Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană
1395 posts, 331708 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
andrei11
Sunt sigur că e o subtilitate la mijloc, dar eu nu m-am prins...Ca ( și ) șofer bucureștean, pur și simplu nici nu mai observ înghesuiala. Am circulat și eu vineri 9 Martie în București, vreo sută de km, n-a fost un trafic infernal, a fost un trafic în parametrii...Nimic deosebit.
sss wrote:
... mi-e teama ca rezolvarea va fi ca in 2009-2010, dar sper ca am eu gura pocita...
Sunt sigur că e o subtilitate la mijloc, dar eu nu m-am prins...Ca ( și ) șofer bucureștean, pur și simplu nici nu mai observ înghesuiala. Am circulat și eu vineri 9 Martie în București, vreo sută de km, n-a fost un trafic infernal, a fost un trafic în parametrii...Nimic deosebit.
- sss
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
sss
Scuze, n-am fost subtil cu premeditare! Sfarsitul lui 2008 a fost cel mai aglomerat moment in traficul din Bucuresti, a urmat succesiunea anotimpurilor, cu scaderile normale de trafic, dupa care, in toamna lui 2009, criza economica incepea sa se simta, urmand ca in 2010 economia sa se gripeze de tot. Ca vanzator, aveam si cifrele si perceptia asupra traficului in care traiam.
Scuze, n-am fost subtil cu premeditare! Sfarsitul lui 2008 a fost cel mai aglomerat moment in traficul din Bucuresti, a urmat succesiunea anotimpurilor, cu scaderile normale de trafic, dupa care, in toamna lui 2009, criza economica incepea sa se simta, urmand ca in 2010 economia sa se gripeze de tot. Ca vanzator, aveam si cifrele si perceptia asupra traficului in care traiam.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Florinds
Traficul de acum e mult mai rau decat ce era in 2008...
Imi amintesc si eu de eliberarea din 2009.
Traficul de acum e mult mai rau decat ce era in 2008...
Imi amintesc si eu de eliberarea din 2009.
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
georgica2704
Șoferul din Capitală care a luat intenționat pe capotă un adolescent riscă până la 10 ani de închisoare.
Un incident deosebit de grav s-a produs miercuri după-amiază, în Capitală. Şoferul unui SUV a luat pe capotă un adolescent şi l-a purtat câţiva metri, după o ceartă legată de traversarea pe trecerea de pietoni.
Poliţiştii alertaţi de victima au început cercetările şi au deschis un dosar penal pentru tentativa de omor.
Șoferul a fost găsit și dus la Audieri, la Serviciul Omoruri, încadrarea juridică fiind tentativa de omor. Dacă va fi găsit vinovat de judecători, șoferul riscă între 5 și 10 ani de închisoare.
Bărbatul aflat la volan este audiat de polițiști și procurori.
În filmare se vede cum un tânăr - aflat pe trecerea de pietoni, lângă Patriarhie - stă în fața unei mașini și pare că i se adresează șoferului. Acesta a pus autoturismul în mișcare și l-a dus pe capotă pe tânărul în cauză, minor, din câte se pare.
În acest timp, martorii incidentului strigă îngroziți la șofer, care, la un moment dat, coboară să verifice, probabil, dacă mașina este intactă.
Când oamenii care au asistat la scenă l-au întrebat de ce a făcut asta, șoferul a răspuns: ”nu ai văzut că stătea în fața mașinii?”.
Se pare că incidentul a pornit de la faptul că tânărul traversa prea încet strada, iar șoferul i-ar fi adresat cuvinte injurioase. Supărat, tânărul a vrut să-i dea o lecție și s-a oprit în fața mașinii, lipindu-și mâinile de capotă.
Sursa :https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/primele-masuri-luate-impotriva-soferului-din-capitala-care-a-luat-intentionat-pe-capota-un-adolescent.html
Șoferul din Capitală care a luat intenționat pe capotă un adolescent riscă până la 10 ani de închisoare.
Un incident deosebit de grav s-a produs miercuri după-amiază, în Capitală. Şoferul unui SUV a luat pe capotă un adolescent şi l-a purtat câţiva metri, după o ceartă legată de traversarea pe trecerea de pietoni.
Poliţiştii alertaţi de victima au început cercetările şi au deschis un dosar penal pentru tentativa de omor.
Șoferul a fost găsit și dus la Audieri, la Serviciul Omoruri, încadrarea juridică fiind tentativa de omor. Dacă va fi găsit vinovat de judecători, șoferul riscă între 5 și 10 ani de închisoare.
Bărbatul aflat la volan este audiat de polițiști și procurori.
În filmare se vede cum un tânăr - aflat pe trecerea de pietoni, lângă Patriarhie - stă în fața unei mașini și pare că i se adresează șoferului. Acesta a pus autoturismul în mișcare și l-a dus pe capotă pe tânărul în cauză, minor, din câte se pare.
În acest timp, martorii incidentului strigă îngroziți la șofer, care, la un moment dat, coboară să verifice, probabil, dacă mașina este intactă.
Când oamenii care au asistat la scenă l-au întrebat de ce a făcut asta, șoferul a răspuns: ”nu ai văzut că stătea în fața mașinii?”.
Se pare că incidentul a pornit de la faptul că tânărul traversa prea încet strada, iar șoferul i-ar fi adresat cuvinte injurioase. Supărat, tânărul a vrut să-i dea o lecție și s-a oprit în fața mașinii, lipindu-și mâinile de capotă.
Sursa :https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/primele-masuri-luate-impotriva-soferului-din-capitala-care-a-luat-intentionat-pe-capota-un-adolescent.html
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
TibiV
Nu stiu unde sa pun asta, caci nu este un "aspect negativ" specific doar Bucurestilor...
Poate nu v-ati prins din prima...
A treia sigur este convingatoare
Nu stiu unde sa pun asta, caci nu este un "aspect negativ" specific doar Bucurestilor...
Poate nu v-ati prins din prima...
A treia sigur este convingatoare
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
TibiV
Ericsson ar putea pleca din București din cauza traficului
Producătorul de echipamente mobile de telecomunicații Ericsson ar putea pleca din București, conducerea companiei luând în calcul mutarea sediului în Cluj-Napoca, Iași sau Timișoara, pentru că unii angajați pierd zilnic două-trei ore pe drum. „Avem două sedii în București. Decizia s-a luat prima oară în 1993 și a doua în 2007, când am avut o extindere masivă. La momentul respectiv ne-am orientat către București. Dacă ar fi să mai luăm încă o dată această decizie, probabil că vom avea probleme mari în a alege între Iași, Cluj, Timișoara, București, motivul fiind legat de forța de muncă și condițiile pe care orașele le oferă, în special în ce înseamnă sănătatea muncii.
Unul dintre sediile noastre e în zona Pipera. Când eram un simplu angajat am urât că ne-am mutat acolo, plecând din Piața Victoriei. Dar Vodafone, Orange, Telekom, Oracle sunt tot acolo. Infrastructura rutieră nu ne ajută foarte mult. Din punctul acesta de vedere este posibil să ne orientăm către un oraș de provincie”, a declarat Dragoș Rebegea, CEO Ericsson România, la emisiunea „În fața ta” de la Digi24.
Ericsson Telecommunications Romania este parte a grupului suedez Ericsson, unul dintre cei mai mari furnizori globali de echipamente și servicii pentru operatorii de comunicații, cu afaceri de peste 24 miliarde de dolari în 2017. Numărul mediu de angajați al Ericsson a avansat cu aproape 50 persoane, la 2.840, conform datelor publice. Din 2007, România găzduiește și unul dintre cele patru centre de servicii globale (GSC) ale Ericsson, având peste 2.500 de experți ce deservesc peste 40 de rețele din întreaga lume, cu peste 200 de milioane de abonați. Ericsson este lider la nivel global in furnizarea de tehnologie si servicii de comunicatii, având sediul central în Stockholm, Suedia.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/ericsson-ar-putea-pleca-din-bucuresti-din-cauza-traficului-18124152
Ericsson ar putea pleca din București din cauza traficului
Producătorul de echipamente mobile de telecomunicații Ericsson ar putea pleca din București, conducerea companiei luând în calcul mutarea sediului în Cluj-Napoca, Iași sau Timișoara, pentru că unii angajați pierd zilnic două-trei ore pe drum. „Avem două sedii în București. Decizia s-a luat prima oară în 1993 și a doua în 2007, când am avut o extindere masivă. La momentul respectiv ne-am orientat către București. Dacă ar fi să mai luăm încă o dată această decizie, probabil că vom avea probleme mari în a alege între Iași, Cluj, Timișoara, București, motivul fiind legat de forța de muncă și condițiile pe care orașele le oferă, în special în ce înseamnă sănătatea muncii.
Unul dintre sediile noastre e în zona Pipera. Când eram un simplu angajat am urât că ne-am mutat acolo, plecând din Piața Victoriei. Dar Vodafone, Orange, Telekom, Oracle sunt tot acolo. Infrastructura rutieră nu ne ajută foarte mult. Din punctul acesta de vedere este posibil să ne orientăm către un oraș de provincie”, a declarat Dragoș Rebegea, CEO Ericsson România, la emisiunea „În fața ta” de la Digi24.
Ericsson Telecommunications Romania este parte a grupului suedez Ericsson, unul dintre cei mai mari furnizori globali de echipamente și servicii pentru operatorii de comunicații, cu afaceri de peste 24 miliarde de dolari în 2017. Numărul mediu de angajați al Ericsson a avansat cu aproape 50 persoane, la 2.840, conform datelor publice. Din 2007, România găzduiește și unul dintre cele patru centre de servicii globale (GSC) ale Ericsson, având peste 2.500 de experți ce deservesc peste 40 de rețele din întreaga lume, cu peste 200 de milioane de abonați. Ericsson este lider la nivel global in furnizarea de tehnologie si servicii de comunicatii, având sediul central în Stockholm, Suedia.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/ericsson-ar-putea-pleca-din-bucuresti-din-cauza-traficului-18124152
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
andrei11
5-23-2018 8-14-24 AM.jpg (147.98 KB; downloaded 2914 times)
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Puss in Boots
Pozele din Balkans nu sunt din Balkans. In rest probabil e adevarat, in ceea ce ne priveste (desi nu suntem balcanici propriu-zis) e adevarat.
Pozele din Balkans nu sunt din Balkans. In rest probabil e adevarat, in ceea ce ne priveste (desi nu suntem balcanici propriu-zis) e adevarat.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
WT_fan06
@andrei11, vezi că poza cu Canada e o glumă; ca să nu o ia cineva în serios. Eu era să mă păcălesc. E o reclamă pentru o firmă de suspensii din India. https://www.truthorfiction.com/canadian-potholes/
@andrei11, vezi că poza cu Canada e o glumă; ca să nu o ia cineva în serios. Eu era să mă păcălesc. E o reclamă pentru o firmă de suspensii din India. https://www.truthorfiction.com/canadian-potholes/
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Să mai şi râdem...
TibiV
Cu privire la unele aspecte ale marcajelor unei intersecții din Timișoara, vezi adresa de mai jos.
viewtopic.php?f=58&t=324&p=273696#p273696
Mie nu mi se pare deloc de ras.
Ba mi se pare de plans atunci cand aceste marcaje dispar...
Iata un exemplu despre cum era o intersectia pana in urma cu 2-3 ani:
Evident, este intersectia Nerva Traian/Unirii, pe sensul dinspre Nerva Traian spre Traian.
Ca sa intelegeti care este problema, dau putin in "marsarier"...
In poza de mai sus se vede ca avem 4 benzi de intrare in intersectie, organizate astfel:
Banda 1: exclusiv dreapta
Banda 2: inainte
Banda 3: inainte
Banda 4: exclusiv stanga.
Marcajele care au existat pana acum 2-3 ani (cele din prima poza) erau clare si nu dadeau loc la "interpretari" si conflicte de trafic.
Acum marcajele alea au disparut si se intampla cam asa:
Cei care intra in intersectie pe banda 2 considera ca dreptul lor este sa continue si pe Traian (dupa intersectie) tot pe banda 2 ("am intrat pe 2, ies tot pe 2"), fara sa ia in considerare ca de fapt banda 1 "dispare", fiind dedicata exclusiv pentru "dreapta".
Evident ca cei care vin de pe Nerva pe banda 3 (tot de "inainte") se trezesc blocati de "aia de pe 2", care au senatia ca cei care vin "pe 3" le iau fata.
Desi, evident, cei care vin pe 2 de pe Nerva de fapt schimba banda fara sa isi dea seama (in intersectie!) atunci cand intra tot pe 2 pe Traian...
Primesc saptamanal claxoane si "sfaturi" despre "soferie" de la cei de pe "2" care cred ca eu, pe "3", le iau fata.
NU s-a intamplat niciodata atunci cand marcajele alea ajutatoare se vedeau clar pe asfalt si trimiteau banda 2 de pe Nerva pe banda 1 de pe Traian, si banda 3 de pe Nerva pe banda 2 de pe Traian.
In loc de borduriade si reconstructii faraonice a unor lucrari perfect functionale, primariile (toate) ar trebui sa puna mana pe pensula si sa refaca marcajele rutiere...
Nu stiu daca am fost suficient de explicit, si nu am un editor de imagine suficient de bun ca sa pot face schita inteligibila...
Deci nu imi vine sa rad de timisoreni.
Este foarte bine ce au facut acolo.
Cand esti in trafic nu vezi nici o "incalceala", vezi cele doua marcaje paralele (stanga/dreapta) de pe "culoarul" tau de mers.
Cu privire la unele aspecte ale marcajelor unei intersecții din Timișoara, vezi adresa de mai jos.
viewtopic.php?f=58&t=324&p=273696#p273696
Mie nu mi se pare deloc de ras.
Ba mi se pare de plans atunci cand aceste marcaje dispar...
Iata un exemplu despre cum era o intersectia pana in urma cu 2-3 ani:
Evident, este intersectia Nerva Traian/Unirii, pe sensul dinspre Nerva Traian spre Traian.
Ca sa intelegeti care este problema, dau putin in "marsarier"...
In poza de mai sus se vede ca avem 4 benzi de intrare in intersectie, organizate astfel:
Banda 1: exclusiv dreapta
Banda 2: inainte
Banda 3: inainte
Banda 4: exclusiv stanga.
Marcajele care au existat pana acum 2-3 ani (cele din prima poza) erau clare si nu dadeau loc la "interpretari" si conflicte de trafic.
Acum marcajele alea au disparut si se intampla cam asa:
Cei care intra in intersectie pe banda 2 considera ca dreptul lor este sa continue si pe Traian (dupa intersectie) tot pe banda 2 ("am intrat pe 2, ies tot pe 2"), fara sa ia in considerare ca de fapt banda 1 "dispare", fiind dedicata exclusiv pentru "dreapta".
Evident ca cei care vin de pe Nerva pe banda 3 (tot de "inainte") se trezesc blocati de "aia de pe 2", care au senatia ca cei care vin "pe 3" le iau fata.
Desi, evident, cei care vin pe 2 de pe Nerva de fapt schimba banda fara sa isi dea seama (in intersectie!) atunci cand intra tot pe 2 pe Traian...
Primesc saptamanal claxoane si "sfaturi" despre "soferie" de la cei de pe "2" care cred ca eu, pe "3", le iau fata.
NU s-a intamplat niciodata atunci cand marcajele alea ajutatoare se vedeau clar pe asfalt si trimiteau banda 2 de pe Nerva pe banda 1 de pe Traian, si banda 3 de pe Nerva pe banda 2 de pe Traian.
In loc de borduriade si reconstructii faraonice a unor lucrari perfect functionale, primariile (toate) ar trebui sa puna mana pe pensula si sa refaca marcajele rutiere...
Nu stiu daca am fost suficient de explicit, si nu am un editor de imagine suficient de bun ca sa pot face schita inteligibila...
Deci nu imi vine sa rad de timisoreni.
Este foarte bine ce au facut acolo.
Cand esti in trafic nu vezi nici o "incalceala", vezi cele doua marcaje paralele (stanga/dreapta) de pe "culoarul" tau de mers.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Să mai şi râdem...
andrei11
Evident că marcajele sunt bine gândite și necesare. Ele devin foarte clare la nivelu solului, nu din helicopter. Și-ți mai trebuie și puțin creier dacă ai covrigul în mână. ( Vezi marcajele de la sol de la Pasajul Băneasa ).
Cum nepotrivită mi se pare și remarca că poliția mai mult încurcă o intersecție ambuteiată decât să o descurce. Poliția nu face decât să mențină cât de cât intersecția respectivă funcțională. Un calcul simpu la nivel de elev de clasa a V-a ne arată că dacă o intersecție poate procesa n automobile la un ciclu complet și în respectiva intersecție vor veni m automobile, totdeauna m > n vor intervenii timpii de așteptare cu atât mai mari cu cât m este mai mare față de n. Dar cu poliția acolo intersecția respiră. Fără poliție fiecare face ce-l taie capul și evident apare ambuteiajul. Ambuteiajul înseamnă un timp de așteptare infinit. Nu confundăm un trafic aglomerat cu un ambuteiaj. Traficul aglomerat înseamnă timpi de așteptare deseori mari, dar finiți, ambuteiajul înseamnă un timp de așteptare infinit.
Evident că marcajele sunt bine gândite și necesare. Ele devin foarte clare la nivelu solului, nu din helicopter. Și-ți mai trebuie și puțin creier dacă ai covrigul în mână. ( Vezi marcajele de la sol de la Pasajul Băneasa ).
Cum nepotrivită mi se pare și remarca că poliția mai mult încurcă o intersecție ambuteiată decât să o descurce. Poliția nu face decât să mențină cât de cât intersecția respectivă funcțională. Un calcul simpu la nivel de elev de clasa a V-a ne arată că dacă o intersecție poate procesa n automobile la un ciclu complet și în respectiva intersecție vor veni m automobile, totdeauna m > n vor intervenii timpii de așteptare cu atât mai mari cu cât m este mai mare față de n. Dar cu poliția acolo intersecția respiră. Fără poliție fiecare face ce-l taie capul și evident apare ambuteiajul. Ambuteiajul înseamnă un timp de așteptare infinit. Nu confundăm un trafic aglomerat cu un ambuteiaj. Traficul aglomerat înseamnă timpi de așteptare deseori mari, dar finiți, ambuteiajul înseamnă un timp de așteptare infinit.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Să mai şi râdem...
WT_fan06
Apropo de faraoni, cu o intersecție mai sus, la Lucian Blaga, s-a inaugurat mare statuie mare. De dimineață era locul împânzit de paznici și se pregătea un pupitru cu microfoane. Acum știm unde se duce banul public.
Apropo de faraoni, cu o intersecție mai sus, la Lucian Blaga, s-a inaugurat mare statuie mare. De dimineață era locul împânzit de paznici și se pregătea un pupitru cu microfoane. Acum știm unde se duce banul public.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Să mai şi râdem...
TibiV
De fapt si asta ar fi de plans... Plansul nostru pentru banii nostri pe care ei ii toaca cum "vrea muschii lor"...
Statui da, cateva linii de vopsea pe asfalt nu...
De fapt si asta ar fi de plans... Plansul nostru pentru banii nostri pe care ei ii toaca cum "vrea muschii lor"...
Statui da, cateva linii de vopsea pe asfalt nu...
- andrei11
-
Posted:
-
📖 Pagination options