Topic: Stiri despre proiect
1308 posts, 552578 views
📖 Pagination options
- catalinp
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
catalinp
Ma gandesc ca nu vor da drumu la metrou,chiar daca rezolva cu automatizarea, pana nu vor face accesul A de la statia Brancusi (momentan nu e nicio miscare de peste 1 an) si nu vor termina lucrarea pentru acces la linia 41. Nici acolo nu se vede nicio miscare...ma asteptam sa-i vad pe cei de la ratb ca incep sa devieze linia 41
Ma gandesc ca nu vor da drumu la metrou,chiar daca rezolva cu automatizarea, pana nu vor face accesul A de la statia Brancusi (momentan nu e nicio miscare de peste 1 an) si nu vor termina lucrarea pentru acces la linia 41. Nici acolo nu se vede nicio miscare...ma asteptam sa-i vad pe cei de la ratb ca incep sa devieze linia 41
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Florinds
Corespondenta cu 41 poate fi facuta si ulterior... Si la Crangasi a fost facuta ulterior. Oricum nu sunt in stare sa o faca anul asta sau la anul, vedeti cat dureaza la Tineretului si fara sa avem tramvai acolo.
Nici accesurile nu trebuie sa fie toate facute, trebuie doar sa putem iesi prin cele doua capete ale tunelului (cerinta ISU).
Cu sistemul de siguranta la franare nu poti insa negocia.
Corespondenta cu 41 poate fi facuta si ulterior... Si la Crangasi a fost facuta ulterior. Oricum nu sunt in stare sa o faca anul asta sau la anul, vedeti cat dureaza la Tineretului si fara sa avem tramvai acolo.
Nici accesurile nu trebuie sa fie toate facute, trebuie doar sa putem iesi prin cele doua capete ale tunelului (cerinta ISU).
Cu sistemul de siguranta la franare nu poti insa negocia.
- orex
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
orex
Corespondenta cu 41 intra in contractul actual cu ASTALDI. Cred ca la inaugurarea M5 ar trebui sa fie gata, ca si celelalte accese, de la alte statii care inca nu sunt atacate (vezi Parc Dr.Taberei acces A,E, C. Brancusi acces A,Academia Militara acces A,B,C, Eroilor acces D,E), sau cele care se realizeaza intr-o lentoare exasperanta (vezi Favorit acces E si D, respectiv R. Doamnei acces B, Eroilor Acces A1, A2) . Totusi, nu trebuie gatuit traficul in zona pietii Dr. Taberei peste un an. Exista solutii tehnice care sa faca posibila realizarea subtraversarii Bd. Brasov in 2 zile de munca sustinuta. https://www.youtube.com/watch?v=VOI8bLMVbbc e realitate nu SF...dar doar cand se vrea. E clar ca o astfel de varianta nu a fost planificata, prin contract, din pacate.
In ceea ce priveste Crangasi, subtraversarea bulevardului era gata inca de la constructia statiei de metrou, astfel ca atunci cand au inceput lucrarile la accesele la metrou, direct de pe peronul statiei de tramvai, lucrarile nu au impus sistarea traficului prin zona.
PS
E bataie de joc ca un ditamai cartierul sa nu aiba, la ora asta, cel putin refacuta integral infrastructura rutiera "mostenita"!
Mai este o chestiune de spus. Cine a avut initiativa trecerii prin statia parc Dr. Taberei a TMB-urilor si cei care au sustinut-o au fost de-a dreptul niste cutezatori. Altfel, nu cred ca in febuarie 2015 se termina de sapat segmentul Academie Raul Doamnei. Pacat de Eugenio Fabri ca a "forjat-o" pe Varvara in 05.04.2014 si a stabilit un nou record mondial (45ml/24ore). Nu stia cu cine se pune.
Corespondenta cu 41 intra in contractul actual cu ASTALDI. Cred ca la inaugurarea M5 ar trebui sa fie gata, ca si celelalte accese, de la alte statii care inca nu sunt atacate (vezi Parc Dr.Taberei acces A,E, C. Brancusi acces A,Academia Militara acces A,B,C, Eroilor acces D,E), sau cele care se realizeaza intr-o lentoare exasperanta (vezi Favorit acces E si D, respectiv R. Doamnei acces B, Eroilor Acces A1, A2) . Totusi, nu trebuie gatuit traficul in zona pietii Dr. Taberei peste un an. Exista solutii tehnice care sa faca posibila realizarea subtraversarii Bd. Brasov in 2 zile de munca sustinuta. https://www.youtube.com/watch?v=VOI8bLMVbbc e realitate nu SF...dar doar cand se vrea. E clar ca o astfel de varianta nu a fost planificata, prin contract, din pacate.
In ceea ce priveste Crangasi, subtraversarea bulevardului era gata inca de la constructia statiei de metrou, astfel ca atunci cand au inceput lucrarile la accesele la metrou, direct de pe peronul statiei de tramvai, lucrarile nu au impus sistarea traficului prin zona.
PS
E bataie de joc ca un ditamai cartierul sa nu aiba, la ora asta, cel putin refacuta integral infrastructura rutiera "mostenita"!
Mai este o chestiune de spus. Cine a avut initiativa trecerii prin statia parc Dr. Taberei a TMB-urilor si cei care au sustinut-o au fost de-a dreptul niste cutezatori. Altfel, nu cred ca in febuarie 2015 se termina de sapat segmentul Academie Raul Doamnei. Pacat de Eugenio Fabri ca a "forjat-o" pe Varvara in 05.04.2014 si a stabilit un nou record mondial (45ml/24ore). Nu stia cu cine se pune.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Adrian Rosca
Ai uitat sa mentionezi CV de interstatie Parc Drumul Taberei-Tudor Vladimirescu. Fara ea nu se poate pune in functiune metroul, fiind parte a sistemului de evacuare a fumului in caz de incendiu. Iar interpretarea regulamentului actual de receptie nu este favorabila receptionarii si punerii in functiune a metroului fara a avea toate accesele finalizate.
Ai uitat sa mentionezi CV de interstatie Parc Drumul Taberei-Tudor Vladimirescu. Fara ea nu se poate pune in functiune metroul, fiind parte a sistemului de evacuare a fumului in caz de incendiu. Iar interpretarea regulamentului actual de receptie nu este favorabila receptionarii si punerii in functiune a metroului fara a avea toate accesele finalizate.
- orex
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
orex
Corect! Am omis-o neintentionat, cu toate ca trec zilnic pe langa "santierul" de langa patinoar. Daca e asa si cea din "sicana" de la urcarea pe dealul Academiei trebuie pusa la socoteala, nu?;)
Corect! Am omis-o neintentionat, cu toate ca trec zilnic pe langa "santierul" de langa patinoar. Daca e asa si cea din "sicana" de la urcarea pe dealul Academiei trebuie pusa la socoteala, nu?;)
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
orex
Maine, poimaine se face un an si jumatate de scurmat la CV Academie. Nu-i cam mult?
Maine, poimaine se face un an si jumatate de scurmat la CV Academie. Nu-i cam mult?
- icee
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
icee
Un an mult? Neah ! Se poate si mai mult !
PS: Putul tehnologic de la Dambovita ce asteapta?
Un an mult? Neah ! Se poate si mai mult !
PS: Putul tehnologic de la Dambovita ce asteapta?
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Adrian Rosca
Mai trebuie turnati peretii caseta si planseul de la PSS Opera. And last but not least: pasajul de corespondenta E1-E2. Se mai face corespondenta directa cu peronul sau va fi doar la nivelul vestibulului?
Mai trebuie turnati peretii caseta si planseul de la PSS Opera. And last but not least: pasajul de corespondenta E1-E2. Se mai face corespondenta directa cu peronul sau va fi doar la nivelul vestibulului?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Se face...incet dar sigur!
Ps Opera nu se poate inchide inainte de a monta ventilatoarele ca e <fund de sac>
Se face...incet dar sigur!
Ps Opera nu se poate inchide inainte de a monta ventilatoarele ca e <fund de sac>
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
- George
-
Posted:
-
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Adrian Rosca
Cand le vine timpul. Mai intai ar trebui sa execute peretii caseta, stalpii (daca exista), planseul si structura prizei de aer.
Cand le vine timpul. Mai intai ar trebui sa execute peretii caseta, stalpii (daca exista), planseul si structura prizei de aer.
- George
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
George
Păi acolo nu se mai face nimic de un an, de ce nu lucrează ce e de lucrat?
Păi acolo nu se mai face nimic de un an, de ce nu lucrează ce e de lucrat?
📖 Pagination options