 700 Bucuresti – Mogosoaia – Urziceni la pod.
De asemenea, prin deschiderea podului Mogosoaia, legatura, directa, intre cea mai mare gara a tarii si Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti, este acum mai facila.
Lucrarile de modernizare a podului de cale ferata de la Mogosoaia (demolarea si inlocuirea podului vechi cu un pod oblic, cu o singura deschidere, infrastructura din beton si tabliere metalice) au fost efectuate de catre companiile Implenia Baugesellschaft m.b.H. si Metabet CF SA.
Lucrarile de racordare a liniei 700 Bucuresti Nord – Urziceni – Galati, in zona de supratraversare a DN1A, au fost realizate de compania Wiebe Romania SRL.
Dupa finalizarea lucrarilor, circulatia trenurilor care pleaca din Bucuresti spre Galati se va desfasura pe ruta directa Bucuresti Nord – Mogosoaia – Urziceni, pana in prezent traficul feroviar fiind deviat pe ruta Bucuresti Nord – Pajura – Chitila – Buciumeni – Mogosoaia – Urziceni.
Pe perioada desfasurarii lucrarilor, trenurile au circulat pe o ruta deviata, iar drumul catre Urziceni a fost cu sapte kilometri mai lung. Din acest motiv, o calatorie intre Bucuresti si Urziceni trenurile dura o ora si 40 de minute, pe o distanta de 78 kilometri.
https://clubferoviar.ro/cfr-sa-se-tine-de-cuvant/
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Lărgirea DN1A / Pod CFR Mogosoaia
stefan_br
Podul inca nu este dat in exploatare. Momentan trenurile de calatori spre Urziceni/Slobozia circula tot prin Post Macaze Ramif. Buciumeni. Propun ca dupa inaugurare (cand o fi) sa mutam discutiile viitoare la sectiunea M700, caci subiectul tine mai mult de feroviar.
Podul inca nu este dat in exploatare. Momentan trenurile de calatori spre Urziceni/Slobozia circula tot prin Post Macaze Ramif. Buciumeni. Propun ca dupa inaugurare (cand o fi) sa mutam discutiile viitoare la sectiunea M700, caci subiectul tine mai mult de feroviar.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Lărgirea DN1A / Pod CFR Mogosoaia
TibiV
Aici trebuie pastrate lucrarile de largire (scuzati, supralargire... ) a DN1A la 2 benzi/sens de la giratoriul cu DNCB pana la intrarea in parcul Mogosoaia...
Si ceva imi spune ca asta va dura cel putin la fel de mult ca inlocuirea podurilor CFR...
Aici trebuie pastrate lucrarile de largire (scuzati, supralargire... ) a DN1A la 2 benzi/sens de la giratoriul cu DNCB pana la intrarea in parcul Mogosoaia...
Si ceva imi spune ca asta va dura cel putin la fel de mult ca inlocuirea podurilor CFR...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Lărgirea DN1A / Pod CFR Mogosoaia
shoppy
Pai ca sa dureze trebuiesc intai incepute, proiectul nu a avut nici o legatura cu largirea, eliberarea gabaritului a fost o consecinta a finantarii europene.
Asa si la Urziceni s-a construit un pasaj rutier peste 700 si 701, pasajul are gabarit de electrificare si ese plasat fix alaturi de un alt pasaj fara gabarit de electrificare deasupra unei cf care nu apare nici in planurile cele mai fanteziste de electrificare.
Pai ca sa dureze trebuiesc intai incepute, proiectul nu a avut nici o legatura cu largirea, eliberarea gabaritului a fost o consecinta a finantarii europene.
Asa si la Urziceni s-a construit un pasaj rutier peste 700 si 701, pasajul are gabarit de electrificare si ese plasat fix alaturi de un alt pasaj fara gabarit de electrificare deasupra unei cf care nu apare nici in planurile cele mai fanteziste de electrificare.
- t530
-
Posted:
-
Re: Lărgirea DN1A / Pod CFR Mogosoaia
t530
https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-i ... -scurt.htm
https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-i ... -scurt.htm
S-a redeschis circulaţia feroviară pe podul de la Mogoşoaia. Drumul dintre Gara de Nord și halta de unde se ia mcirobuzul către aeroport este cu 7 km de scurt
Lucrările de racordare a liniei Bucureşti Nord - Urziceni la podul de cale ferată care supratraversează DN 1A au fost finalizate, iar circulaţia trenurilor spre Urziceni - Slobozia este operaţională începând de astăzi pe linia directă, prin Mogoşoaia, anunță CFR Infrastructură. Din cauza că lucrările la pod nu s-au terminat la timp, trenurile circulau pe o rută deviată și drumul către Urziceni era cu 7 km mai lung. De acum, trenurile InterRegio vor face 23 de minute între Gara de Nord și halta P O Aeroport aflată la 3 km de aeroportul Otopeni.
Primele trei trenuri de călători spre Urziceni, cu staţionare la PO Aeroport, vor circula începând de astăzi pe ruta directă Bucureşti Nord - Mogoşoaia - PO Aeroport - Urziceni - Slobozia, iar până la sfârşitul lunii, operatorul naţional de transport feroviar de călători va reintroduce pe traseul direct şi celelalte trenuri care asigură legătura între Capitală şi Urziceni, mai spune compania.
Din cauză că podul nu a fost terminat la timp, drumul cu trenul spre Aeroport era mai lung, fiind 30 de km, în loc de 23 km până la halta P O Aeroport, de unde se ia apoi microbuzul. Podul va fi util și pentru o eventuală legătură directă cu trenul între Gara de Nord și Aeroport, însă o decizie se va lua spre final de an.
Menţionăm de asemenea faptul că, odată cu finalizarea acestor lucrări, legătura pe calea ferată spre şi dinspre Aeroport pentru trenurile Interregio (IR), înscrise în circulaţie de operatorul naţional CFR Călători, pe ruta directă Bucureşti Nord - Mogoşoaia - PO Aeroport - Urziceni se va realiza pe un traseu mai scurt cu 7 km, iar durata călătoriei între Gara de Nord şi PO Aeroport va fi de 23 de minute.
Lucrările de racordare a liniei 700 Bucuresti Nord - Urziceni - Galati la podul CF de la Mogosoaia, km 1+150, în zona de supratraversare a DN1A, au fost executate de SC WIEBE ROMANIA SRL.
- survola
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Lărgirea DN1A / Pod CFR Mogosoaia
shoppy
Calatori oricum tot asa circula si inainte, nu s-a pierdut nimic.
Calatori oricum tot asa circula si inainte, nu s-a pierdut nimic.
- survola
-
Posted:
-
📖 Pagination options