Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 523142 views
📖 Pagination options
- uvictor
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
uvictor
Azi dimineata la Jiului la linia 1 a venit metrou de Straulesti care chiar a plecat spre Straulesti iar la linia 2 de GdN care chiar a plecat spre Gara. In schimb monitoarele afiseaza timpii doar pentru metroul de Straulesti
Azi dimineata la Jiului la linia 1 a venit metrou de Straulesti care chiar a plecat spre Straulesti iar la linia 2 de GdN care chiar a plecat spre Gara. In schimb monitoarele afiseaza timpii doar pentru metroul de Straulesti
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
^O intamplare, asa s-au nimerit sa fie pendulele.
^O intamplare, asa s-au nimerit sa fie pendulele.
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
survola
Ne spune guru, că s-a întors din concediu relaxat
Adrian Rosca wrote:
De azi se circula din nou pe 2 fire, dar tot in pendula. Cand s-o pune in functiune Siemenstronicul, D-zeu cu mila!
Ne spune guru, că s-a întors din concediu relaxat
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
@guru manipuleaza pe tema asta la "benzinari".
@guru manipuleaza pe tema asta la "benzinari".
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Pune si replica mea de acolo, nu doar asertiunea ta, ca sa poti spune cu mana pe inima ca <audiatur et altera pars>...
N-am fost in niciun concediu, doar voi v-ati relaxat, eu am fost plecat cu trebi serioase...dar planuiesc sa-mi iau si eu un <relax> binemeritat cat de curand...
Pune si replica mea de acolo, nu doar asertiunea ta, ca sa poti spune cu mana pe inima ca <audiatur et altera pars>...
N-am fost in niciun concediu, doar voi v-ati relaxat, eu am fost plecat cu trebi serioase...dar planuiesc sa-mi iau si eu un <relax> binemeritat cat de curand...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Revenind la <crastavete> prima faza <SPF> finalizata, aghezmuita si de Jaspers, urmeaza sa spuna si Mrex ca e ok...
Revenind la <crastavete> prima faza <SPF> finalizata, aghezmuita si de Jaspers, urmeaza sa spuna si Mrex ca e ok...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
TibiV
Asta chiar ESTE o veste mare !!!....
(ca nu avem si sampanie, ca pe WhatsApp....
Asta chiar ESTE o veste mare !!!....
(ca nu avem si sampanie, ca pe WhatsApp....
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
URANUS
B365.ro
http://www.b365.ro/mobi/s-a-automatizat ... 58549.html
S-a automatizat ultima porţiune din magistrala 4 de metrou. La ce interval circulă acum metrourile
Trenurile de metrou de pe Magistrala 4 Gara de Nord – Străulești circulă acum ceva mai bine, după ce Metrorex a finalizat o investiție restantă.
Începând cu 1 Mai, între stațiile Gara de Nord 2 și Străulești de pe Magistrala 4, trenurile de metrou circulă la un interval de aproximativ zece minute, față de peste 15 minute, cum se întâmpla până acum.
Pentru ca trenurile să fie mai dese, încerpând de la finele lunii februarie și până pe 30 aprilie s-au desfășurat ultimele lucrări pentru montarea echipamentelor de automatizare a traficului pe Magistrala 4, tronsonul Parc Bazilescu - Străulești.
În perioada lucrărilor, toată luna martie pe distanţa Străuleşti - Jiului - Străuleşti, firul 1, circulaţia s-a desfăşurat în sistem pendulă, la un interval de 15 minute iar pe distanţa Gara de Nord - Jiului - Gara de Nord, la un interval de 10 minute. Apoi, începând cu 1 aprilie, pe distanţa Străuleşti - Jiului - Străuleşti firul 2, circulaţia s-a făcut în sistem pendulă, la un interval de 15 minute, iar pe distanţa Gara de Nord 2 - Jiului - Gara de Nord 2, la un interval de 10 minute.
Cât timp au durat lucrările, pentru continuarea călătoriei spre staţiile de metrou Străuleşti sau Gara de Nord 2, pasagerii au schimbat trenul în staţia Jiului, de la cealaltă linie. Acum s-a eliminat transbordarea de la Jiului, iar intervalul de succedare s-a redus la aproximativ zece minute. Ce-i drept, nu la maximum opt minute, așa cum a promis Metrorex. Însă tot au mai rămas lucrări de făcut, așa că trenurile circulă acum ca la Londra, pe partea stângă. Până la închiderea ediției, reprezentanții Metrorex nu au răspuns în ce constau aceste lucrări.
Lucrări finalizate după 30 de ani
România liberă a dezvăluit la începutul anului că, deși Magistrala 4 fusese inaugurată integral, până la Străulești, călătorii erau nevoiți să aștepte în stații chiar și peste 15 minute. Din cauza lipsei unui macaz, intervalul de succedare a trenurilor era nepermis de mare, depășind uneori și 15 minute, așa că mulți bucureșteni din nordul orașului preferau să folosească în continuare, pe bună dreptate, mașina personală, în loc să ia metroul. Și dacă aveai ghinionul să ratezi „la mustață" trenul erai apoi nevoit să aștepți un sfert de oră, distanța de 7,64 km dintre Gara de Nord și Străulești putea fi parcursă mai rapid cu bicicleta.
Așa se face că abia acum, în 2018, se poate spune că Magistrala 4 (care numără opt stații) va fi finalizată în totalitate, la aproape 30 de ani de la începerea lucrărilor – decembrie 1989.
B365.ro
http://www.b365.ro/mobi/s-a-automatizat ... 58549.html
S-a automatizat ultima porţiune din magistrala 4 de metrou. La ce interval circulă acum metrourile
Trenurile de metrou de pe Magistrala 4 Gara de Nord – Străulești circulă acum ceva mai bine, după ce Metrorex a finalizat o investiție restantă.
Începând cu 1 Mai, între stațiile Gara de Nord 2 și Străulești de pe Magistrala 4, trenurile de metrou circulă la un interval de aproximativ zece minute, față de peste 15 minute, cum se întâmpla până acum.
Pentru ca trenurile să fie mai dese, încerpând de la finele lunii februarie și până pe 30 aprilie s-au desfășurat ultimele lucrări pentru montarea echipamentelor de automatizare a traficului pe Magistrala 4, tronsonul Parc Bazilescu - Străulești.
În perioada lucrărilor, toată luna martie pe distanţa Străuleşti - Jiului - Străuleşti, firul 1, circulaţia s-a desfăşurat în sistem pendulă, la un interval de 15 minute iar pe distanţa Gara de Nord - Jiului - Gara de Nord, la un interval de 10 minute. Apoi, începând cu 1 aprilie, pe distanţa Străuleşti - Jiului - Străuleşti firul 2, circulaţia s-a făcut în sistem pendulă, la un interval de 15 minute, iar pe distanţa Gara de Nord 2 - Jiului - Gara de Nord 2, la un interval de 10 minute.
Cât timp au durat lucrările, pentru continuarea călătoriei spre staţiile de metrou Străuleşti sau Gara de Nord 2, pasagerii au schimbat trenul în staţia Jiului, de la cealaltă linie. Acum s-a eliminat transbordarea de la Jiului, iar intervalul de succedare s-a redus la aproximativ zece minute. Ce-i drept, nu la maximum opt minute, așa cum a promis Metrorex. Însă tot au mai rămas lucrări de făcut, așa că trenurile circulă acum ca la Londra, pe partea stângă. Până la închiderea ediției, reprezentanții Metrorex nu au răspuns în ce constau aceste lucrări.
Lucrări finalizate după 30 de ani
România liberă a dezvăluit la începutul anului că, deși Magistrala 4 fusese inaugurată integral, până la Străulești, călătorii erau nevoiți să aștepte în stații chiar și peste 15 minute. Din cauza lipsei unui macaz, intervalul de succedare a trenurilor era nepermis de mare, depășind uneori și 15 minute, așa că mulți bucureșteni din nordul orașului preferau să folosească în continuare, pe bună dreptate, mașina personală, în loc să ia metroul. Și dacă aveai ghinionul să ratezi „la mustață" trenul erai apoi nevoit să aștepți un sfert de oră, distanța de 7,64 km dintre Gara de Nord și Străulești putea fi parcursă mai rapid cu bicicleta.
Așa se face că abia acum, în 2018, se poate spune că Magistrala 4 (care numără opt stații) va fi finalizată în totalitate, la aproape 30 de ani de la începerea lucrărilor – decembrie 1989.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
^Un articol de doi lei, cu o logica "imbatabila":
De exemplu mai sunt de montat semafoarele, care sunt tot parte a sistemului de automatizare si siguranta circulatiei. Montajul lor a inceput acum cateva zile. Iar metroul circula cand pe stanga, cand pe dreapta, dupa cum e pendula.
^Un articol de doi lei, cu o logica "imbatabila":
începând de la finele lunii februarie și până pe 30 aprilie s-au desfășurat ultimele lucrări pentru montarea echipamentelor de automatizare a traficului pe Magistrala 4, tronsonul Parc Bazilescu - Străulești
...
Însă tot au mai rămas lucrări de făcut, așa că trenurile circulă acum ca la Londra, pe partea stângă.
De exemplu mai sunt de montat semafoarele, care sunt tot parte a sistemului de automatizare si siguranta circulatiei. Montajul lor a inceput acum cateva zile. Iar metroul circula cand pe stanga, cand pe dreapta, dupa cum e pendula.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Probabil ca jurnalistul in cauza a prins trenul de "pe stanga", ca in Anglia..
Probabil ca jurnalistul in cauza a prins trenul de "pe stanga", ca in Anglia..
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
E unul mor cand vad faza asta:
Eu sunt curios, astia isi dau seama pe ce planeta se afla? Sau daca o prostie e socanta, chiar trebuie sa o preluam la nesfarsit? (ca sa nu mai zic de marea dezvalurie de la RL, oricine merge intr-o statie terminus isi da seama ca exista un macaz undeva, nu e ca si cum trenurile se teleporteaza pe linia cealalta...).
E unul mor cand vad faza asta:
România liberă a dezvăluit la începutul anului că, deși Magistrala 4 fusese inaugurată integral, până la Străulești, călătorii erau nevoiți să aștepte în stații chiar și peste 15 minute. Din cauza lipsei unui macaz, intervalul de succedare a trenurilor era nepermis de mare, depășind uneori și 15 minute, așa că mulți bucureșteni din nordul orașului preferau să folosească în continuare, pe bună dreptate, mașina personală, în loc să ia metroul. Și dacă aveai ghinionul să ratezi „la mustață" trenul erai apoi nevoit să aștepți un sfert de oră, distanța de 7,64 km dintre Gara de Nord și Străulești putea fi parcursă mai rapid cu bicicleta.
Eu sunt curios, astia isi dau seama pe ce planeta se afla? Sau daca o prostie e socanta, chiar trebuie sa o preluam la nesfarsit? (ca sa nu mai zic de marea dezvalurie de la RL, oricine merge intr-o statie terminus isi da seama ca exista un macaz undeva, nu e ca si cum trenurile se teleporteaza pe linia cealalta...).
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Sezi bland...mai vorbim prin iulie...
Sezi bland...mai vorbim prin iulie...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Azi data de mai sus și în continuare până ce se va finaliza Dimetronicul trenurile circulă fără transbordare direct GdN 2 - Străulești astfel :
GdN 2 - 1 Mai se circulă normal.
1 Mai - Străulești ba pe stânga, ba pe dreapta.
Am impresia că intervalul de succedare e undeva la 12 minute.
Un lucru bun e că am scăpat de transbordare.
Azi data de mai sus și în continuare până ce se va finaliza Dimetronicul trenurile circulă fără transbordare direct GdN 2 - Străulești astfel :
GdN 2 - 1 Mai se circulă normal.
1 Mai - Străulești ba pe stânga, ba pe dreapta.
Am impresia că intervalul de succedare e undeva la 12 minute.
Un lucru bun e că am scăpat de transbordare.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
In schimb te-ai ales cu asteptarea la interval...
In schimb te-ai ales cu asteptarea la interval...
📖 Pagination options