Topic: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 1)
1996 posts, 324275 views
📖 Pagination options
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
mindmasster
Am observat si eu denivelarea de sub podul grozavesti. Cred ca este de la profilul podului.
Am observat si eu denivelarea de sub podul grozavesti. Cred ca este de la profilul podului.
- Techno
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
Techno
Carcotesc si eu... Pasajul asta pare a fi facut pentru circulatia tramvaielor, nu a masinilor si a tramvaielor. Multi imi vor sari in cap, dar in secolul vitezei sa ne chinuim cu tramvaiele eu zic ca e depasit. Cred ca 90% din cei care scriu aici folosesc mijloace auto (personale sau comune) si rar tramvaie. Poate doar 41 il vad ca pe o solutie buna pentru Drumul Taberei care nu are metrou deocamdata.
Parerea mea e ca trebuie pus accent pe metrou, nu pe tramvai in secolul asta si in Romania, la fel cum se intampla in alte orase ale Europei. Sa stai 15-20 de minute pana face un tramvai curba la o intersectie, cred ca e exagerat. Asta se intampla, de exemplu, frecvent in zona Victoriei, Titulescu, Dr. Felix. Si vorbim de fluidizarea circulatiei auto...
O carcoteala suplimentara, dinspre Sos Orhideelor, spre pod Grozavesti, la sol, e foarte prost sistematizat in acest moment, cei car vin pe banda I dinspre Giulesti si ar trebui sa faca dreapta spre caminele studentesti se baga toti cu tupeu si nesimtire in stanga sa continue drumul inainte spre Leu/Razoare. Tipic Bucurestean.
Carcotesc si eu... Pasajul asta pare a fi facut pentru circulatia tramvaielor, nu a masinilor si a tramvaielor. Multi imi vor sari in cap, dar in secolul vitezei sa ne chinuim cu tramvaiele eu zic ca e depasit. Cred ca 90% din cei care scriu aici folosesc mijloace auto (personale sau comune) si rar tramvaie. Poate doar 41 il vad ca pe o solutie buna pentru Drumul Taberei care nu are metrou deocamdata.
Parerea mea e ca trebuie pus accent pe metrou, nu pe tramvai in secolul asta si in Romania, la fel cum se intampla in alte orase ale Europei. Sa stai 15-20 de minute pana face un tramvai curba la o intersectie, cred ca e exagerat. Asta se intampla, de exemplu, frecvent in zona Victoriei, Titulescu, Dr. Felix. Si vorbim de fluidizarea circulatiei auto...
O carcoteala suplimentara, dinspre Sos Orhideelor, spre pod Grozavesti, la sol, e foarte prost sistematizat in acest moment, cei car vin pe banda I dinspre Giulesti si ar trebui sa faca dreapta spre caminele studentesti se baga toti cu tupeu si nesimtire in stanga sa continue drumul inainte spre Leu/Razoare. Tipic Bucurestean.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
Dominatrix
Scuza-ma ca iti spun, dar nu pui problema corect. In primul rand, ce intelegi prin “fluidizarea traficuluiâ€? Adica sa mergi mai repede cu masina intre punctele A si B? Cu cat un oras este mai aglomerat, “fluidizarea traficului†in sensul clasic e mai greu de rezolvat, intrucat spatiul disponibil e limitat. In al 2’lea rand, cam toata Europa (si America) pun accent nu pe metrou “greuâ€, ci mai mult pe cel “usuraticâ€, in stilul liniei 41 de la noi, sau variante “imbunatatiteâ€, asa cum e Stadtbahn'ul la nemti. Nu cunosc nici un oras european (cu posibila exceptia a Madrid’ului) care sa planifice extinderea retelei de metrou “greu†la magnitudinea care este planificata la noi (adica trei linii noi de metrou, M5, M6, M7 din care 2 sa strabata efectiv orasul). Daca stiti voi alte cazuri, corectati-ma.
Sigur, ai putea spune ca in alte parti deja au o reteaua bine pusa la punct si normal ca nu se mai gandeste nimeni la extinderi “majoreâ€. Problema este ca la Bucuresti nu vom avea niciodata o retea de metrou “densaâ€, adecvata pentru nevoile orasului si nici strazi suficient de largi sau variante de ocolitre suficiente. De multumit pe toata lumea nu se poate.
Deci pana la proba contrarie, tramvaiele – care pana la urma sunt tot mijloace de transport de mare capacitate – raman o solutie foarte buna pentru oras. Dar ca orice solutie buna, va fi incet-incet redus la tacere, prin lipsa cronica de investitii, mai ales la parcul circulant.
Scuza-ma ca iti spun, dar nu pui problema corect. In primul rand, ce intelegi prin “fluidizarea traficuluiâ€? Adica sa mergi mai repede cu masina intre punctele A si B? Cu cat un oras este mai aglomerat, “fluidizarea traficului†in sensul clasic e mai greu de rezolvat, intrucat spatiul disponibil e limitat. In al 2’lea rand, cam toata Europa (si America) pun accent nu pe metrou “greuâ€, ci mai mult pe cel “usuraticâ€, in stilul liniei 41 de la noi, sau variante “imbunatatiteâ€, asa cum e Stadtbahn'ul la nemti. Nu cunosc nici un oras european (cu posibila exceptia a Madrid’ului) care sa planifice extinderea retelei de metrou “greu†la magnitudinea care este planificata la noi (adica trei linii noi de metrou, M5, M6, M7 din care 2 sa strabata efectiv orasul). Daca stiti voi alte cazuri, corectati-ma.
Sigur, ai putea spune ca in alte parti deja au o reteaua bine pusa la punct si normal ca nu se mai gandeste nimeni la extinderi “majoreâ€. Problema este ca la Bucuresti nu vom avea niciodata o retea de metrou “densaâ€, adecvata pentru nevoile orasului si nici strazi suficient de largi sau variante de ocolitre suficiente. De multumit pe toata lumea nu se poate.
Deci pana la proba contrarie, tramvaiele – care pana la urma sunt tot mijloace de transport de mare capacitate – raman o solutie foarte buna pentru oras. Dar ca orice solutie buna, va fi incet-incet redus la tacere, prin lipsa cronica de investitii, mai ales la parcul circulant.
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
George
La ce spunea "Techno" mai sus as raspunde ca fara investitii in transport public de mare capacitate orasul nu are nicio sansa sa treaca in secolul XXI.
Secolul XXI nu trebuie sa presupune circulatie auto infernala, cum ar fi daca 3 milioane de oameni (sau mai multi, chiar?) ar merge peste tot numai cu masina - este un scenariu horror si nu o sa avem niciodata strazi pt. asa ceva.
Trebuie incurajat transportul public de mare capacitate, in primul rand pe sina. Intr-un (cred doar partial) dezacord cu Dominatrix, consider ca investitiile in linii de metrou noi sunt absolut necesare, precum M 5 - 7, stie toata lumea despre ce cartiere e vorba. E fain sa vii de la Dristor in 20 de minute pana la Politehnica, intr-un tren luminos, aerisit, poti sta jos, citi (era un Bombardier, am avut bafta). Acum daca cineva insista sa tranziteze cu masina zona Unirii, treaba lui. Vreau si eu o asemenea ocazie in Dr. Taberei, Andrei 11 si MirceaG, in mod legitim, vor metrou in Rahova si Colentina, deci toate aceste zone trebuie sa beneficieze de metrou, in mod obiectiv.
Complementar, sunt necesare linii de tramvai rapide, precum 41. Pasajul Basarab, asa cum e gandit acum, cu 2 linii de tramvai, bate cele mai optimiste sperante de acum cativa ani, seamana cu ceva ce am vazut la Haga, respectiv un tramvai ultramodern, de foarte mare capacitate, care trecea peste un fel de viaduct DOAR pentru tramvai. Asta pentru "carcotasii" care critica faptul ca s-a construit mai mult pt. tramvai. Cred ca s-a gasit un compromis foarte bun la Basarab si asta inseamna ca totusi tramvaiele au viitor. Daca e sa facem o paralela cu CFR-ul, unde s-au dat bani pe vagoane dar liniile se duc de rapa, prefer situatia in care in Bucuresti s-a investit masiv in calea de rulare, tramvaie noi pot fi cumparate si mai tarziu.
Dar in viitor trebuie descurajat net traficul in centru, unele sosele trebuie transformate in zone pietonale, create benzi "serioase" pt. transportul in comun, ca in Londra si Paris. Traficul auto trebuie impins catre periferie, prin investitii in centuri, pasaje, "autostrada suspendata" fiind o buna idee din aceasta perspectiva. Daca ar asezona-o si cu o linie de tramvai rapid, ar fi mult mai bine.
La ce spunea "Techno" mai sus as raspunde ca fara investitii in transport public de mare capacitate orasul nu are nicio sansa sa treaca in secolul XXI.
Secolul XXI nu trebuie sa presupune circulatie auto infernala, cum ar fi daca 3 milioane de oameni (sau mai multi, chiar?) ar merge peste tot numai cu masina - este un scenariu horror si nu o sa avem niciodata strazi pt. asa ceva.
Trebuie incurajat transportul public de mare capacitate, in primul rand pe sina. Intr-un (cred doar partial) dezacord cu Dominatrix, consider ca investitiile in linii de metrou noi sunt absolut necesare, precum M 5 - 7, stie toata lumea despre ce cartiere e vorba. E fain sa vii de la Dristor in 20 de minute pana la Politehnica, intr-un tren luminos, aerisit, poti sta jos, citi (era un Bombardier, am avut bafta). Acum daca cineva insista sa tranziteze cu masina zona Unirii, treaba lui. Vreau si eu o asemenea ocazie in Dr. Taberei, Andrei 11 si MirceaG, in mod legitim, vor metrou in Rahova si Colentina, deci toate aceste zone trebuie sa beneficieze de metrou, in mod obiectiv.
Complementar, sunt necesare linii de tramvai rapide, precum 41. Pasajul Basarab, asa cum e gandit acum, cu 2 linii de tramvai, bate cele mai optimiste sperante de acum cativa ani, seamana cu ceva ce am vazut la Haga, respectiv un tramvai ultramodern, de foarte mare capacitate, care trecea peste un fel de viaduct DOAR pentru tramvai. Asta pentru "carcotasii" care critica faptul ca s-a construit mai mult pt. tramvai. Cred ca s-a gasit un compromis foarte bun la Basarab si asta inseamna ca totusi tramvaiele au viitor. Daca e sa facem o paralela cu CFR-ul, unde s-au dat bani pe vagoane dar liniile se duc de rapa, prefer situatia in care in Bucuresti s-a investit masiv in calea de rulare, tramvaie noi pot fi cumparate si mai tarziu.
Dar in viitor trebuie descurajat net traficul in centru, unele sosele trebuie transformate in zone pietonale, create benzi "serioase" pt. transportul in comun, ca in Londra si Paris. Traficul auto trebuie impins catre periferie, prin investitii in centuri, pasaje, "autostrada suspendata" fiind o buna idee din aceasta perspectiva. Daca ar asezona-o si cu o linie de tramvai rapid, ar fi mult mai bine.
- burli
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
burli
Pe Calea Giulesti se scot tramvaiele sint legate doua cite doua si se duc catre brico le vad din balcon
Pe Calea Giulesti se scot tramvaiele sint legate doua cite doua si se duc catre brico le vad din balcon
- Mokele
-
Posted:
-
- burli
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
burli
e... nu mai am cum ca sint la servici , oricum au trecut repede si nu aveam timp sa iau aparatul foto , cite sa fie ca vagoane 6 cel mult eu am vazut 2 cite 2
e... nu mai am cum ca sint la servici , oricum au trecut repede si nu aveam timp sa iau aparatul foto , cite sa fie ca vagoane 6 cel mult eu am vazut 2 cite 2
- darknight
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
darknight
Se asteapta finalizarea liniei pentru mutarea lor
Se asteapta finalizarea liniei pentru mutarea lor
- darknight
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
darknight
Da, am vorbit cu vatmanii si se pare ca se vor muta toate tramvaiele din Depoul Giulesti si asta suna a desfintarea lui!
Da, am vorbit cu vatmanii si se pare ca se vor muta toate tramvaiele din Depoul Giulesti si asta suna a desfintarea lui!
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
Goldmund
@Tochno,
desigur ca acest pasaj ar fi fost mult mai ieftin si mult mai simplu de realizat (citeste:in jumatate de timp!) fara tramvaie.Insa factorii decizionali pt.Bucuresti - probabil - sunt si ei fanii
tramvaielor
Trebuie doar sa mai spun ca aici te gasesti pe un blog de fani ai....tramvaielor si apoi pe un blog al transportului in comun, dupa care urmeaza infrastructura rutiera, dar nu inaintea infrastructurii feroviare- oops!Eu gasesc ca intreaga infrastructura a tarii trebuie modernizata si pledez chiar si pentru un port urias in sudul Bucurestiului- chiar, exista cativa fani si pentru asa ceva?
In orice caz, acest blog este populat de oameni foarte amabili, corecti, civilizati - asta conteaza.
PS
Ai scris " Tipic Bucurestean." Ai fost la Paris sa vezi cum circula "baietzii" acolo? E tipic pentru un oras mare, care indiferent cate linii de metrou sau RER(trenuri interurbane)ar avea, va avea mereu probleme si cu milioanele de automobilisti. Pentru tramvaiele din Bucuresti ar exista o solutie, cel putin pentru centrul orasului(care e destul de mare...)si anume tuneluri pt. tramvaie, ex.pentru Bdul Regina Maria
@Tochno,
desigur ca acest pasaj ar fi fost mult mai ieftin si mult mai simplu de realizat (citeste:in jumatate de timp!) fara tramvaie.Insa factorii decizionali pt.Bucuresti - probabil - sunt si ei fanii
tramvaielor
Trebuie doar sa mai spun ca aici te gasesti pe un blog de fani ai....tramvaielor si apoi pe un blog al transportului in comun, dupa care urmeaza infrastructura rutiera, dar nu inaintea infrastructurii feroviare- oops!Eu gasesc ca intreaga infrastructura a tarii trebuie modernizata si pledez chiar si pentru un port urias in sudul Bucurestiului- chiar, exista cativa fani si pentru asa ceva?
In orice caz, acest blog este populat de oameni foarte amabili, corecti, civilizati - asta conteaza.
PS
Ai scris " Tipic Bucurestean." Ai fost la Paris sa vezi cum circula "baietzii" acolo? E tipic pentru un oras mare, care indiferent cate linii de metrou sau RER(trenuri interurbane)ar avea, va avea mereu probleme si cu milioanele de automobilisti. Pentru tramvaiele din Bucuresti ar exista o solutie, cel putin pentru centrul orasului(care e destul de mare...)si anume tuneluri pt. tramvaie, ex.pentru Bdul Regina Maria
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
Goldmund
@George,
impartasesc ideile tale, parerile despre un transport in comun civilizat si comod.
Ce nu-mi da pace pentru Bucuresti sunt multele macaze de tramvai, curbele tramvaielor la stanga pe bulevarde mari, toate care ingreuneaza circulatia rutiera si mai mult.
Dar ai dreptate: atata timp cat sunt cartiere de 200 mii loc. precum Drumu Taberei si nu au (inca) o legatura de metrou, tramvaiul este singurul mijloc de transport mare, dar nu rapid
Si inca ceva:
RER-ul parizian sau S-Banh-ul oraselor germane trebuie facut neaparat: majoritatea care intra in Bucuresti sunt din ...Ilfov Oamenii aceia nu vor primi linii de metrou sau de tramvai in secolul acesta( in afara de Otopeni)
@George,
impartasesc ideile tale, parerile despre un transport in comun civilizat si comod.
Ce nu-mi da pace pentru Bucuresti sunt multele macaze de tramvai, curbele tramvaielor la stanga pe bulevarde mari, toate care ingreuneaza circulatia rutiera si mai mult.
Dar ai dreptate: atata timp cat sunt cartiere de 200 mii loc. precum Drumu Taberei si nu au (inca) o legatura de metrou, tramvaiul este singurul mijloc de transport mare, dar nu rapid
Si inca ceva:
RER-ul parizian sau S-Banh-ul oraselor germane trebuie facut neaparat: majoritatea care intra in Bucuresti sunt din ...Ilfov Oamenii aceia nu vor primi linii de metrou sau de tramvai in secolul acesta( in afara de Otopeni)
- DanCld
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
DanCld
Legat sau nu de asta, 2 siameze se plimbau acum cateva minute pe Trafic Greu. Deci... s-a terminat lucrarea la linia de tramvai dinspre Giulesti spre Milea???
darknight wrote:
Da, am vorbit cu vatmanii si se pare ca se vor muta toate tramvaiele din Depoul Giulesti si asta suna a desfintarea lui!
Legat sau nu de asta, 2 siameze se plimbau acum cateva minute pe Trafic Greu. Deci... s-a terminat lucrarea la linia de tramvai dinspre Giulesti spre Milea???
tramvai_44.jpg (137.39 KB; downloaded 2347 times)
- darknight
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
darknight
Da sa terminat si probabil le duc in depoul giurgiului
Da sa terminat si probabil le duc in depoul giurgiului
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
Victor92
Confirm si eu acest lucru.L-am vazut la 12:30 pe #034 la Razoare.
Confirm si eu acest lucru.L-am vazut la 12:30 pe #034 la Razoare.
📖 Pagination options