Topic: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB
317 posts, 138333 views
📖 Pagination options
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB
Victor92
Cam asa arata dublura de pe Plevnei, din preajma Casei Studentilor, despre care a mentionat Trole in urma cu cateva zile ...
Cam asa arata dublura de pe Plevnei, din preajma Casei Studentilor, despre care a mentionat Trole in urma cu cateva zile ...
DSC_0890.JPG (246.63 KB; downloaded 5298 times)
DSC_0891.JPG (329.55 KB; downloaded 5295 times)
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB
barbuandrei
O bătaie de joc....marca RATB. Soferii de la troleibuze nu au fost atentionati ca s-a modificat, iar din acest motiv multi au intrat cu viteza, unii facand si 'capatana', riscand sa dea macazele jos.
O bătaie de joc....marca RATB. Soferii de la troleibuze nu au fost atentionati ca s-a modificat, iar din acest motiv multi au intrat cu viteza, unii facand si 'capatana', riscand sa dea macazele jos.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB
ByOnu
Am pierdut evenimentul. Care este motivul? Ce se face mai precis acolo? Unde duce firul respectiv?
Am pierdut evenimentul. Care este motivul? Ce se face mai precis acolo? Unde duce firul respectiv?
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB
rosetti61
Ma gandesc ca poate incepe vreo lucrare pe Plevnei intre Parvan si Kogalniceanu, iar 66 si 70 vor intoarce pe bucla formata de bd. Kogalniceanu, Splai, Constantin Noica, Plevnei si V Parvan iar 85 va circula intr-un sens ca celelalte troleibuse apoi spre Gara - la intoarcere ramane neschimbat. Asta ar fi motivul, altfel care sa fie utilitatea dublurii in zona respectiva?
Ma gandesc ca poate incepe vreo lucrare pe Plevnei intre Parvan si Kogalniceanu, iar 66 si 70 vor intoarce pe bucla formata de bd. Kogalniceanu, Splai, Constantin Noica, Plevnei si V Parvan iar 85 va circula intr-un sens ca celelalte troleibuse apoi spre Gara - la intoarcere ramane neschimbat. Asta ar fi motivul, altfel care sa fie utilitatea dublurii in zona respectiva?
- Axel
-
Posted:
-
Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB
Axel
De pe pagina de Facebook a RATB:
'' Traseul liniei 66 se modifică din data de 28.04.2018
Începând cu data de 28.04.2018, linia de troleibuze 66 va funcționa pe traseul de bază între terminalul ,,Spitalul Fundeni” şi intersecţia Bd. Mihail Kogălniceanu/Calea Plevnei (Piața Mihail Kogălniceanu), apoi pe un traseu prelungit pe: Bd. Mihail Kogălniceanu, Splaiul Independenţei, Str. Constantin Noica, Calea Plevnei, terminalul Vasile Pârvan, apoi pe Str. Vasile Pârvan, urmând traseul actual. ''
Sa inteleg ca 70 si 85 vor intra in continuare pe scurtatura ?
De pe pagina de Facebook a RATB:
'' Traseul liniei 66 se modifică din data de 28.04.2018
Începând cu data de 28.04.2018, linia de troleibuze 66 va funcționa pe traseul de bază între terminalul ,,Spitalul Fundeni” şi intersecţia Bd. Mihail Kogălniceanu/Calea Plevnei (Piața Mihail Kogălniceanu), apoi pe un traseu prelungit pe: Bd. Mihail Kogălniceanu, Splaiul Independenţei, Str. Constantin Noica, Calea Plevnei, terminalul Vasile Pârvan, apoi pe Str. Vasile Pârvan, urmând traseul actual. ''
Sa inteleg ca 70 si 85 vor intra in continuare pe scurtatura ?
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB
barbuandrei
Initial era vorba si de 70, dar se pare ca s-au sucit.
Initial era vorba si de 70, dar se pare ca s-au sucit.
- IK4
-
Posted:
-
Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB
IK4
Ok, dar care e rolul dublurii cu macaz tocmai in fata Casei Studentilor? Stationare pentru 66 la cap de linie direct in strada pe Cal. Plevnei?
Ok, dar care e rolul dublurii cu macaz tocmai in fata Casei Studentilor? Stationare pentru 66 la cap de linie direct in strada pe Cal. Plevnei?
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB
barbuandrei
Locul pentru statie si stationare e dupa Casa Studentilor. In mod normal 66 nu are stationare la Pirvan, dar s-au gandit sa faca statie separata in cazul in care au inaintare cei de pe 66.
Locul pentru statie si stationare e dupa Casa Studentilor. In mod normal 66 nu are stationare la Pirvan, dar s-au gandit sa faca statie separata in cazul in care au inaintare cei de pe 66.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB
barbuandrei
S-a adus un wc public la "noul" capat, probabil incepand de maine vor avea stationare si la Pirvan.
S-a adus un wc public la "noul" capat, probabil incepand de maine vor avea stationare si la Pirvan.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB
Victor92
@barbuandrei: Asa este. Revin cu poze in 30 de minute.
@barbuandrei: Asa este. Revin cu poze in 30 de minute.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB
rosetti61
De ce nu l-au dus pana la Gara, ca mai era putin; asa au tocat din nou inutil material de retea, a doua bila neagra dupa "opera" de la Pasajul Mihai Bravu. A mai fost un experiment cu 66 la Gara in anii 90 dar nu a avut succes. Probabil o fi vreun nou experiment sa vada potentialul liniei (daca ar fi un traseu de troleibuz Master-Fundeni ca sigur ca imbatranesti in el pana la destinatie - acelasi lucru se putea/poate face cu 61/336+66).
Secretosi rau cei de la RATB (aduce cu comunicatele din anii 80 privind devieri de trasee, dar atunci erau evidente motivele, chiar daca nu erau mentionate).
De ce nu l-au dus pana la Gara, ca mai era putin; asa au tocat din nou inutil material de retea, a doua bila neagra dupa "opera" de la Pasajul Mihai Bravu. A mai fost un experiment cu 66 la Gara in anii 90 dar nu a avut succes. Probabil o fi vreun nou experiment sa vada potentialul liniei (daca ar fi un traseu de troleibuz Master-Fundeni ca sigur ca imbatranesti in el pana la destinatie - acelasi lucru se putea/poate face cu 61/336+66).
Secretosi rau cei de la RATB (aduce cu comunicatele din anii 80 privind devieri de trasee, dar atunci erau evidente motivele, chiar daca nu erau mentionate).
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB
ByOnu
Tine mai mult de catenara troleibuzelor in general. Posibil sa mai fi intrebat dar nu stiu unde, si nu am mai verificat raspunsul.
Care este avantajul noilor console (66 de la Carol I spre est si noua retea de la Horoscop)? Mie unul firele mi se par mult mai haotice si cu burta pe acest tip de console, spre deosebire de cele clasice care se monteaza acum la Straulesti, spre exemplu. Desigur, consolele n-au neaparat treaba cu nivelul de tensionare al firelor, but still.
Tine mai mult de catenara troleibuzelor in general. Posibil sa mai fi intrebat dar nu stiu unde, si nu am mai verificat raspunsul.
Care este avantajul noilor console (66 de la Carol I spre est si noua retea de la Horoscop)? Mie unul firele mi se par mult mai haotice si cu burta pe acest tip de console, spre deosebire de cele clasice care se monteaza acum la Straulesti, spre exemplu. Desigur, consolele n-au neaparat treaba cu nivelul de tensionare al firelor, but still.
- Trole
-
Posted:
-
Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB
Trole
Avantajul principal: mobilitatea. Poziția de montaj ușor înclinată a pendulelor permite deplasari ale firului în plan orizontal și vertical. Situația e preferabilă mai ales la trecerea captatoarelor, dispărând punctele rigide care determină în timp degradarea firului de cupru (subțiere, fracturare). Un alt avantaj îl constituire decuplarea mecanica parțială a transmiterii oscilațiilor de la un fir la altul.
Nu în ultimul rând, preluarea alungirii firului, de la variațiile de temperatură, e facilitată de deplasărilor pe verticală și orizontală. Fir tensionat - zig-zag și săgeată reduse, fir alungit - creșterea săgeților și a zig zag-ului.
Avantajul principal: mobilitatea. Poziția de montaj ușor înclinată a pendulelor permite deplasari ale firului în plan orizontal și vertical. Situația e preferabilă mai ales la trecerea captatoarelor, dispărând punctele rigide care determină în timp degradarea firului de cupru (subțiere, fracturare). Un alt avantaj îl constituire decuplarea mecanica parțială a transmiterii oscilațiilor de la un fir la altul.
Nu în ultimul rând, preluarea alungirii firului, de la variațiile de temperatură, e facilitată de deplasărilor pe verticală și orizontală. Fir tensionat - zig-zag și săgeată reduse, fir alungit - creșterea săgeților și a zig zag-ului.
- WAYNEN
-
Posted:
-
Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB
WAYNEN
Având în vedere achiziția a 100 de troleibuze cu autonomie și folosirea a 96 dintre ele pe liniile de troleibuz care vor fi prelungite,înseamnă că vor mai rămâne doar 4 ca rezervă,ceea ce e foarte puțin.
Totuși,în unele zone ar trebui instalată rețea de troleibuz:
1) Pe axa nord-sud de la Piața Unirii la Piața Romană.Astfel,pe linia 73 n-ar trebui troleibuze cu autonomie,ci unele clasice,deoarece traficul e aglomerat în orele de vârf pe Bălcescu și Magheru.
2) De la Piața Unirii pe Bulevardul Unirii-Bulevardul Mircea Vodă-Bulevardul Corneliu Coposu până la Piața Sfânta Vineri cu întoarcere prin Bulevardul Corneliu Coposu-Piața Unirii-Bulevardul Dimitrie Cantemir.Astfel liniile 74 și 76 ar putea avea același traseu ca liniile 116,117 și 313.
3) Pe Calea Dorobanților(între Bulevardul Dacia și Piața Lahovari) și pe Strada George Enescu(între Piața Lahovari și Bulevardul Gheorghe Magheru).Astfel linia 97 vine dinspre Bucureștii Noi,ajunge la Piața Romană,apoi o ia pe Bulevardul Dacia,virează dreapta pe Calea Dorobanților,apoi pe Strada George Enescu unde virează dreapta pe Bulevardul Gheorghe Magheru.
4) Unirea celor două rețele din zona gării de nord.Trebuie ca linia 65 să se unească fie cu 62,fie cu 93,ca să se creeze o legătură între Pajura și Militari sau Pajura și Drumul Taberei.
5) Refacerea rețelei pe Strada Liviu Rebreanu și prelungirea ei până la ,,Faur Poarta 4”.Linia 92 s-ar reînființa pe traseul vechi,dar va fi prelungită până la ,,Gara de Nord”.
Astfel,troleibuzele cu autonomie ar circula pe liniile 62,70 și 93.
Sper că am postat în topicul care trebuie.Dacă nu,mutați-l în locul potrivit.
Având în vedere achiziția a 100 de troleibuze cu autonomie și folosirea a 96 dintre ele pe liniile de troleibuz care vor fi prelungite,înseamnă că vor mai rămâne doar 4 ca rezervă,ceea ce e foarte puțin.
Totuși,în unele zone ar trebui instalată rețea de troleibuz:
1) Pe axa nord-sud de la Piața Unirii la Piața Romană.Astfel,pe linia 73 n-ar trebui troleibuze cu autonomie,ci unele clasice,deoarece traficul e aglomerat în orele de vârf pe Bălcescu și Magheru.
2) De la Piața Unirii pe Bulevardul Unirii-Bulevardul Mircea Vodă-Bulevardul Corneliu Coposu până la Piața Sfânta Vineri cu întoarcere prin Bulevardul Corneliu Coposu-Piața Unirii-Bulevardul Dimitrie Cantemir.Astfel liniile 74 și 76 ar putea avea același traseu ca liniile 116,117 și 313.
3) Pe Calea Dorobanților(între Bulevardul Dacia și Piața Lahovari) și pe Strada George Enescu(între Piața Lahovari și Bulevardul Gheorghe Magheru).Astfel linia 97 vine dinspre Bucureștii Noi,ajunge la Piața Romană,apoi o ia pe Bulevardul Dacia,virează dreapta pe Calea Dorobanților,apoi pe Strada George Enescu unde virează dreapta pe Bulevardul Gheorghe Magheru.
4) Unirea celor două rețele din zona gării de nord.Trebuie ca linia 65 să se unească fie cu 62,fie cu 93,ca să se creeze o legătură între Pajura și Militari sau Pajura și Drumul Taberei.
5) Refacerea rețelei pe Strada Liviu Rebreanu și prelungirea ei până la ,,Faur Poarta 4”.Linia 92 s-ar reînființa pe traseul vechi,dar va fi prelungită până la ,,Gara de Nord”.
Astfel,troleibuzele cu autonomie ar circula pe liniile 62,70 și 93.
Sper că am postat în topicul care trebuie.Dacă nu,mutați-l în locul potrivit.
📖 Pagination options