Topic: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei (2018-2020)
289 posts, 100251 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
subway guru
La Miorita din punct de vedere functional si structural podul e ok...dar din punct de vedere arhitectonic si urbanistic e de kk...doar pentru ca acel <proiectant> asta avea deja in sertar si i-a fost lene sa-si puna mintea la treaba...si sa-si faca meseria asa cum trebuie...
La Pod Constanta, acelasi proiectant pomenit mai sus a dat dovada de o grava neglijenta, mai pe romaneste spus l-a durut fix in pix...altfel un excelent profesionist dar la astea doua a dat-o rau de tot in bara...nu vreau sa-i dau publicitatii numele ca mi-e mie jena de reputatia lui...
Cat despre astia cu <expertiza> asta superba ce sa zic...de rasu’-plansu’
La Miorita din punct de vedere functional si structural podul e ok...dar din punct de vedere arhitectonic si urbanistic e de kk...doar pentru ca acel <proiectant> asta avea deja in sertar si i-a fost lene sa-si puna mintea la treaba...si sa-si faca meseria asa cum trebuie...
La Pod Constanta, acelasi proiectant pomenit mai sus a dat dovada de o grava neglijenta, mai pe romaneste spus l-a durut fix in pix...altfel un excelent profesionist dar la astea doua a dat-o rau de tot in bara...nu vreau sa-i dau publicitatii numele ca mi-e mie jena de reputatia lui...
Cat despre astia cu <expertiza> asta superba ce sa zic...de rasu’-plansu’
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
andrei11
Pe mine unul nu mă stresează podul de la Miorița.
Depinde și de bugetul pus la dispoziție.
O monstrozitate din punct de vedere urbanistic mai degrabă mi se pare Podul Basarab ( tot podul, din rampă în rampă ). Dacă vii de pe Giulești spre pod, ca și pieton, parcă te izbești de un zid acolo. E tot o părere personală.
Dacă e să o dăm pe estetică, hai să comparăm și podurile vechi și noi de la Cernavodă. Și mai am exemple.
Pe mine unul nu mă stresează podul de la Miorița.
Depinde și de bugetul pus la dispoziție.
O monstrozitate din punct de vedere urbanistic mai degrabă mi se pare Podul Basarab ( tot podul, din rampă în rampă ). Dacă vii de pe Giulești spre pod, ca și pieton, parcă te izbești de un zid acolo. E tot o părere personală.
Dacă e să o dăm pe estetică, hai să comparăm și podurile vechi și noi de la Cernavodă. Și mai am exemple.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
subway guru
Parerea ta minoritara...sondajele de opinie privind cele mai reprezentative <edificii> din capitala il situeaza (in mod absolut surprinzator) mai inaintea Ateneului!
Iar daca gasesti tu o lucrare in Tara Romaneasca cu mai multe inovatii tehnice de top...eu ma convertesc la mahomedanism!
Parerea ta minoritara...sondajele de opinie privind cele mai reprezentative <edificii> din capitala il situeaza (in mod absolut surprinzator) mai inaintea Ateneului!
Iar daca gasesti tu o lucrare in Tara Romaneasca cu mai multe inovatii tehnice de top...eu ma convertesc la mahomedanism!
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
Cristi N
Bingo, stim si pe cine trebuie sa injuram, ultima oara stiu ca onor primaria prin serviciul urbanism era responsabila de treaba asta.
subway guru wrote:
La Miorita din punct de vedere functional si structural podul e ok...dar din punct de vedere arhitectonic si urbanistic e de kk..
Bingo, stim si pe cine trebuie sa injuram, ultima oara stiu ca onor primaria prin serviciul urbanism era responsabila de treaba asta.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
subway guru
Nope, primaria a inghitit galusca pentru simplul motiv de a nu bloca un proiect de importanta nationala cu finantare europeana...<divina> e doar chefere...in ambele situatii...
Prin comparatie CNADR e superprofesionista...desi evident nu e!
Nope, primaria a inghitit galusca pentru simplul motiv de a nu bloca un proiect de importanta nationala cu finantare europeana...<divina> e doar chefere...in ambele situatii...
Prin comparatie CNADR e superprofesionista...desi evident nu e!
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
TibiV
Iași...
subway guru wrote:
Cat despre astia cu <expertiza> asta superba ce sa zic...de rasu’-plansu’
Expertiza Tehnică şi Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii (DALI) au fost elaborate de SC PRO-PROIECT SRL IAŞI şi predate SRCF Bucureşti în lunile ianuarie, respectiv aprilie 2018.
Iași...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
subway guru
Pentru Iesi am toata consideratia, nasc si la Moldova oameni, vorba cronicarului, dar gogoneaua asta e doar pacaleala de 1Aprilie...
Pentru Iesi am toata consideratia, nasc si la Moldova oameni, vorba cronicarului, dar gogoneaua asta e doar pacaleala de 1Aprilie...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
shoppy
Din ce inteleg eu, aia au dat cu semantura ca Podul Constanta tine inca 3 ani fara probleme; si daca deabia in toamna fac licitatia, pai o sa se apuce de treaba mai pe la anu pe vreamea asta; si daca se discuta de valorile de trafic din timpul lucrarilor, atunci nu o sa fie cu inchiderea circulatiei, deci o sa fie asa, o spoiala mai adanca, cam ce a fost la Poligrafiei cu ocazia modernizarii magistralei.
Miorita a fost asa, acela era in sertar, acela fusese deja construit si urma sa mai fie construit, pentru acela existau specificatiile pentru grinzi la furnizor si erau preturile deja stabilite, totul era clar, fix acelasi lucru se construia si 100m mai incolo la Podul Herastrau.
Si toata lumea injura PMB ca a acceptat, pai era posibil sa nu accepte?, si daca da, cum?
Din ce inteleg eu, aia au dat cu semantura ca Podul Constanta tine inca 3 ani fara probleme; si daca deabia in toamna fac licitatia, pai o sa se apuce de treaba mai pe la anu pe vreamea asta; si daca se discuta de valorile de trafic din timpul lucrarilor, atunci nu o sa fie cu inchiderea circulatiei, deci o sa fie asa, o spoiala mai adanca, cam ce a fost la Poligrafiei cu ocazia modernizarii magistralei.
Miorita a fost asa, acela era in sertar, acela fusese deja construit si urma sa mai fie construit, pentru acela existau specificatiile pentru grinzi la furnizor si erau preturile deja stabilite, totul era clar, fix acelasi lucru se construia si 100m mai incolo la Podul Herastrau.
Si toata lumea injura PMB ca a acceptat, pai era posibil sa nu accepte?, si daca da, cum?
- survola
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
survola
E foarte bine ce s-a făcut la Miorița, măcar nu ne cade vreun marfar pe mașină.
E foarte bine ce s-a făcut la Miorița, măcar nu ne cade vreun marfar pe mașină.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
Cristi N
La nivel strict teoretic eu cred ca PMB se putea pune cu fundul in usa si sa respinga proiectul pe considerente de urbanism si protectia monumentelor istorice. Practic vedem cu totii cum dispar monumente cu adevarat valoroase sau se construieste in locul unor spatii verzi.
shoppy wrote:
Si toata lumea injura PMB ca a acceptat, pai era posibil sa nu accepte?, si daca da, cum?
La nivel strict teoretic eu cred ca PMB se putea pune cu fundul in usa si sa respinga proiectul pe considerente de urbanism si protectia monumentelor istorice. Practic vedem cu totii cum dispar monumente cu adevarat valoroase sau se construieste in locul unor spatii verzi.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
TibiV
Mama, si fix "podul Constanta" era un monument din ala...
Alea de la Cernavoda/Fetesti (cele vechi) ce or fi atunci ?!...
DACA AI UN KKT vechi de 60 de ani, trece automat in categoria "monument" pur si simplu pentru ca are 60 de ani ?...
Dupa parerea mea, nimic "mai tanar" de 100 de ani nu are ce cauta in categoria "monumentelor", mai ales la infrastructura feroviara...
Nu de alta, dar calea ferata "s-a inventat" doar de fo' 200 de ani...
Cristi N wrote:shoppy wrote:
Si toata lumea injura PMB ca a acceptat, pai era posibil sa nu accepte?, si daca da, cum?
La nivel strict teoretic eu cred ca PMB se putea pune cu fundul in usa si sa respinga proiectul pe considerente de urbanism si protectia monumentelor istorice. Practic vedem cu totii cum dispar monumente cu adevarat valoroase sau se construieste in locul unor spatii verzi.
Mama, si fix "podul Constanta" era un monument din ala...
Alea de la Cernavoda/Fetesti (cele vechi) ce or fi atunci ?!...
DACA AI UN KKT vechi de 60 de ani, trece automat in categoria "monument" pur si simplu pentru ca are 60 de ani ?...
Dupa parerea mea, nimic "mai tanar" de 100 de ani nu are ce cauta in categoria "monumentelor", mai ales la infrastructura feroviara...
Nu de alta, dar calea ferata "s-a inventat" doar de fo' 200 de ani...
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
Cristi N
Nu imi aduc aminte sa fi avut ceva deosebit podul Miorita, in schimb pentru podurile de la Cernavoda si Fetesti votez cu doua maini sa fie in categoria monumentelor. Sa mai zic ca meritau o reabilitare in adevaratul sens al cuvantului plus iluminat arhitectural nu spoiala pe care au primit-o?
Nu imi aduc aminte sa fi avut ceva deosebit podul Miorita, in schimb pentru podurile de la Cernavoda si Fetesti votez cu doua maini sa fie in categoria monumentelor. Sa mai zic ca meritau o reabilitare in adevaratul sens al cuvantului plus iluminat arhitectural nu spoiala pe care au primit-o?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
shoppy
Pai Miorita nu era al PMB, era al MT pe terenul MT, poate cel mult Ministerul Culturii sa se fi opus demolarii; cat despre ce se construieste, cat timp se construieste tot ce s-a demolat sau nu se incalca regimul de inaltime, nu poate sa vina nimeni sa opresca santierul ca este urat / hidos / strica peisajul.
Aceste poduri sunt niste structuri strict utilitare, este adevarat ca unele poduri vechi au o frumusete a lor insa aici nu era nimic, mai mult, la Miorita era o fresca, comunista care a fost demolata la revolutie, ramasesera niste steme cu capul de zimbru pe marmura ce placa, culeele dar zona era foarte ingusta, intunecata si umeda, este mult mai bine cu deschiderea de acum.
Cel mai vechi pod metalic rutier si cf pe care l-am descoperit eu in zona este cel de pe Aeroportului ( https://www.google.com/maps/@44.5000522 ... 312!8i6656 ) si din nefericire nu are nici acesta nici o frumusete structurala, daca exista totusi pasionati de acest fel de lucruri, ii invit sa militeze pentru acesta.
(Vedeti ca s-au ametit quote-urile de mai sus si mi se atribuie ceva ce nu am spus eu.)
Pai Miorita nu era al PMB, era al MT pe terenul MT, poate cel mult Ministerul Culturii sa se fi opus demolarii; cat despre ce se construieste, cat timp se construieste tot ce s-a demolat sau nu se incalca regimul de inaltime, nu poate sa vina nimeni sa opresca santierul ca este urat / hidos / strica peisajul.
Aceste poduri sunt niste structuri strict utilitare, este adevarat ca unele poduri vechi au o frumusete a lor insa aici nu era nimic, mai mult, la Miorita era o fresca, comunista care a fost demolata la revolutie, ramasesera niste steme cu capul de zimbru pe marmura ce placa, culeele dar zona era foarte ingusta, intunecata si umeda, este mult mai bine cu deschiderea de acum.
Cel mai vechi pod metalic rutier si cf pe care l-am descoperit eu in zona este cel de pe Aeroportului ( https://www.google.com/maps/@44.5000522 ... 312!8i6656 ) si din nefericire nu are nici acesta nici o frumusete structurala, daca exista totusi pasionati de acest fel de lucruri, ii invit sa militeze pentru acesta.
(Vedeti ca s-au ametit quote-urile de mai sus si mi se atribuie ceva ce nu am spus eu.)
- Costin
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
Costin
V-am mutat la Basarab discutiile despre pasajul respectiv.
viewtopic.php?f=26&p=272180#p272180
Am reparat si citarile ametite
V-am mutat la Basarab discutiile despre pasajul respectiv.
viewtopic.php?f=26&p=272180#p272180
Am reparat si citarile ametite
📖 Pagination options