Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare și lărgire Centura București (DNCB)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

1638 posts, 483295 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 19 20 21 22 23 24 25  ... 117
 
 

📖 Pagination options
Re: CENTURA BUCURESTI Goldmund

Pun si eu o intrebare:
daca barierele pentru centura cf se desfiinteaza, cum o sa faca cel care vine cu masina din Bucuresti si doreste sa faca dreapta pe Centura Rutiera?
Si inca o intrebare:
Centura cf va fi o cale ferata pentru viteze de 160km/h? Eu stiu ca pe acolo au circulat doar trenuri de marfa...

 


Re: CENTURA BUCURESTI Goldmund

@mindmasstser a scris:
"Da acolo nu s-a inceput nimic momentan? Adica la 1 decembrie va ramane acel sens giratoriu si atat"
Da, problema asta am ridicat-o si eu acum cateva saptamani.Sensul giratoriu de acolo(DN1A-CB)va fi un impediment imens si nu e greu de prevazut niste ambuteiaje in km. Cineva mi-a raspuns ca va fi un pasaj acolo, dar atunci cand sunt si banii...dar nimic nu-i cert,deocamdata.Poate acum stie cineva mai precis.

 


Re: CENTURA BUCURESTI mindmasster

Goldmund wrote:
Pun si eu o intrebare:
daca barierele pentru centura cf se desfiinteaza, cum o sa faca cel care vine cu masina din Bucuresti si doreste sa faca dreapta pe Centura Rutiera?
Si inca o intrebare:
Centura cf va fi o cale ferata pentru viteze de 160km/h? Eu stiu ca pe acolo au circulat doar trenuri de marfa...


Daca se desfiinteaza barierele o sa cobori de pe pod ,faci sensu giratoriu si ajungi in centura unde vei punea sa faci atat dreapta cat si stanga. Daca dai la paginile 31,32 si vei afla acolo mai multe din acele desene interesante.
Nu, centura nu va fi o cale ferata pentru vitza de 160 km/h . Momentan cred ca max este de 80 .

 


Re: CENTURA BUCURESTI neder

In seara asta, pe prima portiune dinspre Otopeni unde exista parapet median, am vazut marcaje stanga dreapta.

Referitor la sensul giratoriu de pe DN1A, acela va fi rezolvat prin pasajul care se va construi ulterior. Dupa mine, cea mai mare problema ramane facutul stanga de pe dj pe centura. Trebuie practic sa fii atent la ambele directii de pe centura, deci cca 4 benzi de cirulatie, si mai ai si parapetul care te va incomoda. Groaznic. Nici nu vreau sa ma gandesc ce sodomii se vor intampla...

 


Re: CENTURA BUCURESTI bogdan10

@Goldmund » Mie Noi 17, 2010 10:34 pm

"....
Si inca o intrebare:
Centura cf va fi o cale ferata pentru viteze de 160km/h? Eu stiu ca pe acolo au circulat doar trenuri de marfa..."


Pe linia CF de centura au circulat si trenuri de persoane catre Giurgiu (trenurile internationale din Gara de Nord catre Sofia si Salonic), pana in momentul cand au aparut probleme la podul CF de la Comana. De atunci traficul feroviar catre Giurgiu (marfa + persoane) este deviat prin Videle. Pe viitor, daca va fi reabilitat acel pod de la Comana, se va relua traficul catre Giurgiu pe linia CF de centura!

 


Re: CENTURA BUCURESTI elloyy

mindmasster wrote:
Da acolo nu s-a inceput nimic momentan? Adica la 1 decembrie va ramane acel sens giratoriu si atat

cica

Buna ziua,

va rog sa-mi spuneti daca in zona de intersectie a Centurii de Nord (Soseaua Odaii) cu DN 1A din localitatea Mogosoaia se va mai construi podul/pasajul rutier asa cum a fost proiectat initial. Solutia actuala, sens giratoriu nefiind viabila, "gatuirea" centurii urmand sa anuleze extinderea la patru benzi.

Multumesc

raspuns (Luni, 15 noiembrie 2010, 21:47)
Anca Boagiu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Sebastian
Potrivit estimărilor noastre, în 2011 se va demara
procedura de achiziţie, proiectul fiind în acest moment în stadiul de avizare-aprobare a
indicatorilor tehnico-economici
.


sursa:
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-803 ... -12-00.htm

 


Re: CENTURA BUCURESTI sstefan

In continuare se lucreaza la penultima bucata de tablier a pasajului Chitila. Cu siguranta nu mai au timp sa finalizeze rampa de coborare pana la 1 decembrie, pt ca mai trebuie turnat capatul de rampa. Probabil se vor folosi temporar Centura Chitila-Mogosoaia pentru relatia cu DN7 si Bd Laminorului pentru relatia cu Sos Chitilei. Mai exista posibilitatea de a intoarce imediat dupa traversarea pasajului pe Str. Cartierului din Chitila.

In rest sunt sanse foarte mari sa termine la 1 decembrie. Sper sa nu se impotmoleasca in liniile electrice din ultimele poze ale lui shoppy.  :roll:

 


Re: CENTURA BUCURESTI earthchild

mindmasster wrote:
Centura Capitalei, continuată cu bani de la Comisia Europeană


Comisia Europeană va finanţa, la propunerea Ministerului Transporturilor, construcţia a două tronsoane ale centurii Bucureşti, care fac legătura cu autostrăzile Bucureşti-Piteşti şi Bucureşti-Constanţa şi vor costa circa 120 milioane euro.
"Am fost la Bruxelles pentru a vedea dacă putem introduce capetele de centură pe finanţare europeană. Şi am o veste bună, Comisia a acceptat. Urmează ca decizia să fie luată la sfârşitul lunii, în Comitetul de monitorizare", a declarat, vineri, ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, la o vizită de lucru cu premierul Emil Boc pe şantierul centurii de nord a Capitalei.

Cele două tronsoane au în total 20 de kilometri.

Totodată, Boc i-a avertizat, vineri, pe constructorii centurii de nord a Capitalei călucrările la tronsonul Chitila-Voluntari, de 20 kilometri, trebuie încheiate până la 1 decembrie şi că vor fi "sancţionaţi" de Guvern dacă depăşesc acest termen.


Trei ani pentru jumatate din lucrare. Urmeaza inca trei ani ? Sau chiar mai mult, eventual la pachet cu centura de sud.€

 


Re: CENTURA BUCURESTI elloyy

probabil ca tot 3 ani da....
pe mine ma roade o chestie la bucata A1-DN7.. e acolo o iesire din bucuresti, dinspre chitila spre dragomiresti cred (gogu earth zice DJ 601A). e acolo un pod peste calea ferata, cu un fel de intersectie in varf de pod, fiindca centura se uneste cu strada (Eroului) inainte de pod si apoi se desparte de Dj601 dupa pod. Daca vor sa separe centura de iesirea din bucuresti.. ar trebui sa faca alt pod cumva, si peste strada si peste CF? sunt foarte curios sa vad un plan pt sectiunea asta. e drept ca nu prea am vazut blocaje acolo dar mi se pare f nesigura intersectia aia si ciudata, ar trebui rezolvata cumva

 


  • sss
  • Posted:
  •  

Re: CENTURA BUCURESTI sss

Este iesirea Militari (prin Uverturii )-Chiajna-Dragomiresti. Este loc suficient sa se faca un alt pod, fara sa afecteze circulatia pe Centura, urmand ca actuala trecere la nivel sa fie legata ca si cale de acces la noul pod. Ceva de genul:

 


Re: CENTURA BUCURESTI Goldmund

@mindmasster a scris:
"Daca se desfiinteaza barierele o sa cobori de pe pod ,faci sensu giratoriu si ajungi in centura unde vei punea sa faci atat dreapta cat si stanga. Daca dai la paginile 31,32 si vei afla acolo mai multe din acele desene interesante. "
mindmasster,
iata si parerea mea:
acele desene le-am vazut , dar nu mi s-au parut ceva grozav - scuze!
Pot sa-ti spun ca nicaieri nu s-ar construi AZI asa ceva cand vrei o centura mai rapida decat ai avut-o. Acum specialistii fac si mai multe intersectii, si mai complexe decat ai avut pe vechea Centura - nu stiu.E mare lucru sa faci de pe pod o bretea care coboara spre drepata?
Si ar mai fi ceva:
fiul meu este nascut aici (in Germania),are prieteni germani, studiaza la o Uni. germana, vorbeste romaneste ca o limba straina( asta e) si e si el infragostit de Romania, de Bucuresti unde traiesc bunicii, poate iubeste doar locurile unde a copilarit tatal sau...De curand i-am aratat A3 "Transilvania" pe youtube si i-am spus de calitatea lucrarilor, cel putin cele mai bune din tara - stii ce mi-a spus?  "Tata, astea trebuiau facute in urma cu 50-60 de ani...Pe mine nu ma impresioneaza.In toata tara trebuie construite autostrazi si cai ferate pentru trenuri normale"...
Pe mine ma impresioneaza pentru ca am circulat pe soselele Romaniei inca din anii 60, secolul trecut, intai cu parintii mei, apoi venind din Germania.Cert este ca nu trebuie sa le faci daca nu ai bani, iar daca ai ceva finantze, fa-le ca lumea, cel putin la nivelul francez de acum 20-30 de ani :idea:
numai de bine

 


Re: CENTURA BUCURESTI andrei11

Cu un singur lucru nu pot fi de acord, sa punem semnul de egalitate intre o  centura cu o singura banda / sens si intersectii la nivel + bariere pentru raze si o centura cu 2 benzi / sens, desfiintarea intersectiilor la nivel si a barierelor. Mai mult nu s-a putut face, este bine si asa. Nu avem decat sa mai facem un tunel pentru sensul exterior al centurii acolo unde se intalneste cu podurile peste raze cand or fi bani si rezolvam problema in totalitate.

 


Re: CENTURA BUCURESTI Goldmund

@Andrei11,
repet, ma bucur enorm pentru fiecare nou pod, pasaj, etc., dar CB veche, asa cum era -si era imposibila! - nu avea atatea intersectii si giratorii cate va avea noua...Nu e pacat?
Nu pun nici un semn de egalitate intre ce s-a facut sub comunisti( mai ales ce nu s-a facut!)si ce se face acum, mai ales ca diferenta uriasa este de...calitatea lucrarilor.
Si eu sunt convins ca toate se vor face la timpul lor ;)  (Presupun ca esti foarte tanar - nu, nu e un defect daca invatam mereu :idea: )

 


Re: CENTURA BUCURESTI mihai_tomaro

@andrei11
Ai cumva putere decizionala in alegerea solutiilor? mie asa mi s-a parut. Mi-ar placea sa stiu cine decide arhitectura aleasa si cum face asta in functie de bugetul disponibil. Aceste informatii nu ar trebui sa fie publice? Daca da, are cineva idee unde le gasim? Ceva de genul, aveam de ales intre 6 variante, fiecare cu un pret de x, am ales-o pe "5" pentru ca era cea mai buna in limita bugetului disponibil. Tot pe aceeasi tema, privind mai larg, avem de modernizat o centura, o facem pe toata de calitate 2 stele, sau jumatate de 3 stele, sau 1/4 de 5 stele? Astea sunt doar decizii politice?
PS. presununem ca upgrade de stele nu putem face dat fiind ca e ineficient economic ( ceva de genul, trebuie daramat ceva ca sa faci ceva mai bun)

 


Go to page:  1  ... 19 20 21 22 23 24 25  ... 117
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare și lărgire Centura București (DNCB)  • 
Choose destination

Since our 2384 forum members have written 430430 posts in 5343 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use