Topic: Discuții diverse
4065 posts, 1006982 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
Turele autobazei Alexandria au fost inlocuite, Titan inca este in 644.
Nu inteleg de ce atata agitatie avand in vedere ca linia asta dispare in cel mult 3 saptamani
Chev Celios wrote:
Incepand de astazi Autobaza Floreasca a preluat turele Autobazei Titan in linia 644.
Turele autobazei Alexandria au fost inlocuite, Titan inca este in 644.
Nu inteleg de ce atata agitatie avand in vedere ca linia asta dispare in cel mult 3 saptamani
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
De 2 luni ne tot repeţi fraza asta!
Utilizator anonim wrote:
Nu inteleg de ce atata agitatie avand in vedere ca linia asta dispare in cel mult 3 saptamani
De 2 luni ne tot repeţi fraza asta!
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Chev Celios
Aha multumesc.Eu stiam ca Floreasca a preluat ture in 644,cum era normal(de fapt anormal) am crezut ca le-a luat pe cele de la Titan.
Utilizator anonim wrote:Chev Celios wrote:
Incepand de astazi Autobaza Floreasca a preluat turele Autobazei Titan in linia 644.
Turele autobazei Alexandria au fost inlocuite, Titan inca este in 644.
Nu inteleg de ce atata agitatie avand in vedere ca linia asta dispare in cel mult 3 saptamani
Aha multumesc.Eu stiam ca Floreasca a preluat ture in 644,cum era normal(de fapt anormal) am crezut ca le-a luat pe cele de la Titan.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Victor92
Parcul liniei 122 a fost suplimentat ajungand de la 8 ture la 11 in timpul saptamanii.
Parcul liniei 122 a fost suplimentat ajungand de la 8 ture la 11 in timpul saptamanii.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Victor92
Se pare ca schimbul de pe linia 168 se face mai nou si la Piata Romana de cand linia a fost prelungita pana la Brancusi.Un astfel de exemplu este turul 7.De asemenea,remarc faptul ca autobuzele vin si mai greu pe aceasta linie...din pacate au ramas tot 8 ture.
Se pare ca schimbul de pe linia 168 se face mai nou si la Piata Romana de cand linia a fost prelungita pana la Brancusi.Un astfel de exemplu este turul 7.De asemenea,remarc faptul ca autobuzele vin si mai greu pe aceasta linie...din pacate au ramas tot 8 ture.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Chev Celios
De obicei schimbu se face la capatul cel mai apropiat de garaj, insa soferi de la sch 2 vin la schimb unde le iese lor cel mai bine.
De obicei schimbu se face la capatul cel mai apropiat de garaj, insa soferi de la sch 2 vin la schimb unde le iese lor cel mai bine.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Victor92
Stiu asta,dar pana sa fie prelungita linia pana in Brancusi,schimbul se facea numai la Argesului.Acum,mai nou se face si la Romana.Asa scria in programul de circulatie al turului 7 al linie 168 .
Chev Celios wrote:
De obicei schimbu se face la capatul cel mai apropiat de garaj, insa soferi de la sch 2 vin la schimb unde le iese lor cel mai bine.
Stiu asta,dar pana sa fie prelungita linia pana in Brancusi,schimbul se facea numai la Argesului.Acum,mai nou se face si la Romana.Asa scria in programul de circulatie al turului 7 al linie 168 .
- Tom
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Tom
Apropos de unde se schimba soferii, exista pentru fiecare linie un capat "principal", de unde se considera ca incepe o "cursa", tinand cont ca un drum dela un capat la celalat se cheama "semicursa"?
Apropos de unde se schimba soferii, exista pentru fiecare linie un capat "principal", de unde se considera ca incepe o "cursa", tinand cont ca un drum dela un capat la celalat se cheama "semicursa"?
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Victor92
La cateva din liniile din Drumul Taberei schimbul se face in felul urmator:
Liniile 105 si 385 la Plat.Valea Oltului.
Linia 168: Brancusi mai nou si Romana
Linia 268 : la Valea Argesului
Linia 368:intotdeauna la Piata Romana.
Tom wrote:
Apropos de unde se schimba soferii, exista pentru fiecare linie un capat "principal", de unde se considera ca incepe o "cursa", tinand cont ca un drum dela un capat la celalat se cheama "semicursa"?
La cateva din liniile din Drumul Taberei schimbul se face in felul urmator:
Liniile 105 si 385 la Plat.Valea Oltului.
Linia 168: Brancusi mai nou si Romana
Linia 268 : la Valea Argesului
Linia 368:intotdeauna la Piata Romana.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
andrei11
Am vazut de multe ori schimbandu-se turele "din mers" in statii foarte diverse. Poate "pe foaia de hartie" scrie altceva, cap de linie principal sau chiar la semicursa, dar in realitate se mai intampla si ce v-am spus eu.
Am vazut de multe ori schimbandu-se turele "din mers" in statii foarte diverse. Poate "pe foaia de hartie" scrie altceva, cap de linie principal sau chiar la semicursa, dar in realitate se mai intampla si ce v-am spus eu.
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Der Hofmeister
La infiintare de noi linii, se prefera folosirea de autobuze Mercedes Citaro, insa cele 1000 de stele cu care se lauda RATBul par a fi cam insuficiente. Si nu pentru ca am putea banui ca circula toate 1000 in fiecare zi, ci fiindca sunt scoase la traseu in jur de 850-900, iar din restul de 150-100, unele sunt defecte sau trimise la revizie la Evobus (ma refer la Euro 4, care sunt inca in garantie), iar altele sed frumusel in autobaze pentru ca nu sunt bani pentru plata integrala a salariilor/orelor prestate de soferii titulari pe acele autobuze.
123 a devenit foarte problematica in ultima vreme (unii ar spune ca asta se intampla de cand s-au introdus Citaro, dar e la mintea cocosului ca e mai mult decat atat), si asta si din cauza traficului de "vis" intre anumite intervale orare. De aceea, e destul de greu sa mai suplimentezi turele, avand in vedere ca a cam ajuns aproape de 30. Iar sa scoti masini din celelalte linii ale Autobazei Nordului ar fi usor criminal. Doar sa se mai mobilizeze autobuzele care stau si sa se introduca si DAF-uri (in limita posibilitatilor), ca n-au sa tuseasca locuitorii din Vitan daca se suie in asa ceva. Oricum, asa si-ar indeplini si norma de casare vechile autobuze, spre fericirea unora, spre nemultumirea altora...
lucianho wrote:
In ultimul timp linia 123 este din ce in ce mai aglomerata.De fiecare data cand am treaba si trebuie sa plec observ ca aceasta linie este extrem de aglomerata mai ales sensul Cet Sud spre Centru...Gara de Nord.Autobuzele acestei linii nu vin rau, dar nu sunt suficiente masinile,practic se circula doar in usa pe aceasta linie .Eu personal am propus mai multe variante celor de la ratb (ca sugestii)si anume ar trebuie sa se mai infiinteze o linie pentru ca marea problema este in zona Vitan (real Vitan-Vitan Barzesti) deoarece chiar de la capat(cet sud vitan) aceasta linie 123 pleaca aglomerata spre centru.Practic este singura linie care scoate in centrul locuitorii zonei Vitan.
La infiintare de noi linii, se prefera folosirea de autobuze Mercedes Citaro, insa cele 1000 de stele cu care se lauda RATBul par a fi cam insuficiente. Si nu pentru ca am putea banui ca circula toate 1000 in fiecare zi, ci fiindca sunt scoase la traseu in jur de 850-900, iar din restul de 150-100, unele sunt defecte sau trimise la revizie la Evobus (ma refer la Euro 4, care sunt inca in garantie), iar altele sed frumusel in autobaze pentru ca nu sunt bani pentru plata integrala a salariilor/orelor prestate de soferii titulari pe acele autobuze.
123 a devenit foarte problematica in ultima vreme (unii ar spune ca asta se intampla de cand s-au introdus Citaro, dar e la mintea cocosului ca e mai mult decat atat), si asta si din cauza traficului de "vis" intre anumite intervale orare. De aceea, e destul de greu sa mai suplimentezi turele, avand in vedere ca a cam ajuns aproape de 30. Iar sa scoti masini din celelalte linii ale Autobazei Nordului ar fi usor criminal. Doar sa se mai mobilizeze autobuzele care stau si sa se introduca si DAF-uri (in limita posibilitatilor), ca n-au sa tuseasca locuitorii din Vitan daca se suie in asa ceva. Oricum, asa si-ar indeplini si norma de casare vechile autobuze, spre fericirea unora, spre nemultumirea altora...
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
102, 104 şi 139 au multe ture pentru că nu au de muncă şoferii de la garajele respective... oricum, cel puţin pe 102 şi 139 găsim în permanenţă minim 10 autobuze la capete, iar pe 139 sunt autobuze care pleacă de la Zeţari (să le vadă dispecera) şi merg în garaj. Probleme din astea sunt pe multe linii. Singura soluţie ar fi să se introducă autobuze de la mai multe autobaze pe liniile mai lungi, aşa cum se face la tramvaie. Însă RATB e stat în stat şi şefii de autobază nu vor în ruptul capului să se amestece autobuze de la mai multe garaje pe un traseu. La tramvaie nu prea au de ales (şi tot se ceartă, vezi linii gen 8 unde, pur şi simplu, vagoanele de Alexandria încurcă linia şi merg la cursă pierdută cu 20 km/h, că aşa sunt obişnuiţi de pe 32), dar la autobuze preferă să mai lungească cu 5 - 10 minute semicursa unei linii, ca să mai încapă câteva autobuze.
Că veni vorba de autobuze: autobaza Titan (şi cred că şi Floreasca) are pregătite ~ 10 autobuze Rocar pentru linii preorăşeneşti, linii care nu se ştie dacă se vor reînfiinţa. Stăteau rău autobuzele alea pe 123? Nu, dar cine îi poate convinge pe şefii din autobazele în cauză (Titan şi Nordului) să se înţeleagă, mai ales după halul în care Nordului a trimis Rocaruri la Titan acum câţiva ani (fără bord, fără bare, fără oglinzi, cu geamuri sparte...)?
Tot acum se vede şi tâmpenia de care au dat dovadă cei care s-au perindat pe la conducerea RATB-ului în ultimii 10 - 15 ani, cu principiul conform căruia articulatele încurcă traficul.
102, 104 şi 139 au multe ture pentru că nu au de muncă şoferii de la garajele respective... oricum, cel puţin pe 102 şi 139 găsim în permanenţă minim 10 autobuze la capete, iar pe 139 sunt autobuze care pleacă de la Zeţari (să le vadă dispecera) şi merg în garaj. Probleme din astea sunt pe multe linii. Singura soluţie ar fi să se introducă autobuze de la mai multe autobaze pe liniile mai lungi, aşa cum se face la tramvaie. Însă RATB e stat în stat şi şefii de autobază nu vor în ruptul capului să se amestece autobuze de la mai multe garaje pe un traseu. La tramvaie nu prea au de ales (şi tot se ceartă, vezi linii gen 8 unde, pur şi simplu, vagoanele de Alexandria încurcă linia şi merg la cursă pierdută cu 20 km/h, că aşa sunt obişnuiţi de pe 32), dar la autobuze preferă să mai lungească cu 5 - 10 minute semicursa unei linii, ca să mai încapă câteva autobuze.
Că veni vorba de autobuze: autobaza Titan (şi cred că şi Floreasca) are pregătite ~ 10 autobuze Rocar pentru linii preorăşeneşti, linii care nu se ştie dacă se vor reînfiinţa. Stăteau rău autobuzele alea pe 123? Nu, dar cine îi poate convinge pe şefii din autobazele în cauză (Titan şi Nordului) să se înţeleagă, mai ales după halul în care Nordului a trimis Rocaruri la Titan acum câţiva ani (fără bord, fără bare, fără oglinzi, cu geamuri sparte...)?
Tot acum se vede şi tâmpenia de care au dat dovadă cei care s-au perindat pe la conducerea RATB-ului în ultimii 10 - 15 ani, cu principiul conform căruia articulatele încurcă traficul.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Zi tu că nu erau bune 500 de Solaris-uri în locul ultimelor 500 de cazane.
Zi tu că nu erau bune 500 de Solaris-uri în locul ultimelor 500 de cazane.
📖 Pagination options